Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Šiuo planu siūloma europinę vėžę (1435 mm pločio) nutiesti palei esamą plačiąją (1520 mm pločio), o kur negalima – nutiesti sugretintą europinę vėžę.
    Tai taip išeina, kad ties palei esamą vėžę, o tik vietomis ant jos, ar atvirkščiai?
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
      Video apžvalgėlė:
      „Rail Baltica“ duotas antrasis startas
      http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12735108341273473629
      Kilo "voprosas" toks. O kaip estai šį projektą įgyvendina?
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Kaip Suprantu, Estai dabar modernizuoja savas gelezinkelio linijas kad butu galima normaliai vazinet ant 120km/h maziausiai, ir girdejau kad yra dar siek tiek planu kai kurias linijas elektrifikuoti, tik nelabai esu tikras butent kur. Jie dar be to renovuoja savo senesnes gelezinkelio stoteles
        Paskutinis taisė Raptor; 2010.05.11, 01:48.

        Comment


          Pasisekė vykstant į Šeštokus persėdant Kaune sutikti grįžtanti šį ekipažą. Jį sudarė: šilumvežis ir 4 vagonai su užrašu "Vilnius - Klaipėda". Du iš kurių buvo restoranas - vienas 1-os, kitas - 2-os klasės + 2 keleiviniai įprasti vagonai. Ar traukinys buvo sugretintas su Šeštokai - Vilnius, labai abejoju, nes Kaune jis pajudėjo tik apie 17:40h.
          Beje, vakare nuvykus į Šeštokus pamačiau, jog pagyvėjimas yra: bėgiai, kuriais važiuojama iš Kauno tiesiai į Alytų (aplenkiant Šeštokų trikampį) buvo gerokai nuzulinti lyginant su užpraeita savaite. Matėsi daug vagonų su skalda, kelio darbo motrisių. Labai nemalonu tik, jog pasitiko užrašas prie kasos "bilietų kasa uždaryta, nusipirkti galima pas traukinio konduktorių", nors dar aną savaitę ji dirbo... Matyt ryšium su tuom ,jog uždaromas vakarinis reisas Kaunas - Šeštokai 18:50 (20:37h,) ir telieka vienas traukinys per dieną...
          Paskutinis taisė statyba; 2010.05.11, 09:34.

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Man irgi tokie klausimai kyla, todėl savotiškai surizikavau ir nusiunčiau Susisiekimo ministrui tokį neformalų laišką:
            (...)
            Tikiuosi ministras neužtruks atsakydamas, jeigu atsakys
            Na šiandien ministras asmeniškai man dar neatsakė, tačiau facebook'e radau nuotraukų iš prieš kelias dienas vykusio renginio Šeštokuose:
            http://www.facebook.com/album.php?ai...00000706243263

            Nuotraukų autorius: Nikolajus Lysenkovas
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              kuo skiriasi 1 ir 2 klases restoranai traukinyje?

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                Pasisekė vykstant į Šeštokus persėdant Kaune sutikti grįžtanti šį ekipažą. Jį sudarė: šilumvežis ir 4 vagonai su užrašu "Vilnius - Klaipėda". Du iš kurių buvo restoranas - vienas 1-os, kitas - 2-os klasės + 2 keleiviniai įprasti vagonai. Ar traukinys buvo sugretintas su Šeštokai - Vilnius, labai abejoju, nes Kaune jis pajudėjo tik apie 17:40h.
                Beje, vakare nuvykus į Šeštokus pamačiau, jog pagyvėjimas yra: bėgiai, kuriais važiuojama iš Kauno tiesiai į Alytų (aplenkiant Šeštokų trikampį) buvo gerokai nuzulinti lyginant su užpraeita savaite. Matėsi daug vagonų su skalda, kelio darbo motrisių. Labai nemalonu tik, jog pasitiko užrašas prie kasos "bilietų kasa uždaryta, nusipirkti galima pas traukinio konduktorių", nors dar aną savaitę ji dirbo... Matyt ryšium su tuom ,jog uždaromas vakarinis reisas Kaunas - Šeštokai 18:50 (20:37h,) ir telieka vienas traukinys per dieną...
                Kasą galbūt uždarė dėl to, kad pačios stoties viduje remontas. Tai prima, antra, kasą galbūt uždarė dėl to, kad keleiviai iš Šeštokų į Mockavą vežami autobusu ir nėra kada pirkusiems bilietą tik iki Šeštokų, pirkti bilietą tolimesnei kelionei.
                Ar buvo daugiau informacijos, kodėl uždaryta kasa? Paprastai, jei kasa naikinama, tai būna užraštyta ir nuo kada. Jei tai nėra užrašyta, matyt kasa nedirba tik laikinai.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kasą galbūt uždarė dėl to, kad pačios stoties viduje remontas. Tai prima, antra, kasą galbūt uždarė dėl to, kad keleiviai iš Šeštokų į Mockavą vežami autobusu ir nėra kada pirkusiems bilietą tik iki Šeštokų, pirkti bilietą tolimesnei kelionei.
                  Ar buvo daugiau informacijos, kodėl uždaryta kasa? Paprastai, jei kasa naikinama, tai būna užraštyta ir nuo kada. Jei tai nėra užrašyta, matyt kasa nedirba tik laikinai.
                  remontas (kosmetinis) vyko tik tris dienas,
                  tvarkoma aplinka pries rengini

