Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pripratimas blogiau už prigimimą...

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Nenurodai 'totalaus kracho' priežasčių. Aš manau, tai didžioji dalis kaltės tenka krizei; taip pat visuomenės inercija.
      Krachą patyrė dar neprasidėjus krizei. Kainos jau "labai kandžiojosi". Vis dar pamirštame, kad gyvename ne Vakarų Europoje.
      Kad ir tas pats Raynair - pervežimai vienos šalies viduje labai brangūs tad kelis kartus pigiau keliauti greaitaeigiais traukiniais (nekalbant apie paprastus).

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ir visas krovininu srautas turi vaziuoti per stoti, tuneli???
        Yra du keliai - arba tiesti europine veze apeinant Kauna is vakaru puses, arba panaudojant esama infrastruktura. Pirmasis variantas brangus, nes reikia ispirkti zeme, reikia kurti nauja trnsporto centra, reikia atvesti magistralini rusiskos vezes gelezinkeli. Praktiskai sis variantas jau yra atmestas. Todel Kaunas bus apeinamas panaudojant esama infrastruktura - HE. Tik kol kas neaisku, ar europine veze eis i Palemona ir cia bus formuojama perkrovimo stotis bei logistikos centras, ar kazkur ties Mauruciais ar Rokais. Aisku, keleiviniams traukiniams turetu atieti linija iki Kauno stoties. Taciau gali atsitikti ir taip, jog naujoji keleivine stotis iskils Kauno pakrastyje - valdininkams gi nerupi keleiviai ir tai, kad tokia stotis butu nepatogi jiems. Jiems gi beveik tas pats, jei keleiviniai traukiniai i Rusija Vilniuje stotu Vaidotuose...
        Mano supratimu RailBaltika ties Kaunu gali skilti į dvi linijas (ties Garliava išsiskiria ir Palemone vėl susijungia). Keleivinė linija eitų pro Kauno GS, o krovininė — aplinkeliu, pro KHE, Palemoną). Kuo daugiau traukinys važiuoja tuneliu, tuo mažiau triukšmas trikdo miestiečių ramybę

        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Krachą patyrė dar neprasidėjus krizei. Kainos jau "labai kandžiojosi". Vis dar pamirštame, kad gyvename ne Vakarų Europoje.
        Kad ir tas pats Raynair - pervežimai vienos šalies viduje labai brangūs tad kelis kartus pigiau keliauti greaitaeigiais traukiniais (nekalbant apie paprastus).
        Pagal logiką keliauti traukiniu bet kokiu atveju turi būti pigiau nei lėktuvu. Mano supratimu, tie vidiniai reisai buvo atidaryti dėl dviejų priežasčių: 1) paskatinti latvius daugiau keliauti lėktuvais, ypač nacionaline aviakompanija; 2) pernelyg optimistiniai lūkesčiai dėl būsimo ekonomikos kilimo ir pajamų didėjimo. Na gal gal gal dar buvo mintis paskatinti regionų vystymąsi, tik jau pernelyg drąsiais sprendimais. Deja, burbulas sprogo ir visa tai bent laikinai neteko prasmės.
        Jeigu bus paleistas greitasis traukinys Kaunas GS — Ryga GS, oro maršrutui Karmėlava — Ryga praktiškai amen...
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Jeigu bus paleistas greitasis traukinys Kaunas GS — Ryga GS, oro maršrutui Karmėlava — Ryga praktiškai amen...
          Manau tik Kaunas GS - RIX gelezinis marsrutas galetu nukonkuruoti KUN - RIX oro marsruta.

          Comment


            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Krachą patyrė dar neprasidėjus krizei. Kainos jau "labai kandžiojosi". Vis dar pamirštame, kad gyvename ne Vakarų Europoje.
            Kad ir tas pats Raynair - pervežimai vienos šalies viduje labai brangūs tad kelis kartus pigiau keliauti greaitaeigiais traukiniais (nekalbant apie paprastus).
            Nu nu. Papasakok kiek toli iš Lietuvos traukiniais (ir konkrečiai RailBaltica) aš būčiau nuvažiavęs už tuos 80 litų už kuriuos ką tik atskridau į Hahn prie Frankfurto (ir tai šįkart labai brangiai mokėjau). Ir apskritai paėmus teigti, kad traukiniai pigiau už lėktuvus jau būtų neteisinga - taip nebėra.

