Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKlausimas: kokia vėžė naudojama pažangiausiose pasaulio valstybėse? Atsakęs į šį klausimą dar kart pagalvok ar čia investicija, ar ne investicija.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąVisų pirma, kur yra nurodymas, kad keleiviniai traukiniai privalo lėkt 200km/h greičiu?
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąVisų antra, keleiviniai traukiniai turėtų kursuoti proporcingai keleivių skaičiui. Tarkim kartą į parą. Kas dėl grafikų, tai neabejoju, kad juos įmanoma suderint.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJaponijoje daugiausia 1067, Ispanijoje - 1668, Suomijoje - 1524, Australijoje - keletas vėžių (tik neseniai pradėjo vienodinimą), JAV pietuose ilgą laiką buvo 1524 (suvienodino dėl politinių priežasčių).
Taigi Lietuvoje daug dundukų, kurie sako: "Vokietijoje 300 traukiniai laksto, o mes atsilikę".
Dabar ir be Railbaltikos kartą į parą į Varšuvą traukinys važiuoja.Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.03.01, 11:45.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąGeriausias pavyzdys Kinija - aplinkui nei vieno su 1435 vėže, bet turi vieną galingiausių pasaulyje ekonomikų.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTai taip ir yra - mes atsilikę.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTuri važiuot greičiau.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąVisų pirma, kur yra nurodymas, kad keleiviniai traukiniai privalo lėkt 200km/h greičiu?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNa jeigu ekonomikos lygis priklauso nuo atstumo tarp bėgių galvučių, tai tada...
Tarp kitko - Šiaurės Korėjoje yra 1435.
Geležinkelio operatorius turi gauti pelną už savo veiklą. Jeigu jam to nepavyksta dėl pigių bilieų, jis gauna dotacijas iš valdžios. Ar Lietuvos biudžetas dabar dengia visus LG minusus už keleivių vežimą?
Šituo klaisymu reikia kreiptis į Varšuvą, nes Lietuvoje gali pastatyti superpuperliniją (Vmax 300 km/h), bet privažiavus Lenkijos sieną, teks stabdyti iki 60. Ir to priežastis yra visai ne techninė
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai yra paprasčiausia logika - jeigu keleivinis traukinys nori būti konkurencingas (lėktuvų ir automobilių atžvilgiu), jis turi judėti greitai.Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.03.01, 12:17.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai yra paprasčiausia logika - jeigu keleivinis traukinys nori būti konkurencingas (lėktuvų ir automobilių atžvilgiu), jis turi judėti greitai.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąŽinoma. Standartinė vėžė - greitesni pervežimai - didesnis pelnas.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąAtsiprašau už grubumą, bet ar idiotiškesnio pavyzdžio nepavyko sugalvot?
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKeleivių vežimas niekada ir neduos pelno.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąBet Lietuvos geležinkeliai dar turi kur tobulėt, ypač korupcijos geležinkeliuose mažinime. Pirmas žingsnis turėtų būti Dailydkos išmetimas.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąMažiau pergyvenk dėl Lenkijos.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTaip, bet šioje situacijoje grafikus tektų derinti su pramoniniais traukiniais.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKą reiškia "standartinė"? Labiau paplitusi - taip, bet jokiu būdu ne standartinė. Ir greitis 1520 gali būti (tinkamai sutvarkus) ne ką mažesnis, nei 1435. O vagono krovumas priklauso labiausiai nuo statinių artumo gabarito.
Kur idiotizmas?
Aš nepergyvenu, nes žinau - bus normali jungtis su Paryžiumi ar nebus, priklauso nuo w.Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.03.01, 13:36.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
Parašė c2h5oh
Tai yra paprasčiausia logika - jeigu keleivinis traukinys nori būti konkurencingas (lėktuvų ir automobilių atžvilgiu), jis turi judėti greitai.
Taip, bet šioje situacijoje grafikus tektų derinti su pramoniniais traukiniais.
Visai kas kita, jeigu būtų tiesiama "greitoji rail baltica" - nauja tiesia trasa, pritaikyta dideliems greičiams. Toks keleivinis traukinys GALBŪT turėtų prasmės, nes būtų konkurencingas su lėktuvais ir autobusais. Kiek suprantu, būtent šituo projektu abejoja latvių geležinkelio vadovas.
Idealiu atveju (čia jau visai mokslinė fantastika) greitoji railbaltica Kaune galėtų susikirsti su greitąja Vilniaus - Klaipėdos trasa.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąAtsiprašau už grubumą, bet ar idiotiškesnio pavyzdžio nepavyko sugalvot?
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai yra paprasčiausia logika - jeigu keleivinis traukinys nori būti konkurencingas (lėktuvų ir automobilių atžvilgiu), jis turi judėti greitai.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKroviniai gali judėti ir "lėtąja rail baltica" - ta kuri tiesiama dabar iki Kauno, senąja trasa. Ir lėtiems keleiviniams traukiniams to visai pakanka - lėtas traukinys iš Talino iki Kauno gali atvažiuoti "rusiška" veže. Tiesti naujus bėgius vien tam, kad išeliminuoti vieną persėdimą (Kaune, iš vienos vėžės vagono į kitos) - visiškai beprasmiška, nes toks traukinys vistiek nekonkurencingas.
