Parašė zanaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kodėl kyla toks įsitikinimas, kad visi keleiviai važiuotų tik iš Varšuvos iki paties Talino ir taip pat atgal? O kaunietis negalėtų šiuo traukiniu nuvažiuoti iki Suvalkų (jeigu RailBaltica iš tikrųjų pro ten bus nutiesta)? Beje, yra žmonių, kurie negali skraidyti lėktuvais, dažniausiai dėl aukščio fobijos.Paskutinis taisė Vitas; 2010.09.23, 09:11.
Comment
-
2010-09-29, 10:06
„Rail Baltica“: pasirašyta dar viena sutartis
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...utartis-301944
Comment
-
Pirmasis “Rail Baltica” geležinkelio ruožas bus atnaujintas iki metų pabaigos
http://www.gelsistemos.lt/pirmasis-r...metu-pabaigos/
Pirmojo europinės “Rail Baltica” geležinkelio vėžės ruožo nuo Šeštokų iki Mockavos rekonstrukciją numatoma baigti iki šių metų pabaigos – iki šiol jau atlikta 75 proc. darbų.
“Jau 75 proc. darbų atlikta, iki metų pabaigos turi būti viskas pabaigta. Jau sutvarkyta 5,9 kilometro iš 6,2 kilometro sankasa, kiti darbai – apdailos ir apsodinimo – dar tas viskas vyksta, dar pralaidos tvarkomos”, – BNS sakė “Lietuvos geležinkelių” projekto “Rail Baltica” centro direktorius Saulius Poškus.
“Rail Baltica” ruožą nuo Šeštokų iki Mockavos už daugiau nei 16 mln. litų nuo gegužės rekonstruoja “Lietuvos geležinkelių” antrinė įmonė Geležinkelių tiesimo centras.
7 kilometrų ilgio rekonstruojamas ruožas yra vienintelė “Rail Baltica” atkarpa, kur yra sugretinta mišri – platesnė ir siauresnė (europinė) – keturių bėgių vėžė. Dviejų bėgių europinė vėžė Lietuvoje šiuo metu yra tik 14 kilometrų atkarpoje nuo sienos su Lenkija iki Mockavos.
Ruožo nuo Šeštokų iki Mockavos rekonstrukcijos darbai finansuojami “Lietuvos geležinkelių” lėšomis.
Bendras “Rail Baltica” trasos ilgis Lietuvoje – 335 kilometrų. Planuojama, kad siauroji vėžė sujungs Kauną su Lenkija 2013-ųjų pabaigoje.
Comment
-
Geležinkeliečiai kirsniškį paliko be įvažiavimo į sodybą
Tiesdami europinę vėžę ant senųjų, rusiškų bėgių, šalies geležinkelininkai Lazdijų rajono Kirsnelės kaimo gyventojo Vidmanto Fejerto šeimą paliko be vienintelio įvažiavimo į jų gyvenamąją sodybą. Pamiškėje, nuošaly kitų kaimynų gyvenantys ir tris mokyklinio amžiaus dukras auginantys Fejertai iki praėjusio pavasario į savo sodybą patekdavo vieninteliu keliuku – per geležinkelio pervažą. Tačiau, kaip pasakojo į redakciją užsukęs V.Fejertas, šių metų pavasarį čia atvažiavęs ekskavatorininkas perkasė kelią – esą pervaža nelegali ir todėl naikintina.
Paaiškino, kad vyksta geležinkelio trasos rekonstrukcijos darbai, juos vykdo UAB „Geležinkelių tiesimo centras“ valstybės įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ užsakymu. Minėti darbai geležinkelio atkarpoje Mockava – Šeštokai yra susiję su vykdomu milijoninės vertės projektu RAIL BALTICA“, - sakė į namus privažiuoti negalintis kirsniškis.
Artimiausios pervažos nuo V.Fejertų sodybos yra ne arčiau nei pusantro kilometro. Tačiau iki jų nuo Fejertų sodybos nėra jokio kelio. Kirnelės kaimo gyventojai šiuo metu yra aklavietėje – vasarą buvo pasidarę pravažiavimą per kaimynų pievas, tačiau kai ir ten pradėjo važinėti sunkiasvorės mašinos, vežančios geležinkelio sankasos darbams žvyrą, išvažiuoti išmaltu keliu įmanoma nebent traktoriumi.
