Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Toki varianta jau labi senai Kauno tarybos nariai siule ( idejos autorius Petrauskas), bet viskas numire valdzios stalciuose.
    Apie tai ir kalba. Viskas prasideda populistiniuose politikų pažaduose ir baigiasi jų politinių konkurentų kabinetuose.

    Comment


      Parašė Grillz Rodyti pranešimą
      Nuostabi idėja, labai sveikintina. Būtų puiku jei ji būtų naudojama. Bet... Tenka prisiminti, kur mes gyvename ir manau tai sukels milžinišką "Furistų" pasipriešinimą. ...
      .
      Iš Lietuvos į Vokietiją plaukioja "fūras" ir vagonus gabenantys keltai ir "fūristų" pasipriešinimo išgirsti neteko...
      Tikriausiai ir su "fūras" gabenančiais geležinkelio sąstatais gautųsi analogiškai.

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Iš Lietuvos į Vokietiją plaukioja "fūras" ir vagonus gabenantys keltai ir "fūristų" pasipriešinimo išgirsti neteko...
        Tikriausiai ir su "fūras" gabenančiais geležinkelio sąstatais gautųsi analogiškai.
        Kelte, važiuoja kartu fūristas, čia, jau be jo pagalbos apseis. Sumažės darbų, teks atleisti daug vairuotojų, atitinkamai ir atlyginimai mažės. Šiaip sistema gera.

        Comment


          Parašė bosco Rodyti pranešimą
          Kelte, važiuoja kartu fūristas, čia, jau be jo pagalbos apseis. Sumažės darbų, teks atleisti daug vairuotojų, atitinkamai ir atlyginimai mažės. Šiaip sistema gera.
          Cha, bet juk kiek eteryje girdėjosi, tai darbdaviai verkia, kad trūksta vairuotojų ir tenka samdyti užsieniečius.
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Tokiu ir panasiu multimodaliniu ar intermodaliniu sistemu yra prigalvota begale. Viskas remiasi i pinigus. Klausimas, kiek kainuotu viena platforma lyginant su iprastine.
            Lietuvos atveju cia butu tiesioginis konkurentas Klaipedos uostui... Rytu-Vakaru kroviniu srautai per uosta Lietuvai dagiau naudos nesa, nei jei jie butu gabenami gelezinekliu per sausuma. Perdaug jau darbo ir pinigu sukista i east-west koridoriaus pletojima per KLP... Jei bus palankios salygos east-west kroviniu srautui keliauti sausuma, tai jie labai greit aplenks ne tik KLP uosta, bet ir pacia Lietuva. Aciu dievui visi aplinkiniai kaimynai miega, o lietuviai labai stipriai dirbo ir dirba pritraukiant kroviniu srautus keliauti per Lietuva.
            Paskutinis taisė Kasnis; 2011.06.07, 18:50.

            Comment


              O ko čia stebėtis, kad per Klaipėdą? Laivais pigiau. Toje pačioje Vakarų Europoje geležinkeliai yra podukros vietoje krovinių gabenime lyginant su upių laivyba.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė bosco Rodyti pranešimą
                Kelte, važiuoja kartu fūristas...
                Toli nevisada, kai pastebėjau daugau fūrų važiuoja be vilkiko. Jas įkrauna/iškrauna uostų vilkikai.
                pvz.(1:15/1:30):
                Paskutinis taisė Mørtã; 2011.06.08, 11:33.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė bosco Rodyti pranešimą
                  Kelte, važiuoja kartu fūristas, čia, jau be jo pagalbos apseis. Sumažės darbų, teks atleisti daug vairuotojų, atitinkamai ir atlyginimai mažės. Šiaip sistema gera.
                  O kodėl fūristas negali važiuoti traukiniu? Juk sąstate fūristams gali būti prikabinta keleivinių vagonų.

                  Vaikystėje Karaliaučiaus krašte prisižiūrėjau karinių ešelonų. Gusevo stoties rampoje beveik ištisai stebėdavau tankų ir sunkvežimių krovimą į vagonus, o sąstatų su kovine technika važiavimų buvo dar po Rusijos kariuomenės išvedimo iš Lietuvos, t.y. - po 1993 metų rugpjūčio 31 dienos: dar visus metus per Lietuvą važinėjo sąstatai su Rusijos kariuomenės daliniais, išsikraustančiais iš kitų Europos šalių. Kovinė technika vagonuose-platformose, kareiviai vadinamuose gyvuliniuose vagonuose, karininkai- keleiviniuose.
                  Iš vaikystės laikų ne kartą matęs vaizdelį, kaip traukiniu vežamų sunkvežimių kabinose sėdi kareiviai. O dar iš 1988 metų prisimenu atvejį, kaip du toli Rusijoje VAZ-2108 automobilius nusipirtę draugai parvažiavo kartu su pirkiniu traukinio vagone-platformoje.

