Na kažkaip keista apie tai girdėti, nes šiadien Masiulis per labą rytą šnekėjo apie šį projektą ir džiūgavo, jog sugebėjo sumažinti projekto kainą nuo 1,8mlrd. iki 0,8mlrd. Sakė jog nutarta europinę vėžę sumontuoti ant dabartinės trasos, ant to pačio pylimo, taip sutaupoma išperkant žemę. Ar aš čia susapnavau?
Na va. Jei ir bus "palaiminta" RailBaltica, tai tikriausiai nuties antraji kelia iki Kazlu Rudos, gal keliose vietose siek tiek patiesindami esama vingiuota tarp Kalvarijos - Sestoku - Mockavos. O nuo Kazlu Rudos lygiagreciai iki Jiesios - trikelis butu. Toliau iki Kauno gelez. stoties viena kelia perkaltu i 1435 mm, o per HE nutiestu antraji kelia 1435 mm.
Arba is vis iki Marijampoles ar net Kazlu Rudos gali nutiesti sudvejinta veze.
Na kažkaip keista apie tai girdėti, nes šiadien Masiulis per labą rytą šnekėjo apie šį projektą ir džiūgavo, jog sugebėjo sumažinti projekto kainą nuo 1,8mlrd. iki 0,8mlrd. Sakė jog nutarta europinę vėžę sumontuoti ant dabartinės trasos, ant to pačio pylimo, taip sutaupoma išperkant žemę. Ar aš čia susapnavau?
Nesapnavai, ką tik per Lietuvos ryto TV tą patį šnekėjo, bei džiaugėsi šiuo projektu (jo konkurencingumu), jog Kaune susidurs europinė ir rusiška vėžė, kurios negalės pasiūlyti kuriam laikui jokie kiti kaimynai.
Nesapnavai, ką tik per Lietuvos ryto TV tą patį šnekėjo, bei džiaugėsi šiuo projektu (jo konkurencingumu), jog Kaune susidurs europinė ir rusiška vėžė, kurios negalės pasiūlyti kuriam laikui jokie kiti kaimynai.
O Batka nieko pasiūlyt jau dabar negali?
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Nežinau ar gali, ar ne - televizorius kaip fonas veikė tuo metu Bet pastoviai Masiulis linksniavo latvius, jog šie nesugebės nieko pasiūlyti - nes turi atnaujinti savo infrastruktūrą pirma, o tik nebent gerokai vėliau prisjungs prie europinės vėžės. O šiaip atrodė net per daug pasitikintis ekonomine nauda šio projekto, kuomet nėra beveik konkurencijos
Nežinau ar gali, ar ne - televizorius kaip fonas veikė tuo metu Bet pastoviai Masiulis linksniavo latvius, jog šie nesugebės nieko pasiūlyti - nes turi atnaujinti savo infrastruktūrą pirma, o tik nebent gerokai vėliau prisjungs prie europinės vėžės. O šiaip atrodė net per daug pasitikintis ekonomine nauda šio projekto, kuomet nėra beveik konkurencijos
Hmm, kuklia mano nuomone, tai, jei latviam nereikia, tai nieko tokio Kiek ES pinigų duos, bent iki savęs padorią vėžę nustiesim ir bus gerai
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
O kam? Pamirskit greiti. Jei bus sudvejintas kelias ar salia esamo vingiuoto nutiestas naujas iki Kauno, jokiu Euroeksopresu nebus! Geriausiu atveju 100 km/h keleiviniams ir 80 km/h krovininiams. Galbut atskiruose ruozuose, ypac tarp Kauno - Kazlu Rudos, dar galbut nuo Kazlu Rudos iki Marijampoles - 120 km/h. Taip kad kelione sutrumpes kokia valanda, gal 1.5, jei lenkai savo linija sutvarkys. O persesti galima ir Kaune. Tik kad tvarkarasti su greituoju elektriniu traukiniu suderintu.
Susisiekimo ministras E. Masiulis: „Užsitikrinome Europos Komisijos viceprezidento A. Tajani palaikymą „Rail Baltica“ projektui“
Konferencijos dėl transeuropinio transporto tinklo TEN-T ateities Neapolyje (Italija) metu Europos Komisijos viceprezidentas Antonio Tajani dar kartą patikino Lietuvos susisiekimo ministrą Eligijų Masiulį, kad projektą „Rail Baltica“ laiko svarbiu Europos susisiekimo sistemai ir pasisako už jo išlikimą prioritetinių projektų sąraše.
