Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiesioginio reiso Varsuva- Talinas reiks dar siek tiek ilgiau palaukt

    „Rail Baltica“ skendi miglose
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=35080067
    Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ trasa nuo Lenkijos pasienio iki Kauno miesto žinoma, šiuo metu Lietuvoje jau pradėtas tiesti europinės 1435 mm pločio vėžės geležinkelio ruožas. Kur link pasuks vėžės, pasiekusios laikinąją sostinę, – pro Panevėžį, Šiaulius ar Radviliškį – neaišku.

    Comment


      Parašė Raptor Rodyti pranešimą
      Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ trasa nuo Lenkijos pasienio iki Kauno miesto žinoma, šiuo metu Lietuvoje jau pradėtas tiesti europinės 1435 mm pločio vėžės geležinkelio ruožas. Kur link pasuks vėžės, pasiekusios laikinąją sostinę, – pro Panevėžį, Šiaulius ar Radviliškį – neaišku.
      Duok Die... kad ne pro Panevėžį. Nes mačiau planuojamos RailBaltica žemėlapį. Iš viso keturi variantai — du pro Panevėžį, du pro Šiaulius. Radviliškis čia išvis nelabai į temą paminėtas, nes natūraliai jeigu trasa eis pro Šiaulius, tai kirs ir Radviliškį. Taigi du variantai pro Panevėžį — vienas iš jų pro Bauskę į Rygą, kitas pro Joniškį į Jelgavą. Abiem atvejais europiniai bėgiai būtų tiesiami ant siauruko šiaurinio ruožo pylimo. Tai reiškia, kad esami siauruko bėgiai būtų nuardyti, ir lokomotyvas Tu2 jau niekada nebepasiektų nei Pušaloto, nei Joniškėlio, nei kitų šiaurinio ruožo gyvenviečių...
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Vycka, kurk kokią nors grupę, ar ruošk peticiją, kad lėktų pro Šiaulius, arba negriautų siauruko. Ne tu vienas mąstantis gi. Pasirašyčiau. Ir kitiem pasiūlyčiau.

        Comment


          Parašė Magician Rodyti pranešimą
          Vycka, kurk kokią nors grupę, ar ruošk peticiją, kad lėktų pro Šiaulius, arba negriautų siauruko. Ne tu vienas mąstantis gi. Pasirašyčiau. Ir kitiem pasiūlyčiau.
          Skubos darbą velniai gaudo. Yra toks 'Siaurojo geležinkelio klubas', su jo nariais netrukus planuoju susitikti ir aptarti šį klausimą. Yra labai, gal net labai naivi mintis, kad tie bėgiai eis tik šalia siaurojo bėgių, tačiau tokiu atveju reiktų gerokai platinti pylimą ir tiltų ramtus. Tokiems darbams reiktų kažkokiu būdu vežti gruntą, o dauguma aplinkinių žemių (net stotys) yra susigrąžintos, nupirktos ar privatizuotos. Žodžiu, teisinė mišrainė. Viską išpasakoti yra labai sunku, nes daug niuansų ir daug galimų sprendimo būdų. Kol kas tegaliu pasiūlyti pavartyti to aptariamojo ir kol kas nenaudojamo šiaurinio-vakarinio ruožo fotoalbumą: http://www.sgk.lt/index.php?key=Gale...=lt&category=6
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Ar nepastebėjote, kad tą pačią disuksiją vartote iš naujo. Juk oficialiuosiuose pusplapiuose (LG, SM) yra parašyta kas ir kur planuojama daryti.

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Duok Die... kad ne pro Panevėžį. Nes mačiau planuojamos RailBaltica žemėlapį. Iš viso keturi variantai — du pro Panevėžį, du pro Šiaulius. Radviliškis čia išvis nelabai į temą paminėtas, nes natūraliai jeigu trasa eis pro Šiaulius, tai kirs ir Radviliškį. Taigi du variantai pro Panevėžį — vienas iš jų pro Bauskę į Rygą, kitas pro Joniškį į Jelgavą. Abiem atvejais europiniai bėgiai būtų tiesiami ant siauruko šiaurinio ruožo pylimo. Tai reiškia, kad esami siauruko bėgiai būtų nuardyti, ir lokomotyvas Tu2 jau niekada nebepasiektų nei Pušaloto, nei Joniškėlio, nei kitų šiaurinio ruožo gyvenviečių...
              Įkišiu savo trigrašį. RailBalticos neleisti tiesti vien dėl kažkokio nebeveikiančio siauruko ruožo ir dėl to, kad archainis lokomotyvas Tu-2 nepasieks Pušaloto??? Nu man čia panašiai skamba, kaip palikti žvyrkelį į Pušalotą vietoj to, kad tiesti magistralę. Tegu tik tiesia pro Panevėžį tą RailBalticą, 100 kartų daugiau naudos atneštų miestui nei šita idėja "išsaugokime siauruką".... Šiauliečiai turbūt trina rankas skaitydami tokias mintis

              Comment


                Klausimas ar duos???

