Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O man kažkodėl atrodo, kad dar geriau būtų rusišką vėžę iki Varšuvos nutiesti.
    Atkurti istorini teisinguma, po velniu. Juk sis gelezinkelis kazkada buvo rusiskos vezes.


    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Geriausia, manau, jog galutinė ir didžioji RailBaltica stotis būtų Kaune, nes Šeštokai - per maža gyvenvietė. Stoties buvimas Kaune padidintų šio svarbaus Lietuvoje transporto mazgo (turbūt nereikia rašyti iš kur į kur) reikšmę, būtų nemažai investuota į esamos struktūros gerinimą, paspartėtų statybos ir t. t. Atsigautų Kauno viešbučiai bei kiti lankomi objektai - vien senamiestis ko vertas, visokie linksmybių ir pramogų centrai ir t. t. Pagaliau darbo jėgos pasiūla didesnė - į Šeštokus važinėtų tie patys kauniečiai.
    Ir pagaliau Kaunas iš provincialaus miesto vėl taptų vienu didesniu centru Baltijos valstybėse - kaip bebūtų ir dabar tai juk 4-tas pagal dydį miestas po Rygos, Vilniaus, Talino.
    Žinoma mažesnės stotys galėtų būti ir Šeštokuose bei Marijampolėje.
    O ką gi veikti Šeštokuose - nei senamiesčio, nei pramogų, pagaliau nei tranzitinių autokelių ir t. t., tik stotis ir sandėliai - keliautoją tik atbaidys.
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    o kodel Sestokuose negaletu isplesti stoties? padarytu ten persedimu - perkrovimu vieta. na, zinoma, kiekvienas savo kiemo ziuri. betgi kiek kainuoja tiesti nauja kelia? kazko man nesitiki, kad apsimoketu dabar ta euroveze testi tolyn... mano nuomone - perkrovimo arba vezimeliu keitimo punktas sestokuose butu pats greiciausias ir pigiausias variantas... o dabar - skuba konkursa surengt, kad tik spetu europos lesu prigriebt. nuties kelia iki Marijampoles ant ilgesniu pabegiu, o pinigu isnaudos, kaip nauja tiesdami
    Sestokuose yra ir liks stotis bei kroviniu terminalas. Juk jau netrukus bus pradeti modernizavimo darbai. Bent apie tai spauda raso.
    Nutiesus RailBaltica, Sestokai aptarnautu Pietu Lietuva.
    Taciau Sestokai yra Lietuvos pakrastyje, netinkamoje geografineje vietoje.
    Tranzitiniams kroviniams tai nesvarbu, kur jie bus perkraunami. Taciau i Lietuva dali i Lietuva atveztu kroviniu vargu ar toliau gabens gelezinkeliu. Todel Kaunas yra pranasesnis visais atzvilgiais, nes yra centrineje salies dalyje su geru susisiekimu visomis kryptimis.
    Tranzitu i/is NVS ar i/is Latvija, Estija gabenamus krovinius tikslinga perkrovineti viename teminale prie Kauno. O Sestokuose ar Marijampleje tiketini lokalus, kroviniams i Lietuva ir is Lietuvos, terminalai.

    Comment


      Kada lenkai perkalė visus savo geležinkelius?
      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

      Comment


        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
        Europinę vėžę reikia tiesti iki Kauno neabejotinai, jei Europos sąjunga skiria tam lėšas, tačiau nelabai suprantu tavo argumentų apie viešbučius ir pramogas, juk keliautojas vyks iš taško A į tašką B, o Kaunas bus tarpinė stotelė, kurioje per 20min reikės pakeisti traukinį (dabar traukinys keičiamas šeštokuose).

        Visgi man atrodo keista kodėl iki šiol Lietuva nepadarė nieko, kad galėtų traukiniais gabenti krovinius į Vakarų europą. Tokia galimybė Lietuvai duotų pajamas ne tik perkraunant krovinius nuo vienos vėžės ant kitos, bet ir didelį pliusą bandat pritraukti užsienio investicijas į pramonės sektorių. Dabar jos nusėda Slovakijoje, Slovėnijoje, Čekijoje ar Lenkijoje iš kurių lengvai ir tuo pačiu pigiai pasiekiama vakarų Europa. Kiek teko domėtis tai į Rusiją gabenti krovinius traukiniais yra bene 3 kartus pigiau nei vežti fūra.Gal kas turi daugiau informacijos apie krovinių gabenimo kaštus?
        Vien Lietuvos kaltinti nereikia. Yra dar nemenkas stabdis Lenkijoje. Vien i automobiliu kelius paziurekim. 1990 m. i Lazdijus vede zvyrkelis! Atidarius sienos perejimo posta, per pora metu buvo sutvarkytas kelias. O Lenkijoje? Nors ir ne zvyrkeliai, bet prasti keliai buvo. Ir lenkai neskubejo.

