Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Suomija remia „Rail Baltica” projektą
ELTA
2012 m. balandžio 25 d. 12:36
Suomijos ministras pirmininkas teigia, kad jo šalis remia "Rail Baltica" projektą, pagal kurį geležinkelio linija turėtų sujungti Taliną ir Berlyną bei eiti pro Rygą, Kauną ir Varšuvą, praneša dienraštis "Helsingin Sanomat".
"Projektas "Rail Baltica" būtų labai naudingas Suomijai stiprinant ryšius su Pietų Europa", - susitikimo su Estijos premjeru Andrusu Ansipu metu sakė Suomijos premjeras Jyrkis Katainenas.
Projekto plane taip pat numatoma jungtis nuo Talino į Helsinkį, kuri galėtų būti arba traukinių keltu, arba geležinkelio tuneliu.........
........... Europos Komisija prižadėjo finansuoti didžiausią statybų dalį. Manoma, kad bendra projekto kaina sieks daugiau nei 3 mlrd. eurų..........
Comment
-
Mano kelionės įspūdžiai maršrutu Kaunas-Šeštokai-Varšuva-Ščečinas-Berlynas Gesundbrunnen-Berlin Hautbanhof-Kassel Wilhemshohe-Marburg (Lahn)
Truko virš 24 val. (13:00-13:33)
Traukinys Kaunas-Šeštokai Šeštokų GS (13:00-14:40)
Traukiniai Šeštokai-Varšuva (15:02-20:10) ir Šeštokai-Kaunas
Renovuotas ruožas Šeštokai-Mockava. Traukinys vos velkasi, net lėčiau nei ruože Mockava-Trakiškiai
Traukinys atvyskta į Suvalkus
naktinis Varšuva C.-Ščečinas (23:04-05:51)
Ščecino GS, stovi traukiniai persėdimui, paskutinis - mano miegamasis vagonas
Priemiestinis Ščečinas-Berlynas Gesundbrunnen (06:11-07:56)
Berlin Hauptbanhof
IC Berlin Hautbanhof-Kassel Wilhemshohe (09:34-12:14)
Regio express Kassel Wilhemshohe-Marburg (12:29-13:33)
Paskutinis taisė Salvijus; 2012.04.30, 11:56.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąMano kelionės įspūdžiai maršrutu Kaunas-Šeštokai-Varšuva-Ščečinas-Berlynas Gesundbrunnen-Berlin Hautbanhof-Kassel Wilhemshohe-Marburg (Lahn)
Truko virš 24 val. (13:00-13:33)
[/URL]Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąJei ne paslaptis, kiek kainavo nuvykti iki Berlyno?
http://www.miestai.net/forumas/showt...731#post640731
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=198
Iki Varšuvos į priekį ir atgal apie 108 LTL
Visa kaina - 1320,92 LTL
Jei turi DB lojalumo - Vokietijoje ar "lenko" - Lenkijoje kortelę bilietai net į tarptautinius kainuoja gerokai pigiau.Paskutinis taisė Salvijus; 2012.05.01, 10:24.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąBilietų pavyzdžiai čia:
http://www.miestai.net/forumas/showt...731#post640731
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=198
Iki Varšuvos kaina apie 70 LTL
Jei turi DB lojalumo - Vokietijoje ar "lenko" - Lenkijoje kortelę bilietai net į tarptautinius kainuoja gerokai pigiau.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąTuriu klausimą: kodėl pasirinkai tokį keliavimo būdą? Nes atrodo, kad už tą kainą, kurią sumokėjai, galėjai laisvai nuskristi (ir būtum sutaupęs labai daug laiko).
Už tokį pat atstumą Rytų kryptimi ne ką pigiau būtų. Gal net brangiau.Paskutinis taisė Salvijus; 2012.04.30, 16:13.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąŽinau. Todėl, kad norėjau važiuoti traukiniu ir man ši kelionė labai patiko. Laiko ypač nesugaišau, nes keliavau savaitgalį. Esu sužavėtas susisiekimu tarp Vokietijos ir Lenkijos. Numatytos jungtys ir regioniniais traukiniais - ko neturim Latvijos kryptimi.
Už tokį pat atstumą Rytų kryptimi ne ką pigiau būtų. Gal net brangiau.
O Rail Baltica būtent tam ir reikalinga, kad atsirastų greitas ir patogus susisiekimas tarp Baltijos šalių ir Lenkijos bei Vokietijos. Tai yra "a must".
Comment
-
Marburgas-Kaunas (arba 2 paras kelionė atgal)
Tęsiu reportažą. Kelionė atgal buvo su tam tikrais nesklandumais.
Traukinys iš Marburgo atvykęs į Kassel Wilhelmshohe (16:21-17:27)
IC į Kassel Wilhelmshohe vėlavo 15 min. (17:43-20:21), o tas pats atvykti į Berlyną Hbf - 30 min. Taigi aš pavėlavau į Štėtiną ir kitus traukinius, o manųjų regioninio į Štėtiną nesustabdė (nors kontrolierius tuo klausimu skambino į Berlyną).
