Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Rail Baltica" projekto viešintojams – 296.700 Lt
    vz.lt

    Comment


      "sukurti projekto logotipą ir internetinį tinklalapį ir kitaip 33 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo informuoti apie projekto eigą" - 300 tūkstančių?
      Už tokius pinigus manau kelis kilometrus geležinkelio galima nutiesti...

      Comment


        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        "sukurti projekto logotipą ir internetinį tinklalapį ir kitaip 33 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo informuoti apie projekto eigą" - 300 tūkstančių?
        Už tokius pinigus manau kelis kilometrus geležinkelio galima nutiesti...
        Deja tik 150-300 metrų.

        Comment


          „Lietuvos geležinkeliams“ plėtoti krovinių vežimą padės Vokietijos logistikos kompanija

          Comment


            Lenkijai toks jos apėjimas gali nepatikti. Ir dar turint omenyje santykius su Lietuva. Visgi infrastruktūra Lenkijoje ne DB priklauso.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Lenkijai toks jos apėjimas gali nepatikti. Ir dar turint omenyje santykius su Lietuva. Visgi infrastruktūra Lenkijoje ne DB priklauso.
              Taigi rašo, kad pajungs "DB Schenker Polska", kas jiems čia gali nepatikti?
              Manau, kad labai gerai jei šio reikalo imsis vokiečiai, jie tikrai š... nemala dažniausiai.

              Šiaip galėtų pasamdyti ir kokią keleivinio susisiekimo kompaniją, atlikti vertinimus dėl keleivinių traukinių iš Lietuvos į kitas ES šalis.
              Paskutinis taisė oranger; 2011.02.03, 15:31.

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Taigi rašo, kad pajungs "DB Schenker Polska", kas jiems čia gali nepatikti?
                Manau, kad labai gerai jei šio reikalo imsis vokiečiai, jie tikrai š... nemala dažniausiai.

                Šiaip galėtų pasamdyti ir kokią keleivinio susisiekimo kompaniją, atlikti vertinimus dėl keleivinių traukinių iš Lietuvos į kitas ES šalis.
                Schenker yra vokiečių kompanija. Tai kas, kad turi registruotą Lenkijoje padalinį.
                Niekas čia su keleiviais nesiterlios, nes neapsimoka. Vidutiniškai sieną traukiniu kerta apie 5-15 keleivių. Ir niekas nepadidins keliaujančių srauto, tol, kol nebus greičio. Taigi, kol nebus RailBaltic, nieko tikėtis neverta. Dar reikia žiūrėti, kad nesugalvotų panaikinti keleivinių traukinio iš viso, pavyzdžiui, sutrumpinant maršrutą iki Marijampolės ir Suvalkų, o tarp šių miestų vežant autobusu.

                Comment


                  Sakyciau, greiciau iseis davaziuoti is Vilniaus iki Varsuvos nepersedant per Gardina, kuo toliau, tuo labiau tikiu, kad ta linija greiciau rekonstruos, negu pilna originali RB bus pastatyta...

                  Ir apskritai, gal ir kas nors bus apie tai daroma, pavyzdziui kai Rusijoi bus pasaulio futbolo cempionatas 2018-tais, is Varsuvos galima butu lengviau pasiekti St. Peterburga, Maskva ir giliau i Rusija, labai buciau laimingas, jeigu visa linija rekonstruotu, ir galima butu normaliai is Varsuvos iki St. Peterburgo nuvaziuoti nepersedant ant maziausiai 160km/h greiciu
                  Paskutinis taisė Raptor; 2011.02.03, 16:12.

                  Comment


                    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                    Sakyciau, greiciau iseis davaziuoti is Vilniaus iki Varsuvos nepersedant per Gardina, kuo toliau, tuo labiau tikiu, kad ta linija greiciau rekonstruos, negu pilna originali RB bus pastatyta...

