Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Estija nori 2012 metais atidaryti geležinkelio maršrutą Tallinn - Warszawa (Эстония хочет запустить поезд Таллинн-Варшава в 2012 году)

    http://rus.delfi.ee/daily/business/y....d?id=35932051

    Comment


      Kitais metais tikriausiai bus rekonstruota linijos dalis nuo Mockavos iki sienos su Lenkija ir greitis bent jau Lietuvoje prasčiausiame ruože nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų nebus mažesnis nei 70-80 km/h.
      Lenkijoje prasta situacija su ruožu nuo sienos iki Trakiškių. Čia greitis tik apie 60 km/h. Iki Suvalkų greitis apie 70 km/h. Toliau jau nėra tokia prasta situacija - greitis 80-90 km/h. Yra tik kai kurie gan trumpi problematiški ruožai, kuriuose greitis apribotas iki kokių 40 km/h (Augustavo prieigose link Suvalų, dar keliose vietose). Bet gal lenkai kitais metais juos sutvarkys.

      Comment


        Įdomus tame straipsnyje pasisakymas:

        Эстонское государство при помощи ЕС вложило в Rail Baltica сотни миллионов крон и готово продолжать работу над проектом. Эстония считает возможным открыть маршрут в 2012 году, но это требует конкретного вклада со стороны остальных участников.

        Comment


          Briuselyje pritarta keleivinio traukinio Talinas–Ryga–Kaunas–Varšuva idėjai
          Ketvirtadienį Baltijos šalių transporto ministrai su Europos Komisijos atstovais Briuselyje sutarė dėl būtinybės atidaryti keleivinio traukinio Talinas–Ryga–Kaunas–Varšuva maršrutą. Tokiai idėjai yra pritarusi ir Lenkija.
          „Sutarta, kad toliau keleivinio traukinio maršruto atidarymu rūpinsis visų šalių geležinkelių bendrovės. Kitais metais turėtų būti įvertinti teisiniai, techniniai ir ekonominiai projekto aspektai. Linijos atidarymui būtų galima tikėtis Europos Sąjungos finansinės paramos“, – teigė Lietuvos susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

          Keleivinio traukinio maršruto sėkmė priklausytų nuo kelionės trukmės ir keleivių kiekio. Norint pritraukti daugiau keleivių, traukinio linija galėtų prasidėti Sankt Peterburge, o tęstis iki Berlyno. Taip pat reikės išspręsti traukinio riedmenų keitimo problemą.
          Lietuva planuoja iki 2013 m. pabaigos nutiesti europinės vėžės liniją iki Kauno. Pirmieji tiesimo darbai po daugybę metų trukusių kalbų pradėti tik šiemet.

          http://www.alfa.lt/straipsnis/104277...10-12-02_15-23

          Comment


            Nemažai bėdų yra ir Latvijoje - Valmieros-Valgos ruožui reikėtų kapitalinio remonto.

            Comment


              LDZ vyksta apklausa - kiek mokėtumėt už greitojo traukinio Ryga-Varšuva bilietą:
              a) 7-14 LVL (apie 35-70 LTL - kursas suapvalintas)
              b) 15-50 LVL (apie 75-250)
              c) 51-100 LVL (apie 255-487)
              d) 101-250 LVL (apie 505-1250)

              http://www.ldz.lv/?object_id=4566

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                LDZ vyksta apklausa - kiek mokėtumėt už greitojo traukinio Ryga-Varšuva bilietą:
                a) 7-14 LVL (apie 35-70 LTL - kursas suapvalintas)
                b) 15-50 LVL (apie 75-250)
                c) 51-100 LVL (apie 255-487)
                d) 101-250 LVL (apie 505-1250)

                http://www.ldz.lv/?object_id=4566

                Nu bet variantu pasirinkimas. Pvz as 550lt galiu moket,nu max 600lt,tai kuri man rinktis?