Visai kas kita, jeigu būtų tiesiama "greitoji rail baltica" - nauja tiesia trasa, pritaikyta dideliems greičiams. Toks keleivinis traukinys GALBŪT turėtų prasmės, nes būtų konkurencingas su lėktuvais ir autobusais. Kiek suprantu, būtent šituo projektu abejoja latvių geležinkelio vadovas.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąŽinoma. Standartinė vėžė - greitesni pervežimai - didesnis pelnas.
Mažiau pergyvenk dėl Lenkijos.
Pervežimų greičiui vėžės plotis neturi įtakos. Tuo labiau, kai mes kalbame apie 1435-1520 mm, o ne 1067 mm. Nors Japonai ir tokia vėže važinėja greičiau nei pas mus dabar. Riedmenų, taip pat ir greitųjų traukinių, pasirinkimas 1520 mm vėžei jau yra. Bet kokiu atveju, riedmenys būtų užsakinėjami individualiai, o ne perkami 1:1 tokie, kokie Rusijoje ar Suomijoje.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKą reiškia "standartinė"? Labiau paplitusi - taip, bet jokiu būdu ne standartinė. Ir greitis 1520 gali būti (tinkamai sutvarkus) ne ką mažesnis, nei 1435. O vagono krovumas priklauso labiausiai nuo statinių artumo gabarito.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkija neplanuoja iki 2020 jokių didelių investicijų į geležinkelį nuo Bialystoko iki Suvalkų. Artimiausių metų planuose yra padidinti greitį nuo Varšuvos iki Bialystoko iki 160 km/h, taip pat patvarkyti geležinkelį nuo Bialystoko iki sienos su Baltarusija. Bet jokio greičio didinimo daugiau 120 km/h čia nebus.
Pervežimų greičiui vėžės plotis neturi įtakos. Tuo labiau, kai mes kalbame apie 1435-1520 mm, o ne 1067 mm. Nors Japonai ir tokia vėže važinėja greičiau nei pas mus dabar. Riedmenų, taip pat ir greitųjų traukinių, pasirinkimas 1520 mm vėžei jau yra. Bet kokiu atveju, riedmenys būtų užsakinėjami individualiai, o ne perkami 1:1 tokie, kokie Rusijoje ar Suomijoje.
Comment
-
Ką reiškia nenori, tegul neplanuoja. Tai gi Lietuvai nuo to tiesiogiai blogai. 60 km/h iki Suvalkų nuo sienos, 100 km/h atskiruose ruožuose nuo Suvalkų iki Bialystoko, o didesnėje dalyje 60-80 km/h.
Perspektyvos tik tokios, kad keleiviams persėsti nereikia. Bet šiais laikais tai išsprendžiama per maždaug 15 minučių susiaurinant aširačius. Rusija perka kelis Talgo traukinius ir jau šių metų pabaigoje juos paleis tarp Maskvos ir Berlyno.
O kroviniams greičio nereikia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPervežimų greičiui vėžės plotis neturi įtakos. Tuo labiau, kai mes kalbame apie 1435-1520 mm, o ne 1067 mm. Nors Japonai ir tokia vėže važinėja greičiau nei pas mus dabar.
Dar pridėkime laiką kelionei iš Vilniaus/ Kauno iki Šeštokų ir persėdimą (15 min.) Šeštokuose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąŽinoma. Standartinė vėžė - greitesni pervežimai - didesnis pelnas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai, kad Kinijos atveju kaip tik sau priestarauji - jie turi veze kaip tik skirtinga nuo visu kaimynu. Tai kaip ir turetu buti ekonomikos stabdis - "nestandartine veze, letesni pervezimai" perfrazuojant tave.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą reiškia nenori, tegul neplanuoja. Tai gi Lietuvai nuo to tiesiogiai blogai. 60 km/h iki Suvalkų nuo sienos, 100 km/h atskiruose ruožuose nuo Suvalkų iki Bialystoko, o didesnėje dalyje 60-80 km/h.
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai, kad Kinijos atveju kaip tik sau priestarauji - jie turi veze kaip tik skirtinga nuo visu kaimynu. Tai kaip ir turetu buti ekonomikos stabdis - "nestandartine veze, letesni pervezimai" perfrazuojant tave.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąĮtakos greičiui turi, bet ji labai nedidelė. Nuo Šeštokų iki Varšuvos yra 376km. Teoriškai, jei traukinys važiuotų be tarpinių sustojimų maksimaliu 160km/h (koks dar tik bus), kelionę įveiktų per ~2,5h (įskaičiavus įsibėgėjimą ir stabdymą). Toks kelionės greitis jau yra iššūkis aviacijai, nes geležinkelių stotys paprastai yra miestų centre.
Dar pridėkime laiką kelionei iš Vilniaus/ Kauno iki Šeštokų ir persėdimą (15 min.) Šeštokuose.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąStandartiniu ir yra laikomas labiausiai paplitęs. Be to visam pasaulyje 1435 vadinama standartine. Čia ir išlenda tavo žinių trūkumas.
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKitas dalykas - 1435 vėžei žymiai didesnis technikos pasirinkimas. Ir tai tik dar vienas pliusas iš ekonominės pusės.
Comment
Comment