Toliau teskte rašoma, kad latviams ir estams šis geležinkelis nelabai reikalingas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąNa jei jiems nereikalingas, tada praras daug pinigų(iš tranzitinių krovininių traukinių)
Latvijai ir Estijai aktuali Rytų-Vakarų kryptis, beje kaip ir Lietuvai. Kadangi Lietuva turi sieną su Lenkija tai jai ir labiau aktuali Pietų-Šiaurės kryptis.
Comment
-
Transportuoti yra ką. Kad ir tuos krovinius, kurie yraa iš Rytų ar skirti Rytams, bet dabar transportuojami jūra, o po to geležinkeliais. Iš Vakarų Europos krovinius tiesiai geležinkeliais bus galima gabenti į Rytus ir atvirkščiai. Nors jūrų transportas pigesnis, bet jis ir lėtesnis, be to perkrovimas užtrunka. Įgyvendinus neperkraunamą transportavimą geležinkeliais (pavyzdžiui, panaudojant specialius keičiamų vežimėlių vagonus), transportavimo greitis padidėtų.
Comment
-
jei neklystų, tai dar cariniai metais buvo tiesiamas geležinkelis - Varšuva - Sankt Peterburgas, bet jis eina pro Švenčionėlius ir Daugpilį. O kas liečia Panevėžį - Latvijos pusėje neišku kur tiesti. Pro Šiaulius tiesiant, bent jau būtų su kuo sujungti. Žinoma tai ne specialisto nuomonė. RailBaltic nėra trasa skirta Sankt Peterburgui, tai daugiau politinis darinys, bet ekonomiškai labiau pagrįstas būtų pajungiant Helsinkį (netiesiogiai) ir Sankt Peterburgą."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
Nutiesti 335 km. bėgių reikia tiek daug metų ir tiek daug visokių peripetijų... Paskaitau šia tema SCC pranešimus ir man viena aišku, kad ji tikrai reikalinga ir ja tikrai bus ką ir kur transportuoti ir reikia žiūrėti į atsiperkamumą 20 metų į priekį ar dar toliau...You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTransportuoti yra ką. Kad ir tuos krovinius, kurie yraa iš Rytų ar skirti Rytams, bet dabar transportuojami jūra, o po to geležinkeliais. Iš Vakarų Europos krovinius tiesiai geležinkeliais bus galima gabenti į Rytus ir atvirkščiai. Nors jūrų transportas pigesnis, bet jis ir lėtesnis, be to perkrovimas užtrunka. Įgyvendinus neperkraunamą transportavimą geležinkeliais (pavyzdžiui, panaudojant specialius keičiamų vežimėlių vagonus), transportavimo greitis padidėtų.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Žymei geriau būtų jei traukinys ekspresas kursuotų tarp Frankfurto prie Oderio, per Varšuva iki Kauno ir vežtų "fūras" ant platformos. Manyčiau nemaža dalis vairuotojų rinktūsi šį maršrutą, sutaupytų laiko, nereiktų trankytis bloguose keliuose, bei mokėti kelių mokesčių. Kažką kitą transportuoti nemanau ar yra ka.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąToliau teskte rašoma, kad latviams ir estams šis geležinkelis nelabai reikalingas.
Dėl reikalingumo ir atsiperkamumo, aišku viena, kad jeigu jis yra tiesiamas ir ES skyrė tam finansavimą, vadinasi, reikalingas. Transportuojama bus ne tik LT, LV ir EE kroviniai, bet ir iš Helsinkio paimti kroviniai ir, žinoma, keleiviai. Juk yra planas, kad tarp Talino ir Helsinkio kursuos geležinkelio keltas. O gal vieną dieną techninės ir finansinės galimybės leis abi sostines sujungti povandeniniu tuneliu. Pagaliau ateityje bus galima nutiesti atšaką Talinas (arba Tartu) — Sankt Peterburgas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąŽymei geriau būtų jei traukinys ekspresas kursuotų tarp Frankfurto prie Oderio, per Varšuva iki Kauno ir vežtų "fūras" ant platformos. Manyčiau nemaža dalis vairuotojų rinktūsi šį maršrutą, sutaupytų laiko, nereiktų trankytis bloguose keliuose, bei mokėti kelių mokesčių. Kažką kitą transportuoti nemanau ar yra ka.