                    Ir apskritai, gal ir kas nors bus apie tai daroma, pavyzdziui kai Rusijoi bus pasaulio futbolo cempionatas 2018-tais, is Varsuvos galima butu lengviau pasiekti St. Peterburga, Maskva ir giliau i Rusija, labai buciau laimingas, jeigu visa linija rekonstruotu, ir galima butu normaliai is Varsuvos iki St. Peterburgo nuvaziuoti nepersedant ant maziausiai 160km/h greiciu
                    Prie ko čia Gardinas iš viso?
                    Siūlai važiuojant iš ES į ES vykdyti pasienio ir muitinės kontrolę?
                    Apie kokį Šengeną galima tokiu atveju kalbėti?

                    O Rusija tavo manymui ateis ir nemokamai išgelbės? Kažkokia keista pozicija...

                    Comment


                      na, tik sakau, kad manau, jog cia bus didesnis sansas, kad greiciau atsiras tiesioginis keleivinis susisiekimas iki Varsuvos, per Gardina nuo Vilniaus, negu per busima Rail Baltica, gal koki nors toki atveji galima butu padaryti, kaip dabar daro Rusijos pilieciai vaziuodami per Lietuva i Kaliningrada, tik aitoje situacijoje butu Europieciai, per Baltarusija, sansas yra, nes dabar Rusija juk investuoja nemazus pinigus i gelezinkelius, sansas labai mazas, bet nemanau, kad neimanomas, juk infrastruktura tam yra, tik reiketu siek tiek rekonstrukcijos ir tiek

                      Comment


                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                        na, tik sakau, kad manau, jog cia bus didesnis sansas, kad greiciau atsiras tiesioginis keleivinis susisiekimas iki Varsuvos, per Gardina nuo Vilniaus, negu per busima Rail Baltica, gal koki nors toki atveji galima butu padaryti, kaip dabar daro Rusijos pilieciai vaziuodami per Lietuva i Kaliningrada, tik aitoje situacijoje butu Europieciai, per Baltarusija, sansas yra, nes dabar Rusija juk investuoja nemazus pinigus i gelezinkelius, sansas labai mazas, bet nemanau, kad neimanomas, juk infrastruktura tam yra, tik reiketu siek tiek rekonstrukcijos ir tiek
                        Jau didesnio absurdo negirdėjau, nepyk...
                        Tai būtų variantas tik tuo atveju, jei Baltarusija įstotų į ES.

                        Comment


                          Rusija jau šiemet tikisi turėti bevizį režimą su ES. Taip kad rusai tikrai važiuos traukiniu į ES per Baltarusiją, o Lietuva liks nuošalyje... 2018 metai dar toli. Baltarusijoje irgi dar daug kas gali pasikeisti. Dar vieni rinkimai bus...
                          Taigi, jei Rusija su ES turės bevizį režimą, tai iš esmės keisis keleivinis tranzitas į Kaliningradą.
                          Paskutinis taisė Al1; 2011.02.03, 16:42.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Rusija jau šiemet tikisi turėti bevizį režimą su ES. Taip kad rusai tikrai važiuos traukiniu į ES per Baltarusiją, o Lietuva liks nuošalyje...
                            Jei ir bus tas bevizis režimas (o tai dar didelis klausimas), tai reikš kaip tik pasienio ir muitinės kontrolės sugriežtinimą. Mes kalbame apie vidinį ES susisiekimą, nereikia čia painioti ES nepriklausančių valstybių.

                            Comment


                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Jau didesnio absurdo negirdėjau, nepyk...
                              Tai būtų variantas tik tuo atveju, jei Baltarusija įstotų į ES.
                              Nera jokio absurdo. Tai tikrai realus dalykas. Reikia tik tarpvalstybinio susitarimo, galetu vaziuoti tranzitu, tam reiketu gardino stotyje irengti patikros punkta, jei patikrinimas truks 20 min, o tranzitas ES pilieciams bus nemokamas, vistiek labaiu apsimoka nei per Kauna vaziuoti. Tos 20 min patikrinimui tikrai nepakenktu, arba isvis vaziuotu nestodamas pro BY teritorija, nesu sios srities specialistas, tad galiu klysti del proceduru. O su Baltarusija tikrai siuo metu lengviau rast sutarima nei su Lenkija.
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                Nera jokio absurdo. Tai tikrai realus dalykas. O su Baltarusija tikrai siuo metu lengviau rast sutarima nei su Lenkija.
                                O iš Baltarusijos kelias ar ne į Lenkiją veda?
                                Man tokios idėjos - visiškas absurdas. dar per Maskvą pasiūlykit iki Varšuvos važiuoti...

