Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkelio atkarpos Marijampolė – Kazlų Rūda – Kaunas vėžės kelio rekonstrukcija


    Informuojame apie atsakingos institucijos priimtą atrankos išvadą dėl „Rail Baltica“ geležinkelio linijos rekonstrukcijos ir vėžių sujungimo ar tiesimo atkarpoje Marijampolė (Baraginė) – Kazlų rūda – Kaunas, projekto identifikacinis Nr.: 2007-LT-27040-S-002/ SP-371 poveikio aplinkai vertinimo.
    Planuojamos ūkinės veiklos užsakovas – AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo 12/14, LT-03603 Vilnius, Lietuva, tel. (8-5) 269 21 33, faks. (8-5) 269 26 65. Planuojama ūkinė veikla – veikiančios 65,4 km ilgio geležinkelio atkarpos Marijampolė – Kazlų Rūda – Kaunas 1520 mm vėžės kelio rekonstrukcija („on-track“ metodu) ir naujos lygiagrečios 1435 mm vėžės tiesimas, panaudojant dabartinį geležinkelio koridorių.
    Planuojamos ūkinės veiklos vieta – Kauno ir Marijampolės apskritys, Kauno miesto, Kauno rajono, Kazlų Rūdos rajono ir Marijampolės rajono savivaldybės. Atlikusi atranką dėl poveikio aplinkai vertinimo, atsakinga institucija (Aplinkos ministerija) priėmė išvadą, kad ūkinei veiklai poveikio aplinkai vertinimas neprivalomas, nustatyta tvarka rengti techninius projektus (2010-05-18, Nr. (10-3)-D8-4900).
    Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
    Sekite savo banknotus

    Comment


      Realiai iš šito dokumento apie pačią statybą įspūdžio nelabai ir susidarysi, greičiau sužinosi apie vabaliukus ir žolytes, taip pat kartais ir už 5 km esančias saugotinas teritorijas ir pastatus.

      Comment



        Kelionė iš Talino į Varšuvą europinio standarto geležinkeliu „Rail Baltica“ turėtų trukti ne ilgiau nei 10 valandų, traukiniai galėtų važiuoti apie 160-200 km/h greičiu, o galimybė verstis keleivių transportu turėtų būti atverta visoms įmonėms, kurios tuo norėtų užsiimti. Tokius uždavinius „Rail Baltica“ projektui kelia Europos Komisija (EK), kurios atstovas Keiras Fitchas penktadienį dalyvavo Baltijos Asamblėjos Ekonomikos, komunikacijų ir informatikos komiteto posėdyje Vilniuje.
        „Būtina atnaujinti keleivių transportą, kad iš Talino į Varšuvą būtų galima nuvykti per 10 valandų. Tikimės, kad „Eurostar“ modelio traukiniai iš Briuselio į Londoną, iš Londono į Rytų Europą galėtų važiuoti pakankamai dideliu greičiu. Be to, reikia užtikrinti, kad keleivių transportas būtų visiškai atvertas ir visos įmonės, kurios norėtų dalyvauti keleivių pervežime Baltijos valstybėse, galėtų tai padaryti. Tam turi būti sudarytos visos sąlygos. Jeigu atsiras problemų, tai EK susirūpins ir imsis atitinkamų priemonių, kad tas galimybes sudarytų“, — posėdyje kalbėjo K. Fitchas.
        Jis priminė Islandijos vulkano išsiveržimą, kuris sutrikdė Europos oro susisiekimo transportą. Pasak K. Fitcho, buvusi situacija puikiai atskleidė, kokie svarbūs yra ir sausumos keliai, vadinasi, ir geležinkeliai.
        „Pamename vulkaną Islandijoje, po kurio išsiveržimo paaiškėjo, kokie svarbūs yra geležinkeliai, kokią gerą konkurenciją jie gali sudaryti oro transportui. Iš Pietų Europos, Ispanijos, Italijos, į likusią Europą traukiniais važiavo nemažai žmonių, todėl būtina gerinti keleivių transportą geležinkeliu, kad jie galėtų į Baltijos šalis atvykti traukiniais“, — teigė EK atstovas.
        „Rail Baltica“ yra Europos Sąjungos projektas, pagal kurį Baltijos šalys su Lenkija būtų sujungtos europine geležinkelio vėže, ir taip taptų tiesiogiai pasiekiamos traukiniais iš Vidurio ir Vakarų Europos.
        Kaip penktadienį vykusioje diskusijoje kalbėjo Latvijos Transporto ministerijos Sausumos transporto departamento vadovė Mara Tapina, projekto įgyvendinimas Latvijoje yra atidėtas dėl ekonominės krizės, mat jam, šalia europinių, būtinos ir valstybės biudžeto lėšos. EK yra pritarusi „Rail Baltica“ darbų atidėjimui Latvijoje, tačiau, pasak K. Fitcho, tikimasi, kad finansavimas šiam projektui bus atnaujintas jau kitais metais.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          smagu kad ministrai zole ruko ir tokias nesamones sako. as jau isivaizduoju Eurostar traukini su 50 keleiviu

