Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Plėtos krovinių vežimą per Šeštokus

    Spalio 7 d. AB „Lietuvos geležinkeliai“ lankėsi tarptautinės logistikos kompanijos „Hupac Intermodal SA“ Plėtros direktorius dr. Albertas Grizonas (Alberto Grisone) ir jos antrinės įmonės „Intermodal Express“, įsikūrusios Rusijoje, generalinis direktorius Andrėjus Munkinas (Andrey Munkin). Su svečiais pasirašytos abipusės ekspedijavimo ir kitų paslaugų teikimo sutartys.

    Sutartis pasirašę AB „Lietuvos geležinkeliai“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Stasys Gudvalis ir „Intermodal Express“ vadovas A. Munkinas išreiškė abipusį suinteresuotumą plėtoti krovinių vežimą per Šeštokus bei pasirengimą glaudžiai bendradarbiauti organizuojant jų transportavimą šia kryptimi.
    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/

    Comment


      2011 spalio 19 d.

      Iš trišalės sutarties projekto

      2.1. Susisiekimo ministerija įsipareigoja:

      2.1.1. siūlyti Lietuvos Respublikos Vyriausybei papildomai skirti finansavimą Marijampolės miesto gatvių (Gedimino g., Aušros g., P.Armino g., Marių g. ir Vasaros g., Gamyklų g. su viaduku per geležinkelį) teritorijų planavimui, gatvių projektavimui ir rekonstrukcijai bei sankryžų, esančių Stoties-Gedimino, Saulės-Geležinkelio g. ir P. Armino-Geležinkelio g. sankirtoje, pertvarkymui, įrengiant Saulės-Geležinkelio g. sankryžoje požeminę pėsčiųjų perėją po geležinkeliu ir Geležinkelio gatve bei požeminę perėją Trakų ir Mindaugo gatvių jungtyje nuo 2012 metų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos ar kitų finansavimo šaltinių, nemažinant savivaldybei įstatymų nustatyta tvarka skiriamų kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų;

      2.1.2. kartu su Savivaldybe ir Automobilių kelių direkcija teisės aktų nustatyta tvarka spręsti Marijampolės miestui priklausančių geležinkelio prieigose esančių miesto gatvių (Sporto g., Sasnavos g., Telšių g., Saulės g.) rekonstrukcijos (modernizavimo) poreikio nustatymo, teritorijų planavimo, projektavimo ir tiesimo darbų organizavimo ir finansavimo, o taip pat lėšų skyrimo šių gatvių eksploatacijai ir priežiūrai klausimus;
      2.1.3. numatyti, kad artėjant prie ribinio krovinių kiekio apibrėžto esamos geležinkelio linijos projektiniu pralaidumu (38 poros sąstatų per parą), vežamo per Marijampolės miestą kaip nurodyta 2011-05-16 Lietuvos Respublikos Vyriausybės pasitarimo protokolo Nr. 34 2.1 punkte, nukreipti perteklinį sąstatų srautą šalia Marijampolės miesto.
      Paskutinis taisė Beniux; 2011.10.21, 08:39.
      www.dvylikakedziu.lt

      Comment


        dabar anuos sklypus reik parduoti... ir pirkti pagal duotus adresus...
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Tai žinoma, kad jo dėdei, kuris lobsta iš tranzito pinigų, neapsimoka. Nes jo dėdei gyliai pofig ta Europa, jis turbūt ir atgal į Rusiją sugrįžti yra ne prieš...
          Čia akivaizdus yra tų visų LG "šulų" trumparegiškumas ir siauras akiratis.
          Oi, oi, oi. Užknisa mane tokie forumistai, kurie žino, ką ir kaip kiti galvoja, šiuo atveju mano dėdė.

