Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Iš pelno už tų krovinių gabenimą jau seniai galėjo būti nutiesta europietiška vėžė.
    O rusiška vėžė savaime netrukdo, trukdo jos adeptai. Lyg tai nebūtų krovinių jei vėžė būtų europietiška?
    Būtent, kad nebūtų krovinių. Rusams ir rytiniams kaimynams neapsimokėtų perkrovinėti iš jų vėžės į standartinę ir po to dar kartą perkrauti į laivus. Jei Lietuva sugalvotų pakeisti vėžės plotį grynai dėl politinių sumetimų, tai latviai ir estai to nepadarę, perimtų visą tranzitą. O pas mus būtų sunaikinti geležinkeliai. Estija tarpukaryje išlaikė rusiška, o Latvija rusišką vėžę rytų - vakarų kryptimi dėl pragmatinių sumetimų, o ne politikos. Lietuvos situacija gi buvo visai kita ir ji galėjo pasirinkti europinę vėžę tarpukaryje atstatydama geležinkelius.

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Kiek žinau, 1520mm vėžės bėgiai dar yra Riugeno saloje Vokietijoje (kad būtų kur iš laivų-keltų išvaryti iš Klaipėdos atplukdytus tokios vėžės vagonus).
      Girdėjau, kad keltu gabenamiems vagonams pakeičia aširačius kelte plaukimo metu. Ar dabar taip nebedaro?

      Comment


        “Scott Wilson” su partneriais už 9,2 mln. litų projektuos “Rail Baltica” ruožą nuo Šiaulių iki Latvijos

        Didžiosios Britanijos inžinerinių ir dizaino paslaugų įmonė “Scott Wilson” kartu su kelių ir tiltų projektavimo bendrove “Kelprojektas” ir valstybės įmone “Geležinkelių projektavimas” už 9,2 mln. litų parengs geležinkelio “Rail Baltica” ruožo nuo Šiaulių per Joniškį iki Lietuvos ir Latvijos sienos techninį projektą.

        “Lietuvos geležinkeliai” su konkursą laimėjusiomis bendrovėmis pasirašė 9,243 mln. litų (su PVM) vertės sutartį, pranešė “Valstybės žinios”.

        “Rail Baltica” centro direktorius Saulius Poškus teigė, kad projektavimo darbai turėtų būti baigti iki 2012 metų vidurio, o po to pasirinkti rangovai rekonstruos esamą – plačiąją – vėžę bei pagerins sankasos ir kelio konstrukcijas.

        “Rail Baltica” atkarpos, kurioje planuojama įrengti siaurąją vėžę – nuo Šeštokų iki Marijampolės – galimybių studiją ir poveikio aplinkai vertinimą už 532,4 tūkst. litų atliks konsorciumas, kuriame yra audito ir konsultacijų bendrovė “Ernst & Young Baltic”, Vokietijos geležinkelių inžinerijos bendrovė “Eisenbahn und Bauplanungs Gesellschaft” ir inžinerinė konsultacijų įmonė Tiltų ekspertų centras.

        Pagal Prancūzijos miesto ir geležinkelių transporto infrastruktūros paslaugų bendrovės “Systra” parengtą galimybių studiją, europinė “Rail Baltica” trasa eis iš Kauno iki Marijampolės per Jiesią ir Kazlų Rūdą.

        Kitos atkarpos – nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės – specialųjį planą ir poveikio aplinkai vertinimą už 450 tūkst. litų rengia kelių ir tiltų projektavimo bendrovė “Kelprojektas”. Darbus ji turi turėtų baigti iki spalio pabaigos.

        “Lietuvos geležinkeliai” taip pat pasirašė dvi bendros 7,4 mln. litų vertės projektavimo sutartis su jungtinės veiklos sutartimi veikiančiais “Kelprojektu” ir Didžiosios Britanijos inžinerinių ir dizaino paslaugų įmone “Scott Wilson” bei Ispanijos inžinerinių ir architektūros paslaugų bendrove “Ardanuy Ingenieria” dėl geležinkelio “Rail Baltica” atkarpų, kur reikės nutiesti antruosius geležinkelio kelius.

        Numatoma, kad pirmojo “Rail Baltica” geležinkelio vėžės ruožo nuo Šeštokų iki Mockavos rekonstrukcija bus baigta iki šių metų pabaigos. Šį ruožą už daugiau nei 16 mln. litų nuo gegužės rekonstruoja “Lietuvos geležinkelių” antrinė įmonė Geležinkelių tiesimo centras.

        S.Poškaus teigimu, visi geležinkelio projektavimo darbai lygiomis dalimis finansuojami finansuojami Europos Sąjungos transeuropinių transporto tinklų (TEN-T) fondo ir valstybės lėšomis.

        BNS informacija

        Comment


          Kažkaip tylima apie ruožą nuo Mockavos iki sienos su Lenkija. Ar jį kitamet be didelių šnekų rekonstruos?