            O nustojo skraidyt į Liepoją ir Venspilį nes nustojo duotuot (Airbaltic buvo laimėjęs Latvijos skelbtą konkursą aptarnauti tuos maršrutus). Kainos iš anksto perkant dažnai buvo mažesnės nei autobusu.

            Parašė agnette Rodyti pranešimą
            Manau tik Kaunas GS - RIX gelezinis marsrutas galetu nukonkuruoti KUN - RIX oro marsruta.
            Ir tai tik teoriškai. Aš kažkaip netikiu, kad artimiausiais metais geležinkelių aptarnavimo prasme tapsime kaip Šveicarija, kur geležinkelio stotyse gali prieš skrydį bagažą priduot.
            kaip?

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Mano supratimu RailBaltika ties Kaunu gali skilti į dvi linijas (ties Garliava išsiskiria ir Palemone vėl susijungia). Keleivinė linija eitų pro Kauno GS, o krovininė — aplinkeliu, pro KHE, Palemoną). Kuo daugiau traukinys važiuoja tuneliu, tuo mažiau triukšmas trikdo miestiečių ramybę



              Pagal logiką keliauti traukiniu bet kokiu atveju turi būti pigiau nei lėktuvu. Mano supratimu, tie vidiniai reisai buvo atidaryti dėl dviejų priežasčių: 1) paskatinti latvius daugiau keliauti lėktuvais, ypač nacionaline aviakompanija; 2) pernelyg optimistiniai lūkesčiai dėl būsimo ekonomikos kilimo ir pajamų didėjimo. Na gal gal gal dar buvo mintis paskatinti regionų vystymąsi, tik jau pernelyg drąsiais sprendimais. Deja, burbulas sprogo ir visa tai bent laikinai neteko prasmės.
              Jeigu bus paleistas greitasis traukinys Kaunas GS — Ryga GS, oro maršrutui Karmėlava — Ryga praktiškai amen...


              Su šia dalimi nesutinku, nes į pačią Rygą lėktuvu beveik niekas neskrenda, Rygoje visi tik persėda, tad geležinkelis būtų keleiviams, vykstantiems į pačią Rygą, o lėktuvas - toliau keliaujantiems.

              Comment


                Dar 1 analizas:

                Tačiau gal yra pigesnė be milijardinių investicijų geležinkelio trasa į Lenkiją?
                Taip, yra. Tai – senasis, dar 1862 metais pastatytas Peterburgo – Varšuvos geležinkelis. Kelios priežastys šio lemtų šios trasos prioritetą.

                Comment


                  Parašė r08n Rodyti pranešimą
                  Dar 1 analizas:
                  Viskas būtų labai nuostabu, tik kad eit obuoliaut su Lukašenka užsiėmimas gan rizikingas.
                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                  Comment


                    Skamba neįtikėtinai fantastiškai Pagrindus visa tai ekonomiškai ir sutarus su Baltarusija (o pas juos politika gal ir kieta, tačiau jie ne kokie barbarai ir pvz pasiūlius kokių tais susitarimu dėl krovinių į Klaipėda) tai būtų idealus projektas.

                    Comment


                      Jie ne barbarai, bet neprognozuojami tai tikrai. Ir ekonominė logika gali nebūtinai suveikt, arba suveikt labai savotiškai - na, pvz., galima sugalvot, kad jievropiečiai jau sukišo daug pinigų į šitą liniją tai iš jos nesitrauks, tad iš jūsų už galimybe ta linija naudotis galima numelžt papildomų pinigėlių.

