Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Pekla, laikau abi špygas už Railbaltiką ir šią trasą, nors taip būtų per daug gerai, kad imt ir patikėt.
    Latvijos susisiekimo miniserijos svetainėje kalba eina tik apie skirtus pinigus esamo ruožo renovacijai. O jie pagal skaičius atrodo mažoki.
    http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=2243

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      tie miestai, kuriuos aplenkė geležinkelis, XIX a. nesivystė ar juos nustelbė šalia naujų stočių įsikūrę miesteliai...
      XIX a. nebuvo automobilinio transporto.

      Comment


        XX a. buvo. O ką turime? Varėna tam puikus pavyzdys. Plungė irgi galėjo likti tik miesteliu, Kuršėnai taip pat...

        Comment


          http://www.alfa.lt/straipsnis/111976...1-04-29_16-57/

          Tikimasi, kad europinės vėžės geležinkelio atšaka pasieks ir Karmėlavą.

          "Meras V. Makūnas atkreipė diskusijos dalyvių dėmesį į tai, kad Kauno rajone, Pagiriuose, planuojama kasti anhidritą. Požeminės šachtos tipo kasykloms įrengti planuojama investuoti iki 200 mln. litų, sukurti 700 darbo vietų. Per metus ketinama išgauti apie 1 mln. tonų lietuviško marmuro, anhidrito gavyba šioje šachtoje užsitęstų iki 30 metų.

          „Rail Baltica“ projektas padėtų išspręsti iškasenų gabenimo klausimą, kitų krovinių gabenimo problemas, leistų sukurti vieną transporto sistemą“, - sakė Kauno rajono meras."

          Comment


            "Siaurai vėžei per platūs interesai" - dar vienas straipsnis apie tą patį. Užuojauta Marijampolės merui

            Comment


              Parašė railman Rodyti pranešimą
              "Siaurai vėžei per platūs interesai" - dar vienas straipsnis apie tą patį. Užuojauta Marijampolės merui
              Atvaizdas
              /\ Gal kas nors man, nesusipratėliui, paaiškintų — kas čia blogo, kad bėgiai eis per miestą? Technologiniai sprendimai leidžia vis labiau mažinti triukšmą, o mieste esantys bėgiai leidžia pačiame mieste vystyti greitą, patogų ir modernų keleivinį susisiekimą Marijampolei su kaunu ir Vakarų Europa. Beje, abejoju, ar per artimiausius 10 metų po RailBalticos oficialaus paleidimo tikrai „eis sąstatas po sąstato“.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                /\ Gal kas nors man, nesusipratėliui, paaiškintų — kas čia blogo, kad bėgiai eis per miestą? Technologiniai sprendimai leidžia vis labiau mažinti triukšmą, o mieste esantys bėgiai leidžia pačiame mieste vystyti greitą, patogų ir modernų keleivinį susisiekimą Marijampolei su kaunu ir Vakarų Europa. Beje, abejoju, ar per artimiausius 10 metų po RailBalticos oficialaus paleidimo tikrai „eis sąstatas po sąstato“.
                Blogumas tame, kad tam tikri tipeliai negaus didelių pinigų už sklypus užmiestyje...

                Comment


                  Dar vienas blogumas tame, kad tieisiant "RailBalticą" tikriausiai nebus sprendžiamos pervažų keitimo Marijampolėje viadukais klausimas. Jei traukinių eismas suintensyvės, tai mieste bus problemos su spūstimis prie pervažų. Marijampolėje reikėtų poros gan brangiai kainuojančių viadukų įrengimo. Vietos jiems įrengti nėra, tektų išpirkinėti apie 10-15 nuosavų namų su sklypais...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Dar vienas blogumas tame, kad tieisiant "RailBalticą" tikriausiai nebus sprendžiamos pervažų keitimo Marijampolėje viadukais klausimas. Jei traukinių eismas suintensyvės, tai mieste bus problemos su spūstimis prie pervažų. Marijampolėje reikėtų poros gan brangiai kainuojančių viadukų įrengimo. Vietos jiems įrengti nėra, tektų išpirkinėti apie 10-15 nuosavų namų su sklypais...
                    Įdomu kuris variantas tuomet, vis dėlto pigesnis? (statant viadukus)
                    Dear Sir,