Nežiūrint to man suteikė nemokamą kambarį viešbutyje (gerai įrengtas, puikūs ir gausūs pusryčiai - pagal 4 žvaigždučių kategoriją) Berlyne "InterCity Hotel" Berlin Ostbanhof (http://www.intercityhotel.com/Berlin/rooms) ir nemokamą bilietą visam miesto transportui (galioja su asmens dokumentu). Pakeitė visus mano atgalinius bilietus (dabar važiavau ne per Štėtiną, bet per Poznanę, net į Varšuva-Šeštokai traukinį, išskyrus Šeštokai-Kaunas, kurio bilietas jiems pasirodė keistokai, kaip sakė tai kvitas, o ne bilietas).
Tad buvo puiki proga pasižvalgyti po Berlyną. Ant senų bilietų uždėjo tiesiog antspaudus, o kur reikėjo atspausdino rezervacijos bilietus.
Berlin Hauptbanhof
Traukinys Berlinas-Varšuva (14:50-20:20) atvykęs į Varšuvą centrinę. Šis traukinys iš Berlyno vėlavo apie 1 val., nes tom dienom IC traukiniai Vokietijoje vėlavo (tikriausiai dėl remonto darbo) ir kažkuris keleivis turėjo bilietą į šį traukinį. Laukiantys keleiviai buvo apdalinti geriamuoju vandeniu tetrapakuose 0,5 l.
Ir galų gale Šeštokai. Keleivių buvo nemažai, tarp jų ir iš Hamburgo.
Maniau, kad aš turėsiu problemų su savo atgaliniu bilietu, kurio galiojimas baigėsi (kaip Berlyne pavadino "kvitu"), bet nebuvo
Reziumuojant: nežiūrint tam tikrų nesklandumų ir tai, kad grįžau dieną vėliau kelionė paliko gerą įspūdį, patiko vokiškas punktualumas (bent į priekį) ir rūpinimasis keleiviu atsiradus nesklandumams.Paskutinis taisė Salvijus; 2012.05.03, 21:55.
Comment
-
IC į Kassel Wilhelmshohe vėlavo 15 min. (17:43-20:21), o į Belyną Hbf - 30 min. Taigi aš pavėlavau į Štėtiną ir kitus traukinius, o manųjų regioninio į Štėtiną nesustabdė (nors kontrolierius tuo klausimu skambino į Berlyną).
Nežiūrint to man suteikė nemokamą kambarį viešbutyje (gerai įrengtas, puikūs ir gausūs pusryčiai - pagal 4 žvaigždučių kategoriją) Berlyne "InterCity Hotel" Berlin Ostbanhof ir nemokamą bilietą visam miesto transportui (galioja su asmens dokumentu). Pakeitė visus mano atgalinius bilietus (dabar važiavau ne per Štėtiną, bet per Poznanę, net į Varšuva-Šeštokai traukinį, išskyrus Šeštokai-Kaunas, kurio bilietas jiems pasirodė keistokai, kaip sakė tai kvitas, o ne bilietas).
Tad buvo puiki proga pasižvalgyti po Berlyną. Ant senų bilietų uždėjo tiesiog antspaudus, o kur reikėjo atspausdino rezervacijos bielietus.
Na ir pasisekė tauGeležinkeliai valdo!
Comment
-
Parašė John
Nieko sau servisas. Panašiai būna su "geromis" avialinijomis, kai dėl kokių nors priežasčių negali patekti į skrįdį... bet negirdėjau, kad taip būna ir su traukiniais. O dienpinigių kelių šimtų Eurų nedavė?
Ką turėjai omeny "geros" avialinijos? Manai, kad DB ir PKP IC blogos įmonės?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG kai kam jau visiškai smegenys suskystėjo - dyzelinį nemodernizuotą leidžia į Šeštokus...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTie, kurių langai pakeisti, salonas naujas. Kai kurių ir hidropavara nauja. Nuotraukoje gi matosi, kad langai gamykliniai. Vadinasi ir salonas senas. Gal tik ne suolai, o dvivietės sėdynės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTie, kurių langai pakeisti, salonas naujas. Kai kurių ir hidropavara nauja. Nuotraukoje gi matosi, kad langai gamykliniai. Vadinasi ir salonas senas. Gal tik ne suolai, o dvivietės sėdynės.
Tai jums tas blogai, tai jums anas blogai nebe suprantu tų žmonių...Geležinkeliai valdo!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuotraukuose gerai matosi, kad DR-kos abidvi "galvos" kvadratinės - tokias Lietuvoje turi tik 318, 328, 450, 451 traukiniai (visi mdernizuoti). Sujungus tai su senais langais, gaunasi 318 arba 450-451 - taip vadinamoji I-ji modernizacija (1998-1999 metų), kur, daugelio manymu, buvo įrengtos pačios patogiausios sedinės.
Comment
Comment