          Comment


            PL-Kaunas juda, Šiaulai-LV juda, o Kaunas-Šiauliai kaip?

            Comment


              Kaunas - Šiauliai ko gero geros būkles, jei keleivinį paleido. Prieš savaite važiavau, jokiu greičio ribojimu nepajutau.

              Comment


                Palemonas - Gaižiūnai ne kažin kas. RailBalticai pritaitykti reikia kapitalinės rekonstrukcijos. Gaižiūnai - Radviliškis turėtų būti pilnai dvikelis. Juk dėl vienkelio ir dabar problemų yra. O jei srautai išaugs?

                Comment


                  SUSIDŪRIMAAAS

                  Comment


                    Siandien per radija girdejau kad ties senaja vezia, del to ES sumazino pinigu kieki, taip kad labai dziugu nes eis pro Siaulius o ne pro Panevezi. Nes tikrai gerai butu traukinys nuo Siauliu iki Rygos.

                    Comment


                      Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
                      ...
                      Nes tikrai gerai butu traukinys nuo Siauliu iki Rygos.
                      Gal tolimoje ateityje ir važiuos traukinys iš Varšuvos į Taliną, bet kažin ar iš Šiaulių į Rygą juo važinėsime??? Kainą užkels tiek, kad beliks pasakyti: "AČIŪ- NEREIKIA
                      Pavyzdžių yra: kol važinėjo traukinys Talinas-Šeštokai (1993-1997m.), dėl aukštos bilietų kainos niekas juo nevažiuodavo iš Kauno į Šeštokus ar Šiaulius (o iš Šiaulių - į Radviliškį ir Joniškį).
                      Dėl tos pačios priežasties atsisakydavome kelionės iš Vilniaus į Kauną (taip pat iš Kauno į Marijampolę) traukiniu (tiesioginiu) Vilnius-Varšuva (2000-2005m). LG pareigūnai aukštas bilietų kainas motyvuoti moka, tiktai keleiviiai tų motyvų nesupranta...
                      Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.28, 12:37.

                      Comment


                        Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
                        Siandien per radija girdejau kad ties senaja vezia, del to ES sumazino pinigu kieki, taip kad labai dziugu nes eis pro Siaulius o ne pro Panevezi. Nes tikrai gerai butu traukinys nuo Siauliu iki Rygos.
                        Ir stai visas straipsnis apie tai:

                        EK sumažino finansavimą “Rail Baltica” statybai

                        http://www.gelsistemos.lt/ek-sumazin...tica-statybai/

                        Lietuvai nusprendus europietišką geležinkelio vėžę “Rail Baltica” tiesti ant esamos sankasos, Europos Komisija (EK) jos statybai skirtą finansavimą nutarė sumažinti 27,1 mln. eurų (37 proc.) iki 45,703 mln. eurų (157,8 mln. litų).

                        Be to, europinės paramos panaudojimo “Rail Baltica” statybai nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės bei nuo Šiaulių iki Latvijos terminas pratęstas iki 2015 metų.

                        “Iš pradžių turėjome kitokių planų – tiesti europinę geležinkelio vėžę naują, tačiau pamatėme, kad nepajėgsime numatytais terminais išpirkti žemių, sutvarkyti kitų reikalų ir pasirinkome vėžės įrengimą ant senos geležinkelio sankasos. Projektas atpigo, todėl ir parama jam buvo sumažinta”, – sakė susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.

                        Anksčiau buvo planuojama, kad minėtiems dviem “Rail Baltica” ruožams ES skirs 72,8 mln. eurų (251,36 mln. litų) paramos.

                        EK nepakeitė “Rail Baltica” projektui reikalingų tyrimų finansavimo apimties – ji lieka 16,07 mln. eurų (55,49 mln. litų), tačiau ir jų įgyvendinimo terminas pratęstas iki 2015 metų.

                        Anot A.Štaro, Lietuva šiek tiek ir nukentėjo: neteko kelių milijonų eurų, kurie buvo numatyti vienai galimybių studijai atlikti.

                        EK pirmininko pavaduotojas Siimas Kallasas (Simas Kalasas) trečiadienį paskelbė 92 prioritetinių transeuropinių tinklų infrastruktūros projektų, finansuojamų pagal 2007-2013 metų programą, peržiūros ataskaitą. Joje nurodyta, kad 48 projektai iš 92 bus užbaigti laiku – iki 2013 metų pabaigos.

                        Dar 29 projektai (31,5 proc.), įskaitant ir “Rail Balitca”, anot EK, yra tinkamai suplanuoti, finansuojami ir galėtų būti baigti iki 2015 metų. Dėl to ir dėl išimtinių aplinkybių, susidariusių dėl finansų krizės, Komisija leido dar dvejus metus naudotis ES lėšomis – per šį laiką bus taikomi specialūs politiniai, techniniai ir finansiniai reikalavimai, kuriuos įgyvendinus bus galima padidinti TEN-T programos efektyvumą. Jei projektus bus vėluojama vykdyti, tokia pat griežta biudžetinė drausmė bus taikoma ir ateityje, o po 2015 metų jie nebus finansuojami.

