Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rodyti pranešimą
    Iki Kauno kroviniai važiuos 160 km/h, keleiviai - 200 km/h. Nuo Kauno iki LT/LV sienos bus atnaujinta rusiška vėžė ir ten greitis sieks 120 km/h (gal kažkiek skirsis kroviniams ir keleiviams, nežinau). Vėliau, nutiesus europinę vėžę ir šiame ruože, greitis juo, neabejoju, viršys rusiškosios vėžės greitį. Arba bus kaip iki Kauno, arba kokie 160 km/h maksimaliai.
    .

    Šiek tiek panaršiau Wikipedia:
    Tarptautinė vėžė – 1435 milimetrų, naudojama daugumoje vakarų šalių, jos nedidelė atkarpa yra ir Lietuvoje – nuo Lenkijos sienos iki Šeštokų.
    Plačioji vėžė – 1520 milimetrų, naudojama buvusiose tarybinėse šalyse, dėl tarybų valdžios nenoro, kad europiečiai galėtų Rusijoje panaudoti karinius traukinius. Šios vėžės sudaro daugumą Lietuvos geležinkelių.


    Tai jūs dabar, nusimanantys tame reikale, pasakykit, kas čia per cirkas gaunas? Taip išeina, kad įsėdęs Varšuvoj (Berlyne) tuo pačiu traukiniu į Helsinkį nenuvažiuosi, nes Kaune reiks persėst į rusiškom vėžėm pritaikytą traukinį???
    Arba čia visiška nesąmonė, arba čia kažko totaliai nesuprantu...
    www.scriptorium.ie

    Comment


      Tai gal jie kol kas nuo Kauno ruošiasi perdirbti, perstumiant vieną bėgį, o visą kitą paliekant Ir tada galėsime važiuoti net 120 km/h greičiu

      Comment


        Parašė C5 Rodyti pranešimą
        <...> Tai jūs dabar, nusimanantys tame reikale, pasakykit, kas čia per cirkas gaunas? Taip išeina, kad įsėdęs Varšuvoj (Berlyne) tuo pačiu traukiniu į Helsinkį nenuvažiuosi, nes Kaune reiks persėst į rusiškom vėžėm pritaikytą traukinį???
        Arba čia visiška nesąmonė, arba čia kažko totaliai nesuprantu...
        Manau, kad bus du statybos etapai:

        1. Nauja europinė iki Kauno (200 km/h) + krovinių terminalas Palemone ir modernizuojama esama rusiška vėžė (120 -160km/h)
        2. Nauja europinė - nuo Kauno per Šiaulius arba per Panevėžį.

        Nemanau, kad panaikins esamą rusišką iki Mariampolės, nes tai vienas iš krovinių koridorių į Rusijos Kaliningrado sritį. (LG praras pelną )

        Tarp kitko, nuo senų laikų, egzistuoja technologija, keičianti keleivinių traukinų riedmenis, kitam vėžės pločiui. Keleivius reikia tik trumpam, be bagažo, išlaipinti.
        Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

        Comment


          Vakar per Panoramą rodė, tai pagal schemą aiškiai matėsi, kad numatyta atšaka nuo Kauno iki Vilniaus. Idomu, čia už tas pačias lėšas iš ES numatyta ją tiesti ir kada?
          Parašas :)

          Comment


            Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
            Manau, kad bus du statybos etapai:
            Tarp kitko, nuo senų laikų, egzistuoja technologija, keičianti keleivinių traukinų riedmenis, kitam vėžės pločiui. Keleivius reikia tik trumpam, be bagažo, išlaipinti.
            Spėju, tai ir yra atsakymas į mano klausimą. Ačiū
            www.scriptorium.ie

            Comment


              Parašė Svecias Rodyti pranešimą
              Vakar per Panoramą rodė, tai pagal schemą aiškiai matėsi, kad numatyta atšaka nuo Kauno iki Vilniaus. Idomu, čia už tas pačias lėšas iš ES numatyta ją tiesti ir kada?
              O ar neatkreipei dėmesio, nuo Kauno RB ėjo link Panevėžio ar link Šiaulių (turiu omeny europinę dalį)? Gal jau yra kokie nors pirminiai numatymai.

