Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
,,RAIL BALTICA" esamų geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos-papildomo 1435 arba sugretinto 1435/1520 mm vėžės pločio geležinkelio kelio įrengimas" projektavimo...
Comment
-
Paskaitykite technines sąlygas - 9 priedą.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...7254&LID=24579
Įdomu.
Greitis - 120 km/h - keleiviniams, 80 km/h krovininiams. Kelias bus tiesiamas šalia esamos 1520 mm linijos. Sudėtingose vietose - sugretintas. Tai čia turbūt bus paklotas sugretintas kelias ant tilto per Nemuną Kaune.
Geležinkelis bus tiesiams tik LG priklausančios žemės ribose. T.y. jokių kreivių tiesinimų nebus.
Numatytos šių stočių rekonstrukcijos: Vinčų, Kazlų Rūdos, Mauručių, Jiesios ir Kauno. Taigi aišku, kad Tarp Marijampolės ir Kazlų Rūdos traukiniai prasilenkinėti galės Vinčuose. Tarp Kazlų Rūdos ir Kauno - Mauručiuose. Mauručiuose numatyta atšaka iki galimo logistikos centro. Jiesioje tikriausiai taip pat bus prasilenkimui įrengti keliai. Taip pat Jiesioje turės būti įrengtas skirtingos vėžės kelių susikryžiavimas. Nes tikriausiai 1435 mm. vėžės geležinkelis eis dešinėje 1520 mm kelių, jei važiuojama nuo Marijampolės link Kauno.
Įdomiausia tai, kad nuo Jiesios numatoma atšaka iki Rokų su Rokų stoties rekonstrukcija. Keista, kodėl iki Rokų? Kodėl ne toliau iki Palemono. Arba tai atkarpai bus atskiras konkursas, kartu su logistikos centru kažkur Palemone.Paskutinis taisė Al1; 2010.07.02, 20:31.
Comment
-
120 Km/h yra apgailetinas greitis net keleiviams,per tuos biurokratus ir neveiksnius politikus prarandamas brangus laikas,kuris dar brangiau kainuoja,atkurus nepriklausomybe ir nutiesus sita atkarpa ir butu pigiau ir tiesi atkarpa,o ne ant virsaus."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIš kitos pusės - kodėl reikia mokėti už žemę visokiems "perekūpams"?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNeuždavinėk durnų klausimų Žemes ten atgavo tie , kurie viską žinojo - pats žinai kokia istorija buvo su Kauno Vainatrakio kapinėmis
Visi jau dabar suvokia,kokia nauda tai duos Lietuvai,todel ir stato!"Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Kaip jau ankščiau minėjau šioje temoje ... darymas dėl darymo.
120 km/h keleiviniams yra juokingai mažai ... lyg kokioj garo eroj gyventumėm.
Negi negalėjo nacionalizuoti kai kurių žemių, kad ištiesinti normaliai kreives ir leisti kaip min 200 km/h.
Arba tada lai investuoja į normalius traukinius (pasvyrančius posūkiuose). O ne visokį šlamštą gendantį kas 2 metrus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkai net nežada modernizuoti magistralės iki Varšuvo iki 200 km/h. Kam tuomet tokia reikalinga Lietuvoje? Deja, išėjo šnipštas. Kiekviena valstybė žiūri tik savo interesų.
O mes toliau sėdėsim prie kurpalio suskilusio ir važinėsim 'garo traukiniais'
Yra EU parama, yra galimybė normaliai sutvarkyti vieną geležinkelio kampelį ir ja vėl nepasinaudojama.
Wyckai - manau mes apie vieną ir tą patį. Turto paėmimo visuomenės poreikiams įstatymas = nacionalizavimas, tik gražiau skamba.
Tiesiog pas mus teismai yra 'išlepę' ir pats įstatymas matyt ne labai tobuliausias.Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.07.06, 14:30.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąNegi negalėjo nacionalizuoti kai kurių žemių, kad ištiesinti normaliai kreives ir leisti kaip min 200 km/h.
Kas dėl RailBaltikos, tai man irgi yra keistų dalykų. Kodėl nepasinaudojama turto paėmimo visuomenės poreikiams įstatymu? Pataisykite mane jeigu klystu, bet pagal minimą įstatymą nekilnojamas turtas yra nusavinamas, o jo savininkui yra sumokama turto rinkos vertė.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nacionalizavimas - kuomet valstybė paima privatų turtą neatlygintinai arba už simbolinę kainą.
Konfiskavimas - kai turtas atimamas kaip bausmė už nusikaltimą.