Baltijos rinka nėra tokia didelė, kad būtų dideli kiekiai krovinių pervežami geležinkeliais, be to krovinius iki geležinkelio ir nuo geležinkelio dar reikia kažkur vežti autotransportu, perkrauti, visa tai taip pat kainuoja, todėl autotransporto paslaugos kažin ar bus brangesnės už geležinkelio. Be to iš Vokietijos automobiliai atvažiuoja per 2-3 dienas, kažin, ar geležinkeliu atvyktų greičiau. Apie eksporto krovinius šnekant - net nežinau kaip bus, nes autotransportu eksportas iš Lietuvos vakarų kryptimi ir taip nebrangiai išvežamas. Na, gal didesniam kiekiui medienos, durpių, trąšų ar IKEA baldams išvežti ir būtų kažkokia perspektyva.
Dėl mašinų transportavimo geležinkeliu gal ir galima pagalvoti, bet reikia atsižvelgti į transportavimo laiką ir kainą, nes kitaip kažin ar apsimokės vežėjams... Be to, dar yra toks transportavimo būdas, kai ant geležinkelio platformų padedamos automobilinės priekabos be važiuoklės, bet toks transportas pas mus pakolkas nėra išvystytas...
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąBe to, dar yra toks transportavimo būdas, kai ant geležinkelio platformų padedamos automobilinės priekabos be važiuoklėsI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimąBaltijos rinka nėra tokia didelė, kad būtų dideli kiekiai krovinių pervežami geležinkeliais, be to krovinius iki geležinkelio ir nuo geležinkelio dar reikia kažkur vežti autotransportu, perkrauti, visa tai taip pat kainuoja, todėl autotransporto paslaugos kažin ar bus brangesnės už geležinkelio. Be to iš Vokietijos automobiliai atvažiuoja per 2-3 dienas, kažin, ar geležinkeliu atvyktų greičiau. Apie eksporto krovinius šnekant - net nežinau kaip bus, nes autotransportu eksportas iš Lietuvos vakarų kryptimi ir taip nebrangiai išvežamas. Na, gal didesniam kiekiui medienos, durpių, trąšų ar IKEA baldams išvežti ir būtų kažkokia perspektyva.
Dėl mašinų transportavimo geležinkeliu gal ir galima pagalvoti, bet reikia atsižvelgti į transportavimo laiką ir kainą, nes kitaip kažin ar apsimokės vežėjams... Be to, dar yra toks transportavimo būdas, kai ant geležinkelio platformų padedamos automobilinės priekabos be važiuoklės, bet toks transportas pas mus pakolkas nėra išvystytas...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepamiršti reikia, kad tranzitas maitina LG. Didelė dalis krovinių autotransportu vežama per Lietuvą į kitas šalis. Jei dalį jų perkėlus ant bėgių? Greitis ne visada turi reikšmės gabenant krovinius. Be to tinkamai organizavus pervežimus, paleidus kokius nors šaudyklinius traukinius, traukiniu iš Vokietijos į Lietuvą bus greičiau nei autotransportu - tik per parą. Vien tik nutiesti geležinkelį nepakanka, kroviniai neatsiras savaime. Reikia dirbti ir bus tų krovinių.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepamiršti reikia, kad tranzitas maitina LG. Didelė dalis krovinių autotransportu vežama per Lietuvą į kitas šalis. Jei dalį jų perkėlus ant bėgių? Greitis ne visada turi reikšmės gabenant krovinius. Be to tinkamai organizavus pervežimus, paleidus kokius nors šaudyklinius traukinius, traukiniu iš Vokietijos į Lietuvą bus greičiau nei autotransportu - tik per parą. Vien tik nutiesti geležinkelį nepakanka, kroviniai neatsiras savaime. Reikia dirbti ir bus tų krovinių.
Žvelgiant į rytus, reikia dar įvertinti daugybę niuansų su rusų muitine, kitais niuansais. Rytuose tuo klausimu dar atsilikimas ir nelankstumas didžiulis. Be to į rytus vis dar platusis geležinkelis...
Abejoju, ar šaudykliniai traukiniai turėtų perspektyvą. Pats faktas, kad kroviniai atvyks greičiau čia nėra svarbiausias, nemanau, kad tai bus ir pigiau, nei vežant autotransportu, juk rašiau, kad reikia dar įvertinti krovos darbus, transportavimą nuo/iki sandėlio... Sienų tarp Šengeno šalių taip pat nėra
Comment
Comment