                Comment


                  Parašė artexs Rodyti pranešimą
                  Įkišiu savo trigrašį. RailBalticos neleisti tiesti vien dėl kažkokio nebeveikiančio siauruko ruožo ir dėl to, kad archainis lokomotyvas Tu-2 nepasieks Pušaloto??? Nu man čia panašiai skamba, kaip palikti žvyrkelį į Pušalotą vietoj to, kad tiesti magistralę. Tegu tik tiesia pro Panevėžį tą RailBalticą, 100 kartų daugiau naudos atneštų miestui nei šita idėja "išsaugokime siauruką".... Šiauliečiai turbūt trina rankas skaitydami tokias mintis
                  Įdomiai palyginote, bet aš galiu dar įdomiau palyginti - tiesti Rail Baltica trasą per siauruko sankasą yra tas pats, kas nušluoti Vilniaus senamiestį ir vietoj jo pristatyti dangoraižių.

                  Bet kokiu atveju, nesiveliant į visokias diskusijas „siaurukas - šlamštas“ ir „siaurukas - istorinė vertybė“, aš pasakyčiau, kad tiesti Rail Baltica per jo sankasą nėra prasmės dėl to, kad ji tam nei tinka, nei jos trasa labai jau prasminga. Kaip suprantu, Rail Baltica pagrindinis tikslas yra tranzitas, todėl ją vingiuoti per visokius Pušalotus ir Joniškėlius - mažiausiai naudinga. Galima rasti ruožą bėgiams palei Via Baltica ir nekliudant siauruko.

                  Comment


                    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                    Bet kokiu atveju, nesiveliant į visokias diskusijas „siaurukas - šlamštas“ ir „siaurukas - istorinė vertybė“, aš pasakyčiau, kad tiesti Rail Baltica per jo sankasą nėra prasmės dėl to, kad ji tam nei tinka, nei jos trasa labai jau prasminga. Kaip suprantu, Rail Baltica pagrindinis tikslas yra tranzitas, todėl ją vingiuoti per visokius Pušalotus ir Joniškėlius - mažiausiai naudinga. Galima rasti ruožą bėgiams palei Via Baltica ir nekliudant siauruko.
                    Jei argumentai yra netiesti dėl to, kad netinka sankasa, ar trasa vingiuota gaunasi, tada taip, suprantama. Bet netiesti dėl to, kad ten kažkada buvo siaurukas ir kad jį atkurs mažai šansų, tai čia kvailoka. Jei tą siauruką numato atstatyti, yra finansavimas, planai, projektai, tai irgi būtų logiškas argumentas prieš RailBalticą.
                    Yra siaurukas link Anykščių, ir taip užtenka galvos skausmo.
                    Aš, būdamas panevėžietis, būčiau visom keturiom už RailBalticą per Panevėžį, bet aišku tam šansų ir taip nedaug, jau nekalbant apie tai, kad juos mažintų neegzistuojančių siaurukų gynėjai.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Ar nepastebėjote, kad tą pačią disuksiją vartote iš naujo. Juk oficialiuosiuose pusplapiuose (LG, SM) yra parašyta kas ir kur planuojama daryti.
                      Žemėlapis kabo Kauno geležinkelio stotyje. Tebekabo...
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                        Įkišiu savo trigrašį. RailBalticos neleisti tiesti vien dėl kažkokio nebeveikiančio siauruko ruožo ir dėl to, kad archainis lokomotyvas Tu-2 nepasieks Pušaloto??? Nu man čia panašiai skamba, kaip palikti žvyrkelį į Pušalotą vietoj to, kad tiesti magistralę. Tegu tik tiesia pro Panevėžį tą RailBalticą, 100 kartų daugiau naudos atneštų miestui nei šita idėja "išsaugokime siauruką".... Šiauliečiai turbūt trina rankas skaitydami tokias mintis
                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                        Jei argumentai yra netiesti dėl to, kad netinka sankasa, ar trasa vingiuota gaunasi, tada taip, suprantama. Bet netiesti dėl to, kad ten kažkada buvo siaurukas ir kad jį atkurs mažai šansų, tai čia kvailoka. Jei tą siauruką numato atstatyti, yra finansavimas, planai, projektai, tai irgi būtų logiškas argumentas prieš RailBalticą.
                        Yra siaurukas link Anykščių, ir taip užtenka galvos skausmo.
                        Aš, būdamas panevėžietis, būčiau visom keturiom už RailBalticą per Panevėžį, bet aišku tam šansų ir taip nedaug, jau nekalbant apie tai, kad juos mažintų neegzistuojančių siaurukų gynėjai.
                        O dabar paskaitome čia Pakeičiau labai nedaug, pakeistos vietos paryškintos. Originale tai yra pats pirmasis artex parašytas pranešimas šiame forume:

