Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Eurokomisaro teigimu, ES gali palengvinti panašių projektų realizavimą, skirti lėšų tyrimams ir signalizacijos sistemai, tačiau pagrindines investicijas turi padaryti pačios Baltijos valstybės.
„Kai kam atrodo, kad tai ES projektas, bet taip nėra. Gyvybiškai svarbu, kad Baltijos šalyse būtų geras susisiekimas žeme. Nenormalu, kad žmonės su automobiliais iš Talino keliasi keltu į Švediją, o paskui važiuoja į Europą. Suomijai irgi suinteresuota tokio susisiekimo plėtra ir iki šiol sutrikusi, kad jo dar nėra“, – sakė eurokomisaras.
„Žinoma, visi tikisi, kad ateinančiais metais bus visiškai aiški finansinė perspektyva. Paskutinis terminas – 2012 m... Be abejo, norėčiau pamatyti konkrečius planus ir žingsnius šia kryptimi dėlto, kas jau nuspręsta“, – pridūrė jis.
Primename, kad antradienį Baltijos valstybių atstovai konceptualiai susitarė, kad pats geriausias greitųjų traukinių linijos „Rail Baltic“ maršrutas – Talinas – Pernu – Ryga – Bauska – Panevėžys – Kaunas.
Comment