        Comment


          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
          Kada lenkai perkalė visus savo geležinkelius?
          Per Pirmaji pasaulini uz juos vokieciai tai padare.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vien Lietuvos kaltinti nereikia. Yra dar nemenkas stabdis Lenkijoje. Vien i automobiliu kelius paziurekim. 1990 m. i Lazdijus vede zvyrkelis! Atidarius sienos perejimo posta, per pora metu buvo sutvarkytas kelias. O Lenkijoje? Nors ir ne zvyrkeliai, bet prasti keliai buvo. Ir lenkai neskubejo.
            Lenkai nėra suinteresuoti, kad iš Lietuvos keliautų kroviniai į vakarų Europą, kaip ir mums svarbi vėžė tik iki Kauno, tačiau iš Lenkijos ateina bėgiai iki šeštokų. Kodėl mes iki šiol negalėjome ten perkraudinėti krovinių ir gabenti į vakarų Europą? Netinkami bėgiai Lenkijos pusėje? Ar lenkai nesutinka, kad jų bėgiais būtų gabenami kroviniai?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Atkurti istorini teisinguma, po velniu. Juk sis gelezinkelis kazkada buvo rusiskos vezes.
              Magistralė St.Peterburgas-Varšuva ėjo per Daugpilį Turmantą, Vilnių, Lentvarį, Marcinkonis, Gardiną. O dabar kas? Užleista kraupiai...

              Netgi į Lenkiją važiuojam nebe pro istorinį kelią.

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Magistralė St.Peterburgas-Varšuva ėjo per Daugpilį Turmantą, Vilnių, Lentvarį, Marcinkonis, Gardiną. O dabar kas? Užleista kraupiai...

                Netgi į Lenkiją važiuojam nebe pro istorinį kelią.
                Suvalku ziedas - Varena-Alytus-Sestokai-Suvalkai-Bialystokas yra S. Peterburgo - Varsuvos gelezinkelio magistrales priklausinys. Tiesa, nutiestas gerokai veliau.

                Comment


                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                  [...] tačiau nelabai suprantu tavo argumentų apie viešbučius ir pramogas, juk keliautojas vyks iš taško A į tašką B, o Kaunas bus tarpinė stotelė, kurioje per 20min reikės pakeisti traukinį (dabar traukinys keičiamas šeštokuose). [...]
                  Labai paprastas atsakymas iš mano patirties - persėdimus yra maloniau daryti tokiose stotyse kaip Kaunas, kur kažką galima nuveikti ir apžiūrėti nei Šeštokai. Ir tokiu būdu keliautojas renkasi ar jo persėdimas bus 20 min. ar kokias 3-5 val. - tuomet Lietuvą pamato ne vien pro traukinio langą, bet pasivaikščiodamas žaviomis Kauno senamiesčio gatvelėmis ir Laisvės alėja. Juk nereiškia, kad iš Kauno į (Suvalkus)-Varšuvą-(Berlyną), Rygą-(Taliną), Klaipėdą ar Vilnių ir kt. traukiniai važiuos tik 1 kartą į dieną - mažiausiai 3-4 kartus. Nes tuomet kam reikalingas šis projektas? Dėl vieno traukinio Varšuva-Kaunas? Per brangi investicija.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.29, 16:17.

