Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir čia: Geležinkelis per Baltijos šalis - ne vien ekonomika (beje, labai teisinga mintis).

    Baltijos šalių geležinkelio jungtis ir jos integralumus ES transporto sistemoje turi būti vertinami ne vien ekonomine, bet ir politine bei identiteto prasmėmis. Geresnis susisiekimas gali lemti didesnį bendravimą ir bendradarbiavimą. Todėl galima prognozuoti, kad dėl geležinkelio ateityje mes labiau suartėsime su Baltijos šalimis ir kitomis Baltijos jūros regiono valstybėmis. Labiau įsitrauksime į Baltijos jūros regiono klausimų sprendimo ir „Baltijos jūros strategijos“ uždavinių įgyvendinimo procesus. Pagaliau – tai mūsų galimybė perimti šiaurietiškas socialinio teisingumo, bendruomeniškumo ir žmogaus teisių bei laisvių tradicijas. Neabejoju, kad, įgyvendinus projektą, teigiamas impulsas bus duotas ir regiono turizmo sektoriui.
    Dėl kažkokios papildomos infrastruktūros reikalingumo ir naudingumo būtų galima diskutuoti. Tačiau bent vieną tiesioginę geležinkelio jungtį su likusia Europa mes privalome turėti. Tai principo (ir ne emocinio, o loginio) reikalas.

    Mūsų integracija į ES negali likti tiktai popieriuje. Ir visų pirma tai taikytina energetikai ir transportui (kalbant apie "materialias" jungtis).

    Tai nekvestionuotinas dalykas.

    Iš šamano nuorodos:
    Kaip rašo „Lietuvos rytas”, valdžios institucijas griežtais laiškais atakuoja ne tik „Achemos grupė“, bet ir B.Lubio vadovaujama Lietuvos pramonininkų konfederacija.


    „Kito tipo aširačių pločio keitimo mechanizmų įrengimas esamoje Mockavos stoties infrastruktūroje, turint omenyje planuojamą ir 2010 m. pradedamą statyti Mockavos intermodialinį terminalą, būtų šiurkštus uždarosios akcinės bendrovės Mockavos terminalo ir Lazdijų rajono savivaldybės teisėtų interesų pažeidimas. Manome, kad toks veiksmas padarytų žalos ir akcinei bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“, kartu ir valstybei“, – Susisiekimo ministeriją laišku perspėjo B.Lubys.
    O kaip dėl teisėto Lietuvos ir jos piliečių viešojo intereso?

    Jei rūkyčiau, dabar eičiau parūkyt. Krioksiu
    Paskutinis taisė ; 2010.03.03, 18:48.
    Įžvalgos.lt - FB - G+

    Comment


      O ar negali buti Lubys susijes su gelezinkelio nuo Mazeikiu iki sienos su Latvija isardymu?

      Comment


        Atsakykite į klausimą: kokį nuostolį patirtų Lietuva ir jos piliečiai, jei kroviniai ant Europinės vėžės būtų perkeliami ne Kaune, o ten kur nori Lubys? Koks būtų to praplauto per įvairius biurokratų kabinetus milijardo atsiperkamumas?
        "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

        Comment


          Parašė zajcik Rodyti pranešimą
          Atsakykite į klausimą: kokį nuostolį patirtų Lietuva ir jos piliečiai, jei kroviniai ant Europinės vėžės būtų perkeliami ne Kaune, o ten kur nori Lubys? Koks būtų to praplauto per įvairius biurokratų kabinetus milijardo atsiperkamumas?
          Skirtumas yra toks, kad daug mažesnis geležinkelio Kazlų Rūda - Šeštokai pralaidumas, nes jis vienbėgis ir nestatant Rail Baltica toks ir liktų. Kitas dalykas - tada Lietuvai neliktų šansų bent kiek rimtesniam keleiviniam susisiekimui su Vakarų Europa, nes nei Mockava, nei Šeštokai tikrai nėra tos vietos, kur galėtų būti persodinami keleiviai. Jei traukiniams ten ir būtų pakeičiama važiuoklė, tokiu atveju niekas nerekonstruotų tolesnio geležinkelio ir iki Kazlų Rūdos riedėtų apie 40 km/h greičiu, tuokiu atveju tikėtis kažko daugiau, nei vieno traukinio į Varšuvą - nerealu. Lietuva būtų labai ilgam pasmerkta būti Europos transporto provincija. Anksčiau ar vėliau nuo Kauno Rail Baltica būtų pratęsta link Rygos ir Talino, o anuo atveju tokios galimybės neliktų. Ir dar - kažin ar kiltų tokie klausimai, jei būtų kalbama apie logistikos centrą Vilniuje?