„Šią savaitę turėjome ne vieną darbinį susitikimą su Europos Komisijos atstovais, pristatėme naujus pigesnius ir greičiau įgyvendinamus „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo būdus. Mūsų siūlymams pritarė Europos Komisijos viceprezidentas, o tai sudaro prielaidas manyti, kad ES ir toliau „Rail Balticą“ laiko prioritetiniu projektu“, – pabrėžė susisiekimo ministras E. Masiulis.
„Mano nuomonė dėl „Rail Baltica“ projekto – palanki. Optimistiškai vertinu pasiryžimą supaprastinus techninius sprendimus ir sumažinus kaštus įgyvendinti šį projektą iki 2013 metų. „Rail Baltica“ projektas yra svarbus visai Europos Sąjungos susisiekimo sistemai, ne vien Baltijos šalims. Manau, kad „Rail Baltica“ turi išlikti prioritetinių Europos transporto projektų sąraše“, – sakė EK transporto komisaras A. Tajani.
The Republic of Latvia declared a state of "Rail Baltica" research procurement
21/10/2009
27. June 2007. signed in the Republic of Latvia Ainars Šlesers Transport and Communications and Transport and Communications of the Republic of Lithuania Algirdas BUTKEVIČIUS Riga under the Memorandum of Understanding. 5. July and 12 July 2007. signed a similar memorandum in accordance with the Transport and Communications of the Republic of Latvia and Estonia, the Republic of Ainars Šlesers Economic Affairs and Communications Juhan Parts. This memorandumites two Parties agreed to 2007-2013. The TEN-T budget to support work in the application relating to the 1435 mm gauge railway line for analysis.
4. December 2008. Decision C (2008) 7494 The European Commission supports the project "European standard-gauge line 1435mm Rail Baltica (Estonian railway section) Studies on the European Union's TEN-T program at 50%.
Since the Rail Baltica project objectives have been to all three of the common, feasibility studies, procurement of the first stage of the project will be conducted jointly. Tender for carrying out the responsibility of the Republic of Latvia Ministry of Transport.
Rail Baltica research procurement No 2009/15 SM promulgated on 19 October 2009. The deadline for submission of tenders is 15 December 2009. Contract documents are available in the Republic of Latvia Ministry of Transport website:http://www.sam.gov.lv/satmin/content/?cat=385
The person responsible for the procurement is Egils Stokis:
Phone: +371 670 2818
E-mail:egils.stokis@sam.gov.lv
I have noticed that there is A LOT of topics about baltic railway called Rail Baltica (E75 railway line) in forum and in the news.
I have been following most of them (Finnish, Estonian, Latvian, Lithuanian, Polish, Russian) with the –ever so handy- Google translator: http://www.google.com/language_tools?q=asd&hl=en
I guess the old saying “there is no smoke without fire” Is in this case -> “a lot of talk means some development in the project”
Polish news:
Rail Baltica: a consultation in Bialystok. Tłumów nie było. The crowd was not there. -> INTO THIS NEWS YOU CAN MAKE COMMENTS BY CLICKING “ADD A COMMENT” http://translate.google.fi/translate...OK%2F390767696
O Lietuvoj kad tokius traukinius padaryt matyt būtų begalės ne tiek techninių problemų, kiek popierizmo.
Nu tai jei apkritai kokius nors traukinius europinei vėžei pirks - popierizmas jau neturėtų labai nuo modelio skirtis. Ar tikimasi, kad lenkų traukiniai čia važiuos? Kažkaip neprisimenu jokios kalbos šiuo klausimu, būtent, nutiesus tą RailBaltica ruožą (iki Kauno?) kas juo važinės.
Ir geriausiu atveju jie būtų tik keleiviniai, nieks anglių jais nevežtų. Apskritai Rail Baltica yra skirtas daugiau krovinių pervežimui, o ne keleiviniams traukiniams... Prancūzų TGV ar vokiečių ICE važiuoja greitai dėl to, kad didžioji dalis greitujų geležinkelių buvo nutiesti visiškai nauji, kas kėlė visuomenės nepasitenkinimą tam tikru metu...
Leiskit paklaust ką bendro turi paskutieji pranešimai per keletą puslapių su šios temos pavadinimu "Rail Baltica". Beprasmiams pliurpalams siūlau susikurti naują temą.