„Jau tų žemių savininkai grasina suarti pievas, kad nevažinėtume nei aš, nei darbus prie geležinkelio vykdantys darbininkai“, - nerimo, kaip reikės patekti į namus, neslėpė 39 metų vyriškis. Pabandęs vasarą ieškoti teisybės, jis aplankė ir Lazdijų rajono savivaldybę, ir „Lietuvos geležinkelius“, net Prezidentūrą. Tačiau niekas pagelbėti neskuba.
Geležinkeliečiai aiškina, jog pasirūpinti nauju keliu ir įvažiavimu į Fejertų sodybą privalo Lazdijų rajono savivaldybė. Pastarosios atstovas Virginijus Blažauskas neneigė, kad problema – lyg ir jų kompetencijoje spręsti, tačiau kaip ją išspręsti – neaišku.
„Neturime lėšų naujam keliui tiesti. Savivaldybė padarė geodezinius sklypo matavimus, valstybinės žemės ruože bandysime įrengti bent minimalų pravažiavimą lygiagrečiai geležinkelio bėgių iki artimiausios pervažos už pusantro kilometro. Tačiau dabar darbų negalime vykdyti – šlapias gruntas. Gal kai pašals?“ – sakė V.Blažauskas.
Tokie pažadai neguodžia tris mokyklinio amžiaus dukras auginančių Fejertų. Jauniausia Deimantė šiemet pradėjo lankyti Šeštokų vidurinės mokyklos pirmąją klasę. Mokyklinis autobusas ją ir vienuoliktoje bei dešimtoje klasėje besimokančias mergaitės seseris paima nuo namų maždaug už kilometro atstumu. Iki sustojimo vietos anksčiau moksleivės eidavo per minėtą pervažą, tačiau po rekonstrukcijos sankasa paaukštinta iki kelių metrų aukščio, tad pereiti geležinkelio bėgius – itin nesaugu.
„Dabar čia važiuoja tik keli prekiniai traukiniai ir tarptautinis traukinys į Varšuvą. Jų greitis nėra didelis. Tačiau kas bus, kai po metų kitų atsidarys RAIL BALTICA ir šiais bėgiais lėks traukiniai 140-160 km/h greičiu?“ – klausė V.Fejertas.
Be jokio susisiekimo transporto priemonėmis su išoriniu pasauliu savo sodyboje likę Kirsnelės kaimo gyventojai patiria ir tiesioginių nuostolių – nuo vasaros iš jų sodybos komunalininkai neveža šiukšlių konteinerių, nors sąskaitas apmokėti – reikia. „O kaip jie privažiuos iki mano kiemo?“ – klausia pas kaimynus visas savo turimas transporto priemones nežinia kuriam laikotarpiui suvaręs V.Fejertas.Paskutinis taisė BastA-7; 2010.10.04, 22:37.
Comment
-
Tačiau kas bus, kai po metų kitų atsidarys RAIL BALTICA ir šiais bėgiais lėks traukiniai 140-160 km/h greičiu?
Comment
-
Grįžtant prie krovinių vežimo:
CargoBeamer will service the route between Rotterdam in the Netherlands and the Latvian capital Riga as its first major international corridor. The route is ideally suited for demonstrating the benefits of the system. Unlike much of the rest of Europe, Russia and the Baltic states have broad gauge railroad tracks, which means that trains have to be switched at the border. This can take days under the current systems, which results in cumbersome delays combined with the risk of high losses due to theft.
CargoBeamer plans to install a transshipment station using its patented horizontal transfer technology at the Polish-Lithuanian border. The new system could reduce the transfer time to about one hour. The European Union has already pledged about €5 million from its "Marco Polo II" funding program for construction of the station.
Projekto esmė – vežti geležinkeliais konteinerius, kurie po to labai greitai perkraunami į sunkvežimius.
Comment
-
Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąGeležinkeliečiai kirsniškį paliko be įvažiavimo į sodybą
Tiesdami europinę vėžę ant senųjų, rusiškų bėgių
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai aš nesuprantu - rusiška vėžė bus palikta?
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąmanau, kad pereinamąjam laikotarpiui (pagal dabartinius tempus, tikrai netrumpam) gelžkeliečiai be bėgių dubliavimo neišsisuks
Comment
Comment