                      Dar blogiau, kad jie pakankamai stipriai surišti su Rusija, o jau Kremlius kyštelt pagalį į "pribaltų" ratus neatsisakys. Ir paskui vieną dieną sužinosim, kad koks nors išsiderėtas lengvatinis tranzito režimas su bulbašais panaikintas, Rusija už tai baltarusiams pigiai tieks dujas ir brangiai supirkinės pieną iš Lukašenkos kolūkių, o moderniu europinės vėžės geležinkeliu bus vežiojami grybautojai į Marcinkonis.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Nda niūriai čia nupiešiai viską, bet galimybės atmest tokios tikrai negaliu...

                        Comment


                          O man tas variantas su carine linija patiko. is Kauno i Bialystoka per Vilniu ko gero arciau, nei per Marijampole.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Pro Gardiną ne vizos reikėjimas blogiausia, o tai, kad 2 kartus tektų muitinę patikrą praeiti.

                            Comment


                              /\ o kam, jei tranzitu vaziuoji?
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Kaip tai kam. Ivaziuoji i kitos valstybes teritorija - pateik dokumentus. Juk ne Sengeno salis.

                                Comment


                                  /\ Tai kad tranzitu neįvaziuoji, o kerti kiaurai.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Kaip tai neivaziuoji? Juk ne oru skrendi, kai o zeme vaziuoji. Kitos valstybes teritorija.

                                    Comment


                                      Kaip supratau, tai šitų gezperto papostringavimų esmė yra ta, kad RailBaltica (RB ) turi eiti per Vilnių ir ne kitaip, o visokiems ten radviliškiams ir kitiems vasiukams ta trasa nafig nereikalinga. Čia, kaip visada, atsistoja kiaušinio ir vištos klausimas: ar trasos vienintelė raison d'être yra Vilniaus, kaip pasaulio bambos, aptarnavimas (1), ar ta trasa turėtų prisidėti prie bendros regiono plėtros (2). Čia galima pastebėti, kad pirmosios gyvenvietės, iš kurių vėliau išaugo didieji miestai, beveik visada įsikūrusios upių santakose; vėliau tą patį vaidmenį (apgyvendinant laukines teritorijas Amerikose, Australijoje ir pan.) suvaidino geležinkeliai. Tikėtina, kad kažkas panašaus turėtų įvykti ir šiuose kraštuose po RB nutiesimo; aišku, ne tokiu mastu, kaip prerijose, bet šioks toks postūmis galėtų atsirasti, jeigu tik nesuvadovaus į straipsnio autorių panašūs intelektualai, kurie neįžiūri toliau savo miesto riboženklio.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kaip tai neivaziuoji? Juk ne oru skrendi, kai o zeme vaziuoji. Kitos valstybes teritorija.
                                        O ar negalima atsisakyti procedūrų jei traukinys pravažiuoja atkarpą nesustojęs?

                                        Comment


                                          Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                          Kaip supratau, tai šitų gezperto papostringavimų esmė yra ta, kad RailBaltica (RB ) turi eiti per Vilnių ir ne kitaip, o visokiems ten radviliškiams ir kitiems vasiukams ta trasa nafig nereikalinga. Čia, kaip visada, atsistoja kiaušinio ir vištos klausimas: ar trasos vienintelė raison d'être yra Vilniaus, kaip pasaulio bambos, aptarnavimas (1), ar ta trasa turėtų prisidėti prie bendros regiono plėtros (2). Čia galima pastebėti, kad pirmosios gyvenvietės, iš kurių vėliau išaugo didieji miestai, beveik visada įsikūrusios upių santakose; vėliau tą patį vaidmenį (apgyvendinant laukines teritorijas Amerikose, Australijoje ir pan.) suvaidino geležinkeliai. Tikėtina, kad kažkas panašaus turėtų įvykti ir šiuose kraštuose po RB nutiesimo; aišku, ne tokiu mastu, kaip prerijose, bet šioks toks postūmis galėtų atsirasti, jeigu tik nesuvadovaus į straipsnio autorių panašūs intelektualai, kurie neįžiūri toliau savo miesto riboženklio.
                                          Tamsta klystate jei manote, kad Lietuvai svarbiausia betkokia kaina krapštyti bambą, kad ji išsipūstų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X