Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A.Šimėnas: 100 mln. litų triukšmo sienelėms – per brangu Lietuvai

    Comment


      Suomija remia „Rail Baltica” projektą
      ELTA
      2012 m. balandžio 25 d. 12:36


      Suomijos ministras pirmininkas teigia, kad jo šalis remia "Rail Baltica" projektą, pagal kurį geležinkelio linija turėtų sujungti Taliną ir Berlyną bei eiti pro Rygą, Kauną ir Varšuvą, praneša dienraštis "Helsingin Sanomat".

      "Projektas "Rail Baltica" būtų labai naudingas Suomijai stiprinant ryšius su Pietų Europa", - susitikimo su Estijos premjeru Andrusu Ansipu metu sakė Suomijos premjeras Jyrkis Katainenas.

      Projekto plane taip pat numatoma jungtis nuo Talino į Helsinkį, kuri galėtų būti arba traukinių keltu, arba geležinkelio tuneliu.........


      ........... Europos Komisija prižadėjo finansuoti didžiausią statybų dalį. Manoma, kad bendra projekto kaina sieks daugiau nei 3 mlrd. eurų..........

      Comment


        Mano kelionės įspūdžiai maršrutu Kaunas-Šeštokai-Varšuva-Ščečinas-Berlynas Gesundbrunnen-Berlin Hautbanhof-Kassel Wilhemshohe-Marburg (Lahn)
        Truko virš 24 val. (13:00-13:33)
        Traukinys Kaunas-Šeštokai Šeštokų GS (13:00-14:40)


        Traukiniai Šeštokai-Varšuva (15:02-20:10) ir Šeštokai-Kaunas




        Renovuotas ruožas Šeštokai-Mockava. Traukinys vos velkasi, net lėčiau nei ruože Mockava-Trakiškiai


        Traukinys atvyskta į Suvalkus


        naktinis Varšuva C.-Ščečinas (23:04-05:51)


        Ščecino GS, stovi traukiniai persėdimui, paskutinis - mano miegamasis vagonas


        Priemiestinis Ščečinas-Berlynas Gesundbrunnen (06:11-07:56)


        Berlin Hauptbanhof


        IC Berlin Hautbanhof-Kassel Wilhemshohe (09:34-12:14)


        Regio express Kassel Wilhemshohe-Marburg (12:29-13:33)
        Paskutinis taisė Salvijus; 2012.04.30, 11:56.

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Mano kelionės įspūdžiai maršrutu Kaunas-Šeštokai-Varšuva-Ščečinas-Berlynas Gesundbrunnen-Berlin Hautbanhof-Kassel Wilhemshohe-Marburg (Lahn)
          Truko virš 24 val. (13:00-13:33)
          [/URL]
          Jei ne paslaptis, kiek kainavo nuvykti iki Berlyno?
          Dear Sir,

          Comment


            LG kai kam jau visiškai smegenys suskystėjo - dyzelinį nemodernizuotą leidžia į Šeštokus...

            Comment


              Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
              Jei ne paslaptis, kiek kainavo nuvykti iki Berlyno?
              Bilietų pavyzdžiai čia:
              http://www.miestai.net/forumas/showt...731#post640731

              http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=198

              Iki Varšuvos į priekį ir atgal apie 108 LTL

              Visa kaina - 1320,92 LTL

              Jei turi DB lojalumo - Vokietijoje ar "lenko" - Lenkijoje kortelę bilietai net į tarptautinius kainuoja gerokai pigiau.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2012.05.01, 10:24.

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Bilietų pavyzdžiai čia:
                http://www.miestai.net/forumas/showt...731#post640731

                http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=198

                Iki Varšuvos kaina apie 70 LTL

                Jei turi DB lojalumo - Vokietijoje ar "lenko" - Lenkijoje kortelę bilietai net į tarptautinius kainuoja gerokai pigiau.
                Turiu klausimą: kodėl pasirinkai tokį keliavimo būdą? Nes atrodo, kad už tą kainą, kurią sumokėjai, galėjai laisvai nuskristi (ir būtum sutaupęs labai daug laiko).
                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                Comment


                  Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                  Turiu klausimą: kodėl pasirinkai tokį keliavimo būdą? Nes atrodo, kad už tą kainą, kurią sumokėjai, galėjai laisvai nuskristi (ir būtum sutaupęs labai daug laiko).
                  Žinau. Todėl, kad norėjau važiuoti traukiniu ir man ši kelionė labai patiko. Laiko ypač nesugaišau, nes keliavau savaitgalį. Esu sužavėtas susisiekimu tarp Vokietijos ir Lenkijos. Numatytos jungtys ir regioniniais traukiniais - ko neturim Latvijos kryptimi.
                  Už tokį pat atstumą Rytų kryptimi ne ką pigiau būtų. Gal net brangiau.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2012.04.30, 16:13.