                        Dar 10 projektų (10,9 proc.) finansavimo laikotarpis su tam tikromis sąlygomis pratęstas iki 2015 m., iš dalies sumažinus ES finansavimą. Penkiems nepatikimiems projektams (5,4 proc.) ES finansavimas bus nutrauktas ir paskirstytas iš naujo.

                        “Šią peržiūrą atlikome tam, kad turimi riboti ištekliai būtų valdomi griežtai. Kai projektai nebeatitinka užsibrėžtų tikslų, ES finansavimas turi būti nutrauktas ir paskirstytas iš naujo, kad ribotus išteklius galėtume panaudoti kuo tinkamiau”, – pranešime spaudai sakė jis.

                        BNS informacija

                        Comment


                          Man kaip būsimam Geležinkeliečiui Rail Baltic yra labai svarbus projektas, ir galimybė gauti darbą.Todėl, palaikau įdėjas tiesti europinę vėžią.

                          Comment


                            Bet su tokiu taupymu, tai cia yra apskritai nesamone, vietoi naujos gelezinkelio atkarpos, kurioje turejo buti leistinas greitis 200km/h+, jie nieko naujo neties, tik rekonstruos sena vingiuota trasa, kurioje bus abejotinai didesnis leistinas greitis, nei 100km/h, ir tai yra visiska nesamone, abejoju ar daug kas nores ja vazineti, dar tuo labiau, kad Lenkijoi dabar vos ne masiskai statomi greitkeliai, tai mano manymu, bus galima nuo Varsuvos iki Kauno zymiai greiciau dasigauti automobiliu, negu traukiniu, moderniame pasaulyje, tai yra labai blogai

                            Comment


                              Lenkijoje suskaidžius PKP, geležinkelių lobizmas sumenko ir reikalą į rankas paėmė kelininkų mafija. Be esminių kokybinių techninių (greičių didinimas, modernesni riedmenys) ir organizacinių (pakankamas vagonų skaičius formuojant traukiniuose; kad nereikėtų keleiviams stovėti) pertvarkymų Lenkijos geležinkeliai irgi palaipsniui ims praradinėti keleivius, kurie persės į automobilius, gerėjant kelių tinklui. Taigi, poreikis finansuoti geležinkelius dar labiau sumenks. Todėl tikėtis, kad bus skirta daug lėšų Lenkijoje Sokulkos - Suvalkų ruožui nelabai realu, jau nekalbant apie atkarpą iki LT.

                              Comment


                                Sveiki, noriu paklausti, kur šiuo metu perstato bėgius europine vėže?

                                Comment


                                  Apie naujas tiesiamas atkarpas negirdėjau, tai jei dar nepabaigė, tarp Mockavos ir Šeštokų vyksta rekonstrukcija. Kažką dar apie Šiauliai-Joniškis atkarpą girdėjau, bet lyg ir tik planavimo stadijoje.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Lenkijoje suskaidžius PKP, geležinkelių lobizmas sumenko ir reikalą į rankas paėmė kelininkų mafija. Be esminių kokybinių techninių (greičių didinimas, modernesni riedmenys) ir organizacinių (pakankamas vagonų skaičius formuojant traukiniuose; kad nereikėtų keleiviams stovėti) pertvarkymų Lenkijos geležinkeliai irgi palaipsniui ims praradinėti keleivius, kurie persės į automobilius, gerėjant kelių tinklui. Taigi, poreikis finansuoti geležinkelius dar labiau sumenks. Todėl tikėtis, kad bus skirta daug lėšų Lenkijoje Sokulkos - Suvalkų ruožui nelabai realu, jau nekalbant apie atkarpą iki LT.
                                    Kalbi apie "kelininkų mafiją", bet pabandyk paneigti, kad Lenkijai verkiant reikėjo tiesti naujus greitkelius ir remontuoti senus. Amžinai tokia betvarkė negalėjo tęstis...

                                    Comment


                                      Reikėjo, bet vėlgi buvo perlenkta lazda ir prioritetu pasirinkti autokeliai. Po kurio laiko, tai duos rezeultatų - išaugs automobilizacija, autokelių reikės dar daugiau. Užuot darniai investavę į visos susisiekimo infrastruktūros plėtrą, Lenkija padarė panašią klaidą kaip ir Lietuva. Mes "derlių" jau "pjauname", jie jį pjaus po kokio penkmečio ar dešimtmečio.

                                      Comment


                                        Whats is the proposed route of rail baltica in Lithuania? Will Standard guage dual with Broad guage?
                                        I so want to tell Ryan Air to shove it where the sun dont shine!
                                        if i can get to Radsviliskis or Siauliai by Train from the UK i will be Laiminga!

                                        Comment


                                          I think that Rail Baltica project dies (due to financial issues) =(

                                          Comment

                                          Working...
                                          X