Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei jūs norite greičio, tai tam visiškai nebūtina 1435 mm vėžė. Galima ir 300 km/h važiuoti rusiška vėže. Tam nėra jokių techninių kliūčių, o riedmenis jau gamina "Siemens" - "Sapsan'ą" galima pritaikyti iki berods 300 km/h. Kol kas jis skirtas tik 250 km/h. Atsiras ir kitų gamintojų, jei bus poreikis. Taigi, pirmyn, rekonstruojam esamas linijas iki tokių greičių ir pakanka svaigti apie europinę vėžę. Minimalios išlaidos, nes geležinkelius galima tiesti šalia esamų linijų ir išnaudojant esamą infrastruktūrą. Taip, reikės tiesinti kreives, bet tai ne tas pats, kas statyti visiškai naują liniją.

    O kas dėl lenkų - jie žiūri iš savų pozicijų, todėl jiems susisiekimas su Vakarais svarbesnis nei su Rytais. Todėl ir nuo Varšuvos geležinkelis pirmoje eilėje į Vakarus modernizuojamas. Tačiau net ir čia apie jokius 300 km/h nebekalbama. Viskas, laikai pasikeitė. Kas buvo prieš 15-20 metų tai jau praeitis. Tuomet tikrai buvo poreikis grietiesiems geležinkeliams. Dabar, kai taip išsiplėtojo aviacija, geležinkeliai tokiuose atstumuose nebepajėgūs konkuruoti. Ir niekas iš Varšuvos į Paryžių traukiniu už panašią kainą kaip lėktuvu nevažiuos, turint omenyje, kad kelionė traukiniu truks kelis kartus ilgiau. Berlynas - kita kalba. Tačiau jūs lyginate Varšuva ir Lenkiją su Lietuva... Vien Varšuvoje ir aplink ją 50 km spinduliu potencialių traukinio keleivių yra tiek, kiek visoje Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje nebus net ir nutiesus greitą "RailBalticą".

    Comment


      Neskaičiau. Bet jei tik pagal tai, kas pateikta paties šiame pranešime http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1562, tai tokia studija nekorektiška. Nes imti du atskiri variantai - visiškai nauja trasa ir egzistuojanti. O egzistuojanti atnaujinama tik iki minimaliai, iš esmės tik atskiruose ruožuose padidinamas greitis iki 160 km/h, o kitur lieka iki 120 km/h. Gi aš siūlau palei egzistuojančius geležinkelius tiesti naują RailBaltica 1520 mm kelią, rekonstruoti esamus kelius iki RailBaltica greičių ištiesinant kreives ten, kur reikia. "
      RailBaltca" aplenktų nedideles stotis. Šis variantas leistų turėti 200 km/h atskirose atkarpose, o kitur 140-160 km/h. Žinoma, stočių būtų daugiau, bet tai juk ir potencialūs keleiviai bei kroviniai. O tarpinės stotys Lietuvoje - Šeštokai (krovininė), Marijampolė, Kaunas keleiviams(o Palemonas kroviniams), Kėdainiai, Radviliškis, Šiauliai. Nauja trasa reikalinga būtų tik iš dalies tarp Palemono ir Kėdainių, aplenkiant Jonavą. Iki Kauno (Palemono kroviniams) eitų 1435 mm vėžė palei esamą geležinkelį.
      Paskutinis taisė Al1; 2011.08.17, 21:20.

      Comment


        stipriai didinti greicio neleis senos pralaidos ir tiltai

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Na tai Lietuvos laisvos rinkos institutas irgi už tą patį. Jis irgi yra pasiūlęs geležinkelių pertvarkos modelį - palikti linijas į Klaipėda ir Kaliningradą, bei iš Šiaulių į Latviją. Mažeikių liniją parduoti naftos gamyklai, o kitas linijas privatizuoti arba išardyti. Po to galutiniame etape viską, kas išliks, suprivatizuoti. Rusijos kišimąsi LLRI laiko iš viso tik Lietuvos politikų baubu - laisvai rinkai nesvarbu Rusija, Lietuva ar Kinija valdys geležinkelius Lietuvoje...
          Nenustebčiau, jei panagrinėjus LLRI finansavimo šaltinius ir ten išlįstų Rusijos ausys ir rankos. Nes LLRI veikla yra atvirai kenkėjiška, stebiuosi kodėl jis iki šiol nelikviduotas.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            O kas nors zino kas finansuoja ta llri?

            Comment


              Parašė Mazgelis Rodyti pranešimą
              stipriai didinti greicio neleis senos pralaidos ir tiltai
              Rekonstruoti galima. Ruože Kužiai-Kretinga dalis senųjų tiltelių jau pakeista gofruotais vamzdžiais.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Nenustebčiau, jei panagrinėjus LLRI finansavimo šaltinius ir ten išlįstų Rusijos ausys ir rankos. Nes LLRI veikla yra atvirai kenkėjiška, stebiuosi kodėl jis iki šiol nelikviduotas.
                Kiekvieną politinę organizaciją finansuoja kokie nors verslo šaltiniai, kad jiems būtų vėliau priimami palankūs sprendimai. Viskas teisėta ir legalu, nebent siūlai keisti šalies politinę sistemą.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Kiekvieną politinę organizaciją finansuoja kokie nors verslo šaltiniai, kad jiems būtų vėliau priimami palankūs sprendimai. Viskas teisėta ir legalu, nebent siūlai keisti šalies politinę sistemą.
                  LLRI nėra politinė organizacija. Tai liberalaus (radikaliausia forma) kapitalizmo propagandos įstaiga, reiškianti pretenzijas neva tai į mokslinės nuomonės skleidimą (istitutas!). Nors iš tiesų nebuvo ir nėra jokia mokslo įstaiga. Tą galite padaryti pasitikrinę Lietuvoje registruotų ir veikiančių švietimo ir mokslo įstaigų sąraše šiame ŠMM puslapyje: http://www.aikos.smm.lt/aikos/index.htm
                  Kas LLRI finansuoja nėra slepiama - stambus vietos ir užsienio kapitalas ir užsienio šalių valstybinės institucijos.
                  Laisva ir demokratiška šalis turi būti iš tikrųjų laisva nuo užsienio propagandos skleidimo ir užsienio lėšomis finansuojamų įstaigų - penktųjų kolonų.

