Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    informacija pasiskolinta iš "skyscrapercity.com"
    Rail Baltica

    I variantas - 1435 mm 728 km / ~200 km/h
    III variantas - 1520 mm 885 km / ~120 km/h

    Estijos teritorija


    Latvijos teritorija


    Lietuvos teritorija
    Paskutinis taisė Vidma; 2011.08.02, 00:09.

    Comment


      Geležinkelis per patį miestelį Liudvinavą (Marijampolės sav.) : ?
      Kiek namų nugriauti reikėtų

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Geležinkelis per patį miestelį Liudvinavą (Marijampolės sav.) : ?
        Kiek namų nugriauti reikėtų
        Manau, kad čia tik preliminarus tas brėžinys.

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Geležinkelis per patį miestelį Liudvinavą (Marijampolės sav.) : ?
          Kiek namų nugriauti reikėtų
          Panašu, kad kaip tik šiandien seimo priimtas naujas įstatymas palengvinsiantis šitą procedūrą. Vertinu labai teigiamai, gal pagaliau padės išspręsti daug užsitęsusių problemų Vilniuje su kelių tiesimu. Dar prezidentė turi pasirašyt.

          Verslo Žinios:
          Priimtas įstatymas dėl žemės paėmimo ypatingos svarbos valstybės projektams
          http://m.vz.lt/Default.aspx?page=art...5-76ed9c26ae13

          Comment


            Nuplaukia taip laukti Marijampolės banditėlių milijonai Šis įstatymas sutvarkys reikalus Marijampolėje akimirksniu Tik manau, kad bus daugybė skundų dėl žemės kainos vertinimo ir žmonės vilkins statybas teismais.
            Paskutinis taisė Grillz; 2011.04.12, 16:32.

            Comment


              Parašė Grillz Rodyti pranešimą
              Nuplaukia taip laukti Marijampolės banditėlių milijonai Šis įstatymas sutvarkys reikalus Marijampolėje akimirksniu Tik manau, kad bus daugybė skundų dėl žemės kainos vertinimo ir žmonės vilkins statybas teismais.
              Ne, teismai galės nagrinėti ieškinius, bet žemė bus paimama per nustatytą laiką.

              Comment


                E. Masiulis: „Nepasiduosime Marijampolės vertelgų spaudimui blokuoti „Rail Baltica“ projektą“

                „Tai akivaizdus pavyzdys, kai vietiniai politikai dėl asmeninių politinių arba verslo tikslų bando sužlugdyti nacionalinės svarbos projektą. Reikalavimas, kad „Rail Baltica“ vėžė neitų dabar veikiančio geležinkelio trasa, o aplenktų Marijampolę, primena bandymą pasipelnyti, nes tuomet valstybė būtų priversta išpirkti privačius sklypus“, – sakė E. Masiulis.
                Įtarimus bandymu pasipinigauti stiprina ir tai, kad vietiniai politikai patys ėmėsi nurodinėti, per kurias teritorijas turi būti tiesiama „Rail Baltica“.
                Dabar panaši padėtis kartojasi Marijampolėje. „Rail Baltica“ statybos buvo vilkinamos 15 metų. Mes jas pagaliau pradėjome. Gindamas valstybės interesus darysiu viską, kad keli vertelgos nesužlugdytų šio Lietuvai gyvybiškai svarbaus geležinkelio“, – teigė susisiekimo ministras.
                Jį stebina ir tai, kodėl Marijampolės politikai tik dabar sugalvojo reikšti pretenzijas dėl pernai Vyriausybės priimto sprendimo, pagal kurį „Rail Baltica“ trasai buvo parinktas dabar veikiantis geležinkelis. Geležinkelis per Marijampolę buvo nutiestas prieš daugybę metų ir anksčiau jis niekam netrukdė. Be to, tiesiant europinę vėžę bus rekonstruotos visos geležinkelio ir automobilių kelio sankryžos, pastatytos apsauginės sienelės.
                Vyriausybė pernai patvirtino planą, kad europinė geležinkelio vėžė Kauną turi pasiekti 2013 m. Jei Marijampolės politikai blokuos valstybės planus, projektas gali žlugti. Papildomi darbai smarkiai padidins „Rail Baltica“ kaštus, o taip pat keleriais metais prailgins geležinkelio tiesimo trukmę.
                E. Masiulis mano, kad Marijampolei ir mieste įsikūrusioms verslo įmonėms būtų naudingiau, jei investicijos ateitų į patį miestą ir jame būtų kuriamos naujos darbo vietos.
                Šaltinis - kazluruda.eu
                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                Comment