Paėmimas visuomenės poreikiams - kai valstybė paima privatų turtą sumokėdama už jį rinkos kainą ten, kur ji nori (kur reikia visuomemei), neatsiklausiant savivninko nuomonės nori jis to ar nenori. Savininko teises parduoti ar kaip nors kitaip perduoti valdomą turtą kitiems savivnikams bei disponuoti juo (pavyzdžiui, ką nors statyti) yra ribojamas nuo to momento, kai valstybė pradeda paėmimo procedūrą.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPataisykite mane jeigu klystu, bet pagal minimą įstatymą nekilnojamas turtas yra nusavinamas, o jo savininkui yra sumokama turto rinkos vertė.
Comment
-
Kadangi forume vyrauja pesimizmas "Rail Baltica" projekto ateitimi, norėčiau pateikti savo pastebėjimus šia tema. Mano asmenine nuomone esama situacija nėra tokia beviltiška, kaip, kad gali atrodyti.
Visų pirma, kad ir kokios aplinkybės (vidinės ir išorinės) šiuo metu privertė Susisiekimo ministeriją atsisakyti "Rail Baltica" tiesti nauja trasa, tikriausiai jos yra pakankamai svarios. Vidinės aplinkybės man mažiau žinomos, o išorinės, sakyčiau, gan akivaizdžios - Lenkijos pusės pozicija, kuri, deja, nėra palanki šio projekto atžvilgiu.
Atsisakymas (nors aš manyčiau laikinas suspendavimas) "Rail Baltica" europinės vėžės geležinkelį tiesti visiškai nauja trasa, kuri leidžia 160km/h traukinių greitį, turi ekonominį pagrindą, kol patys Lenkai viduje nėra sureguliavę šio klausimo. Aišku, tokia neapibrėžta situacija mums yra visiškai nepalanki dėl prarandamo laiko.
Kaip išeitis iš visiškos aklavietės priimtas sprendimas modernizuoti esamą plačiojo standarto geležinkelio liniją, jungiančią su Lenkiją, ir paralelei jai nutiesti europinę vėžę yra optimaliausias galimas variantas, kuris labai greitai leis europinės vėžės traukinių eismą iki pat Lietuvos transporto mazgo - Kauno.
Būtent europinės vėžės atšaka nuo PL-LT sienos iki Kauno turėtų dalinai atskleisti (arba paneigti) "Rail Baltica" potencialą ir reikalingumą. Sėkmės atveju mes turėtume stiprų ekonominį argumentą raginant Lenkijos pusę sparčiau priimti sprendimus, susijusius su šiuo projektu, į kurį Lenkai būtų priversti atsižvelgti. Tuo pačiu, vėliau nutiesus Lietuvos teritorijoje visiškai naują europinės vėžės liniją, mes turėtume teoriškai dvi europinės vėžės linijas ta pačia kryptimi. O du , bet kuriuo atveju, yra geriau nei vienasPaskutinis taisė Perfect; 2010.07.07, 13:04.
Comment
-
Nebus jokios antrosios linijos net ir pojekto sėkmės atveju. Daugiausiai kas gali būti padaryta - tai geležinkelio patiesinimas, padidinant kai kurių kreivių spindulius. Tokiu būdu galbūt ir būtų galima ateityje padidinti greitį iki kokių 160 km/h. Taip pat ateityje atsisakyti sugretinto kelio, jei jis vis dėlto bus panaudotas kai kuriose sudėtinguose ruožuose.
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąKaip jau ankščiau minėjau šioje temoje ... darymas dėl darymo.
120 km/h keleiviniams yra juokingai mažai ... lyg kokioj garo eroj gyventumėm.
Negi negalėjo nacionalizuoti kai kurių žemių, kad ištiesinti normaliai kreives ir leisti kaip min 200 km/h.
Arba tada lai investuoja į normalius traukinius (pasvyrančius posūkiuose). O ne visokį šlamštą gendantį kas 2 metrus.
120 km/h nera taip mazai.
Sutvarkymas vien Lietuvos pusej yra tik dalis reikalo. Del lenku visiska neaiskuma.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNe viskas taip paprasta. Kas zinojo, kur eis trasa, tai vienaip ar kitaip igijo zemes ir lauke ant puodo, kol ateis ispirkimo laikas. Pasikeite valdzia, ispirkimo laikui nelemta buvo ateit, nes nusprende greiciau ir paprasciau.
120 km/h nera taip mazai.
Sutvarkymas vien Lietuvos pusej yra tik dalis reikalo. Del lenku visiska neaiskuma.
Comment
-
sakyciau, ziurekim optimistiskai, bent LT kazka daro, kad pajudintu projekta, o tai njau reciau buna...
http://www.gelsistemos.lt/paskelbtas...imo-konkursas/
Comment
Comment