Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu, patvirtintas "Rail Baltica" su greituoju traukiniu neturi nieko bendra. Tai tiesiog bus europinio pločio vėžios senąja trasa (iki Kauno) su kai kuriomis korekcijomis.
    Eurokomisaro teigimu, Latvija gali netekti „Rail Baltica“ projekto

    ..............Primename, kad antradienį Baltijos valstybių atstovai konceptualiai susitarė, kad pats geriausias greitųjų traukinių linijos „Rail Baltic“ maršrutas – Talinas – Pernu – Ryga – Bauska – Panevėžys – Kaunas.

    Comment


      Parašė Vidma Rodyti pranešimą
      ..............Primename, kad antradienį Baltijos valstybių atstovai konceptualiai susitarė, kad pats geriausias greitųjų traukinių linijos „Rail Baltic“ maršrutas – Talinas – Pernu – Ryga – Bauska – Panevėžys – Kaunas.
      http://ec.europa.eu/regional_policy/...a/concl_lt.PDF

      2 paketas. 160 km/h mažiausiai projektinis greitis.

      Puiku, bet tai kvazi-greitoji linija. Standartiniai traukiniai tokiu gali važiuoti standartinėmis linijomis. Juk seno standartinio TEP60 projektinis greitis yra irgi 160 km/h (kaip ir daugelio europinių lokomtyvų)!

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        http://ec.europa.eu/regional_policy/...a/concl_lt.PDF

        2 paketas. 160 km/h mažiausiai projektinis greitis.

        Puiku, bet tai kvazi-greitoji linija. Standartiniai traukiniai tokiu gali važiuoti standartinėmis linijomis. Juk seno standartinio TEP60 projektinis greitis yra irgi 160 km/h (kaip ir daugelio europinių lokomtyvų)!
        musu standartinemis linijomis traukiniai gali vaziuoti ne diesniu kaip 120 km/h greiciu

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          http://ec.europa.eu/regional_policy/...a/concl_lt.PDF

          2 paketas. 160 km/h mažiausiai projektinis greitis.

          Puiku, bet tai kvazi-greitoji linija. Standartiniai traukiniai tokiu gali važiuoti standartinėmis linijomis. Juk seno standartinio TEP60 projektinis greitis yra irgi 160 km/h (kaip ir daugelio europinių lokomtyvų)!
          Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
          musu standartinemis linijomis traukiniai gali vaziuoti ne diesniu kaip 120 km/h greiciu
          Gal atidžiau paanalizuokite paskutinius projektus ir nebekelkite senų studijų. Pagal senas studijas nei Latvija nei Estija nebeplanavo dalyvauti "Rail Baltica" projekte. Tai būtų prilygę žingsniui 30 metų atgal. Tik viena Lietuva tekurė planus kaip nieko nedarant pasiimti pinigus ir suvaidinti kad dalyvavo projekte. Juk nuo pradinių pasvajojimų 200-250km/h ir 1,4mlrd. lietuviai pasiūlė kažin kam labai patogų variantą truputį pakoreguojant senas vėžes už kuklius 900mlj. ir paliekant 120km/h - 80km/h greiti. Tiesiog nuostabu - nieko nedarai (nu gal kur nors pylimus su grėbliu palygini, kokį tiltą padažai) ir pinigų kiek nori ........

          ..... o jei kam įdomu - palandžiokite po Latvių, Estų "Rail Baltika" puslapius ir pamatysit kad ten panašiai metai į priekį toliau nuėję ir visai kitaip tą "Rail Baltiką" įsivaizduoja. Ten masto apie tą variantą kuris su oro transportu konkuruotų .....
          Paskutinis taisė Vidma; 2011.05.14, 00:16.

          Comment


            O koks mums skirtumas apie ką latvių ar estų mokslinės fantastikos gerbėjai diskutuoja - 300 km/h traukinius ar kosmodromus kur nors Alūksnėje ar Paldiskyje?
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              /\ deja, taip pat lenkai apie musu, jiems ta railbaltika - simta metu....
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                O koks mums skirtumas apie ką latvių ar estų mokslinės fantastikos gerbėjai diskutuoja - 300 km/h traukinius ar kosmodromus kur nors Alūksnėje ar Paldiskyje?
                Skirtumas tas kad ten daugiausia ne fantastikos gerbėjai diskutuoja, o naudojasi realiomis studijomis ir jas analizuoja. Tai pas mus daugiau fastastika kaikam atrodo. Pasmus tik apie pinigus galima pakalbėti - vienintelė tema kuria dar supranta

                Comment


                  Apie studijas, bent jau pirmojo etapo, jau vėlu kalbėti, gegužės 10 d. JAU pradėta pirmos atkarpos Šeštokai-Mockava rekonstrukcija. O gegužės 31d. turėtų būti patvirtintas visos trasos projektas.

