Parašė Maxas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąLietuva turi bendrą sieną su Lenkiją. Rusija su Rytų Prusiją bendros sienos neturi ir susisiekimas įmanomas tik per Lietuvos teritoriją. Todėl tavo klausimas nekorektiškas.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąIš dalies sutinku, bet tai galbūt ateities reikalai. Dabar tai netinkamas maršrutas dėl politinių problemų.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąNa yra dar ir keltas Karaliaucius - Peterburgas
Ši tema yra apie konkretų projektą ir man visiškai neįdomu kaip ten galima į Europą nuvažiuoti per Mogiliovą, Žmerinką ar kokį Vladikaukazą...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąAr ne tu vakar įrodinėjai, kad vykti į Vakarus geležinkeliu kvaila ir neapsimoka visiškai?
Žinoma, mes liekam nuošalyje, nes mums rūpi greitasis traukinys į Minską, o ne į Vakarus. Gal reikia pirmiausiai išsiaiškinti patiems savo prioritetus?
Comment
-
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGalima ir iki Stokholmo tiesiąją nubraižyti, kas iš to?
Yra ir platesnis zemelapis (1996 metu).
Tos linijos jau pries gerus simtmecius buvo nubraizytos, o tiesumas yra labai svarbus pozymis gelezinkeliams. Tai ne paprasti keliai. Taip pat irengti gelezinkeli yra labai sunku, kadangi reikalingas atitinkamas minimalus nuolydis, kuris kelis kartus turi buti mazesnis nei paprasto kelio. Tad nepasinaudoti jau esanciomis tiesiosiomis yra neracionalu.
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
„Rail Baltica” projektas pakibo ant plauko
Lina Verbutienė ("Lietuvos rytas")
Jeigu Kauno viešasis logistikos centras bus kuriamas Kauno rajone, o ne mieste, Lietuvos planai 2013 metais į Kauną nutiesti europinę geležinkelio vėžę „Rail Baltica” gali paprasčiausiai žlugti.
http://www.lrytas.lt/-12970559921296...ant-plauko.htm
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąNa cia jau nusisneki.
Yra ir platesnis zemelapis (1996 metu).
Tos linijos jau pries gerus simtmecius buvo nubraizytos, o tiesumas yra labai svarbus pozymis gelezinkeliams. Tai ne paprasti keliai. Taip pat irengti gelezinkeli yra labai sunku, kadangi reikalingas atitinkamas minimalus nuolydis, kuris kelis kartus turi buti mazesnis nei paprasto kelio. Tad nepasinaudoti jau esanciomis tiesiosiomis yra neracionalu.
Atvaizdas
transportas reikalingas miestams ir gyvenvietėms aptarnauti.
galima nubrėžti tiesias linijas miškais, tai kas tokiais geležinkeliais važinės (bus vežama)?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNepolitikas, ten egzistuojanti linija - Vilnius - Marcinkonys - Gardinas - Varšuva. Iki Gardino eina europinė vėžė, iki ten važiuoja reguliarus lenkų keleivinis traukinys.
tik rygos ir talino gaila, na bet peterburgas ir vilnius daug svarbiau
Comment
-
Ryga jau suprato... ir aktyviai rekonstruoja savo Liepojos juru uosta.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąRyga jau suprato... ir aktyviai rekonstruoja savo Liepojos juru uosta.
Dabar panašiai žlugdoma tais pačiais metodais ir "Rail Baltika"
P.S. Visgi kas už to slypi? Kieno ir kokios valstybės politiniai interesai ar kieno kapitalas?Paskutinis taisė Kosovo; 2011.02.07, 21:42."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGalima ir iki Stokholmo tiesiąją nubraižyti, kas iš to?
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąNa cia jau nusisneki.
Yra ir platesnis zemelapis (1996 metu).
Tos linijos jau pries gerus simtmecius buvo nubraizytos, o tiesumas yra labai svarbus pozymis gelezinkeliams. Tai ne paprasti keliai. Taip pat irengti gelezinkeli yra labai sunku, kadangi reikalingas atitinkamas minimalus nuolydis, kuris kelis kartus turi buti mazesnis nei paprasto kelio. Tad nepasinaudoti jau esanciomis tiesiosiomis yra neracionalu.
Atvaizdas
Comment
-
2011-02-09, 17:02
Geležinkelio ruožo Lenkijos ir Lietuvos siena – Mockava laukia rekonstrukcija
Pasirašyta sutartis dėl geležinkelio ruožo Lenkijos ir Lietuvos valstybės siena – Mockava (1435 mm vėžės pločio kelias) projektavimo paslaugų.
Sutartį pasirašė „Lietuvos geležinkeliai“ ir Jungtinės veiklos pagrindu susivienijusių partnerių grupė, kurią sudaro „Eisenbahn – und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt“ ir UAB „Tiltų ekspertų centras“, atstovaujamos „Eisenbahn – und Bauplanungsgesellschaft mbH Erfurt“.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąO kas tunelį po jūra statytų?
Ar Klaipėdos-Zasnico linija turi ateitį?
Klaipėdos-Zasnico (Mukranas) laivybos linija gyvuoja daugiau kaip penkiolika metų. Devinto dešimtmečio viduryje specialiai jai pietinėje Klaipėdos uosto dalyje ir Riugeno saloje, Vokietijoje, buvo pastatyti keltų kompleksai-dvyniai, o Vismaro laivų statykloje – jūriniai geležinkelio keltai “Mukranas” ir “Greifsvaldas” Vokietijos, “Kaunas”, “Vilnius” ir “Klaipėda” – Lietuvos laivynui. Jie buvo įrašyti į Gineso rekordų knygą kaip didžiausi pasaulyje jūriniai geležinkelio laivai.
Tas pats Klaipėda- Stokholmas galėtų vykt, bet pradžiai reik bent su Lenkija susijungt geležinkeliais, o iki Švedijos toli plaukt, pas juos visai kitoks mastymas- unikalus
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą2011-02-09, 17:02
Geležinkelio ruožo Lenkijos ir Lietuvos siena – Mockava laukia rekonstrukcija
Aktyvūs darbai vyksta ir kituose „Rail Baltica“ ruožuose: jau atlikti pagrindiniai statybos darbai geležinkelio ruože Šeštokai–Mockava, vyksta galimybių studijos ruože Šeštokai–Marijampolė ruošimas, projektavimas linijoje Marijampolė–Kazlų Rūda– Kaunas. Projektavimo paslaugos taip pat vykdomos daugelyje 1520 mm pločio vėžės ruožų nuo Kauno iki Lietuvos ir Latvijos valstybių sienos.Paskutinis taisė toleranceofculture; 2011.02.10, 22:40.Dear Sir,
Comment
Comment