Parašė žvirblis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Kauno viešasis logistikos centras europinės vėžės geležinkelio linija ties Palemonu bus sujungtas su „Rail Baltica“ transporto sistema. Tam reikalingus geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas projektavimo ir rekonstravimo darbus Vyriausybė įtraukė į Neatidėliotinų veiksmų, kuriuos būtina atlikti įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, planą.
http://verslas.delfi.lt/automoto/suj....d?id=52643399
Comment
-
Parašė ZXS Rodyti pranešimąKauno viešasis logistikos centras europinės vėžės geležinkelio linija ties Palemonu bus sujungtas su „Rail Baltica“ transporto sistema. Tam reikalingus geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas projektavimo ir rekonstravimo darbus Vyriausybė įtraukė į Neatidėliotinų veiksmų, kuriuos būtina atlikti įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, planą.
http://verslas.delfi.lt/automoto/suj....d?id=52643399Paskutinis taisė blitz; 2011.12.07, 15:16.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Interviu su Susisiekimo viceministru Arūnu ŠTARU
http://www.miesto.lt/index.php?optio...=4006&Itemid=1
Comment
-
Suomijos premjeras Jyrkis Katainenas (Jurkis Katainenas) sako, kad Suomija palaiko europinės vėžės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ projektą. Anot jo, Baltijos jūros regionas turi galimybę tapti vienu iš konkurencingiausių ir turtingiausių regionų pasaulyje. Tačiau siekiant didinti regiono konkurencingumą, būtina plėtoti jo transporto infrastruktūrą.
Estijos dienraščiui „Postimees“ Suomijos premjeras sako, kad Europos Sąjungos vidaus rinka yra jos politinė šerdis, kuriai būtinos patikimos transporto jungtys su Šiaurės šalių ir Baltijos regionais.
Pasak leidinio, geležinkelio linija „Rail Baltica“, kurios plėtrai Baltijos šalys neseniai pritarė, yra esminė Baltijos ir Adrijos jūras jungiančio transporto koridoriaus dalis, ir Suomija tvirtai palaiko šį projektą, kuris pagerins prekių ir keleivių vežimą iš Šiaurės į Vidurio ir Pietų Europą ir paskatins didesnę regionų integraciją.
(...)I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė ehnaton Rodyti pranešimąTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąStraipsnis-nesąmonė. Gal net ir kryptinga. Nieks naujų linijų neties, o eis senais pylimais. Plius, iki Railbaltica iki EE kaip iki mėnulio kol kas, pas mus visų pirmą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPas mus irgi atrodo kaip iki Mėnulio...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Metropolis
Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
Citata:
kelionės šiuo maršrutu trukmė nedaug viršytų keturias valandas. Keleiviniai traukiniai galėtų kursuoti šešias dienas per savaitę vidutiniu 170 kilometrų per valandą greičiu, o kroviniams traukiniams būtų skirtos naktys, jiems prireiktų 10 valandų, važiuojant vidutiniu 68 kilometrų per valandą greičiu.
Planuojama, jog maršrutu Kaunas-Talinas kursuotų devyni keleiviniai traukiniai, o Kaunas-Varšuva – aštuoni. Krovinius gabentų 17 traukinių.
Šaltinis: http://www.balticgate.lt/index.php/n...ru-_-aecom/311
Comment
-
„Rail Baltica“ projektavimo darbai Lietuvoje finišo tiesiojoje http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTQ!/
Comment
-
As apskritai nesuprantu tos rail baltica prasmes...jei dabar ner kroviniu srauto tai ar nutiesus begius nuo sestoku iki kauno ar toliau ju atsiras???? Nereik turet iliuziju ju nera ir nebus nieks is rygos neves angliu i varsuva ar berlyna nieks neves is siauliu naftos i paryziu...rail balticos statybos tai elementarus pinigu tratinimas...idomu kokie kroviniu srautai is rusijos per bresta ??? Kodel nuo bresto pvz iki maskvos netiesiamas siauresnis gelezinkelis???? As tai atsakyciau paprastai koks skirtumas kur vagonams keist ratus maskvoje ar breste tik va gelezinkeliu begiu keitimas silumveziu pirkimas ir tt per dauk gaunasi nesamoniu o mes kaip idiotai isleisim milijardus o begiai tik rudys nei kroviniai bus gabenami jais nei keleiviai bus vezami...cia tos rail balticos statybos =kosmodromo statyboms...tarp kitko nuo karaliauciaus iki lenkijos yra europinis gelezinkelis ir ji jau maciau 2000 metais bet kiek supratau keleiviu srautas labai mazas o krovininio apskritai nemaciau...jeigu ta nesamone finansuotu eu tai butu gerai ju pinigai tegu tasko bet leist musu pinigus visiskai nereikalingam reikalui tai nusikaltimas!!!!
Comment
-
Ir dar cia rasinejate kiek traukiniu kursuos is kauno i varsuva ....dabar autobusu is vilniaus iki varsuvos 30 lt tuo tarpu traukiniu is vilniaus iki klaipedos berods 50 ar 60 lt!!!!!!o tuo paciu autobusu atgal is varsuvos tik....10 lt!!!!!! Kas vaziuos tais gelezineliais kai is vilniaus per diena speju surinkti zmones is visos lietuvos isvyksta nepilni 2 autobusai!!!! Vaziuos traukinys su 1 vagonu???? Musu regione kuris faktiskai yra negyvenamas traukiniai yra visiskai nekonkurencingi nebent esame turtingi ir per savo langa noretumem matyt vaziuojanti traukini ir uz tai moketi kitaip tai tik sapaliones...rail baltica cia tas pats kaip atomine kaip kosmodromu statybos ar troleibusu gamyba pavadinimu amba...kas tinka europai tas netinka cia nes musu salis retai apgyvendinta faktiskai cia turetu gyvent virs 30.000.000 gyventoju o kiek gyvena???? Net 3.000.000 nera.zmones nesvaikit nesamonem rail baltica yra pasmerkta tai tik politinis projektas ir ji absoliuciai negyvibinga!!!!
Comment
-
Parašė metropolis Rodyti pranešimąatrodo, kad straipsnyje kalbama apie britų aecom kompanijos parengtą visai naują rb geležinkelio trasą, tik, kol kas dar ir dabartinės trasos rekonstrukcija vos juda... Keista, kam tokios studijos apskritai reikalingos (ne veltui estijos geležinkeliečiai stebisi).
Citata:
Kelionės šiuo maršrutu trukmė nedaug viršytų keturias valandas. Keleiviniai traukiniai galėtų kursuoti šešias dienas per savaitę vidutiniu 170 kilometrų per valandą greičiu, o kroviniams traukiniams būtų skirtos naktys, jiems prireiktų 10 valandų, važiuojant vidutiniu 68 kilometrų per valandą greičiu.
Planuojama, jog maršrutu kaunas-talinas kursuotų devyni keleiviniai traukiniai, o kaunas-varšuva – aštuoni. Krovinius gabentų 17 traukinių.
šaltinis: http://www.balticgate.lt/index.php/n...ru-_-aecom/311
Comment
-
Parašė eimantas Rodyti pranešimąiš fūrų galima atimti dalį krovinių srauto.
Comment
Comment