                  Comment


                    kodel niekas neideda nuotrauku is renginio sestokuose

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Man įdomiau, kiek triukšmo sukels geležinkelio tiesimas (kad ir esamos sankasos platinimas) Jiesio žemupio slėnyje.
                      Nes kiekvieną kartą važiuojant traukiniu nesunku įsitikinti, kiek šį slėnį sudarkęs dabar esamas geležinkelis.
                      ir kas ten sudarkyta? nuo mažens gyvenau prie to geležinkelio ir galiu pasakyti, kad tai tvarkinga ir pakankamai švari (ekologiška) transporto arterija.
                      suvirinus bėgius, pastebimai sumažėja triukšmas, o elektrifikavus ruožą bus tiesiog pasaka...
                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                      Comment


                        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                        ir kas ten sudarkyta? nuo mažens gyvenau prie to geležinkelio ir galiu pasakyti, kad tai tvarkinga ir pakankamai švari (ekologiška) transporto arterija.
                        suvirinus bėgius, pastebimai sumažėja triukšmas, o elektrifikavus ruožą bus tiesiog pasaka...
                        Reikėtų įdėmiau įsižiūrėti, kur Jiesia tekėjo iki nebuvo geležinkelio. Dabar per Jiesią yra keturi tiltai, dar kelių tiltų statybos išvengta pakeitus upės vagą.
                        Patriukšmauti mėgsta visokie "žalieji" ir jais apsimetantys. Kad važiuojantis traukinys triukšmo nekels, pilnai tikiu.

                        Comment


                          gal aš ko nesupratau, bet nematau bėdos tame, kas padaryta dar 19 amžiuje, o šiais laikais reikia tik kultūringai tobulinti ir naudoti.
                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                          Comment


                            Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
                            kodel niekas neideda nuotrauku is renginio sestokuose
                            /\ Jeigu skaitytum aukščiau esančius pranešimus, tokie klausimai nekiltų

                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            ...facebook'e radau nuotraukų iš prieš kelias dienas vykusio renginio Šeštokuose:
                            http://www.facebook.com/album.php?ai...00000706243263
                            Atvaizdas

                            Nuotraukų autorius: Nikolajus Lysenkovas
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Jei geležinkelis nuo Kazlų Rūdos iki Kauno (Kauno turiu omenyje ne stotį, o kryptį; iki kokio stoties Kaune (esamos ar naujos) bėgiai eis, kol kas neaišku) eis palei esamą geležinkelį, tai per Jiesią reikės statyti naujus tiltus trečiajam keliui.

                              Comment


                                2010-05-10
                                Skeptiškas B.Lubio požiūris į „Rail Baltica“ projektą
                                Tokioms valstybėms kaip Lietuva, Latvija ir Estija bus per brangu išlaikyti dviejų rūšių lokomotyvus ir vagonus.
                                http://jura.diena.lt/lt/naujienos/uo...rojekta-277404

                                Neturi ką pasakyti tai nesakytu geriau apskritai.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  2010-05-10
                                  Skeptiškas B.Lubio požiūris į „Rail Baltica“ projektą

                                  http://jura.diena.lt/lt/naujienos/uo...rojekta-277404

                                  Neturi ką pasakyti tai nesakytu geriau apskritai.
                                  Po nuotrauka straipsnyje parašyta:
                                  "B.Lybys skeptiškai vertina pradedamą tiesti geležinkelio europinę vėžę „Rail Baltica“."

                                  Tai nuskambėjo man kaip Bubilius Kybys , nors ir nesutinku su šitu.

                                  Comment


                                    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                    Po nuotrauka straipsnyje parašyta:
                                    "B.Lybys skeptiškai vertina pradedamą tiesti geležinkelio europinę vėžę „Rail Baltica“."

                                    Tai nuskambėjo man kaip Bubilius Kybys , nors ir nesutinku su šitu.
                                    Tai taip, turbūt geriau išlikti SSRS dalimi. eina jis po velnių
                                    DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                    Comment


                                      Žiūri savo siaurų interesų ir tiek, o visa kita jam ...
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Kaip supratau, eis per Šiaulius. Viešasis logistikos centras irgi bus prie Šiaulių.

                                        Comment


                                          Rail baltika, rail baltika..
                                          2020 galėsim iš Kauno in Europu važinėti 80-100 km/h greičiu. 2020 !!!

                                          Apie ką aš čia?
                                          Ai, tiesa: http://ru.wikipedia.org/wiki/ЭР200 1965 metai

                                          http://ru.wikipedia.org/wiki/Электропоезд_«Сапсан»



                                          Nešiukšlinu, tik garsiai mąstau kaip ilgam užprogramuojamas atsilikimas dėl netobulų įstatymų (žemės paėmimo visuomenei procedūros), visuotinio taupymo (skūpas moka dukart), trumparegiškumo, mūsų mentaliteto ir to, kad projektas pajudėjo tik po 20-ies metų po Nepriklausomybės.. Gal nereikėtų tiek sklypų išpirkinėti 1995 metais, na dabar ir nereikės, bet..
                                          Paskutinis taisė music; 2010.05.15, 21:59.
                                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X