                  Comment


                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                    Žinau. Todėl, kad norėjau važiuoti traukiniu ir man ši kelionė labai patiko. Laiko ypač nesugaišau, nes keliavau savaitgalį. Esu sužavėtas susisiekimu tarp Vokietijos ir Lenkijos. Numatytos jungtys ir regioniniais traukiniais - ko neturim Latvijos kryptimi.
                    Už tokį pat atstumą Rytų kryptimi ne ką pigiau būtų. Gal net brangiau.
                    Aišku, taip ir maniau, kad norėjai išbandyti kelionę traukiniais.

                    O Rail Baltica būtent tam ir reikalinga, kad atsirastų greitas ir patogus susisiekimas tarp Baltijos šalių ir Lenkijos bei Vokietijos. Tai yra "a must".
                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                    Comment


                      Aišku, kad tarp Varšuvos ir Vokietijos sistema nuo bilietų pirkimo iki susisiekimo veikia, bet iki mūsų deja...
                      Pirmiausiai reikėtų sutvarkyti komunikaciją tarp Baltijos valstybių.

                      Comment


                        Marburgas-Kaunas (arba 2 paras kelionė atgal)

                        Tęsiu reportažą. Kelionė atgal buvo su tam tikrais nesklandumais.

                        Traukinys iš Marburgo atvykęs į Kassel Wilhelmshohe (16:21-17:27)


                        IC į Kassel Wilhelmshohe vėlavo 15 min. (17:43-20:21), o tas pats atvykti į Berlyną Hbf - 30 min. Taigi aš pavėlavau į Štėtiną ir kitus traukinius, o manųjų regioninio į Štėtiną nesustabdė (nors kontrolierius tuo klausimu skambino į Berlyną).
                        Nežiūrint to man suteikė nemokamą kambarį viešbutyje (gerai įrengtas, puikūs ir gausūs pusryčiai - pagal 4 žvaigždučių kategoriją) Berlyne "InterCity Hotel" Berlin Ostbanhof (http://www.intercityhotel.com/Berlin/rooms) ir nemokamą bilietą visam miesto transportui (galioja su asmens dokumentu). Pakeitė visus mano atgalinius bilietus (dabar važiavau ne per Štėtiną, bet per Poznanę, net į Varšuva-Šeštokai traukinį, išskyrus Šeštokai-Kaunas, kurio bilietas jiems pasirodė keistokai, kaip sakė tai kvitas, o ne bilietas).
                        Tad buvo puiki proga pasižvalgyti po Berlyną. Ant senų bilietų uždėjo tiesiog antspaudus, o kur reikėjo atspausdino rezervacijos bilietus.

                        Berlin Hauptbanhof


                        Traukinys Berlinas-Varšuva (14:50-20:20) atvykęs į Varšuvą centrinę. Šis traukinys iš Berlyno vėlavo apie 1 val., nes tom dienom IC traukiniai Vokietijoje vėlavo (tikriausiai dėl remonto darbo) ir kažkuris keleivis turėjo bilietą į šį traukinį. Laukiantys keleiviai buvo apdalinti geriamuoju vandeniu tetrapakuose 0,5 l.


                        Ir galų gale Šeštokai. Keleivių buvo nemažai, tarp jų ir iš Hamburgo.
                        Maniau, kad aš turėsiu problemų su savo atgaliniu bilietu, kurio galiojimas baigėsi (kaip Berlyne pavadino "kvitu"), bet nebuvo


                        Reziumuojant: nežiūrint tam tikrų nesklandumų ir tai, kad grįžau dieną vėliau kelionė paliko gerą įspūdį, patiko vokiškas punktualumas (bent į priekį) ir rūpinimasis keleiviu atsiradus nesklandumams.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2012.05.03, 21:55.