          Comment


            „Rail Baltica“ pripažintas valstybei svarbiu ekonominiu projektu

            Europinės vėžės geležinkelio projektas „Rail Baltica“ pripažintas valstybei svarbiu ekonominiu projektu. Tokį sprendimą Susisiekimo ministerijos siūlymu trečiadienį priėmė Vyriausybė.
            Nuomonė. „Rail Baltica”– tipiškas valdžios projektas

            Norėjau ir šitų pamintijimų ką nors nukopipeistinti, bet taip ir neradau nieko tokio prasmingo.

            Comment


              Rail Baltica feasibility study gets underway
              13 April 2010

              EUROPE: A study has begun into the feasibility of building a standard gauge railway linking Estonia, Latvia and Lithuania. On April 6 the tri-national steering committee for the Rail Baltica project held its first meeting with consultancy AECOM, which has been selected to undertaken the study following an international tendering process launched last October.

              The study will be completed in early 2011, with AECOM assessing the costs and benefits of a new 1 435 mm gauge railway built to European standards. It will propose the best option for development, enabling the governments of the Baltic states and the European Union to decided whether to go ahead.

              The European Union is meeting half of the €396 000 cost of the study under its Trans-European Networks programme for 2007-13, with the three Baltic states funding the remainder. The existing rail networks in the Baltic states are 1 520 mm gauge, and have been focused on traffic to and from Russia and the 1 520 region rather than EU member states.

              http://www.railwaygazette.com/news/s...-underway.html

              Comment


                Rail Baltica :-D
                Dear Sir,

                Comment


                  A.Kubilius: „Rail Baltica“ projektui koją kišo verslo interesai
                  www.lrt.lt
                  2010 balandžio mėn. 20 d. 14:31


                  Pasak Vyriausybės vadovo Andriaus Kubiliaus, projektą „Rail Baltica“ iki šiol įvykdyti trukdė privataus verslo interesai bei politinės valios trūkumas.

                  „Kas trukdė iki šiol? Galima daug ir ilgai aiškintis. Galbūt nebuvimas labai stiprių privačių interesų arba kaip tik atvirkščiai – šiek tiek trukdo privatūs interesai. Galima įvardinti taip. Nebuvimas stiprios politinės valios, bet mes tą valią labai aiškiai rodome, todėl dar nepasibaigus šių metų pirmajam pusmečiui, aš tikiu, realūs darbai bus pradėti“, – Lietuvos radijui antradienį sakė A. Kubilius.

                  Primename, kad „Rail Baltica“ yra Europos Sąjungos projektas, pagal kurį Baltijos šalys su Lenkija būtų sujungtos europine geležinkelio vėže, ir taip taptų tiesiogiai pasiekiamos traukiniais iš Vidurio ir Vakarų Europos.

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Šiandienos L rytas

                    Ant europinės vėžės – milijonieriaus minos

                    http://www.lrytas.lt/?data=20100303&...k_id=99&view=2
                    Tai vat dėl ko sujudo Masiulio kėdė. Nešoka pagal kažkieno dūdelę.
                    Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      nesvaikit , rail baltica jau senokai yra didelis išsigimęs blogis, ir kuo anksčiau ją sustabdys ir grįš prie pradinių idėjų tuo mažiau bus veltui iššvaistyta lėšų.
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        O kokios tos pradines idejos?

                        Comment


                          Parašė aesde Rodyti pranešimą
                          nesvaikit , rail baltica jau senokai yra didelis išsigimęs blogis, ir kuo anksčiau ją sustabdys ir grįš prie pradinių idėjų tuo mažiau bus veltui iššvaistyta lėšų.
                          Absurdas, nusišneki.