          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Kvepia sovietine nomenklatūra, kuriai svarbiausia išlaikyti status quo, kad kuo mažiau reikėtų dirbti ir svarbiausia GALVOTI. Verslas, tame tarpe ir pervežimų, nestovi vietoje. Bet koks šiek tiek mastantis verslininkas stengiasi savo veiklą diversifikuoti, kad kuo mažiau būtų priklausomas nuo vieno užsakovo, tiekėjo ar pirkėjo.
          Nieko negaliu padaryti jei jums atrodo. Ne mano galiojo pakeisti kokias jums asociacijas sukelia. O jau užuosti per internetą net sugeba - neįtikėtini sugebėjimai, garbės žodis. :-)

          Čia abiejų jau toks lietuviškas dalykas pastaruosius 20 metų: bet kuri racionali mintis sudirbama maždaug: tu - prorusiškas, tu - sovietinės nostalgijos kamuojamas... Reductio ad sovieticum - ne kitaip; klasikinė argumentavimo klaida, kai užsipuolamas pats žmogus, o ne jo teiginiai: http://lt.wikipedia.org/wiki/Argumen...C5%BEmog%C5%B3

          Ir čia ne diversifikacijos klausimas. Apie kokią diverfikaciją kalba Suomijos geležinkeliai, naudojantys 1524mm vėžę? Na taip ir niekas neatsakė, kodėl Švedija arba Lenkija neplečia pas save 1524/1520mm vėžės, gi turi pas save ateinančias linijas? :-)

          Visa laimė, kad prezidentė D. Grybauskaitė išmano ekonomiką geriau nei forumistai. Neseniai pasirašytas susitarimas su Kazachstanu (ačiū, kad priminė forumistas 99), tik patvirtina, kad strateginė Lietuvos geležinkelių pervežimų kryptys yra iš rytų į vakarus, o ne iš pietų į šiaurę, koks yra Rail Baltica projektas. Jau pavadinimas tam traukiniui duotas - Saulė. http://www.lrytas.lt/-13191078991317...stan%C4%85.htm

          Tai va vaikučiai, jau kokį 20 metų yra kuriama sistema pavadinta - Trans Azijos geležinkelis. Jo esmė: krovinius, pagrinde konteinerius gabenti ne laivais iš Japonijos, Korėjos, Kinijos į vakarų Europą arba iki Europos uostų, o gabenti sausuma - geležinkeliu. Aišku pakeliui priglaudžiant ir krovinius iš kitų šalių. Vietoj virš mėnesio užtruktų iki 2 savaičių. Tiksliau tokia gabenimo sistema atkuriama, krovinius gabenti iš Japonijos dar buvo pradėti TSRS laikais, tačiau dėl vagysčių, vėlavimo, pačios TSRS subyrėjimo toks transportavimo būdas nutrūko. Dabar prisimintas. Projektas remiams net JTO:
          http://www.unescap.org/ttdw/common/TIS/TAR/tar_home.asp

          Tai va, čia yra tikri pinigai. Visi skuba, kuriami planai, analizės, kas pirmas užims šią rinką, tas užsidirbs milijardus. Ir neabejoju kad D. Grybauskaitė žino.
          Paskutinis taisė žvirblis; 2011.10.21, 12:50.

          Comment


            Tai, kad, tamstos, teiginiai yra paremti ne nuosekliomis faktais grįstomis išvadomis, bet dogmatiniais apibendrinimais -
            strateginė Lietuvos geležinkelių pervežimų kryptys yra iš rytų į vakarus
            Galima suprasti, kad apie nieką daugiau galvoti ir neverta. Sutapimas ar ne, bet kažkada tokius kategoriškai racionalius pasisakymus labai mėgo "kolūkių mylėtojai". Tad tamstos dangstymasis racionalios minties miražais niekaip negali būti laikomas argumentu.

            O Suomijos pavyzdys išvis yra juokingas. Nuo kada Suomija yra tranzito valstybė ir juo labiau Švedija?

            Antra, niekas nesako, kad reikia atsisakyti Rytai-Vakarai tranzito ir, kad šiam tranzitui trukdys Rail-Baltica.

            Trečia, jei tik "Saulės" projektas bus sėkmingas yra labai didelė tikimybė, kad konteineriniai kroviniai į Europą pasuks ir per Ukrainą arba nuo Baltarusijos pasuks tiesiai į Lenkiją, arba iš Rusijos tiesiai į Latvijos ir Estijos uostus, arba tiesiog į Ust-Lugą. Tad pažadėtoji "Saulė iš rytų" gali būti ir ne tokia kokios yra tikimasi. Kategoriškas teigimas, kad vienintelis pragyvenimo šaltinis LG yra Rytai-Vakarai koridorius, neišbandžius kitų krypčių, yra tiesiog absurdas.
            Paskutinis taisė Perfect; 2011.10.21, 13:41.