              Kad iki Vilniaus bus kada nors atšaka, tai neabejoju, bet nesu girdėjęs konkrečios datos ir to nebus iki 2013, kai planuojama baigti RB projektą Lietuvoje (nežinau visą ar tik pirmą etapą).
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                Parašė C5 Rodyti pranešimą

                Tai jūs dabar, nusimanantys tame reikale, pasakykit, kas čia per cirkas gaunas? Taip išeina, kad įsėdęs Varšuvoj (Berlyne) tuo pačiu traukiniu į Helsinkį nenuvažiuosi, nes Kaune reiks persėst į rusiškom vėžėm pritaikytą traukinį???
                Arba čia visiška nesąmonė, arba čia kažko totaliai nesuprantu...
                toks daiktas yra ir Lietuvoje

                Comment


                  Parašė Rodyti pranešimą
                  O ar neatkreipei dėmesio, nuo Kauno RB ėjo link Panevėžio ar link Šiaulių (turiu omeny europinę dalį)? Gal jau yra kokie nors pirminiai numatymai.
                  Ten viskas buvo pavazduota daugiau scematiškai. Bendra Lenkijos, Lietuvos, Latvijos ir Estijos schema su atšaka į Vilniu, o ar eis per Šiaulius ar per Panevėžį iš matyto vaizdo sunku suprasti
                  Parašas :)

                  Comment


                    Čia kaip suprantu pavaizduoats traukinys su pasistumiančiais ratais?

                    Šiaip tai kiek teko girdėti sovietmečiu, kai žmonės važiuodavo už SSSR ribų, tai būdavo keičiami ratai pakeliant traukinį. Ratai, ar tai visa važiuoklė.

                    Comment


                      Nežinau kokia sistema yra Lietuvoje, bet Baltarusijoje (traukiniai vykstantys iš Rusijos į Europą ir atgal) keičiama būtent pakeliant vagonus ir pakeičiant vėžimėlius (važiuoklę).

                      Čia gal ir nedaug matosi, bet geresnių filmukų dabar nerandu:

                      http://www.youtube.com/watch?v=lcIScb7LUpc

                      Comment


                        Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                        Nežinau kokia sistema yra Lietuvoje, bet Baltarusijoje (traukiniai vykstantys iš Rusijos į Europą ir atgal) keičiama būtent pakeliant vagonus ir pakeičiant vėžimėlius (važiuoklę).
                        O jei atvyksta N vagonų sąstatas, tai jiems visiems turi būti pakeista važiuoklė? Nelabai žinau, kaip tai vyksta. Bet jei yra taip, kaip mąstau, tai turėtų būti ilgas ir nuobodus (ypač keleiviams) darbas.

                        Štai kaip Rail Baltica projektą pristato Europos sąjunga:


                        Šiek tiek vaizdų iš Kauno ir Šeštokų, taip pat galimybė susipažinti su Pavel'u Telička, Rail Baltica koordinatoriumi

                        ---
                        Argumentai, kur turėtų driektis naujoji europinė geležinkelio vėžė (atnaujinta):

                        Už Panevėžį:
                        • Kaunas neturi tiesioginės geležinkelio trasos su Panevėžiu ir atvirkščiai (su Šiauliais situacija geresnė)
                        • Pro Panevėžį driekiasi ViaBaltica
                        • Tiesiant trasą pro Panevėžį, Kaune ji eitų pro Karmėlavos oro uostą bei Kauno LEZ, kas, mano supratimu, būtų naudinga tiek minėtiems subjektams, tiek visam Kaunui
                        • Vėžė, tiesiant ją pro Panevėžį, būtų trumpesnė, būtų sutaupyti ~200 milijonų litų (remiuosi Panevėžio miesto atlikta studija, subjektyvumo/objektyvumo klausimą palieku spręsti jums patiems)


