Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tiksliai tave suprantu, bet tokie darbai atliekami ne depe o ant tų pačių kelių. Šiandien teko matyti filmuką kaip tie darbai atliekami Lenkijoj, tai yra atjungiami vežimeliai nuo vagono, vagonas pakeliamas, 1520mm vežimeliai nustumiaimi, ant to pačio kelio atstumiami 1435mm vežimeliai, vagonas nuleidžiamas, sutvirtinamas ir važiuojam- taip patvarkyti vieną keleivinį vagoną užtrunka vid. 6 min.
    Vienas filmukai:
    http://www.youtube.com/watch?v=4H6iu...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=WPR6K...eature=related
    Šilumvežio ST44 perkėlimas nuo vienų vežimėlių ant kitų.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.12.22, 11:39.

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      O "Rail Baltica" geležinkelį kažkodėl mėgstu lyginti su tokiu XIX amžiaus transporto statiniu kaip Ventos-Dubysos kanalas. Apie jį vis galvoju būdamas prie Dubysos ties Ariogala. Apie grandiozinius to meto planus vandens keliu (upėmis, kanalais) sujungti Varšuvą su Ventspiliu ir viso to rezultatą išvaizdžiau rodo Augustavo kanalas.
      čia gana teisinga analogija, galima įžvelgti norą rasti pigų prekių transportavimo būdą. lygiai taip pat buvo daroma ir vakaruose pvz. anglija.
      šiandien visas pigias transporto rūšis (laivus ir geležinkelius), lenkia autotransportas.
      pažiūrėkit kiek žmonių šalą latvijos rusijos pasienyje, geležinkelis leistų to išvengti, sustatei vagonus prie sienos ir tegu pasiunta
      dar viena priežastis, kad kol kas vidurio ir rytų europoje žmogaus darbas vertinamas neadekvačiai.
      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

      Comment


        Autotransportas lenkia visas kitas transporto rusi tik del to, kad i autotransporto infrastruktura valstybes investuoja neproporcingai daug lesu. Tuo tarpu tiek i gelezinkeliu, tiek ir vidaus vandenu transporta po Antrojo pasaulinio pabaigos nebuvo pakankamai investuojama. Jis degradavo ir galiausiai nebeatitiko poreikiu...

        Comment


          nuo senu laiku pasaulis siek tiek pasikeite. Tarkim seniau gamini batus visus vienodus tik dydziai kazkiek skiriasi ir tai vos vos. Nu tai ir gali juos i koki novasibirska vagonais varyt. Dabar nieks isvis nenori vienodu batu turet tai ir gamina mazom partijom ir veza mazom masinom. Ir taip su daugeliu dalyku. Gelezinkelis is esmes liko tik zaliavom pervezt.

          Comment


            Ne visai. Esme tame, kad gelezinkeliams reikia grizti i tuos laikus, kai tik jie atsirado. I XIX a. ir is naujo atrasti smulkiu kroviniu transportavimo nisa... Juk nuo to viskas prasidejo...

            Comment


              nereikia pamirsti kad tuo metu kitokio transporto nebuvo, o gelezinkeliu nuo duru iki duru nenuvesi, vat ir viskas.

              Ir dar, idomu ar skaiciuojant investicijas 1km i kur daugiau investuojama i begius ar i asfalta.

              Comment


                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                nereikia pamirsti kad tuo metu kitokio transporto nebuvo, o gelezinkeliu nuo duru iki duru nenuvesi, vat ir viskas.
                Taip, nebuvo, bet ir vandens transportas kur kas labiau buvo išnaudojamas. Geležinkeliu nuo durų iki durų nenuveši, bet iš karjero į katilinę/gamyklą arba iš gamyklos į gamyklą, iš gamyklos į/iš sandėlio — visada prašom
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  ne investicijos i 1km kaina, bet bendros salies islaidos 1km. Vat pvz siemet LG, ES ir LR i begiu infrastruktura ikiso 500 mln (tarkim), o i kelius keliu direkcija, savivaldybes, ES ir LR bendrai 3 mlrd (irgi tarkim) o km begiu yra 2000 o keliu kokie 30000. Na ir visa matematika toliau aiski.