            Comment


              Parašė žvirblis Rodyti pranešimą
              Oi, oi, oi. Užknisa mane tokie forumistai, kurie žino, ką ir kaip kiti galvoja, šiuo atveju mano dėdė.


              Nieko negaliu padaryti jei jums atrodo. Ne mano galiojo pakeisti kokias jums asociacijas sukelia. O jau užuosti per internetą net sugeba - neįtikėtini sugebėjimai, garbės žodis. :-)

              Čia abiejų jau toks lietuviškas dalykas pastaruosius 20 metų: bet kuri racionali mintis sudirbama maždaug: tu - prorusiškas, tu - sovietinės nostalgijos kamuojamas... Reductio ad sovieticum - ne kitaip; klasikinė argumentavimo klaida, kai užsipuolamas pats žmogus, o ne jo teiginiai: http://lt.wikipedia.org/wiki/Argumen...C5%BEmog%C5%B3

              Ir čia ne diversifikacijos klausimas. Apie kokią diverfikaciją kalba Suomijos geležinkeliai, naudojantys 1524mm vėžę? Na taip ir niekas neatsakė, kodėl Švedija arba Lenkija neplečia pas save 1524/1520mm vėžės, gi turi pas save ateinančias linijas? :-)

              Visa laimė, kad prezidentė D. Grybauskaitė išmano ekonomiką geriau nei forumistai. Neseniai pasirašytas susitarimas su Kazachstanu (ačiū, kad priminė forumistas 99), tik patvirtina, kad strateginė Lietuvos geležinkelių pervežimų kryptys yra iš rytų į vakarus, o ne iš pietų į šiaurę, koks yra Rail Baltica projektas. Jau pavadinimas tam traukiniui duotas - Saulė. http://www.lrytas.lt/-13191078991317...stan%C4%85.htm

              Tai va vaikučiai, jau kokį 20 metų yra kuriama sistema pavadinta - Trans Azijos geležinkelis. Jo esmė: krovinius, pagrinde konteinerius gabenti ne laivais iš Japonijos, Korėjos, Kinijos į vakarų Europą arba iki Europos uostų, o gabenti sausuma - geležinkeliu. Aišku pakeliui priglaudžiant ir krovinius iš kitų šalių. Vietoj virš mėnesio užtruktų iki 2 savaičių. Tiksliau tokia gabenimo sistema atkuriama, krovinius gabenti iš Japonijos dar buvo pradėti TSRS laikais, tačiau dėl vagysčių, vėlavimo, pačios TSRS subyrėjimo toks transportavimo būdas nutrūko. Dabar prisimintas. Projektas remiams net JTO:
              http://www.unescap.org/ttdw/common/TIS/TAR/tar_home.asp

              Tai va, čia yra tikri pinigai. Visi skuba, kuriami planai, analizės, kas pirmas užims šią rinką, tas užsidirbs milijardus. Ir neabejoju kad D. Grybauskaitė žino.
              Žvirbleli. Čia ir yra tikros babkės -gabenti krovinius į V. Europą perkaunant juos ant RailBalticos, o ne vien tik Klaipėdoje ar Rygoje. Jei jau prioritetu laikomas gabenimas sausuma nuo Ramiojo vandenyno, tai nachren tas gabenimas Baltija? Todėl aš dar kartą pasikartosiu, kad RailBaltica su 1435 mm vėže reikalinga tik iki Kauno. Toliau ji turėtų būti rusiškos vėžės - modernizuoti esamas linijas.

              Comment


                Parašė žvirblis Rodyti pranešimą
                Oi, oi, oi. Užknisa mane tokie forumistai, kurie žino, ką ir kaip kiti galvoja, šiuo atveju mano dėdė.