                        Parašė artexs Rodyti pranešimą
                        Man tai juokingi tokie ale "geležinkelių patriotai". Čia net nėra apie ką diskutuot kokią žalą darytų tas ruožas, jei geležinkelio kompanijos eksportuotų prekes ir krovinius per Latviją. Kalba eina apie šimtų milijonų pajamų netekimą LG, Klaipėdos uostui ir Lietuvos biudžetui. O argumentai, kad keli šimtai kaimiečių negali geležinkeliu nuvažiuoti į Latviją tai išvis graudūs. Kodėl pas mus turi veikti laisva rinka, jei mums Europoje ji neveikia (nevežame prekių į Vakarus geležinkeliu)? Kodėl Latviam turim atiduoti pelną iš tranzito? Tegu visi moka brangiau ir palieka pinigus Lietuvoj per LG ir uostą.
                        Taigi pagal artex išeitų, kad geriausias variantas RailBaltica tik iki Kauno. Nes vakarietiškos kompanijos kažin ar veš krovinius 1520mm vėže — jos atiduos iniciatyvą čia jau įdirbi turinčiai LG, taigi daugiau pajamų LG ir LTU biudžetui. Tamsta artex — pagal Tamstos logiką, „chrien“ išvis reikalinga ta europinė vėžė tiek pro Šiaulius tiek pro Panevėžį, jeigu tai kelia grėsmę LG pajamoms (beje, šiek tiek ir Klaipėdos jūrų uostui)??? Gal net geriausia palikti tą eurovėžę tik iki Šeštokų, o toliau — LG lokomotyvų bildantys ratai? Ar pats supranti, kad esi pagautas už 'dviejų standartų' — vienoje situacijoje geriau ardyti kelius, kad vežti produkciją kuo ilgesniu keliu, o kitoje situacijoje — tiesti RailBaltica pro Panevėžį, kad vežti krovinius kuo trumpesniu keliu... Taigi arba Tamsta tiesiog neturite SAVO nuomonės, arba už Tamstos nugaros kažkoks interesas stovi...
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          o toliau — LG lokomotyvų bildantys ratai?
                          Kas jau kas, bet palyginus su PKP, tai LG važiuoja kaip per sviestą. O Lietuvoje kitas užsienio 1435mm vežėjas nekels savo aširačių, tik PKP.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Kas jau kas, bet palyginus su PKP, tai LG važiuoja kaip per sviestą. O Lietuvoje kitas užsienio 1435mm vežėjas nekels savo aširačių, tik PKP.
                            Taip, taip spėju ir bus. Kas dėl bildančių ratų, tai tame nieko neigiamo nenorėjau pasakyti. Visų traukinių, išskyrus Maglev, ratai bilda
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Net jei RailBaltica ir eitų per Panevėžį, tai jau tikrai jos netiestų vingiuota siaurojo geležinkelio trasa. Nereikia pergyventi anksčiau laiko. Dar geležinkelio nei metro nenutiesta, nors Šeštokų - Mockavos dvikelio rekonstrukcija išduodama kaip RailBalticos tiesimo pradžia. Gali visa RailBaltica ir vėl ne vieniems metams sustoti, kai tik baigs minėto ruožo rekonstrukciją ir nusės piarinės dulkės.

                              Comment


                                Baikit čia svaigti apie „Rail Balticos“ tiesimą siauruko trasa, niekas neduotų leidimo ten tiesti „Rail Balticos“ taip, kaip Vilniaus ar Kauno senamiesčiuose statyti dangoraižių...

                                Comment


                                  Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                  Baikit čia svaigti apie „Rail Balticos“ tiesimą siauruko trasa, niekas neduotų leidimo ten tiesti „Rail Balticos“ taip, kaip Vilniaus ar Kauno senamiesčiuose statyti dangoraižių...
                                  Būtent, nes šis kaip ir kiti ruožai įtraukti į valstybės saugomų paminklų sąrašą. Jų pagal įstatymą išbraukti negalima.

                                  Comment


                                    Jeigu ir kirs siauraji gelezinkeli, tai sankryza tikrai nebus vieno lygio, jeigu tai saugomas objektas tai pagal mane viaduka gales virs jo nutiest ar panasiai, nereikia cia dabar jaudintis

                                    Comment


                                      Vienintelis liūdnas dalykas yra kad per šį nuostabų saugomą objektą „Via Baltica“ tiesėjai paklojo asfaltą Panevėžio aplinkelyje į nieką nežiūrėdami ir nedarydami jokios dviejų lygių sankryžos, tai gal ir yra šiek tiek baimės, kad „Rail Baltica“ „atsižvelgtų“ panašiai. O visa kita - gryna teisybė, siauruko trasa „Rail Baltica“ bėgiams tiesiog nepanaudojama.

                                      Comment


                                        Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                                        Baikit čia svaigti apie „Rail Balticos“ tiesimą siauruko trasa, niekas neduotų leidimo ten tiesti „Rail Balticos“ taip, kaip Vilniaus ar Kauno senamiesčiuose statyti dangoraižių...
                                        Esi tuo totaliai įsitikinęs?

                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Geografiškai ne pati teisingiausia pasaulyje schema, o ir braižyta akivaizdžiai tik norint sujungti esminius trasos punktus, o ne pavaizduoti realią galimą trasą Aš vis tiek manau, kad tikrai ją būtų lengviau nutiesti palei Via Baltica, o ne vingiuoti po Pušalotus ir Joniškėlius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X