Parašė music
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Kosovo; 2010.05.16, 00:18."I killed the Bank" - Andrew Jackson
-
Kroviniams pakaks ir tokio greičio. O keleiviai i Vakarus gali ir lėktuvu nuskristi, autobusu nuvažiuoti. Toks požiūris. Dauguma keliaujančių renkasi greitį, o ne kainą. Tam yra lektuvai ir jais naudojasi "elitas". Autobusu keliauja tik runkeliai. Ir autobusai yra pelningi. Negi dėl runkelių leis nuostolingus traukinius? Tokia realybė.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKroviniams pakaks ir tokio greičio. O keleiviai i Vakarus gali ir lėktuvu nuskristi, autobusu nuvažiuoti. Toks požiūris. Dauguma keliaujančių renkasi greitį, o ne kainą. Tam yra lektuvai ir jais naudojasi "elitas". Autobusu keliauja tik runkeliai. Ir autobusai yra pelningi. Negi dėl runkelių leis nuostolingus traukinius? Tokia realybė.
Man nuostabą kelią kiti dalykai. Neva RailBaltika milijardus kainuoja visų pirma dėl žemės išpirkimo, bet... Kodėl tiesiant greitkelius ir autostradas, žemės paėmimo problemos neakcentuojamos, gal jų išvis nekyla? Juk tik prieš kelerius metus nutiestas Marijampolės-Kalvarijos aplinkelis, o štai RailBatika sukelia problemų tiesiant tiesiogiai Suvalkai-Kalvarija (aplenkiant Šeštokus ir taip sutaupant >20km... Kažko čia mes dar nežinome...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąČia jau Tamsta visai be reikalo užaštrinai. Pirmiausia Ryanair suteikia progą greitai nuvykti į Vakarus ir taip vadinamiems "runkeliams" (nors realybėje runkeliai išvis į užsienį nekeliauja, o pigiai keliauja vidurinės klasės atstovai).
Man nuostabą kelią kiti dalykai. Neva RailBaltika milijardus kainuoja visų pirma dėl žemės išpirkimo, bet... Kodėl tiesiant greitkelius ir autostradas, žemės paėmimo problemos neakcentuojamos, gal jų išvis nekyla? Juk tik prieš kelerius metus nutiestas Marijampolės-Kalvarijos aplinkelis, o štai RailBatika sukelia problemų tiesiant tiesiogiai Suvalkai-Kalvarija (aplenkiant Šeštokus ir taip sutaupant >20km... Kažko čia mes dar nežinome...
Žemės klausimas tiesiant kelius kiekvienu atveju yra skirtingas. Platinant kelius tai beveik nesudaro problemų. Naujų automobilių kelių praktiškai netiesiama. Marijampolės - Kalvarijos aplinkkelis buvo "tiesamas" daug metų ir žemės klausimas ten tikriausiai buvo išspręstas dar iki išdalinant žemės sklypus būsimos trasos vietoje.
Bet Vilniuje su aplinkkelio žeme irgi buvo ir tebėra problemų.
Dėl Šeštokų aplenkimo aš nebūčiau toks kategoriškas. Jei jau tiesinti liniją, tai tiesinti iki pat Marijampolės.
Comment
-
Apie žemės išpirkimą jau tam tikri "asmenys" sužino pirmiausiai. Ja nuperka arba "persikelia" iš kitur ir laukia kada ateis kelininkai. Net kelias planuojamas kartais per jų sklypus. Vat todėl ir išpirkimo kainos didelės. Tai naudinga tam tikrai asmenų grupei kuri visa tai gali įtakoti.
Gali man pasakoti apie "skaidrius" pirkimus kiek nori. Niekas nedaroma be naudos sau.Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąTai jei rekonstruoja esamą trasą nafik pinigus į planus kiša?---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
o nėr panašaus tikslumo brėžinių lenkų pusėj, nors iki Suvalkų? Nes pas mus dabar tiesu gražu, o kaip ten nusimato?You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Įdomumo dėlei - poveikio aplinkai įvertinimas:
GELEŽINKELIO LINIJOS LENKIJOS/LIETUVOS VALSTYBIŲ SIENA-MARIJAMPOLĖ (0-40 KM) IR SU JA SUSIJUSIOS INFRASTRUKTŪROS POVEIKIO APLINKAI IR „NATURA 2000“ TERITORIJOMS VERTINIMO
http://mrd.am.lt/VI/index.php#a/687
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąo nėr panašaus tikslumo brėžinių lenkų pusėj, nors iki Suvalkų? Nes pas mus dabar tiesu gražu, o kaip ten nusimato?
čia straipsniuką radau lenkiškam ssc forume http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=129
Rašo, kad gali būti, kad darbai Lietuvoje bus baigti, o Lenkijos pusėje nebus dar net pradėti. Šiemet tikimasi bent jau pasirinkti galutinį variantą, tačiau Lenkijos geležinkeliai švelniai sakant ir taip neturtingi, o modernizavimo prioritetas teikiamas, aišku, vakarinei-centrinei Lenkijos daliai...
Comment
-
Parašė audrius. Rodyti pranešimąLenkai dar nepasirinkę varianto, nekalbant apie tikslesnius brėžinius..
čia straipsniuką radau lenkiškam ssc forume http://www.skyscrapercity.com/showpo...&postcount=129
Atvaizdas
Rašo, kad gali būti, kad darbai Lietuvoje bus baigti, o Lenkijos pusėje nebus dar net pradėti. Šiemet tikimasi bent jau pasirinkti galutinį variantą, tačiau Lenkijos geležinkeliai švelniai sakant ir taip neturtingi, o modernizavimo prioritetas teikiamas, aišku, vakarinei-centrinei Lenkijos daliai...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei - poveikio aplinkai įvertinimas:
GELEŽINKELIO LINIJOS LENKIJOS/LIETUVOS VALSTYBIŲ SIENA-MARIJAMPOLĖ (0-40 KM) IR SU JA SUSIJUSIOS INFRASTRUKTŪROS POVEIKIO APLINKAI IR „NATURA 2000“ TERITORIJOMS VERTINIMO
http://mrd.am.lt/VI/index.php#a/687Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
Comment