                Nieko negaliu padaryti jei jums atrodo. Ne mano galiojo pakeisti kokias jums asociacijas sukelia. O jau užuosti per internetą net sugeba - neįtikėtini sugebėjimai, garbės žodis. :-)

                Čia abiejų jau toks lietuviškas dalykas pastaruosius 20 metų: bet kuri racionali mintis sudirbama maždaug: tu - prorusiškas, tu - sovietinės nostalgijos kamuojamas... Reductio ad sovieticum - ne kitaip; klasikinė argumentavimo klaida, kai užsipuolamas pats žmogus, o ne jo teiginiai: http://lt.wikipedia.org/wiki/Argumen...C5%BEmog%C5%B3

                Ir čia ne diversifikacijos klausimas. Apie kokią diverfikaciją kalba Suomijos geležinkeliai, naudojantys 1524mm vėžę? Na taip ir niekas neatsakė, kodėl Švedija arba Lenkija neplečia pas save 1524/1520mm vėžės, gi turi pas save ateinančias linijas? :-)

                Visa laimė, kad prezidentė D. Grybauskaitė išmano ekonomiką geriau nei forumistai. Neseniai pasirašytas susitarimas su Kazachstanu (ačiū, kad priminė forumistas 99), tik patvirtina, kad strateginė Lietuvos geležinkelių pervežimų kryptys yra iš rytų į vakarus, o ne iš pietų į šiaurę, koks yra Rail Baltica projektas. Jau pavadinimas tam traukiniui duotas - Saulė. http://www.lrytas.lt/-13191078991317...stan%C4%85.htm

                Tai va vaikučiai, jau kokį 20 metų yra kuriama sistema pavadinta - Trans Azijos geležinkelis. Jo esmė: krovinius, pagrinde konteinerius gabenti ne laivais iš Japonijos, Korėjos, Kinijos į vakarų Europą arba iki Europos uostų, o gabenti sausuma - geležinkeliu. Aišku pakeliui priglaudžiant ir krovinius iš kitų šalių. Vietoj virš mėnesio užtruktų iki 2 savaičių. Tiksliau tokia gabenimo sistema atkuriama, krovinius gabenti iš Japonijos dar buvo pradėti TSRS laikais, tačiau dėl vagysčių, vėlavimo, pačios TSRS subyrėjimo toks transportavimo būdas nutrūko. Dabar prisimintas. Projektas remiams net JTO:
                http://www.unescap.org/ttdw/common/TIS/TAR/tar_home.asp

                Tai va, čia yra tikri pinigai. Visi skuba, kuriami planai, analizės, kas pirmas užims šią rinką, tas užsidirbs milijardus. Ir neabejoju kad D. Grybauskaitė žino.
                dabar bijau sumeluot, bet kažkuriam Transporto numeryje skaičiau, kad konteinerio pakrovimas/iškrovimas/ir visą kas su juo susiję Tolimųjų rytų uostuose kainuoja keliasdešimt kartų brangiau negu kokiam Roterdame ir pan, todėl apsimokiau gabenti ilgiau jūra iki Europos, negu geležinkelių ar taip pat vykdomu(ar jau sustabdytu - tiksliai nežinau) Šilko kelio (fūrų) kelių.

                Comment


                  Kaina irgi bus svarbus faktorius, todėl jūrinis kelias niekur nedings. Nevisiems svarbiausias kriterijus yra laikas.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Konkursas:
                    Projekto „Rail Baltica“ esamo geležinkelio ruožo Marijampolė - Šeštokai rekonstrukcijos projektavimo darbų priežiūros (inžinieriaus – techninio prižiūrėtojo) paslaugų pirkimas.

                    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#

                    Comment


                      Parašė žvirblis Rodyti pranešimą
                      strateginė Lietuvos geležinkelių pervežimų kryptys yra iš rytų į vakarus, o ne iš pietų į šiaurę, koks yra Rail Baltica projektas.
                      ...
                      Tai va vaikučiai, jau kokį 20 metų yra kuriama sistema pavadinta - Trans Azijos geležinkelis.
                      ...
                      Tai va, čia yra tikri pinigai. Visi skuba, kuriami planai, analizės, kas pirmas užims šią rinką, tas užsidirbs milijardus. Ir neabejoju kad D. Grybauskaitė žino.
                      Ar Rail Baltica trukdytų eismui rytų--vakarų kryptim?

                      Comment


                        http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=51003389

                        Dabar Rail Baltica, matyt, pajudės sparčiau, trukdžių mažėja.
                        Paskutinis taisė Kosovo; 2011.10.23, 19:03.
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                          http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=51003389

                          Dabar Rail Baltica, matyt, pajudės sparčiau, trukdžių mažėja.
                          Kokiu būdu B.Lubys įtakojo Rail Baltica projektą?

