Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tai ar ne geriau būtų atgaivinti Vilnius - Marcinkonys - Gardinas - Varšuva, tuo labiau kad yra sankasa antram keliui, ik pat Gardino eina europinė vėžė.

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      tai ar ne geriau būtų atgaivinti Vilnius - Marcinkonys - Gardinas - Varšuva, tuo labiau kad yra sankasa antram keliui, ik pat Gardino eina europinė vėžė.
      Tai kad jos "mirimo" priežastys neišnyko. Baltarusija dengiama geležinės uždangos.

      Comment


        bet į Minską traukiniai važiuoja... irgi per Baltarusiją...
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          bet į Minską traukiniai važiuoja... irgi per Baltarusiją...
          Minskas - ne ES. Vizų ir muitinės procedūrų reikia bet kokiu atveju.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Minskas - ne ES. Vizų ir muitinės procedūrų reikia bet kokiu atveju.
            Galima įvesti supaprastintų vizų sistemą (kaip tranzito į Kaliningradą atveju) arba net taip susitarti, kad traukinys BY teritorijoje visiškai nestoja ir nuolat laiko pastovų greitį (pvz ne mažiau kaip 100km/h), tada teoriškai jokių vizų nereikėtų, bet šis maršrutas būtų priklausomas nuo Batkos nuotaikų.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              norėtūsi grąžinti diskusiją nuo politinio lygmens (vilnius-varšuva t.y. sostinė-sostinė) į ekonominį. būtent krovinių pervežimas pirmame etape turėtų apspręsti europinės vėžės kryptį...
              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Minskas - ne ES. Vizų ir muitinės procedūrų reikia bet kokiu atveju.
                Apie tai ir kalba, jeigu DABAR vyksta susisiekimas su Baltarusija (su ne EU, su visom procedūrom), kodėl negalima tai daryti ateityje? Ar butent tas linijos gabaliukas (carinis per Gardiną) kažkoks prakeiktas?
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Apie tai ir kalba, jeigu DABAR vyksta susisiekimas su Baltarusija (su ne EU, su visom procedūrom), kodėl negalima tai daryti ateityje? Ar butent tas linijos gabaliukas (carinis per Gardiną) kažkoks prakeiktas?
                  Jeigu vizos reiks norint traukiniu nuvažiuoti į Varšuvą, tuo traukiniu nevažiuos niekas. Į Minską, kuo bevažiuotum, be vizos vistiek neapsieisi.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    /\ Kalba eina apie prekinių traukinių judėjimą
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      /\ Kalba eina apie prekinių traukinių judėjimą
                      Kalba eina ne tik apie prekinių traukinių judėjimą. Kita vertus, nors prekiniams traukiniams geležinė uždanga mažiau aktuali, du kartus kertant geležinę uždangą krovinys Varšuvą pasieks vėliau, nei važiuodamas zigzagais, tai irgi svarbu.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                        ...Varšuvą pasieks vėliau, nei važiuodamas zigzagais, tai irgi svarbu.
                        Nemanau kad greičiau, bet jei ir taip, laikas nesvarbus, svarbi pervežimo kaina...
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Čia tema apie RailBaltica. Jos tiesimas per Baltarusiją susijęs su esminėmis problemomis, pradedant politinėmis. Jeigu viskas būtų taip paprasta, tai galima net "Rail Hanseatica" kurti: Berlynas-Karaliaučius-Tilžė-Šiauliai-Ryga-Talinas

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Čia tema apie RailBaltica...
                            Taip, taip. Čia dar mūsų anukai rašys apie perspektyvinį projektą... nes politikos jame daugiau nei ekonomikos...
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              /\ Kalba eina apie prekinių traukinių judėjimą
                              Jei kalba apie prekinių traukinių judėjimą, tai kodėl taip aktualizuojamas Vilnius? Kaunas netoli ir logistine prasme geresnėje vietoje, be to nebūtų priklausomas nuo Batkos nuotaikų.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Jei kalba apie prekinių traukinių judėjimą, tai kodėl taip aktualizuojamas Vilnius?...
                                (Warszawa) - Białystok - Vilnius - Daugavpils - Rīga - Tartu - Tallinn - (Helsinki)
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Kaunas-Ryga ir t.t. Mums neturėtų būti aktualus Daugpilis kažkoks pakraštyje.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    manau pagrindinė kryptis jau daug kartų išdiskutuota kur kas aukštesniame lygyje ir nuspręsta, kad vėžė eis per kauną.
                                    čia yra didžiausia lietuvos kryžkelė
                                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                    Comment


                                      Yra ir rimtesnių projektų :

                                      http://www.interbering.com/Bering-railroad-maps.html

                                      Comment


                                        gal net ir greičiau įgyvendinamas, nes akivaizdus valstijų ir kinijos interesas
                                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                        Comment


                                          Tiesiog stebiuosi, kaip prieš 150-100 metų vien su lopetom, karučiais ir arkliukais, vadovaujami vos kelių inžinierių ir technikų, tūkstančius kilometrų geležinkelių nutiesdavo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X