Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O dabar per Rusijos ir ES sieną kroviniai nevažiuoja? Dėl sienos kirtimo viskas jau dabar veikia ir niekas nepasikeis, jei kardinaliai nesikeis Rusijos politika ES atžvilgiu ar ES politika Rusijos atžvilgiu. Bet tie pokyčiai nebūtinai turi būti neigiami.

    Comment


      Važiuoja, važiuoja. Tik čia kalbėjome apie tai, kaip iš vežėjų autotransportu "atimti" krovinius geležinkelio naudai, tai štai čia tie sunkumai ir slypi. Negi dabar LG neveža krovinių iž Lietuvos rytų kryptimi. Veža, tik ne visiems gavėjams rytuose tai yra patogu...

      Comment


        Lenkija remia idėją atnaujinti keleivinių traukinių maršrutus iš Lietuvos

        http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35855513

        Lenkija palaikys Baltijos šalių geležinkelininkų iniciatyvą atidaryti naują keleivinių traukinių maršrutą Talinas–Varšuva arba Sankt Peterburgas–Berlynas. Maršrutas eitų per Lietuvos teritoriją.

        Susisiekimo ministerija praneša, kad tai šiandien Vilniuje susitikęs su Lietuvos susisiekimo viceministru Arūnu Štaru pareiškė Lenkijos infrastruktūros viceministras Juliuszas Engelhardtas.

        Naujam maršrutui pritaria visų valstybių, per kurias jis driektųsi, geležinkelių kompanijos, o taip pat Europos Komisija. Kol kas neaišku, kas taptų maršruto operatoriumi.

        „Šiais metais įvykęs Islandijos ugnikalnio išsiveržimas, dėl kurio smarkiai nukentėjo visos Europos aviacijos kompanijos, dar kartą įrodė, kad neturint normalaus susisiekimo keleiviniais traukiniais su Vakarų Europa mums ir ateityje gali iškilti problemų“, – sakė viceministras A. Štaras.

        Norint, kad keleiviniai traukiniai pradėtų važinėti per Lietuvą iš Sankt Peterburgo į Berlyną, Lietuvai ir Lenkijai būtina išspręsti traukinių riedmenų keitimo Lenkijos ir Lietuvos pasienyje klausimą.

        Dabartinė įranga neatitinka reikalavimų, todėl jau kelis metus nenaudojama. Dėl to maršrutu Vilnius–Varšuva vykstantys keleiviai pasienyje turi persėsti į kitą traukinį.

        A. Štaras su J. Engelhardtu šiandien taip pat aptarė projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo eigą.

        Comment


          Variantas - esamu tvarkaraščiu traukinys Varšuva - Vilnius su persėdimu Šeštokuose į LG vagonus, tempiamus šilumvežio. Atvykus į Vilnių, vagonai prikabinami prie LG traukinio Vilnius - Sankt Peterburgas.
          Su traukiniu į Varšuvą būtų problemų. Traukinys iš Sankt Peterburgo į Vilnių atvyksta 9.15. Į Varšuvą jis turėtų anksčiau, nei dabartinis traukinys. Iš kitos pusės, traukinys atvyktų į Varšuvą anksčiau, kas leistų persėsti į daugiau traukinių, vakare išvykstančių iš Varšuvos į V. ir R. Europos miestus. Tik lenkai turėtų paankstinti savo traukinį Suvalkai - Varšuva, prie kurio prikabinami vagonai Suvalkai - Šeštokai.
          Kita bėda - keleivių vežimas Lietuvoje. Traukiniui neverta stoti Lentvaryje, Jūrėje, Vinčuose. Kaišiadoryse - galbūt. Kazlų Rūdoje, Kaune, Marijampolėjė sustojimai būtini. Kalvarija liktų visai be sustojančio traukinio, nors ten ir dabar vos vienas kitas keleivis. Todėl tektų iš Kauno į Kazlų Rūdą paleisti papildomą dyzelinį traukinį apie 13 val.
          Dar viena bėda - traukinių vėlavimai. Abiem kryptimis.

          Comment


            O kodėl būtinai reikia derinti prie Vilnius-S. Peterburgas? Patrauklesnis yra derinys Ryga-S. Peterburgas su prikabinimu Valgoje - kelias žymiai artimesnis.