          Comment


            Vėl atgimė eiliniai politikų pliurpalai. Niekas netrukdo atkurti keleivių traukinių eismą kaip kad tobulai veikęs naktinis Talinas-Kaunas-Šeštokai-Varšuva. Standartinė vėžė tam nebūtina. Pirmiausia reikėtų atkurti keleivinių traukinių eismą tarp Baltijos valstybių. Tačiau tam trukdo dideli infrastruktūros mokesčiai. Vien maršrutas Vilnius-Ryga Latvijos teritorijoje per metus kainuotų ar tai 0,5, ar 3 mln. (tiksliai nepamenu paieškosiu archyve laiško iš SM).
            Ir dar klausimas - kas ir kiek žmonių važiuos?
            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.04, 15:54.

            Comment


              Estonia proposes to restore passenger train between Tallinn and Warsaw
              Estijos siūlo atkurti keleivinių traukinių tarp Talino ir Varšuvos
              04.06.2010 11:57 04/06/2010 11:57

              http://translate.google.ee/translate...php%3F06205951
              Paskutinis taisė Estijos Rail; 2010.06.04, 21:52.

              Comment


                Bet kas žino greičiu šiuo metu apie geležinkelio linijos Meitene-Šiauliai ir Gaižiūnai-Palemonas? Ar yra bet greitis grafika, kaip Latvijoje? (http://www.ldz.lv/texts_files/2010_tikla_parskats.pdf)

                Comment


                  Per Joniškį - 100 km/h. Gaižiūnai-Palemonas - 80 km/h (jei neklystu).

                  Comment


                    Normalus greitis. Talinas-Tartu-Ryga-Šiauliai-Kaunas-Marijampole-Mocava-Suvalkai-Bialystok-Varšuva greitasis traukinis 2011 metai 15-16 val.?
                    Tallinas-Tartu 1:55-2:00 (2011 120km/h, 190km), Tartu-Valga 0:50 (120km/h, 83km), Valga-Ryga 1:50-2:00 [(70-)100-120km/h, 168km], Ryga-Jelgava 0:30-0:35 (100km/h, 43km), Jelgava-Joniškis ~0:40 (70-90km/h, 48km), Joniškis-Šiauliai ~0:30 (100km/h, 44km), Šiauliai-Kėdainiai 0:55 (84km, 120km/h), Kėdainiai-Kaunas ~0:55 (74km, 80-120km/h), Kaunas-Marijampole ~0:45 (61km, 60-120km/h) ir Marijampolė-Mockava ~0:40 [40km, 60km/h (Šeštokai-Mockava 120km/h?)].

                    Į Mockavos ZNTK Poznań SUW 2000 sistema darbo sąlygos? Matuoklis keisti 15-20 min. Mockava-Vašuva ~5:30.

                    Comment


                      Šiandien Delfyje radau "Kelionė iš Talino į Varšuvą „Rail Baltica“ turi trukti 10 val."

