Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė žvirblis Rodyti pranešimą
    Kaip yra idėja nutiesti tunelį iš Talino į Helsinkį, lygiai taip yra idėja nuteisti tunelį iš Švedijos iki Aland salų, iš čia čia per šcherus (mažos salelės) tiltais pasieti Suomiją. Stokholme ir apylinkėse - netoli 2 mln gyventojų, Helsinkyje ir apylinkėse - 1 mln. gyventojų.

    Dėl kosmodromo tai kiek pamenu Šiaulių Zoknių oro uostas paskutiniais tarybiniais metais buvo rekonstruotas taip kad galėtų priimti sovietinį Šatlo kopiją. Dar esu aptikęs, kad girdi kažkur apie Ariogalą taip buvęs karinis oro uostas ekstra atvejui nusileisti tam pačiam sovietiniam kosminiam laivui...
    "O susisiekimas su kitomis planetomis bus toks pat lengvas kaip ir kelionė iš Rybinsko į Jaroslavlį", kaip kažkada sakė Ostapas Benderis...
    Got sun in my face, sleeping rough on the road

    Comment


      Kauno viešasis logistikos centras europinės vėžės geležinkelio linija ties Palemonu bus sujungtas su „Rail Baltica“ transporto sistema. Tam reikalingus geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas projektavimo ir rekonstravimo darbus Vyriausybė įtraukė į Neatidėliotinų veiksmų, kuriuos būtina atlikti įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, planą.

      http://verslas.delfi.lt/automoto/suj....d?id=52643399

      Comment


        Parašė ZXS Rodyti pranešimą
        Kauno viešasis logistikos centras europinės vėžės geležinkelio linija ties Palemonu bus sujungtas su „Rail Baltica“ transporto sistema. Tam reikalingus geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas projektavimo ir rekonstravimo darbus Vyriausybė įtraukė į Neatidėliotinų veiksmų, kuriuos būtina atlikti įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, planą.

        http://verslas.delfi.lt/automoto/suj....d?id=52643399
        Va čia tai yra kietas reikalas Masiulis, nors ir kiek nuvylė dėl Via Baltica, bet nuvylė nedaug. Vis viena yra be konkurencijos geriausias susisiekimo ministras Lietuvos istorijoje Toks projektas vietoje, kur susikerta europinė vėžė su rusiškąja ir kur susikerta krūvos kelių, yra tiesiog būtinas ir neabejoju, kad kol latviai galvoja ir daro nesąmones, jis vienas Lietuvai bus gana stiprus koziris logistikoje prieš kitas Baltijos šalis. Super.
        Paskutinis taisė blitz; 2011.12.07, 15:16.
        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

        Comment


          Interviu su Susisiekimo viceministru Arūnu ŠTARU
          http://www.miesto.lt/index.php?optio...=4006&Itemid=1

          Comment



            Suomijos premjeras Jyrkis Katainenas (Jurkis Katainenas) sako, kad Suomija palaiko europinės vėžės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ projektą. Anot jo, Baltijos jūros regionas turi galimybę tapti vienu iš konkurencingiausių ir turtingiausių regionų pasaulyje. Tačiau siekiant didinti regiono konkurencingumą, būtina plėtoti jo transporto infrastruktūrą.
            Estijos dienraščiui „Postimees“ Suomijos premjeras sako, kad Europos Sąjungos vidaus rinka yra jos politinė šerdis, kuriai būtinos patikimos transporto jungtys su Šiaurės šalių ir Baltijos regionais.
            Pasak leidinio, geležinkelio linija „Rail Baltica“, kurios plėtrai Baltijos šalys neseniai pritarė, yra esminė Baltijos ir Adrijos jūras jungiančio transporto koridoriaus dalis, ir Suomija tvirtai palaiko šį projektą, kuris pagerins prekių ir keleivių vežimą iš Šiaurės į Vidurio ir Pietų Europą ir paskatins didesnę regionų integraciją.
            (...)
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Sveiki, gal kas žinote kokioje stadijoje yra sis projektas?Ar jau jo linija bent iki kai kuriu miestu kazkas vaziuoja?Ir kaip sekasi tiesimo darbai?
              "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

              Comment


                Tik kalbomis kol kas tiesiama.