                  Comment


                    Šeštokai - Mockava rekonstravo dar pernai. Bet visų darbų neužbaigė. Šiemet juos tęs. Kelių km ilgio liniją tvarkė pernai pusmetį, nebaigė. Tai kiek užtruks naujos 1435 mm linijos tiesimas šalia senos? Juk ja eismas irgi vyks, o tai ribos darbus tiesiant naują liniją. Tokiais tempais iki Kaunas gal iki 2020 m. ir bus pasiektas...
                    Beje, kada pradės ruožo nuo Mockavos iki sienos rekonstrukciją? Po to dar seks Mockavos stoties rekonstrkcija... Ar pirmiausia Mockavos stoties, o po to ruožo iki sienos?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Apie studijas, bent jau pirmojo etapo, jau vėlu kalbėti, gegužės 10 d. JAU pradėta pirmos atkarpos Šeštokai-Mockava rekonstrukcija. O gegužės 31d. turėtų būti patvirtintas visos trasos projektas.
                      tai eina senos trasos rekonstrukcija, ir nereikia apie ją dėti į "Rail Baltika" temą. Nemaišykit dviejų temų į vieną.

                      Comment


                        Niekas čia nieko nemaišo. Tiesiog "RailBaltica" politikų dėka jau virto tik esamų 1435 mm ruožų rekonstrukcija ir naujo 1435 mm kelio iki Kauno palei esamas linijas tiesimu.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Niekas čia nieko nemaišo. Tiesiog "RailBaltica" politikų dėka jau virto tik esamų 1435 mm ruožų rekonstrukcija ir naujo 1435 mm kelio iki Kauno palei esamas linijas tiesimu.
                          Būtent!
                          Gi neseniai džiaugtasi, kad pavyks sutaupyti virš miljardo litų. Jeigu turite kažkokios naujos Rail Baltica projektą, galėtumėte parodyti.

                          Comment


                            Ir tuo labiau tokiu atveju yra visiški paistalai apie naujos linijos tiesimą per Panevėžį, kuri nieko neduotų... O jei rimtai, tai ar ne verta kalbėti apie vežimėlių 1435 mm vagonams užpirkimą ir krovinių gabenimą nuo pat Estijos į ir iš V. Europą jau dabar, netiesiant jokių RailBalticų iki Talino, bet naudojantis Europos šalių vagonais?.. Tam tereikėtų tik suorganizuoti vežimėlių keitimą Mockavoje. Žinoma, 1435 mm linija iki Kauno tiesti reikia, o tuomet jau didesniais mastais organizuoti tokį pat vežimėlių keitimą Palemone. Įrangą iš Mockavos būtų galima tuomet perkelti į Kauną. Būtų išvengiama perkrovimų.

                            Comment


                              Vokiečiai per 3-5 pirmus karo mėnesius "persiuvo" europinėje SSRS dalyje virš 6000 km bėgių į europinę vežę.

                              Matyt šiais laikais tokia operacija kainuotų keliasdešimtis milijardų eurų

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Vokiečiai per 3-5 pirmus karo mėnesius "persiuvo" europinėje SSRS dalyje virš 6000 km bėgių į europinę vežę.

                                Matyt šiais laikais tokia operacija kainuotų keliasdešimtis milijardų eurų
                                O kur tokio persiuvimo dabar reikia?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Tada tai buvo neišvengiama būtinybė. Be to minimaliomis investicijomis. Vieną bėgį perkelti ir iš naujo prikalti. Kiek ilgiau užtrukdavo tik iešmus perdaryti.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Vokiečiai per 3-5 pirmus karo mėnesius "persiuvo" europinėje SSRS dalyje virš 6000 km bėgių į europinę vežę.

                                    Matyt šiais laikais tokia operacija kainuotų keliasdešimtis milijardų eurų
                                    Persiūtų ir dabar Tik tu, aš, tavo mama, trečio bobutė eitų į nemokamą talką. Iš keliasdešimt reikalingų milijardų bereikėtų keliolikos, kurios atimtų iš jau minėtų asmenų.

                                    Šaunuoliai tie vokiečiai. Rusai irgi ne pėsti, panašiai ir savo gelžkelį "SIUVO"
                                    Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      O kur tokio persiuvimo dabar reikia?
                                      Nežinau. Tai ne man klausimas, ir net ne tame esmė - tai buvo tik atsakymas A|1. Reikia iš esmės nagrinėti kas yra "Rail Baltica" projektas.

                                      Comment


                                        Esmė tame, kad RailBaltica buvo reikalinga prieš 15 metų. Tuomet geležinkelis dar galėjo konkuruoti su autotransportu krovinių gabenime, keleivių gabenime ir su aviacija. Dabar jau sunkiai. Krovinių gabenime, žinoma, galimybų yra, perspektyvos irgi yra. Bet keleivių - menkos. Todėl ir nebereikia greičių. Krovinių gabenimui pakaks ir 80 km/h. Tokia realybė.

                                        Comment


                                          Gaila, jog pas mus nieks negalvoja į ateitį. Maždaug: nėra ir nereikia, neapsimoka. Bet jeigu būtų tas 300km/h ar bent jau 160km/h tiesioginis keleivinis susisiekimas su Europa, būtų ir kas juo važiuoja. Yra daug žmonių kurie nepropaguoja pigių skrydžių, ar neskraido lėktuvais dėl "enviromental" priežasčių, o kur dar komfortas kurio jokiame lėktuve negausi.

                                          Geriau nemodernizuot seno ruožo, o pakviest kinus ir tegu per pora metelių pastato tą railbaltica ir bus ramu Kiek ten reikėjo? 1.4 mlrd? Jeigu porai metų sustabdyt visus didelius kelių infratruktūros projektus tai visai įmanoma būtų. Deja, bet čia ne Kinija, valdžios žodis - ne įsakymas.
                                          Dear Sir,

                                          Comment

                                          Working...
                                          X