                  Comment


                    Valstybė į geležinkelių infrastruktūrą finansuoja labai mažai - lyginant su autokeliais tai ašaros. Didžioji investicijų dalis eina iš LG. Bent taip rašė LG savo oficialioje svetainėje.
                    Įtariu dėl šios priežasties LG ir nerodo didelio susidomėjimo RailBaltica - kam kišti įmonės uždirbtas lėšas kai jų reikia kitiems ne mažiau svarbiems reikalams.
                    Berods, į keleivinių traukinių išlaidas įskaičiuoti ir infrastruktūros mokesčiai kai autobusų parkai nuo kelių infrastruktūros mokesčio yra atleisti (arba tas mokestis labai jau simbolinis).
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.23, 21:40.

                    Comment


                      pasaulyje išrastas puikus daiktas - konteineris
                      tai "fūros" dydžio talpykla, kurą galima transportuoti jūra, upėmis, geležinkeliu ir autotransportu.
                      konteinerio adresavimas tikrai nesudėtinga procedūra
                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                      Comment


                        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                        pasaulyje išrastas puikus daiktas - konteineris
                        tai "fūros" dydžio talpykla, kurą galima transportuoti jūra, upėmis, geležinkeliu ir autotransportu.
                        konteinerio adresavimas tikrai nesudėtinga procedūra
                        taip tik konteineri vezti fura tarkim is moletu i zalcburga daug paprasciau nei gelezinkeliu.

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Valstybė į geležinkelių infrastruktūrą finansuoja labai mažai - lyginant su autokeliais tai ašaros. Didžioji investicijų dalis eina iš LG. Bent taip rašė LG savo oficialioje svetainėje.
                          tas LG verksmas, kad jie patys investuoja, atsibodes ir nepagristas. Galima juos reorganizuot atimt is ju begius atiduot juos valstybei (kaip ir kelius) ir rinkti is ju tiek mokescio uz naudojimasi kiek dabar investuoja ir tuos pinigus investuos valstybe, kas del to pasikeis?. LG duota pilna autonomija ir monopolija siuo klausimu, tai patys ir turi investuot.

                          I kelius investuoja valstybe is surinktu mokesciu. T.y. netesiogiai investuoja kiekvienas vairuotojas zodziu tas pats kas LG atveju tik LG turi teise patys administruot savo investicijas, o paprastu keliu vairuotojai negali.

                          Del to ir sakau kad lygint reikia ne valstybes biudzeto investicijas, o bendras salies investicijas. Tada greiciausiai ir matysim kad begius turim auksinius lygininat su asfaltu.

                          Comment


                            Girdėjau, kad Austrijoje fūroms važiuoti magistralėmis neleidžiama, jos prie sienos keliamos ant geležinkelio platformos ir transportuojamos taip, veliau nuo krovininės stoties iki durų nuveža fūra, manau tai viena iš išmintingiausių sistemų, nes neužkišami tarpmiestiniai keliai fūromis taip palengvinant eismo sąlygas ir netaip greitai išsinešioja kelio danga.

                            Comment


                              Ar mieli kolegos nejaučia, kad kalbomis apie fūras Austrijoje, vandens transportą, konteinerių transportavimo privalumus ir, žinoma, sunkumus statant energijos tiltus, nušoko nuo bėgių ir užmiršo, kaip ši tema vadinasi?

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Ar mieli kolegos nejaučia, kad kalbomis apie fūras Austrijoje, vandens transportą, konteinerių transportavimo privalumus ir, žinoma, sunkumus statant energijos tiltus, nušoko nuo bėgių ir užmiršo, kaip ši tema vadinasi?
                                Visą tai galima pavadinti projekto ekonominė-praktinė pusė, nes diskusija vadinasi ne geležinkelio trasa "Rail balticaČ, o būtent projektas, o į projektą įeina ir daug šalutinių dalykų, pavyzdžiui poveikis aplinkai

                                Comment


                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  taip tik konteineri vezti fura tarkim is moletu i zalcburga daug paprasciau nei gelezinkeliu.
                                  O dar paprasčiau yra iš Zalcburgo traukiniu žymiai pigiau, nežymiai lėčiau, neužkišant kelių ir neteršiant gamtos atvaryti tą konteinerį iki Kauno ar Vilniaus, o tik tada varyti vilkiku iki Molėtų...

