Parašė Himleris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLG turi viena 1435 mm vezes lokomotyva. Tai paprasciausias musu M-62, tik su siauresnes vezes vezimeliais ir kabliu vietoje musiskos autosankabos. Sis lokomotyvas dirba Sestokuose ir Mockavoje.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kad kiek žinau du tokie - berods numeriai 300 ir 302 . Vienas dirba Mockavoje, kitas stovi depe Kaune.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai kad kiek žinau du tokie - berods numeriai 300 ir 302 . Vienas dirba Mockavoje, kitas stovi depe Kaune.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimą...avarinio traukinio kranu pagalba nukeliamas silumvezis..
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLG turi viena 1435 mm vezes lokomotyva. Tai paprasciausias musu M-62, tik su siauresnes vezes vezimeliais ir kabliu vietoje musiskos autosankabos. Sis lokomotyvas dirba Sestokuose ir Mockavoje.
Ar bent buvo nuvažiavęs?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąGal iki Trakiškių ar net Suvalkų nuvažiuoja?
Ar bent buvo nuvažiavęs?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNevaziuoja.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTai dar sykį įrodo LG orientaciją tik į Rytus, net mažo gabalėlio europinės vėžės nenorima išnaudoti ir žiūrima į ją kaip į podukrą. LG savo mentalitetu vis dar išlieka artimesni Pabaltijo geležinkelių apygardos statusui, o ne nepriklausomos valstybės savarankiškiems geležinkeliams.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKeistas Tavo požiūris. Kur čia podukra? Ką meš išlošim , jei važiuosim iki Lenkijos stočių? Jei iki jų važiuoja mūsų lokomotyvai, reikia mokėti už infrastruktūrą. O dabar, kadnagi lenkai važiuoja kažkiek km Lietuvos geležinkeliais, tai lenkai mums moka už infrastruktūrą. Taigi, kas geriau?
Lenkijos PKP lokomotyvai į Lietuvą iš Šeštokų atvažiuodami tikriausiai uždirba už pervežtus krovinius ir keleivius. Lygiai taip Baltarusijos atvažiuodami iki Vilniaus, Vaidotų, Panerių, Latvijos iki Radviliškio ar Mažeikių (kiek žinau, iš Jelgavos per Rengę į Mažeikius prekiniai važinėja), Rusijos (Kaliningrado, Černiachovsko) – iki Kybartų. Ir tikriausiai uždirba daugiau nei išleidžia? LG lokomotyvai su keleiviniais traukiniais pavažinėja iki Nesterovo, Daugpilio.
„Fūrų“ vairuotojai taip pat moka mokesčius už naudojimąsi kitų šalių keliais. Bet lietuviai vairuotojai ant sienos savo puspriekabes ant lenkų vilkikų neperkabinėja.
Jei tikrai nenaudinga mokėti už LG lokomotyvo naudojimąsi kitos šalies infrastruktūra (nors automatinės blokiruotės nuo Trakiškių iki Suvalkų tikriausiai nėra) ir naudinga, kai kitų šalių lokomotyvai naudojasi lietuviška, tai gal apsimoka Kaliningrado lokomotyvams leisti atvažiuoti iki Vilniaus, Baltarusijos – iki Kybartų, Radviliškio ar Klaipėdos?
O būsima „Rail Baltica“ nejaugi važinės tik Lenkijos PKP lokomotyvai? Nes Lietuvoje apie 1435mm vėžės lokomotyvų depo statybą dar nekalbama.
P.S.: būsimo „Rail Baltica“ geležinkelio trasą per Prienų rajoną ir dalelę Kauno rajono nesunku įžiūrėti Prienų rajono žemėlapyje http://www.prienai.lt/popup2.php?item_id=6737
Vasarą mėginsiu paturistauti prie Rokelių, Ilgakiemio, Juodbūdžio, Leskavos, Plutiškių, Jiestrakio ir gal jau pastebėsiu „Rail Baltica“ statybos pradžios pėdsakų?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTuriu klausimą. O vyksta dabar koks nors krovinių transportavimas geležinkeliais tarp Lietuvos ir Lenkijos ar tik keliaiviai pervežami?
Šeštokuose veikia perkrovimo stotis. Vienoje krovinių perono pusėje (arčiau keleivinių peronų) yra 1435 mm bėgiai, kitoje - 1520. Keli "ožiniai" kranai dabar dirba, neprisimenu.
Ar to užtenka, nežinau. Manau, kad ne. Krovimą būtų dar galima organizuoti Kalvarijoje ir Krosnoje, bet reikėtų iki šių stočių nutiesti 1435mm bėgius.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą600 tūkst. tonų krovinių per metus ten berod kraunama, pervežama.
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąGal kas kokių naujienų turit?
Deja, nepavyko aptikti kažką dirbant, kur "Rail Baltica" trasa kirs geležinkelį Kalvarija-Šeštokai, plentą Marijampolė-Prienai (šiose vietose viadukai turės būti), jokių požymių nėra apie būsimą tilto per Dovinę statybą...
Susidarė įspūdis, jog "Rail Baltica" statyba - vis labo mitas. Bet vasara dar neįpusėjo, gal dar ką pamatysiu pasivažinėjęs dviračiu, paplaukiojęs laiveliu, pavaikšrtinėjęs pėsčias... (automobiliu arba traukiniu važiuodamas daug ko nepamatai).
Comment
Comment