                Comment


                  http://www.alfa.lt/straipsnis/132801...1-12-15_15-25/

                  Vėl naujos kliūtys...
                  "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                  Comment


                    Straipsnis-nesąmonė. Gal net ir kryptinga. Nieks naujų linijų neties, o eis senais pylimais. Plius, iki Railbaltica iki EE kaip iki mėnulio kol kas, pas mus visų pirmą
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Straipsnis-nesąmonė. Gal net ir kryptinga. Nieks naujų linijų neties, o eis senais pylimais. Plius, iki Railbaltica iki EE kaip iki mėnulio kol kas, pas mus visų pirmą
                      Pas mus irgi atrodo kaip iki Mėnulio...
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Pas mus irgi atrodo kaip iki Mėnulio...
                        Nedrįsčiau taip teigt esant prasidėjus statybos ir projektavimo darbams, esant visai reikalingai teisinei bazei bei skiriamiem pinigam iš ES.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Atrodo, kad straipsnyje kalbama apie britų Aecom kompanijos parengtą visai naują RB geležinkelio trasą, tik, kol kas dar ir dabartinės trasos rekonstrukcija vos juda... Keista, kam tokios studijos apskritai reikalingos (ne veltui Estijos geležinkeliečiai stebisi).

                          Citata:

                          kelionės šiuo maršrutu trukmė nedaug viršytų keturias valandas. Keleiviniai traukiniai galėtų kursuoti šešias dienas per savaitę vidutiniu 170 kilometrų per valandą greičiu, o kroviniams traukiniams būtų skirtos naktys, jiems prireiktų 10 valandų, važiuojant vidutiniu 68 kilometrų per valandą greičiu.

                          Planuojama, jog maršrutu Kaunas-Talinas kursuotų devyni keleiviniai traukiniai, o Kaunas-Varšuva – aštuoni. Krovinius gabentų 17 traukinių.

                          Šaltinis: http://www.balticgate.lt/index.php/n...ru-_-aecom/311

                          Comment


                            „Rail Baltica“ projektavimo darbai Lietuvoje finišo tiesiojoje http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTQ!/

                            Comment


                              As apskritai nesuprantu tos rail baltica prasmes...jei dabar ner kroviniu srauto tai ar nutiesus begius nuo sestoku iki kauno ar toliau ju atsiras???? Nereik turet iliuziju ju nera ir nebus nieks is rygos neves angliu i varsuva ar berlyna nieks neves is siauliu naftos i paryziu...rail balticos statybos tai elementarus pinigu tratinimas...idomu kokie kroviniu srautai is rusijos per bresta ??? Kodel nuo bresto pvz iki maskvos netiesiamas siauresnis gelezinkelis???? As tai atsakyciau paprastai koks skirtumas kur vagonams keist ratus maskvoje ar breste tik va gelezinkeliu begiu keitimas silumveziu pirkimas ir tt per dauk gaunasi nesamoniu o mes kaip idiotai isleisim milijardus o begiai tik rudys nei kroviniai bus gabenami jais nei keleiviai bus vezami...cia tos rail balticos statybos =kosmodromo statyboms...tarp kitko nuo karaliauciaus iki lenkijos yra europinis gelezinkelis ir ji jau maciau 2000 metais bet kiek supratau keleiviu srautas labai mazas o krovininio apskritai nemaciau...jeigu ta nesamone finansuotu eu tai butu gerai ju pinigai tegu tasko bet leist musu pinigus visiskai nereikalingam reikalui tai nusikaltimas!!!!