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Dar vienas blogumas tame, kad tieisiant "RailBalticą" tikriausiai nebus sprendžiamos pervažų keitimo Marijampolėje viadukais klausimas. Jei traukinių eismas suintensyvės, tai mieste bus problemos su spūstimis prie pervažų. Marijampolėje reikėtų poros gan brangiai kainuojančių viadukų įrengimo. Vietos jiems įrengti nėra, tektų išpirkinėti apie 10-15 nuosavų namų su sklypais...
                      Taip, pamiršau paminėti pervažas. Beje, ar jos bus įrenginėjamos ne už europinius pinigus? O namai išperkami už kokius pinigus — europinius ar savus?
                      P.S.: Beje, dar vienas pliusas Marijampolei — galės traukiniu atsivežti padėvėtus automobilius.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Viadukų statyba Marijampolėje, kaip supratau ir iš LG atstovų ir iš Marijampolės valdžios pasisakymų, tiesiant "RailBalticą" nenumatoma. O tai labai blogai. Ministerija renkasi pigiausią variantą. Bet vis tiek ta pati ministerija turės ir viadukus kada nors statyti, nes pačiai Marijampolei tai ne pagal jėgas. Tai kodėl gi visko neįtraukus į vieną projektą?

                        Comment


                          Naujienos apie "RailBalticą".
                          LG puslapyje http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/ pateikta
                          „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo Šeštokai – Marijampolė rekonstrukcijos, įrengiant sugretintą
                          1435/1520 mm vėžės pločio kelią arba tiesiant papildomą 1435 mm vėžės pločio kelią palei esamą
                          geležinkelio liniją galimybių studijos poveikio aplinkai vertinimo atrankos informacija.

                          Failas

                          http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...%20INFORMACIJA

                          Išnagrinėti trys - sugretinto, lygiagretaus i iš dalies sugretinto kelio variantai.
                          Geležinkelis tiesiamas esamose LG žemės ribose, šiek tiek padidinant kreives, bet neišeinant iš žemės nuosavybės ribų. Ten, kur to negalima padaryti, kreivės lieka mažesnio spindulio ir greitis ribojamas.
                          Jei 1435 mm kelias tiesiamas lygiagrečiai esamui:
                          1435 mm vėžės kelias tiesiamas kairėje esamo kelio pusėje jei žiūrima nuo Šeštokų link Marijampolės. Šeštokuose 1435 mm ir 1520 mm kelynai sukeičiami vietomis, t.y. arčiau stoties įrengiant 1435 mm kelius. Kalvarijoje 1435 mm kelias tik vienas, pralankos nėra. Tačiau numatoma atšaka į Baraginės krovinių stotį.
                          Marijampolėje projektuojami du 1435 mm keliai su peronu ir požemine perėja.
                          Tiesiant geležinkelį Marijampolėje prie pervažos ties cukraus fabriku reikės nugriauti vieną gyvenamąjį namą, priklausantį LG. Gedimino g. pervaža naikinama ir įrengiamas automobilių viadukas po bėgiais. Saulės g. pervaža naikinama, o pervaža prie cukraus fabriko rekonstruojama. Visos kitos pervažos iki Šeštokų rekonstruojamos. Statomi 5 tiltai. Marijampolėje per Šešupę naujas šalia esamo, o kiti tiltai statant antrojo kelio tiltą iš dalies panaudojant jau esamų tiltų konstrukcijas. Šeštokuose rekonstruojamas trikampis. Tik neaišku, ar abiems vėžėms, ar tik 1520 mm. Ten, kur reikia, įrengiamos apsauginės triukšmą slopinančios sienelės - labai aktualu Marijampolėje, taip pat numatoma Jungėnuose (Kalvarijos st.) ir Šeštokuose.

