Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Ar ne per dideli ponai? Galėjo važiuoti ir įprastu traukiniu į Šeštokus. Žinoma, šiam atvejui reikėjo paleisti specialų 4-5 vagonų lokomotyvu traukiamą traukinį. Tuos 1-2 papildomus vagonus atkabinti ir palikti Šeštokuose, o likę būtų galėje grįžti į Vilnių pagal tvarkaraštį. Papildomas lokomotyvas būtų nutempęs traukinį su delegacija vakare į Vilnių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr ne per dideli ponai? Galėjo važiuoti ir įprastu traukiniu į Šeštokus. Žinoma, šiam atvejui reikėjo paleisti specialų 4-5 vagonų lokomotyvu traukiamą traukinį. Tuos 1-2 papildomus vagonus atkabinti ir palikti Šeštokuose, o likę būtų galėje grįžti į Vilnių pagal tvarkaraštį. Papildomas lokomotyvas būtų nutempęs traukinį su delegacija vakare į Vilnių.
pagal mane viskas taip ir išeina, grįžimas pavėluotas, nes kol keleivius tarp Šeštokų-Mockavos autobusu pavėžins tai ir gausis papildomos 44 minutės.
Sorry, bet naudojuosi Opera ir jokio alternatyvaus browserio neturiu, o ji kaip žinia su litrailu nedraugaujaPaskutinis taisė aesde; 2010.05.09, 19:48.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąo tai 11 val., ne Vilnius-Šeštokai išvažiuoja?
pagal mane viskas taip ir išeina, grįžimas pavėluotas, nes kol keleivius tarp Šeštokų-Mockavos autobusu pavėžins tai ir gausis papildomos 44 minutės.
Sorry, bet naudojuosi Opera ir jokio alternatyvaus browserio neturiu, o ji kaip žinia su litrailu nedraugauja
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDelegacija vyks specialiu traukiniu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė osnas Rodyti pranešimąnzn kaip sita projekta galima vadinti Rail Baltica... kur tiesi linija iki Kauno ?
Dėl tų linijų visa parkė ir yra, kad rekonstruot seną ir pritaikyt "žmoniškam" greičiui (100 - 120 km/h) yra daug pigiau ir biurokratinės kliūtys nepalyginamai mažesnės, nei kad kalbant apie naujas trasas.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąo kaip su elektrifikacija, jokiu naujienu ar ne?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr ne per dideli ponai? Galėjo važiuoti ir įprastu traukiniu į Šeštokus. Žinoma, šiam atvejui reikėjo paleisti specialų 4-5 vagonų lokomotyvu traukiamą traukinį. Tuos 1-2 papildomus vagonus atkabinti ir palikti Šeštokuose, o likę būtų galėje grįžti į Vilnių pagal tvarkaraštį. Papildomas lokomotyvas būtų nutempęs traukinį su delegacija vakare į Vilnių.
Comment
-
Isvaziavo TEP70-332, 3 suremontuoti vagonai su sedimomis kedemis bei vagonas - restoranas. Stotyje vyko surezisuotas spektaklis: darba vaizdavo daug darbininku, buvo dazomos tvoros, silumveziu masinistai tvarkingai naudojo garsinius signalus, per garsiakalbius kas kelios minutes skambejo "specialus traukinys, numeris 721, is Vilniaus i Sestokus..."
Labai primine senus laikus, kai esant valdziai visi vaizduoja idealu darba
Comment
-
Pradedami „Rail Baltica“ rangos darbai
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32086041
Pirmadienį 14 val. bus pradėti projekto „Rail Baltica“, sujungsiančio Baltijos šalis ir Lenkiją su Vidurio ir Vakarų Europa, rangos darbai. Atkarpos Šeštokai – Mockava statybos darbus iškilmingai pradės pagal sutartį su AB „Lietuvos geležinkeliai“ dirbanti UAB „Geležinkelio tiesimo centras“.
Bendrovė atliks į septynias grupes suskirstytus (žemės, viršutinės kelio konstrukcijos, laikinų pervažų įrengimo, vandens nuvedimo, pervažų įrengimo, pralaidų remonto, pastatų elementų) darbus. Jų metu bus rekonstruoti ir trys tiltai.
Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos teigimu, projekto „Rail Baltica“ vykdytojai AB „Lietuvos geležinkeliai“ paskirtas labai svarbus ir atsakingas vaidmuo toliau vystyti šalies geležinkelių infrastruktūrą, taip sudarant galimybę geležinkeliams pasiūlyti naujus, efektyvius bei įvairiarūšius logistikos sprendimus.