                              Comment


                                /\

                                Comment


                                  Ir dar cia rasinejate kiek traukiniu kursuos is kauno i varsuva ....dabar autobusu is vilniaus iki varsuvos 30 lt tuo tarpu traukiniu is vilniaus iki klaipedos berods 50 ar 60 lt!!!!!!o tuo paciu autobusu atgal is varsuvos tik....10 lt!!!!!! Kas vaziuos tais gelezineliais kai is vilniaus per diena speju surinkti zmones is visos lietuvos isvyksta nepilni 2 autobusai!!!! Vaziuos traukinys su 1 vagonu???? Musu regione kuris faktiskai yra negyvenamas traukiniai yra visiskai nekonkurencingi nebent esame turtingi ir per savo langa noretumem matyt vaziuojanti traukini ir uz tai moketi kitaip tai tik sapaliones...rail baltica cia tas pats kaip atomine kaip kosmodromu statybos ar troleibusu gamyba pavadinimu amba...kas tinka europai tas netinka cia nes musu salis retai apgyvendinta faktiskai cia turetu gyvent virs 30.000.000 gyventoju o kiek gyvena???? Net 3.000.000 nera.zmones nesvaikit nesamonem rail baltica yra pasmerkta tai tik politinis projektas ir ji absoliuciai negyvibinga!!!!

                                  Comment


                                    Iš fūrų galima atimti dalį krovinių srauto.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė metropolis Rodyti pranešimą
                                      atrodo, kad straipsnyje kalbama apie britų aecom kompanijos parengtą visai naują rb geležinkelio trasą, tik, kol kas dar ir dabartinės trasos rekonstrukcija vos juda... Keista, kam tokios studijos apskritai reikalingos (ne veltui estijos geležinkeliečiai stebisi).

                                      Citata:

                                      Kelionės šiuo maršrutu trukmė nedaug viršytų keturias valandas. Keleiviniai traukiniai galėtų kursuoti šešias dienas per savaitę vidutiniu 170 kilometrų per valandą greičiu, o kroviniams traukiniams būtų skirtos naktys, jiems prireiktų 10 valandų, važiuojant vidutiniu 68 kilometrų per valandą greičiu.

                                      Planuojama, jog maršrutu kaunas-talinas kursuotų devyni keleiviniai traukiniai, o kaunas-varšuva – aštuoni. Krovinius gabentų 17 traukinių.

                                      šaltinis: http://www.balticgate.lt/index.php/n...ru-_-aecom/311
                                      pseprasom jei tie traukiniai kursuotu ir per 4 val pasiektu varsuva...o kam ji mums ar ten yra vienintelis oro uostas europoje ar man reik i paryziu vaziuot gelezinkeliu jei yra lektuvai??? Ar tik is varsuvos galesiu pasiekt londona ??? Kam man tas gelezinkelis???? As nesuprantu prasmes to gelezinkelio??? Lektuvu i milana ir atgal 200 lt gelezinkeliu is vilniaus iki klaipedos 50-60 lt ...gaunasi gelezinkelis tai prabanga...pripazinkim gelezinkelis visiskas nesusipratimas aisku juo anglis vezt pigiau nei skaraidint lektuvais bet kitkas si transporto priemone su nieku konkuruot nebegali....

                                      Comment


                                        Parašė eimantas Rodyti pranešimą
                                        iš fūrų galima atimti dalį krovinių srauto.
                                        o kam???? Kam atimti ar gelezinelis pristatys jusu krovini iki vietos???? Sita transporto priemone faktiskai yra mirusi ji tinkama tik rytu rinkoms kur reik pervezt zaliavas iki uostu europoje ji nekonkurencinga....gerai is vilniaus uzsisakysiu 1 tona vilnieciu iki panevezio....100 km iki kauno...apie 100 iki siauliu 80 km iki panevezio...ir dar panevezyje is vagonu eiks perkraut i kazka moket uz tai ir moket uz vezima iki vietos...nors paimi masina 130 km ir vietoj iskaraus...

                                        Comment


                                          Tai jo Uždarom rytoj visą geležinkelį, parduodam bėgius, lokomotyvus, vietoj pastatų tegu naujus butus pastato ir viskas. Kam tas geležinkelis?

                                          P.S Jaučiuos kvailai, kad atsakinėju į tokią idiotiška žinutę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X