            Comment


              O dar tiesesnis kelias būtų atstačius liniją nuo Gardino iki Varėnos iki galo ir keleivių perlaipinimą vykdant būtent Baltarusijoje. Vienintelė problema tame būtų, žinoma, „batios“ įtraukimas į šį reikalą Palyginus su tuo keliu, bet kuris maršrutas pro Šeštokus yra važiavimas ratais.

              Comment


                Nepaminėjai dar Baltarusijos tranzitinių vizų.

                Comment


                  Arba galima atstatyt geležinkelį Varėna (arba Valkininkai)-Alytus...

                  Comment


                    Jau kurį laiką LDZ puslapyje "kabo" apklausa ar važiuotųmėt RailBaltica maršrutu į Vilnių ar Taliną nors ir bilietai būtų brangesni nei kitų transporto priemonių.
                    Neseniai tokia apklausa patalpinta ir estų Edelaraudtee - http://www.edel.ee/.
                    Gal iš tikrųjų kas nors juda šiuo klausimu?

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Jau kurį laiką LDZ puslapyje "kabo" apklausa ar važiuotųmėt RailBaltica maršrutu į Vilnių ar Taliną nors ir bilietai būtų brangesni nei kitų transporto priemonių.
                      Neseniai tokia apklausa patalpinta ir estų Edelaraudtee - http://www.edel.ee/.
                      Gal iš tikrųjų kas nors juda šiuo klausimu?
                      studija ir tiek
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        The coordination Rail Baltica studies and final report will be made by Latvian consultant-company SIA "AC konsultācijas http://www.ac-konsultacijas.lv/ Also Latvia(Transport ministry) is responsible for Rail Baltica studies. Studies must to be ready @ 2011 Spring or Summer
                        Paskutinis taisė Estijos Rail; 2010.09.01, 17:08.

                        Comment


                          Kažkur čia buvo rašoma kad iš Varšuvos į Estiją bus galima nuvykt per 10 valandų, bet kaip tai gali būti kad iš Varšuvos į Vilnių(su persėdimu) trunka 10 su puse valandos...

                          Comment


                            Nebebus galima. Sulig tuo momentu, kad lenkai nemodernizuoja bėgių nuo Bialystoko iki Mockavos, o lietuviai negali tiesti greituminės linijos dėl to, kad visokie spekuliantai nekilnojamuoju turtu išpūtė žemės kainas planuotoje trasoje, 10 su puse valandos galima pamiršti suvisam.

                            Comment


                              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                              Nebebus galima. Sulig tuo momentu, kad lenkai nemodernizuoja bėgių nuo Bialystoko iki Mockavos, o lietuviai negali tiesti greituminės linijos dėl to, kad visokie spekuliantai nekilnojamuoju turtu išpūtė žemės kainas planuotoje trasoje, 10 su puse valandos galima pamiršti suvisam.
                              Gerai bus, jeigu bent per 24h nuo Varšuvos iki Talino bus galima nuvykti.

                              Comment


                                Skaičiuoju.... Kažkur nuo galo A iki galo D nuvažiuos per 30 valandų.

                                A-Vašruva; B-Kaunas; C-Ryga; D-Talinas
                                Paskutinis taisė Furbo; 2010.09.20, 00:16.

                                Comment


                                  Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                  Arba galima atstatyt geležinkelį Varėna (arba Valkininkai)-Alytus...
                                  Tamsta neseniai siūlėte paleisti traukinį iš Alytaus į Marcinkonis per Marijampolę, Kauną, Lentvarį, Varėną, o dabar siūlote bėgius kloti iš Alytaus į Varėną ar Valkininkus

                                  Comment


                                    Atsiprašau įsiterpsiu, o kodėl kasnors važiuotų iš Varšuvos į Taliną traukiniu, ar tokie atstumai ne lėktuvu skraidomi?
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      Žiūrint, kokių tu įsitikinimų...

                                      Comment


                                        Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                        Atsiprašau įsiterpsiu, o kodėl kasnors važiuotų iš Varšuvos į Taliną traukiniu, ar tokie atstumai ne lėktuvu skraidomi?
                                        pasirodo "tokie" atstumai vokietijoje ir prancūzijoje įveikiami traukiniais ir tai patogiau negu lėktuvu, nes aerodromai užmiestyje, o geležinkelio stotys miestų centre
                                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                        Comment


                                          Pas mus ten tokie ir užmiesčiai, tokie ir miestų centrai. 20 minučių kokios...Nebent tiems miestams, kurie neturi oro uostų. Bet čia dar irgi klausimas, kad greičiau. Per maža šalis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X