                Comment


                  Gruodžio 14 d. (antradienį) Lietuvos, Latvijos ir Estijos atstovai sutarė vystyti pirmąjį standartinės greitaeigės vėžės maršruto variantą -Talinas-Piarnu-Ryga-Bauskė-Panevėžys-Kaunas.
                  Planuojamas maksimalus greitis - 250 km/h, vidutinis - 170 km/h.

                  http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=2086

                  Comment


                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                    Nu bet variantu pasirinkimas. Pvz as 550lt galiu moket,nu max 600lt,tai kuri man rinktis?
                    Vasarą mačiau akcijines Ecolines kainas autobuso maršrutui Ryga - Varšuva: tik 10.99 latų.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Gruodžio 14 d. (antradienį) Lietuvos, Latvijos ir Estijos atstovai sutarė vystyti pirmąjį standartinės greitaeigės vėžės maršruto variantą -Talinas-Piarnu-Ryga-Bauskė-Panevėžys-Kaunas.
                      Planuojamas maksimalus greitis - 250 km/h, vidutinis - 170 km/h.

                      http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=2086
                      T.y. galutinai nutarta, kuria trasa tiesti?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Vasarą mačiau akcijines Ecolines kainas autobuso maršrutui Ryga - Varšuva: tik 10.99 latų.
                        Nu tai dabar Simple Express standartinės kainos yra 64-79 Lt. O norintys ir galintys mokėti 600 Lt sėkmingai skrenda lėktuvu.
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          T.y. galutinai nutarta, kuria trasa tiesti?
                          Įtariu, kad taip ir liks kalbomis - kaip ir prieš tai - 20 m.
                          Po metų kitokį variantą pasirinks - svarbu, kad vyktų "darbas".
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.12.16, 18:41.

                          Comment


                            Skelbė , kad atseit pritarta, bet šiandien perskaičiau informaciją, kad dar tik "svarstymai" ir dar reikia padaryti daug tyrimų. Diskutuojama per kur geriau daryti, ar per Panevėžį ar per Joniškį, man pačiam asmeniškai būtų geriau per Panevėžį (nes pats iš šio krašto kilęs,labiau atsigautų miestas) , bet karstinių įgriuvų pavojus šiame regione tikrai nemažas.

                            Comment


                              Kartinių įgriuvų pavojus yra, bet jo galima išvengti kruopščiai ištyrus teritoriją, per kurią eitų geležinkelio linija. Geležinkeliai tiesiami ir daug sudėtingesnėmis geologinėmis sąlygomis.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kartinių įgriuvų pavojus yra, bet jo galima išvengti kruopščiai ištyrus teritoriją, per kurią eitų geležinkelio linija. Geležinkeliai tiesiami ir daug sudėtingesnėmis geologinėmis sąlygomis.
                                Na tai ir yra bėda, kad kaip ir visur visokie tyrimai užima mažiausiai pusmetį...

                                Comment


                                  Ir kainuoja tiek patys tyrimai, tiek ir geležinkelių tiesimas tokiomis teritorijomis brangesnis.

                                  Comment


                                    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                    Skelbė , kad atseit pritarta, bet šiandien perskaičiau informaciją, kad dar tik "svarstymai" ir dar reikia padaryti daug tyrimų. Diskutuojama per kur geriau daryti, ar per Panevėžį ar per Joniškį, man pačiam asmeniškai būtų geriau per Panevėžį (nes pats iš šio krašto kilęs,labiau atsigautų miestas) , bet karstinių įgriuvų pavojus šiame regione tikrai nemažas.
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kartinių įgriuvų pavojus yra, bet jo galima išvengti kruopščiai ištyrus teritoriją, per kurią eitų geležinkelio linija. Geležinkeliai tiesiami ir daug sudėtingesnėmis geologinėmis sąlygomis.
                                    Tiestų trasa Bauskė-Joniškėlis-Panevėžys, taigi dalis minimos trasos eitų dabartinio siauruko šiaurinio ruožo pylimu. Ten jau prieš 80 metų bėgiai pakloti, taigi karstinių įgriūvų pavojus minimalus, tyrimai nebūtini.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      250km/h skamba super. Bet kaip bus su Kaunas-PL siena? Argi nebus tiesiama ant egzistuojančio pylimo, kas reikštų, kad bus ne dauguau 100km/h? Ar kas nors buvo pakeista?
                                      Tame tekste (vis dėlto oficiali LV SM svetainė) kur skaičiau nurodyta, kad iki Kauno jau nutiesta... Tikriausiai turima omeny dabar Lietuvoje vykdomas projektas ir tai, kad lenkai nenori prisidėt.

                                      Comment


                                        Latvijos susisiekimo ministrui maršrutas Ryga–Maskva atrodo svarbesnis už „Rail Baltic“

                                        Iš delfio šiandien

                                        http://verslas.delfi.lt/automoto/lat....d?id=40158881

                                        Comment


                                          gal vazelino latviams nuvežti, reikės jo daug...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X