Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Už tokius pinigus manau kelis kilometrus geležinkelio galima nutiesti...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą"sukurti projekto logotipą ir internetinį tinklalapį ir kitaip 33 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo informuoti apie projekto eigą" - 300 tūkstančių?
Už tokius pinigus manau kelis kilometrus geležinkelio galima nutiesti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijai toks jos apėjimas gali nepatikti. Ir dar turint omenyje santykius su Lietuva. Visgi infrastruktūra Lenkijoje ne DB priklauso.
Manau, kad labai gerai jei šio reikalo imsis vokiečiai, jie tikrai š... nemala dažniausiai.
Šiaip galėtų pasamdyti ir kokią keleivinio susisiekimo kompaniją, atlikti vertinimus dėl keleivinių traukinių iš Lietuvos į kitas ES šalis.Paskutinis taisė oranger; 2011.02.03, 15:31.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTaigi rašo, kad pajungs "DB Schenker Polska", kas jiems čia gali nepatikti?
Manau, kad labai gerai jei šio reikalo imsis vokiečiai, jie tikrai š... nemala dažniausiai.
Šiaip galėtų pasamdyti ir kokią keleivinio susisiekimo kompaniją, atlikti vertinimus dėl keleivinių traukinių iš Lietuvos į kitas ES šalis.
Niekas čia su keleiviais nesiterlios, nes neapsimoka. Vidutiniškai sieną traukiniu kerta apie 5-15 keleivių. Ir niekas nepadidins keliaujančių srauto, tol, kol nebus greičio. Taigi, kol nebus RailBaltic, nieko tikėtis neverta. Dar reikia žiūrėti, kad nesugalvotų panaikinti keleivinių traukinio iš viso, pavyzdžiui, sutrumpinant maršrutą iki Marijampolės ir Suvalkų, o tarp šių miestų vežant autobusu.
Comment
-
Sakyciau, greiciau iseis davaziuoti is Vilniaus iki Varsuvos nepersedant per Gardina, kuo toliau, tuo labiau tikiu, kad ta linija greiciau rekonstruos, negu pilna originali RB bus pastatyta...
Ir apskritai, gal ir kas nors bus apie tai daroma, pavyzdziui kai Rusijoi bus pasaulio futbolo cempionatas 2018-tais, is Varsuvos galima butu lengviau pasiekti St. Peterburga, Maskva ir giliau i Rusija, labai buciau laimingas, jeigu visa linija rekonstruotu, ir galima butu normaliai is Varsuvos iki St. Peterburgo nuvaziuoti nepersedant ant maziausiai 160km/h greiciuPaskutinis taisė Raptor; 2011.02.03, 16:12.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąSakyciau, greiciau iseis davaziuoti is Vilniaus iki Varsuvos nepersedant per Gardina, kuo toliau, tuo labiau tikiu, kad ta linija greiciau rekonstruos, negu pilna originali RB bus pastatyta...
Ir apskritai, gal ir kas nors bus apie tai daroma, pavyzdziui kai Rusijoi bus pasaulio futbolo cempionatas 2018-tais, is Varsuvos galima butu lengviau pasiekti St. Peterburga, Maskva ir giliau i Rusija, labai buciau laimingas, jeigu visa linija rekonstruotu, ir galima butu normaliai is Varsuvos iki St. Peterburgo nuvaziuoti nepersedant ant maziausiai 160km/h greiciu
Siūlai važiuojant iš ES į ES vykdyti pasienio ir muitinės kontrolę?
Apie kokį Šengeną galima tokiu atveju kalbėti?
O Rusija tavo manymui ateis ir nemokamai išgelbės? Kažkokia keista pozicija...