„Tam, kad „Rail Baltica“ veiktų efektyviai, nepakaks vien nutiesti naujas vėžes ir integruotis į Europos Sąjungos transporto rinką, - teigė S.Dailydka. - Būtina kurti visą sistemą, kuri užtikrintų atitinkamus keleivių ir krovinių srautus bei pritrauktų privačių lėšų. Tam būtina steigti viešuosius logistikos centrus, vystyti keleivių ir krovinių vežimą bei glaudžiai bendradarbiauti su kitomis transporto priemonėms.“ Europinio standarto geležinkelio „Rail Baltica“, sujungsiančio Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir Helsinkį, įgyvendinimo nacionalinėje atkarpoje Lenkijos ir Lietuvos valstybių siena – Šeštokai – Marijampolė – Kaunas darbų vertė – apie 850 mln. litų. Šios atkarpos statybos darbus planuojama užbaigti 2013 metų gruodį.
Visi projekto „Rail Baltica“ darbai vykdomi remiantis praėjusių metų gruodžio 23 d. LR Vyriausybės nutarimu „Neatidėliotinų veiksmų, kuriuos būtina atlikti įgyvendinant projektą „Rail Baltica“, planas“. Šiuo planu siūloma europinę vėžę (1435 mm pločio) nutiesti palei esamą plačiąją (1520 mm pločio), o kur negalima – nutiesti sugretintą europinę vėžę. Projekto svarba taip pat įtvirtinta 2010 m. balandžio 7 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 371 pripažįstant projektą „Rail Baltica“ valstybei svarbiu ekonominiu projektu. Manoma, kad dėl šio nutarimo pavyks efektyviau spręsti klausimus susijusius su projekto įgyvendinimu bei atsiras galimybė didinti šios geležinkelių linijos ir visos šalies konkurencingumą regioninėse ir pasaulio rinkose.
Statybos darbų pradžios iškilmėse dalyvaus Seimo ir Vyriausybės nariai, Lietuvos ir kitų Europos Sąjungos šalių projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo sėkme suinteresuoti aukšto rango svečiai, AB „Lietuvos geležinkeliai“ vadovybė bei kiti tiesiogiai su projekto įgyvendinimu susiję asmenys.
Comment
-
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąMan asmeniškai įdomiausia kur ir kaip eis per Kauną. Kaip žinau, turi ateitį į centrinė Kauno geležingelio stotį bei eiti šalia Kauno oro uosto įsikursiančio Viešojo logistikos centro.
Nes kiekvieną kartą važiuojant traukiniu nesunku įsitikinti, kiek šį slėnį sudarkęs dabar esamas geležinkelis.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąMan asmeniškai įdomiausia kur ir kaip eis per Kauną. Kaip žinau, turi ateitį į centrinė Kauno geležingelio stotį bei eiti šalia Kauno oro uosto įsikursiančio Viešojo logistikos centro.
Laba diena. Ministre Eligijau, aš esu vardas ir pavardė, railfanas (asmuo, mėgstantis traukinius ir visa, kas susiję su bėginiu transportu). Labai domiuosi Rail Baltica, tačiau ar dėl mano paties žioplumo, ar dėl viešos informacijos stokos labai noriu Jūsų paklausti dviejų klausimų: a) kaip Rail Balticos vėžė eis nuo LT/PL sienos ir šiauriau — pro Šeštokus, ar tiesiai Kalvarijos link? b) kaip RailBaltica eis pro Kauną (pagal projektą ties Kaunu turi baigtis europinė 1435mm vėžė) — kuriuo miesto pakraščiu eis (rytiniu ar vakariniu) ir kur ta europinė vėžė pasibaigs — Kauno geležinkelio stotyje, Palemone, ties Kauno viešuoju logistikos centru, ties tarptautiniu Kauno oro uostu ar dar kur kitur?
Suprantu, kad Jūsų kasdien kažko panašaus klausinėja žurnalistai, kolegos ir šiaip smalsuoliai; todėl būčiau itin dėkingas, jeigu Jūs nors glaustai atsakytumėte į šiuos du klausimus.
Iš anksto labai dėkoju
LR pilietis, railfanas vardas ir pavardėI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Video apžvalgėlė:
„Rail Baltica“ duotas antrasis startas
http://www.lrytas.lt/videonews/?id=12735108341273473629
Comment
Comment