geležinkelio pliusas, kad stotys yra miestų centruose (aerodromai visi užmiestyje). net jeigu ir reikia kokiam berlyne palaukti, kol prikabins prie kito traukinio, tai iš stoties išėjęs, esi mieste.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Katik kilo tokia idėja. Jei tiesiant reil baltica nuo Kauno iki Rygos būtų pratęstas elektrifikuotos linijos Vilnius-Kaunas maršrutas iki Šiaulių. Nemanau jog LG to imsis pati kadangi iš keleivių jie ir taip nuostolį gauna. O reil baltica statybų metu būtų sutraupyta lėšų vykdant 2 projektus vienu metu ir gal net vienam rangovui.
kažkodėl nemanau jog tarkim Šiauliuose bus rail balticos stotis ir kad ten stos traukiniai. Tad manau būtų verta tai padaryti siekiant pagerinti Kauno pasiekiamumą. Taipogi iš Vilniaus į Šiaulius būtų kurkas maloniau keliauti moderniame čekiškame traukinyje.
Kaip manot ar tai būtų logiška jei kada nors sulauksim rail baltico?Paskutinis taisė doncius; 2010.01.19, 15:10.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimągeležinkelio pliusas, kad stotys yra miestų centruose
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimągeležinkelio pliusas, kad stotys yra miestų centruose (aerodromai visi užmiestyje).
Kas dėl oro uostų, tai jie beveik visada yra šalia miesto ar net gerokai už miesto, nors štai Vilniaus ir Šiaulių oro uostai yra miesto administracinėje teritorijoje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąKatik kilo tokia idėja. Jei tiesiant reil baltica nuo Kauno iki Rygos būtų pratęstas elektrifikuotos linijos Vilnius-Kaunas maršrutas iki Šiaulių. Nemanau jog LG to imsis pati kadangi iš keleivių jie ir taip nuostolį gauna. O reil baltica statybų metu būtų sutraupyta lėšų vykdant 2 projektus vienu metu ir gal net vienam rangovui.
kažkodėl nemanau jog tarkim Šiauliuose bus rail balticos stotis ir kad ten stos traukiniai. Tad manau būtų verta tai padaryti siekiant pagerinti Kauno pasiekiamumą. Taipogi iš Vilniaus į Šiaulius būtų kurkas maloniau keliauti moderniame čekiškame traukinyje.
Kaip manot ar tai būtų logiška jei kada nors sulauksim rail baltico?
Yra ant pasaulio užtektinai ir modernių keleivinių dyzelių, bet nupirks kokius keturis ir deklaruos milijardą litų nuostolių, o tada užrauks bet kokius keleivinius maršrutus
Comment
-
Savo archyvuose radau štai ką.
Iki 1932 m. gegužės 21 d. kursavo tik 1 traukinys Ryga–Kaunas–Virbalis-Berlynas-Paryžius, o jau nuo tų pačių metų atidarytas antras traukinys Ryga–Berlynas Nr. 15/ 16. Dalis šio traukinio nuo Radviliškio važiuodavo link Kauno, kita – per Tilžę (šis maršrutas už pirmąjį per Kauną buvo trumpesnis 100 km). Jį sudarė pašto, bagažo, I/II, I/II/III, II/III, III klasės, miegamieji vagonai ir vagonas-restoranas. 1940 m. gegužės 19 d. grafikuose šie maršrutai dar figūruoja, o jau 1941 m. dėl savaime suprantamų priežasčių jų nebėra
Prisegtuke aprašyta traukinio sudėtis ir kiek kas vagonų duodavo. Pasirodo daugiausia jų duodavo Lietuva ir Vokietija, bet ne latviai.
Nr. 1/2: Latvija - 2 vagonus III klasės, Lietuva - 3 vagonus I/II klasės, Vokietija - 1 III klasės, 3 bagažo.
Nr. 15/16 ir 21/22 Lietuva - 2 pašto, 4 III klasės, Vokietija - 3 bagažo, 3 I/II klasės, 3 III klasės. Šis didesnis, nes nes nuo Radviliškio dalis važiuodavo per Tilžę.
Dabar aišku kodėl važiuodavo tokiu lankstu per Kauną, nes praktiškai buvo lietuviškas-vokiškas traukinys, o maniau, kad latviškas.
Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.19, 22:18.
Comment
-
idomus Rusijos atvejis kai traukiniu vos ne du kartus brangiau kainuoja kelionė ir ilgiau nei lėktuvu. Tai kam tas traukinys reikalingas kokia čia logika?
Jei ir nulėks kokia galva atsistos kitas žmogus kuris nieko nepadarys, nes visi nori kad į kišenę vienas kitas koks milijonas inriedėtų.Paskutinis taisė kempas; 2010.02.04, 13:02.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąidomus Rusijos atvejis kai traukiniu vos ne du kartus brangiau kainuoja kelionė ir ilgiau nei lėktuvu. Tai kam tas traukinys reikalingas kokia čia logika?
Jei ir nulėks kokia galva atsistos kitas žmogus kuris nieko nepadarys, nes visi nori kad į kišenę vienas kitas koks milijonas inriedėtų.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
ten kaina kokia akcijine ar be mokesciu gal paimta. tarkim greitai.lt pigiausia randa 165lt, o siaip apie 225 lt, kazkodel rusisku psl dabar neatidaro man tai negaliu ten pasitikrint po kiek parduoda
papildau
taip ir yra aerofloto puslapyje kainos prasideda nuo 19 euru + mokesciai ir rinkliavosPaskutinis taisė JlL; 2010.02.04, 15:17.
Comment
-
http://www.lrytas.lt/videonews/?comm...264967307&sk=1
Heh, kaip suprantu pagaliau pajudes projektas is vietos
Comment
-
Na, jei Dailydka planuoja už 40 milijonų 20 kilometrų bėgių iki Rengės iš naujo kloti, kur trūksta tik pačių bėgių ir pabėgių, tai įdomu, kiek kainuotų europinio geležinkelio tiesimas nuo Kauno į Vilnių, o dar įdomiau, kokiais būdais jis atsipirks, jei Lietuvos didžiajai pramonei arčiau iš Kauno vežtis prekes, t.y. ta atšaka naudosis tik keleiviniai traukiniai
Comment
-
Na nebus jokios atsakos i Vilniu. Nebus jokios europines vezes i Latvija. Daugiausiai, ko galima tiketis - tai linijos iki Kauno, sudvejintos arba lygiagrecios esamai.
Paskaiciuokime, pagal Dailydka, 1 km kainuoja 2 mln. Nuo sienos su Lenkija iki Kauno apie 100 km. Tai iseina 200 mln. Aisku, reikes platinti pylima, statyti keleta nauju tiltu ar rekonstruoti esamus, reikes prasilenkimo keliu ir stociu kelynu. Tai padauginam is 4-5 ir turim ta kaina, apie kuria sneka ministerija - 800 mln. - 1 mlrd.Paskutinis taisė Al1; 2010.02.13, 14:02.
Comment
-
Lietuvos ir Ispanijos padėtis šiek tiek nesulyginama. Už Ispanijos daugiau nieko nėra, o už Lietuvos yra Rusija, kuri šitos vėžės niekada neatsisakys. Tikriausiai Lietuvai teks turėti abi vėžes, gal net iki tokio lygmens, kad pagrindiniai geležinkeliai (Šeštokai-Kaišiadorys, Vilnius-Klaipėda, ilgainiui Šiauliai-Jelgava) turėtų būti tiesiog sudvigubintos vėžės.
O greitaeigį grynai keleivinį geležinkelį nurašyčiau į svajuko drambliones.
Comment
Comment