LG lyg ir "Industrijos garante" draudziasi. Bent jau automobilius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNori pasakyti LG mokes latvijos pilieciui kompensacija? Kazko abejoju.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTam, kad jis sumoketu Latvijoje, turi buti isiregistraves PVM moketoju. Arba naudotis vietos tarpininku paslaugomis, t.y. turi buti sudares sutarti su bilietu platinimo agenturomis ar tos salies gelezinkeliais del bilietu platinimo.
Su autobusais cia ir iskyla daugiau problemu nei su gelezinkeliais.
Kokių, pavyzdžiui?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Su autobusais tokios problemos. Bilieto vairuotojas parduoti negali kitos salies teritorijoje. Tam turi buti, pirma, imone iregistruota PVM moketoju kitoje salyje. Antra, tureti tos salies kasos aparata. Trecia, atsiskaityti tos salies valiuta. Jei bilietas parduodamas per agenturas, turi buti sudarytos atitinkamos sutartys. Jei bilietai parduodami autobusu stotyse, tai irgi turi buti sudarytos sutartys. Vat cia ir problema iskyla. Kad reikia sudarinet sutarti su kiekviana autobusu stotimi, nes jos nera centralizuotai valdomos. Ko nepasakysi apie gelezinkelio stotis. Taip kad su kiekviena maza tarpine stotimi reiketu sudarineti sutartis, jei bilietai nebutu parduodami autobuse. Toliau. Parduodant bilietus tarpinese stotyse iskyla vietu rezervavimo problema, kuri nera isspresta net vidaus pervezimuose. Todel ir yra sudaromos sutartys su stambiomis stotimis, dazniausiai galinemis marsruto stotimis...
Comment
-
Tai traukinio atveju taip pat reiktų registravimosi, kasos aparato ir pan. Dėl to, jog su kiekviena stotim atskirai tartis, sutinku.
O kokia čia vietų rezervavimo problema? Autobusas ir traukinys turi apibrėžtą vietų skaičių, internetu neturi būt parduodama daugiau bilietų, nei kad yra vietų, o sustojus ir įlipus atsitiktiniam keleiviui jis atsisės, jei bus vietos tik.
O šiaip tai toli nuo temos jau čia.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Iš bėdos gali traukinys ir be kasos aparato, svarbu, kad keleivis galėtų stotyje tą bilietą nusipirkti, į ką ir baksnoja Al1 - autobusams reikia suderinti bilietų pardavimą su kiekviena mažiausia pakeleivinga stotimi. Traukiniams užtenka susitarimo su viena vienintele bendrove - „Latvijas dzelzceļš“ („Pasažieru Vilciens“?).
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąTai traukinio atveju taip pat reiktų registravimosi, kasos aparato ir pan. Dėl to, jog su kiekviena stotim atskirai tartis, sutinku.
O kokia čia vietų rezervavimo problema? Autobusas ir traukinys turi apibrėžtą vietų skaičių, internetu neturi būt parduodama daugiau bilietų, nei kad yra vietų, o sustojus ir įlipus atsitiktiniam keleiviui jis atsisės, jei bus vietos tik.
O šiaip tai toli nuo temos jau čia.
Del vietu rezervavimo yra problema. Ne visi bilietai parduodami internetu. Pardavimo stociu kasose atveju reikalinga vieninga rezervavimo sistema, prie kurios prieitu visos stotys, kuriose stoja pravaziuojantis autobusas. O tokios nera nei Lietuvoje, nei Latvijoje.
Stovinciu keleiviu vezti negalima tarptautiniais marsrutais. Be to visi autobusu keleiviai turi buti prisisege saugos dirzus, aisku, autobusuose, vykstanciuose tokiais marsrutais, turi buti saugos dirzai. Taip kad sis reikalavimas netgi bilietu pardavima autobuse (pilnai isiregistravus PVM moketoju ir turint tos salies kasos aparata) padaro tikru galvos skausmu. O jei priemus keleivi i paskutine laisva vieta, kitoje stotyje i sedima vieta pretenduos kasoje ar internetu pirkes bilieta keleivis. Nebent autobuse butu rysys su bilietu rezervavimo sistema...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarptautiniuose traukiniuose nebutina, kad palydove parduotu bilietus. Beje, nepastebejau, ar traukinyje Vilnius - Klaipeda - Vilnius palydoves parduotu bilietus nenusipirkusiems ju kasose.
Del vietu rezervavimo yra problema. Ne visi bilietai parduodami internetu. Pardavimo stociu kasose atveju reikalinga vieninga rezervavimo sistema, prie kurios prieitu visos stotys, kuriose stoja pravaziuojantis autobusas. O tokios nera nei Lietuvoje, nei Latvijoje.