Prašyčiau moderatorių dirbti savo darbą - kontroliuoti pasisakymus temose.
Nutrūkę tiesioginiai oro skrydžiai tarp Vilniaus ir svarbiausių Europos sostinių, iš mirties taško neišjudinamas „Rail Baltica“ geležinkelio projektas, kurį dėl neįtikėtino jo vykdytojų nerangumo Europos Sąjunga jau ketina išbraukti iš prioritetinių Baltijos jūros regiono ir Vidurio Europos projektų sąrašo, teikia mažai vilčių, kad Lietuvos izoliacija ilgiau neužsitęs. Apie tai, kodėl tapome atskirti nuo pasaulio bei pastangas šią atskirtį sumažinti – pokalbis su susisiekimo ministru Eligijumi Masiuliu.
......
Lietuvos izoliaciją iš dalies galėtų sumažinti ir šiuolaikiškas europinės vėžės geležinkelis, kuriuo būtų galima važiuoti ne mažesniu kaip 120 km/val. greičiu. Praėjusį mėnesį Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos transporto ministrai pasirašė bendrą deklaraciją, patvirtindami siekį iki 2013 metų įgyvendinti „Rail Baltica“ projektą – geležinkelio linija sujungti Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir Helsinkį. Ar tai realu? Kodėl šis projektas niekaip nepajuda iš vietos?
Atėję radome ankstesnės valdžios grandiozinius – apie 1,8 mlrd. Lt vertės – planus: nutiesti europinę vėžę nuo Lenkijos iki Kauno. Akivaizdu, kad pagal tuos planus, ji jau turėjo būti nutiesta. Tačiau iki šiol realūs darbai nėra prasidėję.
Norint nutiesti naują vėžę, tektų išpirkti apie 200 privačių sklypų, dėl to projektas labai pabrangtų, jo įgyvendinimas užsitęstų. „Rail Baltica“ projekto ES koordinatoriui Pavelui Teličkai pasiūlėme paprastesnį variantą: tiesti europinę vėžę ant esamo geležinkelio pylimo nuo Lenkijos iki Kauno. Tokiu atveju 2013 m. atvestume europinę vėžę į Kauną už maždaug 800 mln. litų. Tiesa, traukinių greitis sumažėtų nuo projektinio 160 iki 90–100 km/val., kadangi senos vėžės pylimas nėra toks tiesus, koks būtų naujas. Tačiau tai nėra labai svarbu, nes ši atkarpa – tik nedidelė viso projekto dalis.
Kaimynams „Rail Baltica“, regis, irgi nekelia didelio ūpo?
Lenkai patvirtino, kad jie atkarpą nuo Varšuvos iki Lietuvos rekonstruos iki 2016 m., o latviai dvejiems metams projektą stabdo. Tačiau mums strategiškai svarbu, kad europinė vėžė pasiektų Kauną, nes tai padidintų Lietuvos logistinį patrauklumą. O iš Kauno į Latviją iki Helsinkio „Rail Baltica“ bus tiesiama rekonstruojant rusiškos vėžės atkarpas, kuriose būtų galima padidinti galimą greitį.
Ar neišnyko grėsmė, kad ES iš viso išbrauks „Rail Baltica“ iš prioritetinių projektų sąrašo?
Pavojus yra, nors ir sumažėjęs.
........
„Valstiečių laikraštis“
...... Tiesa, traukinių greitis sumažėtų nuo projektinio 160 iki 90–100 km/val. ....... tai tiesiog nuostabu nieko išvis nereikia daryti. Tiesiog pasiimi pinigus ir toliau gali ieškoti ką dar apmulkinti. Jau kalbos vien apie 120 km/val nebeturi prasmės tolimesniam projekto vystymui (vien tik dėl pasenusių europinių vėžių ????). Įdomu, kaip išvis toks projektas atrodis kokiais 2020 metais.
Projekto „Rail Baltica“ Lietuvos teritorijoje tyrimai: esamos linijos gerinimas. Antrųjų geležinkelio kelių statybos ruožuose Gaižiūnai–Jonava, Šilainiai–Kėdainiai projektavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugos
Sutarties trukmė arba įvykdymo terminas: Trukmė mėnesiais 28
Gal galite paaiškinti — kaip suprasti "esamos linijos gerinimas"? Ar tas gerinimas tai antrojo kelio tiesimas ar ir pirmojo kelio kažkoks remontas?
Comment