                  Comment


                    Parašė HSV Rodyti pranešimą
                    Lietuvoje numatoma pastatyti modernų geležinkelio terminalą:

                    http://verslas.delfi.lt/automoto/kro....d?id=46341153

                    Youtube video
                    Dabar kaip ir aišku kodėl Lubys nepatenkintas LG ketinimais statyti savo logistikos terminalą...

                    Comment


                      Kallas: Tallinn-Marijampole railway would cost 3.7 billion euros
                      bbn.ee
                      According to a new study, the European-gauge rail link between Tallinn, Riga, Kaunas and Marijampole in South Lithuania would cost 3.7 billion euros.

                      Comment


                        ERK siūlo „Rail Baltica“ pripažinti valstybinės svarbos projektu
                        2011-06-06 08:51
                        Alfa.lt


                        Europos reikalų komitetas siūlo Seimo nutarimu pripažinti „Rail Baltica“ projektą ypatingos svarbos valstybei projektu.
                        Birželio 3 d. Europos reikalų komitete buvo išklausyta Susisiekimo ministerijos ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovų pateikta informacija apie europinės vežės geležinkelio projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo eigą.

                        Komitetas nusprendė paraginti Lietuvos Respublikos Vyriausybę kuo skubiau pateikti Seimo nutarimo projektą dėl „Rail Baltica“ pripažinimo valstybei ypatingos svarbos projektu. Siūloma, kad toks nutarimas būtų priimtas dar šioje Seimo VI (pavasario) sesijoje.

                        Be to, Vyriausybė yra raginama iki 2011 m. rugsėjo 10 d. parengti ir pateikti pasiūlymus dėl įstatymų projektų, kurie užkirstų kelią nepagrįstų reikalavimų ir nesavalaikių naujų sąlygų kėlimui įgyvendinant ypatingos valstybinės svarbos projektus.
                        Paskutinis taisė Vidma; 2011.06.11, 20:54.

                        Comment


                          Helsinkyje pristatyta „Rail Baltica“ projekto nauda Kauno miestui ir regionui
                          ELTA
                          2011-06-10 16:18


                          „Rail Baltica“ projekto nauda Kauno miestui ir regionui pristatyta Suomijos sostinėje vykusioje įžanginėje tarptautinio projekto „Rail Baltica Growth Corridor“ konferencijoje. Diskusijoje „Rail Baltica“ tranzito koridorius, plėtros koridorius“ kartu su įvairių šalių miestų merais, mokslininkais bei ministerijų atstovais dalyvavęs Kauno miesto meras Rimantas Mikaitis taip pat aptarė šio projekto įgyvendinimo problemas.
                          Konferenciją pradėjo Helsinkio miesto meras Jusis Pajunenas (Jussi Pajunen), įžanginį žodį tarė Europos Komisijos viceprezidentas Symas Kalasas (Siim Kallas).

                          Joje bendrai diskutuota apie Baltijos jūros regiono transportą bei „Rail Baltica“ struktūrą. Šią konferencijos dalį pabaigė Europos Komisijos atstovas Suomijoje Eika Kosonenas (Eikka Kosonen).

                          ELTA primena, kad dar pernai Kauno miesto savivaldybės taryba nusprendė, jog miestas dalyvaus Europos Komisijos iš dalies finansuojamame „Interreg IVB“ projekte „Rail Baltica Growth Corridor“(RBGC). Projekto tikslas - Baltijos jūros rytinės dalies miestų ir apskričių konkurencingumo ir pasiekiamumo gerinimas. „Interreg IVB“ Baltijos jūros regiono 2007-2013 m. programa yra viena iš ES Sanglaudos fondų finansinių priemonių. Ji skirta finansuoti projektus, kurie remia tarpvalstybinį bendradarbiavimą.

                          Iš šios programos projektui RGBC, kuris bus įgyvendinamas 2011-2013 metais, patvirtintas 3,6 mln. eurų finansavimas. Vedantysis partneris - Helsinkio miesto savivaldybė, koordinatorius - Aalto Universiteto Ekonomikos mokyklos Besikeičiančių rinkų centras. Įgyvendinant projektą, dalyvaus 21 partneris iš Suomijos, Estijos, Latvijos ir Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos.