                          Comment


                            Parašė John
                            Nors realiai kažin, kiek pat Lubys tai įtakojo. Manau, teks bent laikinai pamiršti RB, jei rinkimus laimės Socdemai.
                            Nemanau Socdemai (su partneriais) ateis anksčiausiai kitų metų lapkričio vidury. Iki to laiko projektas stipriai pasistūmės. Yra ES palaikymas ir finansavimas rezervuotas esamoj finansinėj iki 2013 m. perspektyvoj. Nieks nekvailios susimaut su tokiais projektais.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              Parašė John

                              Nors realiai kažin, kiek pats Lubys tai įtakojo. Manau, teks bent laikinai pamiršti RB, jei rinkimus laimės Socdemai.
                              Na, nematau tiesioginio prieštaravimo. Kita vertus pas mus gi valstybė ir savivaldybės mėgsta mėtytis iš vieno galo į kitą ir išlaidauti neplaningai.

                              Comment


                                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                Nemanau Socdemai (su partneriais) ateis anksčiausiai kitų metų lapkričio vidury. Iki to laiko projektas stipriai pasistūmės. Yra ES palaikymas ir finansavimas rezervuotas esamoj finansinėj iki 2013 m. perspektyvoj. Nieks nekvailios susimaut su tokiais projektais.
                                Ir kaip tas projektas pasistūmės? Bėgius pradės kloti? Taigi dar ne tik kad sutartys dėl šių darbų nepasirašytos, bet ir konkusas nepaskelbtas. Maksimum, ką spės padaryti - "įsisavinti" (nuo žodžio savi) pinigus.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Ir kaip tas projektas pasistūmės? Bėgius pradės kloti? Taigi dar ne tik kad sutartys dėl šių darbų nepasirašytos, bet ir konkusas nepaskelbtas. Maksimum, ką spės padaryti - "įsisavinti" (nuo žodžio savi) pinigus.
                                  Pasistūmėjimo būdu pasistūmės. Bus parengti (baigiama tai daryti) teritorijų planavimo dokumentai atkarpose Mockava-Marijampolė ir Marijampolė-Kaunas, po kurių seks rangos sutartys. O dėl korupcinio elemento, tai jei kažką įtari imkis pilietiškų veiksmų nedaugžodžiavęs.
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                    Pasistūmėjimo būdu pasistūmės. Bus parengti (baigiama tai daryti) teritorijų planavimo dokumentai atkarpose Mockava-Marijampolė ir Marijampolė-Kaunas, po kurių seks rangos sutartys.
                                    Po rengimo dar bus konkursas. Ir dar ne faktas, kad jo rezultatai nebus užprotestuoti su atitinkamom pasekmėm (nes kąsnis labai riebus).
                                    Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                    O dėl korupcinio elemento, tai jei kažką įtari imkis pilietiškų veiksmų nedaugžodžiavęs.

                                    Comment


                                      „Rail Baltica" Marijampolėje perėjų bus daugiau. O aplinkkelis?..

                                      Ar atkreipėte dėmesį, kad per praėjusio savaitgalio šventinį šur­mulį J.Basanavičiaus aikštėje tarp daugybės prekybos paviljonų su skaniais ar gražiais dalykėliais buvo ir „Rail Baltica" direkcijos? Beveik pačiame centre. Tiesa, be­sibūriuojančių prie šio paviljono ne per daugiausia, bet tie, kas bent trumpam stabtelėjo, tikrai galėjo ir europinės vėžės schemas pastudi­juoti, ir pasiskaityti, kokią konkrečią naudą turės miestas bei miestiečiai, jei nesipriešins europinei vėžei se­nuoju pylimu.
                                      Nors pateikiamoje informacijo­je gal ir nieko naujo (vis tie patys privalumai, kurie laukia miestiečių nutiesus „Rail Baltica" per, o ne pro Marijampolę), bet tam tikrą progresą įžvelgti galima. Ypač prisiminus dar taip neseniai girdėtus arogan­tiškus Susisiekimo ministerijos ir „Lietuvos geležinkelių" vadovų pareiškimus apie tai, kad nuo ma­rijampoliečių niekas nepriklauso... Pasirodo, ne tokie jau visagaliai tie valdžios vyrai, suprato, jog „štur­mu" miestą padalinti nepavyks, o su žmonėmis privalu ir kalbėtis, ir juos girdėti...
                                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                      Comment


