Krovininiai vagonai caro laikais be perkrovimų kursavo tarp Rusijos Imperijos ir Austrijo-Vengrijos bei Prūsijos geležinkelių. Vokiškai vadinosi Umsetzwagen.
Vėžės keitimas buvo atliekamas pagal Braitšprecherio sistemą.
Įrenginio išilginis pjūvis-schema.
Vagonai būdavo užstumiami ant įrenginio. Letai stumiant po vagonais iš abiejų šonų buvo pavaromi prilaikantys vežimėliai. Toliau pastūmus, vagonas likdavo kabėti ant vežimėlių, aširačiai būdavo demontuojami ir sumontuojami kitos vėžės aširačiai. Toliau stumiant vagoną įrenginiu, jis "atsistodavo" ant savo ratų, o prilaikantys vežimėliai būdavo nustumiami atgal.
Nuotraukoje parodytas aširačių keitimas Rusijos - Aurstijos-Vengrijos pasienyje. Įdomu, ar tokia įranga buvo Virbalio ar Eitkūnų stotyse. Tačiau viena aišku - dar prieš daugiau nei šimtą metų kroviniai jau buvo gabenami be perkrovimų. Tiesa, tam tikslui buvo sukurti specialūs vagonai. Čia dengtas vagonas.
Šiais laikais yra daug daugiau techninių galimybių realizuoti krovinių gabenimą nepaisant vėžės skirtumų.
Vėžės keitimas buvo atliekamas pagal Braitšprecherio sistemą.
Įrenginio išilginis pjūvis-schema.
Vagonai būdavo užstumiami ant įrenginio. Letai stumiant po vagonais iš abiejų šonų buvo pavaromi prilaikantys vežimėliai. Toliau pastūmus, vagonas likdavo kabėti ant vežimėlių, aširačiai būdavo demontuojami ir sumontuojami kitos vėžės aširačiai. Toliau stumiant vagoną įrenginiu, jis "atsistodavo" ant savo ratų, o prilaikantys vežimėliai būdavo nustumiami atgal.
Nuotraukoje parodytas aširačių keitimas Rusijos - Aurstijos-Vengrijos pasienyje. Įdomu, ar tokia įranga buvo Virbalio ar Eitkūnų stotyse. Tačiau viena aišku - dar prieš daugiau nei šimtą metų kroviniai jau buvo gabenami be perkrovimų. Tiesa, tam tikslui buvo sukurti specialūs vagonai. Čia dengtas vagonas.
Šiais laikais yra daug daugiau techninių galimybių realizuoti krovinių gabenimą nepaisant vėžės skirtumų.
Comment