                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33131337

                      Comment


                        Ir dabar paziurekite i atsakyma nr. 1052

                        Comment


                          Dublis
                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Šiandien Delfyje radau "Kelionė iš Talino į Varšuvą „Rail Baltica“ turi trukti 10 val."
                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33131337
                          Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                          Ir dabar paziurekite i atsakyma nr. 1052

                          Dar vienas dublis
                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Įdomumo dėlei - poveikio aplinkai įvertinimas:

                          GELEŽINKELIO LINIJOS LENKIJOS/LIETUVOS VALSTYBIŲ SIENA-MARIJAMPOLĖ (0-40 KM) IR SU JA SUSIJUSIOS INFRASTRUKTŪROS POVEIKIO APLINKAI IR „NATURA 2000“ TERITORIJOMS VERTINIMO
                          http://mrd.am.lt/VI/index.php#a/687
                          Žemėlapis buvo įdėtas dar 2009.12.13 http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=727
                          Tačiau tai nebėra aktualu - šis projektas eis sena trasa.


                          Kai ši tema labai išaugo (daug kur - dėl apsikeitimo emocijomis, o ne informacija), tampa sunku sekti naujienas.

                          Comment


                            Išreikšta politinė valia tęsti „Rail Baltica“ projektą

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33300517

                            Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministerijų atstovai pasirašydami memorandumą išreiškė savo politinę valią tęsti projektą "Rail Baltica".

                            Memorandumas pasirašytas Europos Sąjungai pirmininkaujančios Ispanijos mieste Saragosoje, kur šiuo metu vyksta Europos Komisijos (EK) surengta konferencija "TEN-T dienos 2010. Transeuropiniai transporto tinklai - ES pagrindinio tinklo kūrimas". Lietuvai joje atstovauja susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.

                            Lietuva šiuo memorandumu patvirtino savo įsipareigojimą atlikti visus projekto įgyvendinimo darbus, numatytus Vyriausybės patvirtintame Neatidėliotinų veiksmų, kuriuos būtina atlikti įgyvendinant projektą "Rail Baltica", plane.

                            Jame numatoma atlikti geležinkelio linijos Lenkijos ir Lietuvos siena-Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas plačiosios vėžės (1520 mm) rekonstrukciją, sugretinant šią vėžę su europine vėže (1435 mm) arba įrengiant papildomą europinę vėžę palei esamą liniją. Visus darbus šiame ruože numatoma atlikti iki 2014 m. sausio mėnesio. Be to, iki 2015 m. pradžios planuojama įsteigti Kauno viešąjį logistikos centrą.

                            Didžiąją dalį "Rail Baltica" reikalingų lėšų sudarys Europos Sąjungos TEN-T ir Sanglaudos fondų parama, 770 mln. litų numatomi iš valstybės biudžeto. Savo lėšomis prie projekto įgyvendinimo prisidės ir AB "Lietuvos geležinkeliai".

                            Pritardami memorandumui, už transportą atsakingas EK pirmininko pavaduotojas Siimas Kallas ir EK paskirtas projekto "Rail Baltica" koordinatorius Pavelas Telička pakvietė pasirašiusias šalis įgyvendinti visas priemones, užtikrinančias projekto sėkmę.

                            Projekto "Rail Baltica" partneriai savo ruožtu kviečia Europos Komisiją ir projekto koordinatorių tęsti ES finansinę paramą projekto tolesniam įgyvendinimui, tokiu būdu prisidedant prie krovinių pritraukimo šiame strateginiame transporto koridoriuje.

                            Comment


                              Rail baltica stabdoma ?

                              http://www.eurogospodarka.eu/gospoda...ica-wstrzymana

                              "Pasak "Dienraščio - Teisės laikraščio" birželio 17 dienos numerio dėl vėlavimo rengiant investicinius projektus (iš esmės dėl aplinkosaugos sprendimų nebuvimo) o taip pat Lenkijos geležinkelių atsisakymo koofinansuoti projektus, iš investicinių vyriausybės planų bus išbrauktos 10 milijonų zlotų iš 20 investicijos, kurios turėjo būti realizuotos Europos sąjungos programos "Infrastruktūra ir aplinka" rėmuose 2007-2013 metais. Šias investicijas reikia įsisavinti iki 2015 metų, o daugeliu Lenkijos geležinkelių projektų atvejų, įskaitant garsiąją Rail Balticą, tam nėra jokių šansų. iš 340 km bėgių lenkų pusėje pakloti bus tik nuo Varšuvos iki Tluščo, nors dar visai neseniai Infrastruktūros ministerija tikino, jog tuoj prasidės darbai atkarpoje Suvalkai-pasienio stotis Trakiškiai, o darbai bus baigti iki 2014 metų."