Stovinciu keleiviu vezti negalima tarptautiniais marsrutais. Be to visi autobusu keleiviai turi buti prisisege saugos dirzus, aisku, autobusuose, vykstanciuose tokiais marsrutais, turi buti saugos dirzai. Taip kad sis reikalavimas netgi bilietu pardavima autobuse (pilnai isiregistravus PVM moketoju ir turint tos salies kasos aparata) padaro neimanomu. Nebent autobuse butu rysys su bilietu rezervavimo sistema...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTarptautiniuose traukiniuose nebutina, kad palydove parduotu bilietus. Beje, nepastebejau, ar traukinyje Vilnius - Klaipeda - Vilnius palydoves parduotu bilietus nenusipirkusiems ju kasose.
Del vietu rezervavimo yra problema. Ne visi bilietai parduodami internetu. Pardavimo stociu kasose atveju reikalinga vieninga rezervavimo sistema, prie kurios prieitu visos stotys, kuriose stoja pravaziuojantis autobusas. O tokios nera nei Lietuvoje, nei Latvijoje.
Stovinciu keleiviu vezti negalima tarptautiniais marsrutais. Be to visi autobusu keleiviai turi buti prisisege saugos dirzus, aisku, autobusuose, vykstanciuose tokiais marsrutais, turi buti saugos dirzai. Taip kad sis reikalavimas netgi bilietu pardavima autobuse (pilnai isiregistravus PVM moketoju ir turint tos salies kasos aparata) padaro tikru galvos skausmu. O jei priemus keleivi i paskutine laisva vieta, kitoje stotyje i sedima vieta pretenduos kasoje ar internetu pirkes bilieta keleivis. Nebent autobuse butu rysys su bilietu rezervavimo sistema...
Faktas, kad Klaipėdos AS maršrutu Klaipėda-Šiauliai-Ryga negalima vežti keleivių ir Lietuvos teritorijoje - pvz. Šiauliai-Klaipėda ir atvirkščiai. Iš Rygos dauguma keleivių išsibarsto iki Šiaulių. Užsarys ir tą maršrutą kaip kad nuo pernai gruodžio mėn. Šiauliai-Ryga. Liks tik estų Eurolines 3 maršrutai.
Absurdas. Čia juk ne svetimos valstybės teritorija.
Tiesa pasakius nuplaukėm ne į temą - grįžomt į tą pačią diskusiją iš kitos temos. Prasidėjo nuo klausimo ar mistiniu RailBaltica geležinkeliu bus galima vežti keleivius iš Marijampolės į Kauną. Moderatoriai gal visą tą balastą perkels į kitą temą.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 18:38.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTiesa pasakius nuplaukėm ne į temą - grįžomt į tą pačią diskusiją iš kitos temos. Prasidėjo nuo klausimo ar mistiniu RailBaltica geležinkeliu bus galima vežti keleivius iš Marijampolės į Kauną. Moderatoriai gal visą tą balastą perkels į kitą temą.
Pvz. šią savaitę nevažiavau iš Roterdamo į Amsterdamą su Thalys (Paris Nord - Amsterdam) vien tik dėl jo vėlavimo pusvalandžiu ir ėmiau vietinį.
Sykį šį maršrutą įveikiau su Brussels-Amsterdam traukiniu.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBilietų pardavimas internetu nutraukiamas arba maršruto dieną, arba šiam pradėjus kelionę - tokiu būdu išsprendžiama problema imti ar ne keleivius pakėlės stotyse.
Faktas, kad Klaipėdos AS maršrutu Klaipėda-Šiauliai-Ryga negalima vežti keleivių ir Lietuvos teritorijoje - pvz. Šiauliai-Klaipėda ir atvirkščiai. Iš Rygos dauguma keleivių išsibarsto iki Šiaulių. Užsarys ir tą maršrutą kaip kad nuo pernai gruodžio mėn. Šiauliai-Ryga. Liks tik estų Eurolines 3 maršrutai.
Absurdas. Čia juk ne svetimos valstybės teritorija.
Tiesa pasakius nuplaukėm ne į temą - grįžomt į tą pačią diskusiją iš kitos temos. Prasidėjo nuo klausimo ar mistiniu RailBaltica geležinkeliu bus galima vežti keleivius iš Marijampolės į Kauną. Moderatoriai gal visą tą balastą perkels į kitą temą.
Isimtis tik marsrute is Vilniaus i Varsuva - bilietai tarp Vilniaus ir Kauno neparduodami. Bet cia tik del to, kad liktu vietu vaziuojantiems i Lenkija.
O juk bilietai i si autobusa platinami kaip gelezinkelio...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBus galima. Juk ir dabar autobusu Varsuva - Vilnius, kuris vaziuoja vietoj traukinio, keleiviai vezami ir is Marijampoles i Kauna, Vilniu, ir is Kauno i Vilniu.