                        Už Šiaulius:
                        • Šiauliai turi oro uostą, Panevėžys - ne
                        Paskutinis taisė ; 2007.07.25, 19:54.
                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                        Comment


                          Tiesa, riedmenų keitimo procesas vyksta gan ilgai. Kiekvienas vagonas atkabinamas ir riedemenys keičiami atskirai. Bet su N vagonų susitvarko

                          O pirmi du argumentai "už Panevėžį", ypač pirmasis gal net labiau už Šiaulių kryptį pasisako mano supratimu.

                          Comment


                            prieš keletą metų, kai buvo tiesioginis traukinys Varšuva-Vilnius-Varšuva, stotį, kur yra tas įrenginys, jei neklystu pravažiuodavo per 20 min. per tą laiką budavo dar ir atliktos pasienio ir muitinės procedūros. keleiviams išlipti nereikėdavo.. technologija ten paprasta. traukinį stumia vagonais į priekį, kai pirmasis vagonas pravažiuoja įrenginį prisikabina kitos vėžės lokomotyvas ir pirmyn į finišą

                            Comment


                              Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                              O pirmi du argumentai "už Panevėžį", ypač pirmasis gal net labiau už Šiaulių kryptį pasisako mano supratimu.
                              Keista logika. Aš su tuo nesutikčiau. Akivaizdu, kad jei su vienu miestu susisikiemas išplėtotas, o su kitu - ne, tai reikia plėstis ten, kur susisiekimas dar išvis neegzistuoja, tam, kad būtų užpildyta esanti spraga.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                Parašė Rodyti pranešimą
                                • Pro Panevėžį driekiasi ViaBaltica
                                Kodėl geriau, kad geležinkelis eis lygiagrečiai su keliu?
                                www.lt-lv-forum.org/

                                Comment


                                  Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                  Kodėl geriau, kad geležinkelis eis lygiagrečiai su keliu?
                                  Ne Rail Baltica nemaža dalimi bus naudojama krovinių transportui. Ji padės vystyti tokias sritis, kaip logistika. Panevėžys, turėdamas ViaBalticą, turi tam tikrus pradinius krovinių srautus. Todėl Rail Baltica ir ViaBaltica magistralių junginys vienas kitą papildytų, siekiant optimaliausio rezultato juos būtų galima apjungti bendrai panaudai.
                                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                                  Comment


                                    Heh įdomiai tu mąstai. Paprastai (oro, vandens, žemės) keliai pasiteisina, kai jie kertasi, o ne, kai eina lygiagrečiai. Kam krovinį perkelti pusiaukelyje, jei jis, vienaip ar kitaip, būtų pasiekęs tą patį galutinį tikslą? Šiuo atveju kelias kaip tik praras dalį krovinių ir keleivių dėl geležinkelio.
                                    www.lt-lv-forum.org/

                                    Comment


                                      Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                      Heh įdomiai tu mąstai. Paprastai (oro, vandens, žemės) keliai pasiteisina, kai jie kertasi, o ne, kai eina lygiagrečiai. Kam krovinį perkelti pusiaukelyje, jei jis, vienaip ar kitaip, būtų pasiekęs tą patį galutinį tikslą? Šiuo atveju kelias kaip tik praras dalį krovinių ir keleivių dėl geležinkelio.
                                      Bet pagalvok, jei galiotų tik toks veiksnys, kaip kad tu nurodai, kad nereikia greta einančio geležinkelio, tuomet kokia išvis yra Rail Baltica projekto prasmė, žinant, kad jau turime ViaBaltica

                                      Geležinkeliai yra transporto sritis, kuri mažiau teršia aplinką, nuimti dalį srautų nuo ViaBaltica magistralės ir perkelti juos į geležinkelį būtų naudinga. Tai nurodoma ir Europos sąjungos vaizdinėje medžiagoje.

