O paskui jei bus noro galima ir iki Vilniaus ar Klaipedos nutiesti. Ir galetu greitaeigiai traukiniai vazinet Klaipeda-Kaunas-Vilnius
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąO paskui jei bus noro galima ir iki Vilniaus ar Klaipedos nutiesti. Ir galetu greitaeigiai traukiniai vazinet Klaipeda-Kaunas-Vilnius
Beje, noro tai visada butu, o va su galimybemis kur kas prasciau..
Comment
-
O ko cia pykti Cia diskusiju forumas as pasakiau minti tu jai oponavai viskas naturalu- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO ar tik nebūtų realiau Lietuvos teritorijoje padaryti kelias jungtis esama 1520mm vėže? Taip pat, rusiška vėžė turėtų eiti iki Varšuvos (kaip, beje, ir buvo kažkada seniai).
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO ar tik nebūtų realiau Lietuvos teritorijoje padaryti kelias jungtis esama 1520mm vėže? Taip pat, rusiška vėžė turėtų eiti iki Varšuvos (kaip, beje, ir buvo kažkada seniai).Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAtkreipkite dėmesį, kad bėgių pločio pakeitimas yra viena ir ne pati svarbiausia problema. II pasaulinio karo metais vokiečiai tik per 1941m. "persiuvo" virš 6000km bėgių (čia gautųsi bent šešios "Rail Baltic").
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąII pasaulinio karo metais vokiečiai tik per 1941m. "persiuvo" virš 6000km bėgių (čia gautųsi bent šešios "Rail Baltic").
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąNors ir vertinu vokiečių atliktą darbą, vis tiek abejoju, ar tokie perkalti bėgiai būtų geriausiu atlaikę daugiau, nei 6-8m.. Gaila, laikas jų patikrinti nespėjo, mat besitraukdami vokiečiai juos tiesiog "išarė" specialiais lokomotyvais. Tad toks greito problemos sprendimo pavyzdys nelabai tinka.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet sovietai 1944-1945m. taip pat greitai išplatino Pabaltijo bėgius, kurie tebelaiko iki dabar. Taigi matyt viskas padaroma kai labai reikia.
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąKažkaip Druskininkų ruožas nelabai atlaikė. Taipogi iš kur vėliau atsirado betoniniai pabėgiai?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąLygini nesulyginamus dalykus. Druskininkų ruožas neatlaikė jau po 1990m., o betoniniai pabėgiai buvo neišvengiama progreso pasekmė. Juk taip pat neišvengiamai medinius tiltus keitė metaliniai ir betoniniai.Parašė Wycka Rodyti pranešimąBet sovietai 1944-1945m. taip pat greitai išplatino Pabaltijo bėgius, kurie tebelaiko iki dabar.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNesupratau kai ko, suomiai ir ispanai turi skirtingo pločio vėžes nei visi kaimynai??
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNesupratau kai ko, suomiai ir ispanai turi skirtingo pločio vėžes nei visi kaimynai??I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna kas liecia kelio klojima tai 1520mm vezes perklojimas kainuoja 1200000 uz 1a km!!!I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKuo paremti sie skaiciai? Ir ka reiskia "perklojimas" - vezes siaurinimas ar platinimas? Ir kiek kainuoja naujai nutiesti 1km 1435mm vezes begiu?
skaiciai yra uab Gelmagis nuosavybeDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
Comment