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Jei ir bus tas bevizis režimas (o tai dar didelis klausimas), tai reikš kaip tik pasienio ir muitinės kontrolės sugriežtinimą. Mes kalbame apie vidinį ES susisiekimą, nereikia čia painioti ES nepriklausančių valstybių.
                                  Reikia painioti, nes viskas susiję. Bevizis režimas bus, norime mes to ar nenorime, nes ne Lietuva tai sprendžia. Bet kokiu atveju, Rusijos ir Lenkijos bei toliau su likusia V. Europa susisiekimas jau dabar aplenkia Lietuvą. Susisiekimui naikinamos biurokratinės kliūtys (vizos). O mes ir toliau liekame nuošalyje neturėdami normalaus susisiekimo geležinkeliu su Vakarų Europa.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Reikia painioti, nes viskas susiję. Bevizis režimas bus, norime mes to ar nenorime, nes ne Lietuva tai sprendžia. Bet kokiu atveju, Rusijos ir Lenkijos bei toliau su likusia V. Europa susisiekimas jau dabar aplenkia Lietuvą. Susisiekimui naikinamos biurokratinės kliūtys (vizos).
                                    Bus susiję, kai tos šalys prisijungs prie Šengeno. Kol kas tai nerealu, todėl siūlyti lietuviams, estams, latviams vykti į Lenkiją per baltarusių pasienio ir muitinės kontrolę - visiškas absurdas.

                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    O mes ir toliau liekame nuošalyje neturėdami normalaus susisiekimo geležinkeliu su Vakarų Europa.
                                    Ar ne tu vakar įrodinėjai, kad vykti į Vakarus geležinkeliu kvaila ir neapsimoka visiškai?
                                    Žinoma, mes liekam nuošalyje, nes mums rūpi greitasis traukinys į Minską, o ne į Vakarus. Gal reikia pirmiausiai išsiaiškinti patiems savo prioritetus?
                                    Paskutinis taisė oranger; 2011.02.03, 17:03.

                                    Comment


                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      O iš Baltarusijos kelias ar ne į Lenkiją veda?
                                      Man tokios idėjos - visiškas absurdas. dar per Maskvą pasiūlykit iki Varšuvos važiuoti...
                                      Manyciau visiskas absurdas yra neisnaudojimas tiesiausios, jau nuo 19 a. linijos i vakarus Varsuva -Peterburgas. Va tai ir yra absurdas.
                                      Taip, per Lenkija vistiek reikia pravaziuot, bet juk tam nereikia tiesti naujo kelyno kaip su Rail baltica. Reikia tik begius pakeist i europine veze
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Bus susiję, kai tos šalys prisijungs prie Šengeno. Kol kas tai nerealu, todėl siūlyti lietuviams, estams, latviams vykti į Lenkiją per baltarusių pasienio ir muitinės kontrolę - visiškas absurdas.
                                        O is Maskvos i Karaliauciu per Lietuva nera absurdas?
                                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                        Comment


                                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                          Manyciau visiskas absurdas yra neisnaudojimas tiesiausios, jau nuo 19 a. linijos i vakarus Varsuva -Peterburgas. Va tai ir yra absurdas.
                                          Taip, per Lenkija vistiek reikia pravaziuot, bet juk tam nereikia tiesti naujo kelyno kaip su Rail baltica. Reikia tik begius pakeist i europine veze
                                          Iš dalies sutinku, bet tai galbūt ateities reikalai. Dabar tai netinkamas maršrutas dėl politinių problemų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X