Parašė samanas
Rodyti pranešimą
Baltijos šalių geležinkelio jungtis ir jos integralumus ES transporto sistemoje turi būti vertinami ne vien ekonomine, bet ir politine bei identiteto prasmėmis. Geresnis susisiekimas gali lemti didesnį bendravimą ir bendradarbiavimą. Todėl galima prognozuoti, kad dėl geležinkelio ateityje mes labiau suartėsime su Baltijos šalimis ir kitomis Baltijos jūros regiono valstybėmis. Labiau įsitrauksime į Baltijos jūros regiono klausimų sprendimo ir „Baltijos jūros strategijos“ uždavinių įgyvendinimo procesus. Pagaliau – tai mūsų galimybė perimti šiaurietiškas socialinio teisingumo, bendruomeniškumo ir žmogaus teisių bei laisvių tradicijas. Neabejoju, kad, įgyvendinus projektą, teigiamas impulsas bus duotas ir regiono turizmo sektoriui.
Mūsų integracija į ES negali likti tiktai popieriuje. Ir visų pirma tai taikytina energetikai ir transportui (kalbant apie "materialias" jungtis).
Tai nekvestionuotinas dalykas.
Iš šamano nuorodos:
Kaip rašo „Lietuvos rytas”, valdžios institucijas griežtais laiškais atakuoja ne tik „Achemos grupė“, bet ir B.Lubio vadovaujama Lietuvos pramonininkų konfederacija.
„Kito tipo aširačių pločio keitimo mechanizmų įrengimas esamoje Mockavos stoties infrastruktūroje, turint omenyje planuojamą ir 2010 m. pradedamą statyti Mockavos intermodialinį terminalą, būtų šiurkštus uždarosios akcinės bendrovės Mockavos terminalo ir Lazdijų rajono savivaldybės teisėtų interesų pažeidimas. Manome, kad toks veiksmas padarytų žalos ir akcinei bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“, kartu ir valstybei“, – Susisiekimo ministeriją laišku perspėjo B.Lubys.
Jei rūkyčiau, dabar eičiau parūkyt. Krioksiu
Comment