                          Jei būtų tiesiamas sugretintas kelias, tai greitis išlieka tas pats kaip ir lygiagretaus kelio atveju - keleiviniai 120 km/h, prekiniai 80 km/h.
                          Visi tiltai rekonstruojami praplatinant. Pervažos rekonstruojamos analogiškai, tik Marijampolėje Gedimino g. statomas viadukas po geležinkeliu ir naikinama Saulės g. pervaža.
                          Šeštokų st. 1435 ir 1520 mm kelynai sukeičiami vietomis, Kalvarijos st. keliai išsiskiria į atskirus, o Marijampolėje kelių išdėstymas šiek tiek skiriasi: lygiagretaus kelio atveju lyg ir europiniais būtų 1 ir 2 keliai, o sugretinto kelio atveju - 4 ir 5 keliai. Ar aš ką ne taip supratau?..

                          Tiesiant iš dalies sugretintą kelią, nuo Kalvarijos iki Marijampolės būtų sugretintas kelias, o nuo Šeštokų iki Kalvarijos lygiagretūs keliai. Visa kita kaip aukščiau minėtuose variantuose atitinkamai, sugretintam ar lygiagrečiam keliui.
                          Paskutinis taisė Al1; 2011.05.07, 10:00.

                          Comment


                            Sprendimas - visiškai debiloidinis ir nusikalstamas. Visame Marijampolės mieste liktų viena normali pervaža tariamu tuneliu. Kitas galima rekonstruoti nors ir auksu apkalant, bet nuo to jų pravažumas nepadidės. Jau dabar miesto pervažose reikia dusti po 10-20 minučių.
                            Pagrindinė problema yra galimas miesto padalijimas į dvi autonomines gyvenvietes (nereikia net muitinės ir pasieniečių). Į rusyną jau paprasčiau yra nuvažiuoti.
                            www.dvylikakedziu.lt

                            Comment


                              Problematiškiausia yra Gedimino g. pervaža. Jeigu ji bus paversta viaduku, tai padėtis iš esmės pasikeis. Dabar pervaža dažnai uždaroma tik dėl manevravimo darbų stotyje. O traukinių, važiuojančių į Šeštokus yra vos keli per dieną. Dar kartais kelis vagonus manevrinis nuvaro į cukraus fabriką... Ties cukraus fabriku pervaža uždaroma vos kelis kartus per dieną. Viadukas išspręs ir Saulės g. pervažos nebuvimo problemas. Tačiau pėstiesiems čia turėtų būti įrengtas praėjimas.

                              Comment


                                O kas čia tokio?
                                Šiauliai irgi geležinkeliu padalinti į 2 dalis, dabar net pagrindinį viaduką uždarė kapitaliniam remontui, tačiau didelės problemų miestui nesudaro. Taip pat Mažeikiai - ten jokių viadukų ir tunelių nėra. Ir eismas iš Bugenių Kužių kryptimi gan intensyvus - kaip ir per Šiaulius.
                                Tačiau nei aš asmeniškai patyriau, nei iš kitų - nusiskundimų dėl "tokių nepatogumų" nesu girdėjęs.
                                Manote, kad iškart per Marijampolę padidės geležinkeliu eismas?
                                Paskutinis taisė Salvijus; 2011.05.07, 15:14.

                                Comment


                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  ...Manote, kad iškart per Marijampolę padidės geležinkelio eismas?
                                  Eismo padidėjimu pridengiamas kai kurių noras padėti į savo kišenę papildomą pinigą.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    nereikia orientuotis į bloguosius pavyzdžius (Mažeikiai, Šiauliai).
                                    www.dvylikakedziu.lt

                                    Comment


                                      Viskas čia gerai. Jei būtų geležinkelis iškeltas už miesto ribų galėtumeme pamiršti apie keleivinį susisiekimą Marijampolėje ir mūsų gražioji geležinkelio stotis pasidarytų kaip koks kioskas, nes traukiniai senais begiais laikui begant nevažinetų. Ir beje ne viena, o jau dvi butų pervažos mieste, kurios butų viaduko principu, kadangi jau vieną turime

                                      Comment


                                        Yra viadukas virš geležinkelio. O Gedimino g. būtų po geležinkeliu. Tik aš nelabai įsivaizduoju, kur ją ten būtų galima sukišti, negriaunant kelių nuosavų namų...

                                        Comment




                                          Vingiai kaip kokioj Šveicarijoj tikriausiai, tik nei klanų nukast, nei tunelių sporgdint, nei žemė prestižinėse vietose...
                                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X