                          Iš ES Baltijos jūros regiono programos bus grąžinta 85 procentų projekto RBGC įgyvendinimo metu patirtų išlaidų. Kauno miesto savivaldybės dalies biudžetas būtų 429 tūkst. Lt, iš jų ES finansuojama dalis - 364 tūkst. Lt, tad savivaldybės dalis siektų 65 tūkst. Lt.

                          Projekto vykdymas Kaunui gali kainuoti iki 200 tūkst. Lt, kadangi „Interreg IVB“ programos projektuose taikomas tik patirtų išlaidų gražinimo būdas.

                          Projekto vykdymo metu bus įgyvendinti 2 pilotiniai projektai. Pirmojo tikslas yra pagerinti Baltijos jūros regiono pasiekiamumą parengiant integruotą „Rail Baltica“ informacinį kelionių tinklo planavimo instrumentą, kuris suteiks galimybę planuoti keliones nuo vieno regiono taško iki kito. Greta to, įvertinant multimodalines tarptautinių ir vietos geležinkelio, keleivinio, jūros keltų, oro transportų galimybes.

                          Projekto įgyvendinimo metu kiekvienas partneris spręs savo šaliai aktualias problemas, susijusias su „Rail Baltica“ plėtra (plėtros planų, galimybių studijų, detaliųjų planų rengimas, paslaugų teikimas ir pan.).

                          Anot Kauno miesto savivaldybės tarybos sekretoriato vyriausiojo specialisto Manto Lapinsko, savivaldybė, dalyvaudama projekte RBGC, sieks formuoti ir įtvirtinti Kauno, kaip naujo industrinio logistikos centro, kurio tikslas - tapti tarptautinio logistikos tinklo dalimi, vaidmenį Baltijos jūros regione. Kartu ji parengs Kauno pietrytinio apvažiavimo planavimo dokumentų sudedamąsias dalis, atliks „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės poveikio Kauno miesto ekonominiam ir socialiniam vystymuisi tyrimą, keleivių ir transporto srautų tyrimus, pasinaudojusi ES finansine parama.

                          Comment


                            "Rail Baltika" trasos panaudojimo perspektyvos ...

                            Naujas konteinerinis traukinys sujungs Suomiją su Austrija
                            birželio 5, 2011
                            BRM info


                            Šių metų eigoje planuojama paleisti naują konteinerinį traukinį „Baltic Container Train“, kuris užtikrins tranzitinį koridorių tarp Šiaurės ir Centrinės Europos per Baltijos valstybes. BRM informacijos šaltiniai teigia, kad jau suderinti baziniai tarifai, judėjimo grafikai ir kiti aspektai. 2010 metų pabaigoje dėl naujo konteinerinio traukinio įvyko steigiamasis susirinkimas, kuriame dalyvavo geležinkelio kompanijos iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos.

                            „Baltic Container Train“ yra skirtas sujungti Suomiją su Austrija. Planuojama, kad iš Suomijos kompanijos Navirail OÜ kroviniai keltų linija bus atgabenti į Estijos uostą Muuga. Čia konteinerius perkraus ant platformų ir traukiniu išsiųs Talinas – Ryga –Šeštokai – Viena maršrutu. O Lietuvos Šeštokų stotyje konteineriai bus perkrauti ant europinės vėžės platformų. Prognozuojama, kad iki Lenkijos sienos traukinys atvažiuos per pusantros dienos, o iki Austrijos – per keturias dienas. Lenkijos teritorijoje gabenimo operacijas atliks privatus geležinkelio operatorius Rail Polska Sp.z.o.o.

                            Beje, iš Vienos konteinerius bus galima nusiųsti ir į kitus paskyrimo punktus, pavyzdžiui, Italiją, Graikiją, Vengriją, Balkanų šalis ir Turkiją. Tranzitinė grandinė veiks ir atgaline kryptimi: iš Centrinės Europos per Šeštokus į Baltijos šalis ir Suomiją, o taip pat į Rusiją, Sankt-Peterburgą ir Maskvą.

                            Planuojama , kad pirmuoju laikotarpiu traukinys kursuos kartą į savaitę. Abiem kryptimis važinės sąstatas iš 20 vagonų (30-40 TEU konteinerių). Dabar dauguma krovinių iš Suomijos į Europos šalis pervežama jūra ir autotransportu.

