Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tačiau, pasak susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus, ministerijos specialistai jau rengia įstatymų pataisas, numatančias, kad būtų tokia tvarka, pavyzdžiui, kaip Vokietijoje.

    Toje šalyje žemė paimama visuomenės poreikiams ne ginčo tvarka. Valstybė piliečiui sumoka nepriklausomų ekspertų nustatytą sklypo kainą, ir viskas. Į teismą turi kreiptis jis pats, tačiau ten ginčas gali vykti tik dėl kainos, o ne dėl paties žemės paėmimo fakto. Ministro teigimu, toks projektas jau derinamas su Teisingumo ministerija.
    galės būti ramūs tie apsukruoliai, valstybė juos sutvarkys
    Paskutinis taisė Mantas; 2007.12.04, 12:40.

    Comment


      Panevėžys bando prisivilioti geležinkelį

      http://www.panrytas.lt/?id=2007120720&i=2&a=1
      ______________
      The Division Bell

      Comment


        Parašė enigma Rodyti pranešimą
        Panevėžys bando prisivilioti geležinkelį

        http://www.panrytas.lt/?id=2007120720&i=2&a=1
        "Be to, geležinkelio bėgiai iš Panevėžio į Rygą eitų per Joniškėlį ir nekeltų grėsmės kitoje Pasvalio krašto dalyje esančiai karstinių reiškinių zonai."

        Įdomu kam didesnė grėsmė, ar karstiniams reiškiniams dėl geležinkelio ar geležinkeliui dėl karstinių reiškinių?
        Paskutinis taisė GNU; 2007.12.08, 00:56.

        Comment


          Ką žinau, jei jau tiek Šiauliams tiek Panevėžiui to geležinkelio taip reikia, tai tegu susimeta abu miestai ir pastato du geležinkelius - vieną einantį per Panevėžį, kitą - per Šiaulius. O po to, kuris bus naudingesnis ir naudojamesnis - priklausys tik nuo tolesnių valdžios sprendimų

          Comment


            Dėl to greitojo traukinio Kaunas - Ryga. Jo nori tiek Panevėžys tiek Šiauliai. Tik su viena salyga - bus stotis mieste. O kadangi labiau tiketina kad stotelės nebus, tai jo nenori niekas (kam begiai per jų rajono žemes jei iš jų jokios naudos). Gandai yra kad bėgiai eis per Radviliški ( Šiaulių raj. berods).

            Comment


              Radviliškio rajonas yra.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Šiandien t.y. 2007-12-10

                Paskelbtas konkursas dėl „Rail Balticos“ darbų
                Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                Comment


                  Panevėžys nori greitojo geležinkelio
                  http://www.sekunde.lt/content.php?p=read&tid=45662
                  2007-12-12

                  Europinės vėžės geležinkelis „Rail Baltica“, jungsiantis Varšuvą, Rygą ir Taliną, per Panevėžį nežinia ar prasuks, nes miestas gali nesugebėti išnaudoti jo galimybių. Tokias mintis išsakė į Panevėžį atvykę Valstybinės įmonės Transporto ir kelių tyrimo instituto Eismo inžinerijos skyriaus viršininkas Arvydas Domatas ir Transporto investicijų direkcijos vadovas Albertas Arūna.

                  Įgyvendinus tarptautinį „Rail Baltica“ projektą žadama nutiesti greitąjį geležinkelį, suteikiantį galimybę važiuoti palei Baltijos jūrą nuo Talino iki Varšuvos 160–250 kilometrų per valandą greičiu. Tikimasi, kad patogūs greitaeigiai keleiviniai traukiniai pritrauks nemažai keleivių, tai pagyvintų Baltijos šalių turizmo sektoriaus veiklą ir duotų neabejotinos ekonominės naudos. 2003 metais Europos Komisija „Rail Baltica“ pripažino reikšmingu Europai projektu ir įtraukė jį į tarptautinių transporto tinklų plėtros prioritetų sąrašą. Šis sprendimas leidžia pasinaudoti ES fondų parama, nes jo įgyvendinimo išlaidos vien tik Lietuvos teritorijoje sieks 800 mln. eurų, o visam projektui finansuoti Baltijos valstybėse ir Lenkijoje reikės 3,93 mlrd. eurų.

                  „Rail Baltica“ projektas įgyvendinamas etapais. Pirmasis etapas truks iki 2010 metų, jame numatyta modernizuoti Lenkijos geležinkelius nuo Varšuvos iki valstybės sienos ir nuo jos nutiesti Lietuvoje greitąjį geležinkelį iki Kauno. Per antrąjį etapą iki 2014 metų planuojama nutiesti greitąjį geležinkelį į Rygą, baigiamajame etape iki 2016 metų greitasis geležinkelis bus nutiestas į Taliną.

                  Panevėžio apskrities viršininko administracijos užsakymu jau parengta studija „Greitojo geležinkelio „Rail Baltica“ alternatyvų analizė šiaurinėje Lietuvos dalyje“. Studiją rengę specialistai padarė išvadą, kad planuojamo europinio geležinkelio trasa per Panevėžį būtų 25 kilometrais trumpesnė ir apie 200 milijonų eurų pigesnė, palyginti su trasa Šiaulių kryptimi. „Panevėžio apskrities viršininko administracijos užsakymu parengta studija – pirmas žingsnis nustatyti, ar reikia šiame regione europinės vėžės geležinkelio, – studijos reikšmę apibūdino A.Arūna. – Šiandieninė situacija rodo, kad per Panevėžį einantis senasis geležinkelis stovi nenaudojamas. Reikia stengtis įrodyti, kad modernaus geležinkelio galimybės bus išnaudotos.“ Panevėžio apskrities viršininko administracijos užsakymu atlikta studija yra įvadas į 2008–2009 metais visose trijose Baltijos valstybėse (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje) vienu kartu rengsimas galimybių studijas dėl europinės vėžės naujo geležinkelio tiesimo didelio greičio traukiniams.