Comment
-
na, tik sakau, kad manau, jog cia bus didesnis sansas, kad greiciau atsiras tiesioginis keleivinis susisiekimas iki Varsuvos, per Gardina nuo Vilniaus, negu per busima Rail Baltica, gal koki nors toki atveji galima butu padaryti, kaip dabar daro Rusijos pilieciai vaziuodami per Lietuva i Kaliningrada, tik aitoje situacijoje butu Europieciai, per Baltarusija, sansas yra, nes dabar Rusija juk investuoja nemazus pinigus i gelezinkelius, sansas labai mazas, bet nemanau, kad neimanomas, juk infrastruktura tam yra, tik reiketu siek tiek rekonstrukcijos ir tiek
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąna, tik sakau, kad manau, jog cia bus didesnis sansas, kad greiciau atsiras tiesioginis keleivinis susisiekimas iki Varsuvos, per Gardina nuo Vilniaus, negu per busima Rail Baltica, gal koki nors toki atveji galima butu padaryti, kaip dabar daro Rusijos pilieciai vaziuodami per Lietuva i Kaliningrada, tik aitoje situacijoje butu Europieciai, per Baltarusija, sansas yra, nes dabar Rusija juk investuoja nemazus pinigus i gelezinkelius, sansas labai mazas, bet nemanau, kad neimanomas, juk infrastruktura tam yra, tik reiketu siek tiek rekonstrukcijos ir tiek
Tai būtų variantas tik tuo atveju, jei Baltarusija įstotų į ES.
Comment
-
Rusija jau šiemet tikisi turėti bevizį režimą su ES. Taip kad rusai tikrai važiuos traukiniu į ES per Baltarusiją, o Lietuva liks nuošalyje... 2018 metai dar toli. Baltarusijoje irgi dar daug kas gali pasikeisti. Dar vieni rinkimai bus...
Taigi, jei Rusija su ES turės bevizį režimą, tai iš esmės keisis keleivinis tranzitas į Kaliningradą.Paskutinis taisė Al1; 2011.02.03, 16:42.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRusija jau šiemet tikisi turėti bevizį režimą su ES. Taip kad rusai tikrai važiuos traukiniu į ES per Baltarusiją, o Lietuva liks nuošalyje...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąJau didesnio absurdo negirdėjau, nepyk...
Tai būtų variantas tik tuo atveju, jei Baltarusija įstotų į ES.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąNera jokio absurdo. Tai tikrai realus dalykas. O su Baltarusija tikrai siuo metu lengviau rast sutarima nei su Lenkija.
Man tokios idėjos - visiškas absurdas. dar per Maskvą pasiūlykit iki Varšuvos važiuoti...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąJei ir bus tas bevizis režimas (o tai dar didelis klausimas), tai reikš kaip tik pasienio ir muitinės kontrolės sugriežtinimą. Mes kalbame apie vidinį ES susisiekimą, nereikia čia painioti ES nepriklausančių valstybių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia painioti, nes viskas susiję. Bevizis režimas bus, norime mes to ar nenorime, nes ne Lietuva tai sprendžia. Bet kokiu atveju, Rusijos ir Lenkijos bei toliau su likusia V. Europa susisiekimas jau dabar aplenkia Lietuvą. Susisiekimui naikinamos biurokratinės kliūtys (vizos).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO mes ir toliau liekame nuošalyje neturėdami normalaus susisiekimo geležinkeliu su Vakarų Europa.
Žinoma, mes liekam nuošalyje, nes mums rūpi greitasis traukinys į Minską, o ne į Vakarus. Gal reikia pirmiausiai išsiaiškinti patiems savo prioritetus?Paskutinis taisė oranger; 2011.02.03, 17:03.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąO iš Baltarusijos kelias ar ne į Lenkiją veda?
Man tokios idėjos - visiškas absurdas. dar per Maskvą pasiūlykit iki Varšuvos važiuoti...
Taip, per Lenkija vistiek reikia pravaziuot, bet juk tam nereikia tiesti naujo kelyno kaip su Rail baltica. Reikia tik begius pakeist i europine veze---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąBus susiję, kai tos šalys prisijungs prie Šengeno. Kol kas tai nerealu, todėl siūlyti lietuviams, estams, latviams vykti į Lenkiją per baltarusių pasienio ir muitinės kontrolę - visiškas absurdas.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Maxas Rodyti pranešimąManyciau visiskas absurdas yra neisnaudojimas tiesiausios, jau nuo 19 a. linijos i vakarus Varsuva -Peterburgas. Va tai ir yra absurdas.
Taip, per Lenkija vistiek reikia pravaziuot, bet juk tam nereikia tiesti naujo kelyno kaip su Rail baltica. Reikia tik begius pakeist i europine veze
Comment
Comment