                  Manau, jei Marijampole labai suinteresuota turėti savo geležinkelį tegul stato atskira liniją (kur nori) ir vadina ją "RailMarijampole", o "RailBaltica" tegul taip ir lieka visai Baltijai.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Marijampolės valdžios vyrai suinteresuoti pasidaryt biznį iš Rail Baltic. O geležinkelis reikalingas tam, kad, tą biznį padaryt.

                    Comment


                      Latvija teigia neturinti pinigų „Rail Baltica“ tiesimui
                      Latvija negali būti lygiaverte partnere realizuojant projektą „Rail Baltica“, nes jai nepakanka valstybinio finansavimo, praneša DELFI.lv su nuoroda į Susisiekimo ministerijos tranzito politikos departamento direktorių Andrį Maldupą.

                      Comment


                        Taigi įdomu kaip šioje situacijoje sureaguos Estija, kuri esamam etape pilnai įsisavino ES paramą, tai reiškia "sumerkė" 2/3 savo pinigų? Aišku, gal Estų atlikti darbai nėra labai jau didelės apimties, tačiau atrodo, kad iš jų entuziazmo irgi yra daugiausiai. Tam tikra prasme požiūris į Rail Balticą ir pasiekti rezultatai tik patvirtina Baltijos šalių vienybės pabaigą...

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                          Taigi įdomu kaip šioje situacijoje sureaguos Estija, kuri esamam etape pilnai įsisavino ES paramą, tai reiškia "sumerkė" 2/3 savo pinigų? Aišku, gal Estų atlikti darbai nėra labai jau didelės apimties, tačiau atrodo, kad iš jų entuziazmo irgi yra daugiausiai. Tam tikra prasme požiūris į Rail Balticą ir pasiekti rezultatai tik patvirtina Baltijos šalių vienybės pabaigą...
                          Nelabai supratau tą estų šimtaprocentį įsisavinimą. Ką jie įsisavino? Atnaujintas gelžkelis (kuris ir taip turėjo būt atnaujintas kažkada) bei patobulinta kita susijusi infrastruktūra yra žingsnis link RailBaltica realizacijos?
                          Požiūris pas estus geras, pas mus irgi neprastas, bet mes bent geležinkelį pradėjom tiest europinės vėžės, o ir naujai priimtas įstatymas padės reikalus spręst greičiau
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            Ne tiest, o remontuot esamą. Kai paklos pirmuosius bėgius nuo Šeštokų link Marijampolės tada bus galima sakyt "tiest".
                            Estai kapitaliai atnaujino ruožą Talinas-Valga. Dabar dirba ties greičio didinimu. Be to iš estų jaučiama didžiausia iniciatyva dėl traukinio Talinas-Šeštokai-Varšuva atkūrimo.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2011.04.14, 23:11.

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                              Study: Rail Baltica to carry over 7,000 passengers daily in 2020
                              http://www.balticbusinessnews.com

                              7000 keleivių per dieną 2020 metais...
                              Ar tai realus ir pakankamas skaičius linijai?
                              Tai milžiniškas skaičius. Į vieną pusę 3500. 8 vagonų sąstatu galima pervežti ~500 keleivių. Vadinasi, reikėtų 7 traukinių per dieną, jei skaičiuosime, kad keleiviai važiuoja per visą RailBalticą nuo pradžios iki galo. Žinoma, ne visoje trasoje būtų tiek keleivių ir ne visi važiuotų visa RailBalticą. Todėl reikėtų gal kokių 4 traukinių per dieną, pavyzdžiui, nuo Talino iki Varšuvos ir papildomų atskiruose ruožuose, tarkim, tarp Rygos ir Talino ar Rygos ir Kauno, Kauno ir Varšuvos.
                              Paskutinis taisė Al1; 2011.04.17, 11:46.