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Labai paprastas atsakymas iš mano patirties - persėdimus yra maloniau daryti tokiose stotyse kaip Kaunas, kur kažką galima nuveikti ir apžiūrėti nei Šeštokai. Ir tokiu būdu keliautojas renkasi ar jo persėdimas bus 20 min. ar kokias 3-5 val. - tuomet Lietuvą pamato ne vien pro traukinio langą, bet pasivaikščiodamas žaviomis Kauno senamiesčio gatvelėmis ir Laisvės alėja. Juk nereiškia, kad iš Kauno į Varšuvą, Rygą, Taliną, Klaipėdą ar Vilnių ir kt. traukiniai važiuos tik 1 kartą į dieną - mažiausiai 3-4 kartus. Nes tuomet kam reikalingas šis projektas? Dėl vieno traukinio Varšuva-Kaunas? Per brangi investicija.
                    Keleiviu vezimas, deja, RailBaltic'os projekte nera prioritetinis. Gelezinkelis pirmiausiai skiriamas kroviniams gabenti. Todel tiketis 3-4 traukiniu i Varsuva neverta. Gerai bus, jei vaziuos pora traukiniu per diena. Pries 15 metu buvo visai kita situacija. Tada gelezinkelis (jei jis butu buves normaliai sutvarkytas) galejo rimtai konkuruoti su oro transportu ir autobusais. Dabar gi skrydziai smarkiai atpigo, keliai Lenkijoje geresni ir autobusu kelione sutrumpejo. Deja, tokios tokeles.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Keleiviu vezimas, deja, RailBaltic'os projekte nera prioritetinis. Gelezinkelis pirmiausiai skiriamas kroviniams gabenti. Todel tiketis 3-4 traukiniu i Varsuva neverta. Gerai bus, jei vaziuos pora traukiniu per diena. Pries 15 metu buvo visai kita situacija. Tada gelezinkelis (jei jis butu buves normaliai sutvarkytas) galejo rimtai konkuruoti su oro transportu ir autobusais. Dabar gi skrydziai smarkiai atpigo, keliai Lenkijoje geresni ir autobusu kelione sutrumpejo. Deja, tokios tokeles.
                      Teko važinėti tais geresniais Lenkijos kelias ne kartą (paskutinį kartą 2007 ir 2008 m.) - pokyčiai labai nežymus - išlieta nauja asfalto danga, tačiau kaip ir buvo liko vingiuoti ir siauri.
                      3-4 kartai visai logiški - pratęstų esamus Varšuva-Suvalkai ir tiek. Nes jei važiuos tik 1-2 kartus kaip dabar - nėra prasmės tvarkyti peronų.
                      Net į Klaipėdą nuo pernai turim 3 kartus - ir tai keleivių patogumui buvo tik į naudą.

                      Kažkada Butingės terminalo projekto reikalingumas daug kam atrodė abejotinas (pavartykit to laikotarpio spaudą). O viskas pasikeitė. Ir tai vienas iš nedaugelio objektų, kuriuos Lietuva kai dar buvo ambicinga valstybė įvykdė.
                      Dabar atrodo vienaip, bet po kelių metų bus viskas kitaip.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.29, 16:33.

                      Comment


                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                        Labai paprastas atsakymas iš mano patirties - persėdimus yra maloniau daryti tokiose stotyse kaip Kaunas, kur kažką galima nuveikti ir apžiūrėti nei Šeštokai. Ir tokiu būdu keliautojas renkasi ar jo persėdimas bus 20 min. ar kokias 3-5 val. - tuomet Lietuvą pamato ne vien pro traukinio langą, bet pasivaikščiodamas žaviomis Kauno senamiesčio gatvelėmis ir Laisvės alėja. Juk nereiškia, kad iš Kauno į Varšuvą, Rygą, Taliną, Klaipėdą ar Vilnių ir kt. traukiniai važiuos tik 1 kartą į dieną - mažiausiai 3-4 kartus. Nes tuomet kam reikalingas šis projektas? Dėl vieno traukinio Varšuva-Kaunas? Per brangi investicija.
                        Be abejonės atsirastų keliautojų, kuriems būtų patogu ar įdomu praleisti kelias valandas Kaune ir palaukti sekančio traukinio. Šis projektas pirmiausia reikalingas krovinių gabenimui, o kaip dažnai važinės keleiviniai traukiniai kolkas sunku spręsti, jei nors 2 per dieną važiuos, bus labai gerai.

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Be abejonės atsirastų keliautojų, kuriems būtų patogu ar įdomu praleisti kelias valandas Kaune ir palaukti sekančio traukinio. Šis projektas pirmiausia reikalingas krovinių gabenimui, o kaip dažnai važinės keleiviniai traukiniai kolkas sunku spręsti, jei nors 2 per dieną važiuos, bus labai gerai.
                          Na man važiuojant iš Kijevo į Varšuvą netrukdė 2-3 val. sustoti ir pasivaikščioti po Pšemišlį, kaip ir po Varšuvą važiuojant toliau link Kauno.

                          Kaip ten bus pamatysim - laiko daug, o kadangi esu optimistas manau, kad bus tik gerai.

                          Comment


                            Straipsnis LRT

                            Toki straipsnį radau LRT puslapyje. Keletas citatų:

                            Jei Lietuvai būtų suteikta teisė koordinuoti transporto sritį, būtume atsakingi ir už geležinkelio „Rail Baltica“, sujungiantį Lenkiją, Lietuvą, Latviją, Estiją ir Suomiją, tiesimą.

                            Paskutinė geležinkelio atkarpoje, sujungiančioje Estiją ir Suomiją, būtų naudojamas geležinkelio keltas.

                            Pristatytoje ataskaitoje teigiama, kad Baltijos regionas yra sunkiausia pasiekiama ES vieta. Menkai išvystyta infrastruktūra ir paslaugos lemia dideles kainas.

                            Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Kęstutis Sadauskas, iliustruodamas apgailėtiną regiono infrastruktūrą, teigė, kad šiuo metu kelionė iš Varšuvos į Taliną traukiniu trunka 36 valandas, o vidutinis traukinio greitis – 36 km/h.