                                        Jei Marijampolė padalinta, tai Klaipėda tada Leningrado blokada ar Sarajevo apsuptis.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                          Ar Rail Baltica trukdytų eismui rytų--vakarų kryptim?
                                          Nereikia taip viską suprimityvinti. Žvelkite giliau. Formaliai netrukdys, realiai - taip. LG naudojasi ribotais finansiniais išteklias - politikai vis gviešiasi išmelžti kuo daugiau iš šios dar likusios valstybinės įmonės. Tad lėšos į Rail Baltica bus nurėžtos iš kitų LG projektų.

                                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                          Tai, kad, tamstos, teiginiai yra paremti ne nuosekliomis faktais grįstomis išvadomis, bet dogmatiniais apibendrinimais - Galima suprasti, kad apie nieką daugiau galvoti ir neverta. Sutapimas ar ne, bet kažkada tokius kategoriškai racionalius pasisakymus labai mėgo "kolūkių mylėtojai". Tad tamstos dangstymasis racionalios minties miražais niekaip negali būti laikomas argumentu.
                                          Ta pati rusofobija, nieko naujo. Kolūkių senai nebėra, kolūkių pirmininkai senai pensijoje.

                                          O Suomijos pavyzdys išvis yra juokingas. Nuo kada Suomija yra tranzito valstybė ir juo labiau Švedija?
                                          Nerašykite to ko nežinote. Yra rengiamos tokios galimybių studijos, kad pavargsiu berašinėdamas. Pradedant nuo to, kad greitieji traukiniai (ICE, TGV tipo) greičiau pasieks Helsinkį iš Stokholmo ir ta kryptis ekonomiškai pagrįsta, nes greitąsias linijas apsimoka teisti tik tarp didelių miestų ir pan. Ar neberašant kokie šiauriniai koridoriai yra braižomi. Teik to, nepatinka Suomija? Tai kodėl Lenkija neplečia pas save 1520mm vėžės?

                                          Antra, niekas nesako, kad reikia atsisakyti Rytai-Vakarai tranzito ir, kad šiam tranzitui trukdys Rail-Baltica.
                                          Kam pinigus, kurių ir taip trūksta, investuoti ten kur nauda yra neįrodyta? Kartoju, dar 19 amžiuje įsitikino, kad šalies viduje, turi būti vieningas geležinkelio tinklas. 1435 mm ir 1520 mm vėžės ir riedmenys yra nesuderinami. Vien dėl linijos tarkim Kaunas - Suvalkai LG neapsimoka pirkti 1435mm vėžės lokomotyvų ir vagonų. Tai kam ši linija naudinga? Tikrai ne LG.

                                          Trečia, jei tik "Saulės" projektas bus sėkmingas yra labai didelė tikimybė, kad konteineriniai kroviniai į Europą pasuks ir per Ukrainą arba nuo Baltarusijos pasuks tiesiai į Lenkiją, arba iš Rusijos tiesiai į Latvijos ir Estijos uostus, arba tiesiog į Ust-Lugą. Tad pažadėtoji "Saulė iš rytų" gali būti ir ne tokia kokios yra tikimasi. Kategoriškas teigimas, kad vienintelis pragyvenimo šaltinis LG yra Rytai-Vakarai koridorius, neišbandžius kitų krypčių, yra tiesiog absurdas.
                                          Tie "pabandymai" kainuoja šimtus milijonų, net milijardus. Rimtam versle viskas pirma suskaičiuojama, o po to statoma. Raimundas Kuodis jau senokai pastebėjo, kad niekas net neskaičiavo išlaidų ir naudos santykio iš to Rail Baltica projekto:
                                          http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...auda-194-86137

                                          Kas liūdniausia Lietuvoje jau senai taip, grupelė politikų nusprendžia, kad projektas iš pažiūros prasmingas (Mažeikių naftos privatizacija, nauja AE), po to visomis išgalėmis tas projektas stumiamas, o rimtų skaičiavimų - nėra...
                                          Paskutinis taisė žvirblis; 2011.10.25, 12:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X