                            Comment


                              http://verslas.delfi.lt/automoto/rai....d?id=46631555

                              „Rail Baltica“ numatoma pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektu

                              Seimo Europos reikalų komiteto siūlymu Vyriausybė nusprendė teikti Seimui sprendimo projektą pripažinti europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ ypatingos valstybinės svarbos projektu.

                              Tikimasi, kad transeuropiniam transporto tinklui priklausanti „Rail Baltica“ pagerins Baltijos regiono susisiekimą su kitomis Europos Sąjungos šalimis, užtikrins Šiaurės – Pietų geležinkelių transporto ašies plėtrą. Tai sustiprins šalies tranzito galimybes ir tarptautinį konkurencingumą.

                              Numatoma, kad „Rail Baltica“ paskatins krovinių vežimą geležinkelių transportu ir taip padidins eksporto, importo bei tranzito galimybes. Geležinkelių infrastruktūros plėtra, steigiami logistikos centrai ir greitesnis susisiekimas su kaimyninėmis valstybėmis turės teigiamos įtakos verslo įmonių veiklai bei Lietuvos regionų investiciniam patrauklumui.

                              Geležinkelio vėžė nuo Lenkijos ir Lietuvos pasienio iki Kauno turėtų būti nutiesta iki 2013 m. pabaigos. „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Lietuvos teritorijoje nuo Lenkijos iki Latvijos valstybės sienos sieks daugiau kaip 330 km. Planuojama bendra projekto darbų vertė Lietuvoje – apie 1,9 milijardo litų. Projektas finansuojamas Europos Sąjungos TEN-T ir Sanglaudos fondų, taip pat valstybės biudžeto ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ lėšomis.

                              Comment


                                http://lenta.ru/news/2011/06/18/talgo/ Straipsnyje rasoma, kad rusai nusipirko traukiniu, kurie vaziuodami 200km per valandu greiciu gali pakeisti vezes is rusiskos i europine. Vazines i Berlyna be sustojimo ir matyt tas ivyks zymiai greiciau nei is Vilniaus bus imanoma nuvaziuoti i Varsuva. Traukinio kaina tik 20 milijonu doleriu. Pasirodo, kad Ispanijoje irgi traukinio veze skiriasi nuo likusios Europos ir ispanam i galva nesauna tiesti naujas vezes, kad galetu traukiniu patekti i Europa. Aiskeja, kad visa ta Rail Baltica tera didelis pinigu plovimas.

                                Comment


                                  Viena yra keleivių vežimas, o kas kita krovinių. Keleivinių riedmenų su keičiamu vėžės pločiu yra. O krovininių, deja, nėra.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    http://lenta.ru/news/2011/06/18/talgo/ Straipsnyje rasoma, kad rusai nusipirko traukiniu, kurie vaziuodami 200km per valandu greiciu gali pakeisti vezes is rusiskos i europine. Vazines i Berlyna be sustojimo ir matyt tas ivyks zymiai greiciau nei is Vilniaus bus imanoma nuvaziuoti i Varsuva. Traukinio kaina tik 20 milijonu doleriu. Pasirodo, kad Ispanijoje irgi traukinio veze skiriasi nuo likusios Europos ir ispanam i galva nesauna tiesti naujas vezes, kad galetu traukiniu patekti i Europa. Aiskeja, kad visa ta Rail Baltica tera didelis pinigu plovimas.
                                    tingiu ieškot internete šaltinių (apie tai rašė kažkur prieš metus ar net daugiau)tačiau Ispanija jau yra atlikusi studiją dėl perėjimo į 1435 vėžę, ir pamažu tai įgyvendina. Ispanijos greitųjų traukinių tinklas yra 1435 pločio.

                                    Talgo vėžės keitimo įrenginys veikia net nuo 196x m. ir pagrinde buvau naudotas ant sienos su Prancūzija.
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                      tingiu ieškot internete šaltinių (apie tai rašė kažkur prieš metus ar net daugiau)tačiau Ispanija jau yra atlikusi studiją dėl perėjimo į 1435 vėžę, ir pamažu tai įgyvendina. Ispanijos greitųjų traukinių tinklas yra 1435 pločio.

                                      Talgo vėžės keitimo įrenginys veikia net nuo 196x m. ir pagrinde buvau naudotas ant sienos su Prancūzija.
                                      Aš kažkada forume buvau paskelbęs šaltinį, kad Ispanija kartu su Maroku ir Prancūzija planuoja europine vėže sujungti Paryžių su Rabatu.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Tarybos nariai nerimsta:
                                        http://www.miesto.lt/index.php?optio...=3806&Itemid=1

                                        Comment


                                          Vertelgos nerimsta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X