                            Priduriama, kad iki šiol geležinkelio bėgiai nejungia Latvijos ir Estijos sostinių.

                            Šaltinis: http://www.lrt.lt/news.php?strid=5042&id=5222222

                            Lygtais Vilnių su Ryga jungtų keleiviniai traukiniai? Kaip ir įdomu koks traukinys jungia Taliną su Varšuva. Kas tokias nesąmones rašė ir kiek už tai gavo?
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.10, 20:10.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Toki straipsnį radau LRT puslapyje. Keletas citatų:

                              Jei Lietuvai būtų suteikta teisė koordinuoti transporto sritį, būtume atsakingi ir už geležinkelio „Rail Baltica“, sujungiantį Lenkiją, Lietuvą, Latviją, Estiją ir Suomiją, tiesimą.

                              Paskutinė geležinkelio atkarpoje, sujungiančioje Estiją ir Suomiją, būtų naudojamas geležinkelio keltas.

                              Pristatytoje ataskaitoje teigiama, kad Baltijos regionas yra sunkiausia pasiekiama ES vieta. Menkai išvystyta infrastruktūra ir paslaugos lemia dideles kainas.

                              Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Kęstutis Sadauskas, iliustruodamas apgailėtiną regiono infrastruktūrą, teigė, kad šiuo metu kelionė iš Varšuvos į Taliną traukiniu trunka 36 valandas, o vidutinis traukinio greitis – 36 km/h.

                              Priduriama, kad iki šiol geležinkelio bėgiai nejungia Latvijos ir Estijos sostinių.

                              Šaltinis: http://www.lrt.lt/news.php?strid=5042&id=5222222

                              Lyg tais Vilnių su Ryga jungtų keleiviniai traukiniai? Kaip ir įdomu koks trauknys jungia Taliną su Varšuva. Čia kas tokias nesąmones rašė ir kiek už tai gavo?
                              Matyt kažkam dar "akyse rodosi" 1993-1997m. važinėjęs traukinys Talinas-Šeštokai.

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Kaip ir įdomu koks traukinys jungia Taliną su Varšuva. Kas tokias nesąmones rašė ir kiek už tai gavo?
                                Na kol buvo traukinys Talinas-Sankt Peterburgas, 36 val. gal ir buvo panašu į tiesą. Nes su persėdimais iš Varšuvos į Sankt Peterburgą matau dabar galima nuvažiuoti per 23 valandas (perėdant Šeštokuose, Vilniuje, tiesioginis traukinys per Minską - 29 valandos).
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  Na kol buvo traukinys Talinas-Sankt Peterburgas, 36 val. gal ir buvo panašu į tiesą. Nes su persėdimais iš Varšuvos į Sankt Peterburgą matau dabar galima nuvažiuoti per 23 valandas (perėdant Šeštokuose, Vilniuje, tiesioginis traukinys per Minską - 29 valandos).
                                  Per Minską važiuoja 5 valandomis ilgiau, nei per Daugpilį.

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Per Minską važiuoja 5 valandomis ilgiau, nei per Daugpilį.
                                    Taip, yra su persėdimais per Baltarusiją daugiau traukinių, kuriais kelionė valanda dviem greitesnė nei be persėdimų traukiniu Berlynas-Peterburgas važiuojant. Negi visus variantus vardint?
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Toki straipsnį radau LRT puslapyje. Keletas citatų:

                                      Priduriama, kad iki šiol geležinkelio bėgiai nejungia Latvijos ir Estijos sostinių.

                                      Šaltinis: http://www.lrt.lt/news.php?strid=5042&id=5222222

                                      Lygtais Vilnių su Ryga jungtų keleiviniai traukiniai? Kaip ir įdomu koks traukinys jungia Taliną su Varšuva. Kas tokias nesąmones rašė ir kiek už tai gavo?

                                      Idiotai - nuo kada Rygos ir Talino nejungia bėgai? Jungia, ir traukiniai važiuoja. Tiesa, dabar remontuojamas ruožas tarp Tartu ir Valga, bet šitaip teigti....

                                      Comment


                                        zurnalistai spausdina beleka - pinigu juk reikia, Jonines ant nosies!
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Idiotai - nuo kada Rygos ir Talino nejungia bėgai? Jungia, ir traukiniai važiuoja. Tiesa, dabar remontuojamas ruožas tarp Tartu ir Valga, bet šitaip teigti....
                                          Manau čia jie turėjo omenyje perkeltinę prasmę, kadangi iš tikrųjų tarp trijų Baltijos valstybių nekursuoja nei vienas kelivinis traukinys

                                          Comment

                                          Working...
                                          X