Isimtis tik marsrute is Vilniaus i Varsuva - bilietai tarp Vilniaus ir Kauno neparduodami. Bet cia tik del to, kad liktu vietu vaziuojantiems i Lenkija.
O juk bilietai i si autobusa platinami kaip gelezinkelio...
Geriau padiskutuokime, kodėl kainos "kosminės" važiuojant tarptautiniais traukiniais (Šeštokai-Talinas, Ryga-Simferopolis, Ryga-Vilnius, Vilnius-S. Peterburgas) trumpus atstumus. Važiuojant gerokai toliau nei Vilnius - išsilygina (turėjau omeny Ryga-Simferopolis 2006 m.). Pasak LG keleivių vežimo direkcijos direktoriaus R. Burkovskio Vilnius-Ryga kainuotų 100 LTL - t. y. 2 kartus brangiau nei autobusu. Čia labai aktuali problema vystant temą RailBaltica.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 18:45.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąGeriau padiskutuokime, kodėl kainos "kosminės" važiuojant tarptautiniais traukiniais (Šeštokai-Talinas, Ryga-Simferopolis, Ryga-Vilnius, Vilnius-S. Peterburgas) trumpus atstumus. Važiuojant gerokai toliau nei Vilnius - išsilygina (turėjau omeny Ryga-Simferopolis 2006 m.). Pasak LG keleivių vežimo direkcijos direktoriaus R. Burkovskio Vilnius-Ryga kainuotų 100 LTL - t. y. 2 kartus brangiau nei autobusu. Čia labai aktuali problema vystant temą RailBaltica.
Tiesa, yra dar pirma klasė, kur kiek brangiau (74,60 eur).kaip?
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąSiūlau nebegrįžt prie to pačio, ką jau buvom seniai išsiaiškinę, o tai gaunasi be galo be krašto kaip sugedusi plokštelė.
Geriau padiskutuokime, kodėl kainos "kosminės" važiuojant tarptautiniais traukiniais (Šeštokai-Talinas, Ryga-Simferopolis, Ryga-Vilnius, Vilnius-S. Peterburgas) trumpus atstumus. Važiuojant gerokai toliau nei Vilnius - išsilygina (turėjau omeny Ryga-Simferopolis 2006 m.). Pasak LG keleivių vežimo direkcijos direktoriaus R. Burkovskio Vilnius-Ryga kainuotų 100 LTL - t. y. 2 kartus brangiau nei autobusu. Čia labai aktuali problema vystant temą RailBaltica.
Tarptautinių (iš/į trečiąsias šalis) keleivinių traukinių kainodara sudėtingesnė. Galioja tam tikra taikomų koeficientų sistema. Kažkas juk turi apmokėti už pasienio ir muitinės tarnybų darbą ir kitas papildomas sąnaudas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei autobusai veza uz 50 lt tai nereiskia, kad jie dirba pelningai. Vienas po kito ir nunyks tokie marsrutai.kaip?
Comment
-
Tai paskaiciuojam. Jei 50 Lt uz bilieta autobusu. Tarkim, vezama 40 keleiviu. Nors toks uzpildymas retai buna. Daznai matau vaziuojancius autobusus su kokiu 20 keleviu. Na, tarkim, 40 keleiviu. 2000 Lt surenkama uz bilietus. Vezant 20 keleiciu tik 1000 Lt. Ne veltui nuo sausio 15 d. is Vilniaus i Ryga is 6 Eurolines autobusu lieka tik 4. Ir dar du Ecolines reisai per diena, isskyrus treciadien ir penktadieni.
Taigi, kiek keleiviu is Vilniaus i Ryga vyksta autobusu per diena? 200-300. Kartai gal iki 400. Ir retai kada apie 600...
Kiek is ju persestu i traukini uz 50 Lt, jei jis vaziuotu 1 karta per diena?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai paskaiciuojam. Jei 50 Lt uz bilieta autobusu. Tarkim, vezama 40 keleiviu. Nors toks uzpildymas retai buna. Daznai matau vaziuojancius autobusus su kokiu 20 keleviu. Na, tarkim, 40 keleiviu. 2000 Lt surenkama uz bilietus. Vezant 20 keleiciu tik 1000 Lt. Ne veltui nuo sausio 15 d. is Vilniaus i Ryga is 6 Eurolines autobusu lieka tik 4. Ir dar du Ecolines reisai per diena, isskyrus treciadien ir penktadieni.
Taigi, kiek keleiviu is Vilniaus i Ryga vyksta autobusu per diena? 200-300. Kartai gal iki 400. Ir retai kada apie 600...
Kiek is ju persestu i traukini uz 50 Lt, jei jis vaziuotu 1 karta per diena?
O dėl traukinių - aišku viena - jei jie neatliks vietinių pervežimų (tarkim Kėdainiai-Joniškis) "ne kosminėm kainom" gal ir apsimokėtų juos leisti.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 23:25.
Comment
Comment