                          Comment


                            Parašė aesde Rodyti pranešimą
                            nesvaikit , rail baltica jau senokai yra didelis išsigimęs blogis, ir kuo anksčiau ją sustabdys ir grįš prie pradinių idėjų tuo mažiau bus veltui iššvaistyta lėšų.
                            Pradinės idėjos - istorinė S.Peterburgas-Varšuva trasa?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              O kokios tos pradines idejos?
                              Jokio geležinkelių susisiekimo su Europa.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Pradinės idėjos - istorinė S.Peterburgas-Varšuva trasa?
                                nevisai. ir apskritai aš kalbu ne pradinį ir galinį tašką, o apie trasos konstrukcinius sprendimus (viešai skelbiamus). Atmestkite euforiją (perskaitę bet kokį straipsnį apie RB) jog kažkas daroma ir panagrinėkite atidžiau. manau, daugumai jūsų pakaks smegenų pamatyti, kad pasiketimą:
                                jei anksčiau tikslas buvo pagerinti Lietuvos susisiekimą su Europą (ir vienas sprendimų buvo RB ), tai dabar tikslas yra bet kokia kaina pastatyti RB iki 2013m, ir visiškai nesvarbu ar ji bus tinkama ir patraukli vartotojui ar ne. ją tiesiog reikia pastatyti, o paskui žiūrėsim kas bus. pvz.: Vietoje tiesios linijos sugalvojama atpiginti pavingiuojant kilpomis.
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  Krovinių vežimui tie pavingiavimai nelabai turi įtakos. Ir, reikia susitaikyti ir sutikti su faktu, kad keleviniam susisiekimui su Vakarų Europa šiais laikais yra aviacija. Na, su Lenkija susisiekti geležinkeliu bus galima. Rekonstravus Vilniaus - Kauno ruožą iki 160 km/h ir nutiesus naujai standartinę vėžės liniją iki Kauno, keleivinio susisiekimo greitis sutrumpės Lietuvos teritorijoje (nuo Vilniaus iki sienos su Lenkija) apie 1 valandą. Lenkijos pusėje sutvarkius ruožą - dar apie 1 valandą. Tai sudarys rimtą konkurenciją autobusams.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2010.04.22, 23:31.

                                  Comment


                                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                    tai dabar tikslas yra bet kokia kaina pastatyti RB iki 2013m, ir visiškai nesvarbu ar ji bus tinkama ir patraukli vartotojui ar ne. ją tiesiog reikia pastatyti, o paskui žiūrėsim kas bus. pvz.: Vietoje tiesios linijos sugalvojama atpiginti pavingiuojant kilpomis.
                                    Taip, nes ruožą vis tiek pigiau rekonstruot, nei statyt naują.
                                    Taip, nes pinigų iki duotojo laikotarpio pabaigos skirta, juos reikia įsisavinti. O juos geriau paimti ir kažką iš to gauti, nei nepasinaudoti.
                                    Taip, pavingiavimas, bet visų pirma jis nesudarys jokių techninių problemų, o kita vertus taip daroma ne tik dėl didesnių objektyvių kaštų, bet ir dėl vietinių lupikavimo bei nesiryžimo keist atitinkamų įstatymų.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      Dabartinis ruožas nuo Šeštokų iki Kazlų Rūdos ir taip "verkia" kapitalinio remonto.

                                      Comment


                                        kažkodėl manau, kad iki šiol projektą labiausiai stabdė tai, kad sostinė, kaip buvo, taip ir lieka nuošaly.
                                        prisiminkit kiek buvo variantų, kad tik europinė vėžė nesiektų ir kauno
                                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                        Comment


                                          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                          kažkodėl manau, kad iki šiol projektą labiausiai stabdė tai, kad sostinė, kaip buvo, taip ir lieka nuošaly.
                                          prisiminkit kiek buvo variantų, kad tik europinė vėžė nesiektų ir kauno
                                          Hmmm, sunku patikėti. Juk ir ViaBaltica nesiekia Vilniaus, o eina pro Kauną. Juolab buvo rimtai svarstomas vienas iš pasiūlymų RailBaltica tiesti nuo Šeštokų Kauno link, tada suktų iki Vilniaus, o iš Vilniaus į Panevėžį, Bauskę ir ties Jelgava susisiektų su jau esamais bėgiais į Rygą. Matyt, kaina padarė savo...
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X