                  Birutė KRONIENĖ

                  Comment


                    Šiandieninė situacija rodo, kad per Panevėžį einantis senasis geležinkelis stovi nenaudojamas. Reikia stengtis įrodyti, kad modernaus geležinkelio galimybės bus išnaudotos
                    Man labai įdomu, kaip tai tą reikėtų įrodyti. Tame ir yra problema, kad dabartinėje situacijoje iš Panevėžio NĖRA kur nuvažiuoti tuo geležinkeliu. Per Panevėžį eina vienintelė trasa Radviliškis - Rokiškis. O iš visų kitų miestų yra pasiekiamas ir Vilnius, ir Kaunas, ir Šiauliai, ir Klaipėda. Manau tai svarus argumentas, kad Rail Baltica eitų per Panevėžį, kuris pagaliau turėtų susisiekimą bėgiais su likusia Lietuva ir ne tik.
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      Parašė Elektrikas Rodyti pranešimą
                      Dėl to greitojo traukinio Kaunas - Ryga. Jo nori tiek Panevėžys tiek Šiauliai. Tik su viena salyga - bus stotis mieste. O kadangi labiau tiketina kad stotelės nebus, tai jo nenori niekas (kam begiai per jų rajono žemes jei iš jų jokios naudos). Gandai yra kad bėgiai eis per Radviliški ( Šiaulių raj. berods).
                      Kaunas - Ryga per Panevezi ar Siaulius, bet be stoteles viename is siu miestu? Juk tai visiskai nelogiska...

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kaunas - Ryga per Panevezi ar Siaulius, bet be stoteles viename is siu miestu? Juk tai visiskai nelogiska...
                        Aš irgi manau, kad tiek Šiauliai, tiek Panrvėžys yra pakankamai dideli miestai ir betkoks greitasis traukinys juose sustos. Čia tik gandai paleisti, kad lėks be sustojimo
                        Parašas :)

                        Comment


                          Faktas, kad ner kur vaziuot.... o jei ir noretum vaziuot tai jis taip retai vaziuoja, kad geriau pasiriktum autobusa....

                          Comment


                            Parašė burundukas Rodyti pranešimą
                            Faktas, kad ner kur vaziuot.... o jei ir noretum vaziuot tai jis taip retai vaziuoja, kad geriau pasiriktum autobusa....
                            Maršrutai nebus tarpmiestiniai, tai projektas, iš esmės skirtas tranzitui, ne vietinei rinkai.

                            Tačiau bent jau atšaka į Panevėžį ar Šiaulius užsukti turėtų. Pagrindinė magistralė turbūt praeis greta miesto.

                            Čia tik mano pamąstymai.
                            Įžvalgos.lt - FB - G+

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Kaunas - Ryga per Panevezi ar Siaulius, bet be stoteles viename is siu miestu? Juk tai visiskai nelogiska...
                              Būtent, nežinau kam tai apsimoka, bet tai norima padaryti.. Galbūt Panevėžys ar Šiauliai nėra tokie svarbūs šiam projektui kaip stotelės.

                              Comment


                                Pritariu, nebent tarp tolimesnių miestų pasiteisintų. Pvz. Varšuva - Kaunas - Ryga - Talinas.

                                Comment


                                  Parašė John
                                  Kazkaip as apskritai imu abejoti RailBalticos perspektyva kaip keleivinio gelezinkelio... esame pernelyg iprate vazineti masinomis, o ir keliai leidzia pakankamai greita susisiekima... ir tai visai nera blogai.
                                  Jei jau lygiuojamės į Europą, kaip mėgsti pabrėžti, tai lygiuokimės visomis prasmėmis. Europoje keleiviniai traukiniai populiarūs.

                                  Comment


                                    Jei traukiniai būtų europietiškai komfortiški, važinėtų europietiškais greičiais ir pakankamai tankiai (o ne 1k. per parą) tai ir keleivių būtų daugiau ...
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Jei traukiniai būtų europietiškai komfortiški, važinėtų europietiškais greičiais ir pakankamai tankiai (o ne 1k. per parą) tai ir keleivių būtų daugiau ...
                                      Kainos bijau irgi. O jos dideles, net ir europietiskais masteliais.

                                      Comment


                                        Na antžeminis transportas Vakarų Europoj apskritai brangus.
                                        Tik tiek, kad ten yra visokių nuolaidų ir pigesnių bilietų variantų kuriais reikia naudotis. Tada bilietų kaina nėra labai didelė net lyginant su mūsiškomis kainomis.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          ...O naujos trasos realiai turetume sulaukti vienos - tai Railbaltika.
                                          As taip supratau, kad daug kur RailBaltic sutampa su senuoju keliu... ar ne taip?
                                          Ir dar prie to... ar bus RailBaltic elektrifikuotas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X