                        Comment


                          IC į Kassel Wilhelmshohe vėlavo 15 min. (17:43-20:21), o į Belyną Hbf - 30 min. Taigi aš pavėlavau į Štėtiną ir kitus traukinius, o manųjų regioninio į Štėtiną nesustabdė (nors kontrolierius tuo klausimu skambino į Berlyną).
                          Nežiūrint to man suteikė nemokamą kambarį viešbutyje (gerai įrengtas, puikūs ir gausūs pusryčiai - pagal 4 žvaigždučių kategoriją) Berlyne "InterCity Hotel" Berlin Ostbanhof ir nemokamą bilietą visam miesto transportui (galioja su asmens dokumentu). Pakeitė visus mano atgalinius bilietus (dabar važiavau ne per Štėtiną, bet per Poznanę, net į Varšuva-Šeštokai traukinį, išskyrus Šeštokai-Kaunas, kurio bilietas jiems pasirodė keistokai, kaip sakė tai kvitas, o ne bilietas).
                          Tad buvo puiki proga pasižvalgyti po Berlyną. Ant senų bilietų uždėjo tiesiog antspaudus, o kur reikėjo atspausdino rezervacijos bielietus.


                          Na ir pasisekė tau
                          Geležinkeliai valdo!

                          Comment


                            Parašė John

                            Nieko sau servisas. Panašiai būna su "geromis" avialinijomis, kai dėl kokių nors priežasčių negali patekti į skrįdį... bet negirdėjau, kad taip būna ir su traukiniais. O dienpinigių kelių šimtų Eurų nedavė?
                            Kažin ar dienpinigius numato ES direktyvos?
                            Ką turėjai omeny "geros" avialinijos? Manai, kad DB ir PKP IC blogos įmonės?

                            Comment


                              Gerai, kad tai buvo DB. O jei būtų tekę važiuoti su kokiu nors vokiečių privatininku, kažin, ar būtų pasiūlę viešbutį. Gal tik grąžinę pinigus už bilietus...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                LG kai kam jau visiškai smegenys suskystėjo - dyzelinį nemodernizuotą leidžia į Šeštokus...
                                Nebesuprantu, tai kokį traukinį Jūs skaitote modernizuotu dyzeliniu?

                                Comment


                                  Tie, kurių langai pakeisti, salonas naujas. Kai kurių ir hidropavara nauja. Nuotraukoje gi matosi, kad langai gamykliniai. Vadinasi ir salonas senas. Gal tik ne suolai, o dvivietės sėdynės.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tie, kurių langai pakeisti, salonas naujas. Kai kurių ir hidropavara nauja. Nuotraukoje gi matosi, kad langai gamykliniai. Vadinasi ir salonas senas. Gal tik ne suolai, o dvivietės sėdynės.
                                    Nuotraukuose gerai matosi, kad DR-kos abidvi "galvos" kvadratinės - tokias Lietuvoje turi tik 318, 328, 450, 451 traukiniai (visi mdernizuoti). Sujungus tai su senais langais, gaunasi 318 arba 450-451 - taip vadinamoji I-ji modernizacija (1998-1999 metų), kur, daugelio manymu, buvo įrengtos pačios patogiausios sedinės.

                                    Comment


                                      Taip, sėdynės patogesnės. 318 pernai pabaigoje buvo pakeisti langai. Gal ne visiems vagonams, o tik pusei.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tie, kurių langai pakeisti, salonas naujas. Kai kurių ir hidropavara nauja. Nuotraukoje gi matosi, kad langai gamykliniai. Vadinasi ir salonas senas. Gal tik ne suolai, o dvivietės sėdynės.

                                        Tai jums tas blogai, tai jums anas blogai nebe suprantu tų žmonių...
                                        Geležinkeliai valdo!

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Nuotraukuose gerai matosi, kad DR-kos abidvi "galvos" kvadratinės - tokias Lietuvoje turi tik 318, 328, 450, 451 traukiniai (visi mdernizuoti). Sujungus tai su senais langais, gaunasi 318 arba 450-451 - taip vadinamoji I-ji modernizacija (1998-1999 metų), kur, daugelio manymu, buvo įrengtos pačios patogiausios sedinės.
                                          Taip, tos sėdynės nedaug nusileidžia dviaukščio traukinio I klasės sėdynėms, sakyčiau netgi minkštesnės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X