                                      Aš sutinku, jei keliai kirstųsi, tai būtų dar naudingiau. Tačiau lokaliu Lietuvos mastu, Šiaulių ir Panevėžio atžvilgiu, nėra to „kertančiojo“ kelio. Juk Šiaulių atveju jo taip pat nebus. Todėl, kodėl gi tų srautų neperkėlus ten, kur verslui tai bus naudingiau, į geležinkelius ar į kelius, ir neleidus jam pasirinkti

                                      Rail Baltica nebus vietinės reikšmės projektas, kroviniai, kurie bus gabenami Rail Baltica, didele dalimi bus tranzitiniai. Kaip minėjau, nauda mums - logistikos ir kitų su tuo susijusių sričių vystymas. Panevėžyje, turinčiame pradinius tų krovinių srautus ViaBalticos dėka kuriama ir pradinė tam reikalinga infrastruktūra - Panevėžio logistikos parkas, ko nėra Šiauliuose
                                      Paskutinis taisė ; 2007.07.25, 20:17.
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        Parašė Rodyti pranešimą
                                        Bet pagalvok, jei galiotų tik toks veiksnys, kaip kad tu nurodai, kad nereikia greta einančio geležinkelio, tuomet kokia išvis yra Rail Baltica projekto prasmė, žinant, kad jau turime ViaBaltica
                                        Nes skiriasi krovinių pervežimo charakteristikos. Traukiniu pigiau vežti daug (lyginint su fūra), neapsimoka vežti mažai. Aš nesakau, kad reikia ar nereikia RailBaltic, tik noriu pasakyti, kad ViaBaltic tai ne argumentas Panevėžio naudai.
                                        www.lt-lv-forum.org/

                                        Comment


                                          Parašė AIRzol Rodyti pranešimą
                                          Heh įdomiai tu mąstai. Paprastai (oro, vandens, žemės) keliai pasiteisina, kai jie kertasi, o ne, kai eina lygiagrečiai. Kam krovinį perkelti pusiaukelyje, jei jis, vienaip ar kitaip, būtų pasiekęs tą patį galutinį tikslą? Šiuo atveju kelias kaip tik praras dalį krovinių ir keleivių dėl geležinkelio.
                                          Keletą žymiausių pavyzdžių, kai pagrindinis kelias ir geležinkelis eina greta ir efektyviausias judėjimas vyksta: linija Paris-Lyonaiss-Marseille; Bruxelles - Lille - Paris; Berlin - Hanover - Amsterdam; Hamburg - Hanover -Wurzburg - Nurnberg - Munich; Frankfurt - Stutgart; Kobenhavn - Malmo - Stokholm. Tas pats maršrutas Vilnius - Kaunas. O į ratuotą priemonę riedančią keliu ir lokomotyvą bildančią bėgiais reik žiūrėti ne kaip į konkurentus , bet kaip vartotojui pasirinkimo galimybę - pvz. iš asmeninės patirties pasakysiu: keliauti iš Kobenhavn į Stokholm autobusu, t.y. važiuoti virš 600km. yra žymiai ilgiau laiko reikalaujanti kelionė nei traukiniu, bet užtat ir žymiai pigesnė - išlieka galimybė pasirinkti, tad kaip ir daugelis studentų, aš renkuosi pigesnį autobusinį variantą, o koks verslininkas taupantis laiką važiuos brangesne, bet trumpesnį laiką "suryjančia" transporto priemone. Kaip tik ši konkurencija atveria naujas pasirinkimo galimybes. Tad ko čia piktintis ne matau reikalo.
                                          Paskutinis taisė tivoli; 2007.07.25, 20:25.
                                          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                          Dordrechtas/Haarlemas
                                          Nesebaras/Plovdivas
                                          Kiolnas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X