                              Toliau rašoma, kad viskas paskendo "biurokratinėje jūroje", be to jie dvejoja dėl pačios trasos, bet to jau neversiu.
                              blaivumas išlaisvina

                              Comment


                                Geriau vietoj Lenkijos ir būtų likęs III Reichas
                                DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                Comment


                                  deja, bet 3-as reichas žibino dantim Druskininkuose ir buvo, jei gerai atsimenu, tiesiai prie Reicho prijungęs visą tą kraštą su netgi mums abiems brangia Merkine (jei gerai atsimenu). Taip kad tas pats šūdas.
                                  blaivumas išlaisvina

                                  Comment


                                    Parašė Zosys Rodyti pranešimą
                                    Rail baltica stabdoma ?

                                    http://www.eurogospodarka.eu/gospoda...ica-wstrzymana

                                    "Pasak "Dienraščio - Teisės laikraščio" birželio 17 dienos numerio dėl vėlavimo rengiant investicinius projektus (iš esmės dėl aplinkosaugos sprendimų nebuvimo) o taip pat Lenkijos geležinkelių atsisakymo koofinansuoti projektus, iš investicinių vyriausybės planų bus išbrauktos 10 milijonų zlotų iš 20 investicijos, kurios turėjo būti realizuotos Europos sąjungos programos "Infrastruktūra ir aplinka" rėmuose 2007-2013 metais. Šias investicijas reikia įsisavinti iki 2015 metų, o daugeliu Lenkijos geležinkelių projektų atvejų, įskaitant garsiąją Rail Balticą, tam nėra jokių šansų. iš 340 km bėgių lenkų pusėje pakloti bus tik nuo Varšuvos iki Tluščo, nors dar visai neseniai Infrastruktūros ministerija tikino, jog tuoj prasidės darbai atkarpoje Suvalkai-pasienio stotis Trakiškiai, o darbai bus baigti iki 2014 metų."

                                    Toliau rašoma, kad viskas paskendo "biurokratinėje jūroje", be to jie dvejoja dėl pačios trasos, bet to jau neversiu.
                                    O ko tikėjotės iš Lenkijos? Ji niekada nerodė per didelio intereso nei Via Baltica (šis projektas pasibaigė ties LT/PL siena, tiesa Lietuvos pusėje), nei RailBaltica projektams.
                                    Lenkija didelė ir jai žymiai svarbiau plėtoti infrastruktūrą su Vokietija bei šalies viduje tarp didžiųjų miestų.
                                    O Suvalkų ir Belystoko regionas regionas tikrai nėra prioritetinis.

                                    Parašė Zosys Rodyti pranešimą
                                    deja, bet 3-as reichas žibino dantim Druskininkuose ir buvo, jei gerai atsimenu, tiesiai prie Reicho prijungęs visą tą kraštą su netgi mums abiems brangia Merkine (jei gerai atsimenu). Taip kad tas pats šūdas.
                                    Tai, kad šis regionas kaip ir visas Pabaltijys priklausė Ostlando reichskomisariatui.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.18, 17:01.

                                    Comment


                                      Esme,kad Lenkijos ekonomikai tai butu naudinga,pro jo teritorija eitu daugiau tranzito.
                                      "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                      Comment


                                        Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                                        Esme,kad Lenkijos ekonomikai tai butu naudinga,pro jo teritorija eitu daugiau tranzito.
                                        Tranzitas - tai tik sudėvėta infrastruktūra ir šiek tiek pajamų už kelius, kurą, tualetus ir pan., kurios nebūtinai atperka išlaidas infrastruktūros būklei palaikyti.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Tokie argumentai labiau tinka tranzitui automobiliais, o ne geležinkeliu.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X