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Nes LLRI veikla yra atvirai kenkėjiška, stebiuosi kodėl jis iki šiol nelikviduotas.
                    Bėda ne LLRI; bėda ta, kad kažkas kreipia dėmesį į jų skiedalus.

                    Comment


                      O jie tam ir dirba, kad kreiptų dėmesį. Kaip bet kurios kitos minties ar ideologijos skleidėjai. Tai normalu.
                      Tik LLRI tam turi daug resursų. Labai daug. Nes gali kasdien skiesti per pagrindinę žiniasklaidą ir kitomis priemonėmis. Ar dar kurios nors kitos ekonominės-socialinės minties skleidėjai turi tokias galimybes? Ne.
                      Todėl ilgai kartojami skiedalai virsta tikra tiesa.

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Rekonstruoti galima. Ruože Kužiai-Kretinga dalis senųjų tiltelių jau pakeista gofruotais vamzdžiais.
                        bent 7 (minimum 5) objektai bus registre, todel nemazose atkarpose bus ribojamas greitis. Cia daugiau link Kauno.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          ...Tik LLRI tam turi daug resursų...
                          Čia apie Lietuvos laisvosios rinkos institutas kalba?
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Taip, jie turi daug resursų, nes ne patys užsiima propaganda, o ją daro pagal užsakymą. Gauna babkių - už jas atidirba. Tačiau jokios kitos politinės-socialinės srovės propagandistai turi nepalyginamai mažiau lėšų. Nes jie neatstovauja stambaus kapitalo interesų.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Taip, jie turi daug resursų, nes ne patys užsiima propaganda, o ją daro pagal užsakymą. Gauna babkių - už jas atidirba. Tačiau jokios kitos politinės-socialinės srovės propagandistai turi nepalyginamai mažiau lėšų. Nes jie neatstovauja stambaus kapitalo interesų.
                              Gerą temą pasirinkai savai propagandai apie LLRI, Tamsta A|1.
                              Kažkodėl kunigaikštienė Kazytė, propaguojanti priešingas LLRI idėjas, net neslepia, esanti prorusiškų pažiūrų, ir net visą partiją tam tikslui įkūrė. Beje, prorusiškų pažiūrų taip pat yra jaunojo Paleckiuko ir alkoholiko+bufetavos partijos, nors ir jų ideologijos žiauriai pjaunasi su LLRI idėjomis.
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Taip, ne į temą. Bet paskutinis pasisakymas. LLRI turi nepalyginamai daugiau resursų ir užsiima tik propaganda tų idėjų, o ne jų įgyvendinimu. Todėl neprisiima jokios politinės atsakomybės.
                                Turi priėjimą prie žiniasklaidos priemonių ir visuomet jų trigrašis kyšo ar nuomonė pateikiama. Nes LLRI organizuoja kursus žurnaliūgoms, ir net moksleiviams. Taip. Jie dirba iš tiesų profesionaliai. Bet tik dėl to, kad turi resursus ir kontaktuoja su liberalizmo "smegenų centrais" Vakaruose ir gauna išbandytų metodų, kaip tas savo idėjas patraukiai pateikti...
                                Be to jie klaidina daug žmonių, nes jų pavadinime yra žodis institutas. O tai iš karto asocijuojasi su mokslu. Tačiau nors kiek mąstantis ir žinantis ko ieškoti, suras internete, kad LLRI nėra jokia mokslinė įstaiga.

                                Comment


                                  Tai visgi užsuks europietiška vėžė į Kauno stotį ar ne?

                                  Comment


                                    Neaišku. Keleiviniai traukiniai turėtų važiuoti tik per Kauną, o ne į Palemoną. Tam nuo Jiesios reikėtų sudvejinto kelio iki Kauno stoties keleiviniams traukiniams. O toliau Kauno 1435 mm vežės tiesimas neturi prasmės.

                                    Comment


                                      Techninėse sąlygose CVP sistemoj taip ir nepavyko išskaityti, ar užsuks į Kauną. Nors pirkimas kalba apie „Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas“ ruožą.

                                      Comment


                                        Vakar dienos "Lietuvos Žiniose" - puikus straipsnis, atspindintis Lietuvos Geležinkelių poziciją žvelgiant į vakarus...

                                        http://www.lzinios.lt/lt/2011-09-15/...i_vakarus.html

                                        Comment


                                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                          Vakar dienos "Lietuvos Žiniose" - puikus straipsnis, atspindintis Lietuvos Geležinkelių poziciją žvelgiant į vakarus...

                                          http://www.lzinios.lt/lt/2011-09-15/...i_vakarus.html
                                          Gal ne kiek Lietuvos Geležinkelių, o Susisiekimo ministerijos. LG tokio masto projektams turi mažai įtakos, viską sprendžia sėdintys aukščiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X