                                  Comment


                                    Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                    tas LG verksmas, kad jie patys investuoja, atsibodes ir nepagristas. Galima juos reorganizuot atimt is ju begius atiduot juos valstybei (kaip ir kelius) ir rinkti is ju tiek mokescio uz naudojimasi kiek dabar investuoja ir tuos pinigus investuos valstybe, kas del to pasikeis?. LG duota pilna autonomija ir monopolija siuo klausimu, tai patys ir turi investuot.

                                    I kelius investuoja valstybe is surinktu mokesciu. T.y. netesiogiai investuoja kiekvienas vairuotojas zodziu tas pats kas LG atveju tik LG turi teise patys administruot savo investicijas, o paprastu keliu vairuotojai negali.

                                    Del to ir sakau kad lygint reikia ne valstybes biudzeto investicijas, o bendras salies investicijas. Tada greiciausiai ir matysim kad begius turim auksinius lygininat su asfaltu.
                                    Visiškai užtektų, kad Lietuvos Geležinkeliams būtų grąžintas tas dyzelino akcizas, kurį jie yra priversti sumokėti, ir kuris yra skiriamas automobilių keliams, nors Lietuvos Geležinkeliai tais keliais beveik visiškai nesinaudoja. Už tą grąžintą akcizą Lietuvos Geležinkeliai ne tik bėgius palopytų, bet ir gal kokį patogesnį traukinuką įkirstų keleiviams pavežti.

                                    Comment


                                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                      Visiškai užtektų, kad Lietuvos Geležinkeliams būtų grąžintas tas dyzelino akcizas
                                      as ne apie tai kad jiems kazko daugiau reik o apie tai kad ir taip per daug turi.

                                      Comment


                                        Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                        as ne apie tai kad jiems kazko daugiau reik o apie tai kad ir taip per daug turi.
                                        Reto keistumo išvada... Ar LG turi modernų keleivinių riedmenų parką? Ar geležinkeliai modernizuoti tiek, kad bent Kenos-Vilniaus-Kauno-Kybartų tranzito koridoriuje būtų užtikrintas adekvatus traukinių greitis? O Vilniaus-Šiaulių-Klaipėdos koridoriuje? O kur keleiviniai traukiniai į Rygą ir į Taliną? Kodėl daugumoje vietinės reikšmės geležinkelių bėgiai vis dar ant medinių pabėgių, o traukinių greitis ribojamas iki 60 km/h ir dar mažiau?

                                        Jei esant analogiškos būsenos asfaltuotiems keliams koks nors gudročius pasakytų, kad kelininkai ir taip per daug turi, tikriausiai būtų užjuoktas ir pirštais išbadytas...

                                        O Lietuvos Geležinkeliai šitaip „per daug turėdami“ dar turi ir automobilių kelius išlaikyti mokėdami už kurą...

                                        Comment


                                          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                          O dar paprasčiau yra iš Zalcburgo traukiniu žymiai pigiau, nežymiai lėčiau, neužkišant kelių ir neteršiant gamtos atvaryti tą konteinerį iki Kauno ar Vilniaus, o tik tada varyti vilkiku iki Molėtų...
                                          kalba ne apie ekologija, greiti ar dar kazka - kalba apie patoguma. O patogu yra tada kai tu pats gali ikraut konteineri i fura ir kazkas pats ji atsiims kazkur kitur. Jei vesi gelezinkeliu tai reikes ikraut i fura moletuose, iskraut kur nors paneriuose, pakraut i traukini, perkraut sestokuose, perduot kitam vezejui ant sienu, iskraut zalcburge (jei ten yra begiai) ir nuvezt iki galutinio adresato. Pirma viskam reiketu samdyti ekspedijavima, antra butu neaiski kainodara. Taip jeigu tokiu konteineriu turi tukstancius ir gali gerai isisavint schema tai dar suprantama, bet jei tai vienetinis variantas?

                                          O del zymiai pigiau - pvz vezti 24 tonas x 2 furos ar viena 48 tonu vagona is ukrainos i vilniu tai pigiau gaunasi su furom, deja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X