                              Comment


                                Tuščios konsultacijos dėl „Rail Baltica”
                                http://www.miesto.lt/index.php?optio...=3736&Itemid=1

                                Comment


                                  Šių dienų mulkiai pirkliai. Istorijos jiems vertėtų pasimokyti. Ji aiškiai parodo, kad tie miestai, kuriuos aplenkė geležinkelis (dėl vienokių ar kitokių priežasčių; bet būta ir bukų pirklių bei kitų suinteresuotų miestiečių atsipirkimo nuo geležinkelio akcijų) XIX a. nesivystė ar juos nustelbė šalia naujų stočių įsikūrę miesteliai...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Šių dienų mulkiai pirkliai. Istorijos jiems vertėtų pasimokyti. Ji aiškiai parodo, kad tie miestai, kuriuos aplenkė geležinkelis (dėl vienokių ar kitokių priežasčių; bet būta ir bukų pirklių bei kitų suinteresuotų miestiečių atsipirkimo nuo geležinkelio akcijų) XIX a. nesivystė ar juos nustelbė šalia naujų stočių įsikūrę miesteliai...
                                    Visiškai teisingai, pvz.: Švenčionys-Švenčionėliai.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Ir Varėna, ir Valkininkai, ir Virbalis, ir Kalvarija prarado daug ką, kai stotis buvo pastatyta Jungėnuose, pagailėjus 3-4 km priartinti prie Kalvarijos, ir Žasliai... Ir dar daugybė pavyzdžių buv. Rusijos imperijoje...

                                      Comment


                                        Šitas lyg ir nebuvo dar paminėtas:

                                        Latvijos vyriausybė skyrė finansavimą “Rail Baltica” projektui

                                        Latvijos vyriausybė įpareigojo Finansų ministerija 2012-2015 metais numatyti kasmetinį 16,456 mln. latų finansavimą europinės vežės geležinkelio “Rail Baltica” projektui, pranešė vyriausybės spaudos tarnyba.

                                        Vyriausybės nurodymu, šiemet “Rail Baltica” projektui iš valstybės iždo bus skirta 7,028 mln. latų.

                                        Prieš metus Baltijos šalys pradėjo tirti galimybes nutiesti 1 435 mm pločio vėžių geležinkelio liniją “Rail Baltica”, kad būtų galima apskaičiuoti sąnaudas ir išsiaiškinti, kiek ji bus naudinga. Projekto tyrimui vadovauja tarptautinis komitetas, į kurį įeina Latvijos, Lietuvos ir Estijos atsakingų struktūrų atstovai.

                                        “Rail Baltica” projekto tyrimas įtrauktas į 2007-2013 metų Europos komunikacijų tinklo (TEN-T) programą, “Rail Baltica” yra Europos Sąjungos (ES) prioritetinis projektas.

                                        Jo tyrimas 50 proc. finansuojamas iš TEN-T biudžeto, 50 proc. nacionalinį finansavimą užtikrina kiekviena šalis iš savo biudžeto. Iš viso šiems tyrimams skirta 396 tūkst. eurų.

                                        Kai baigsis projekto tyrimas, Latvija, Lietuva ir Estija turės susitarti dėl tolesnių veiksmų ir galimybių jį įvykdyti.

                                        Praėjusį mėnesį Latvijos susisiekimo ministerija pranešė, jog trys Baltijos valstybė susitarė “Rail Baltica” tiesti maršrutu Talinas-Pernu-Ryga-Bauskė-Panevėžys-Kaunas.

                                        BNS informacija

                                        Comment


                                          Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                          Šitas lyg ir nebuvo dar paminėtas:
                                          Latvijos vyriausybė skyrė finansavimą “Rail Baltica” projektui
                                          Praėjusį mėnesį Latvijos susisiekimo ministerija pranešė, jog trys Baltijos valstybės susitarė “Rail Baltica” tiesti maršrutu Talinas-Pernu-Ryga-Bauskė-Panevėžys-Kaunas.
                                          Pekla, laikau abi špygas už Railbaltiką ir šią trasą, nors taip būtų per daug gerai, kad imt ir patikėt.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X