Gal nebesvaik apie "mažą projekto dalį". Daugiau bėgių (kiek atsimenu santykis buvo daug maž 2:1), žemės išpirkimas, viadukų, tiltų perstatymas, signalizacija ir tt ir pan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNiekam neįdomu, ką tu atsimeni, nes kas antras tavo pranešimas yra tiesiog dozė vaflių ir netiesų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą>Nesureikšminčiau Brazausko įtakos, nes jis nuo politikos pasitraukė 2007 metais, mirė 2010 metais, o Rail Baltica nuo memorandumų stadijos pajudėjo tik po 2010 pavasario Mt Unpronounceable >išsiveržimų. Lubys mirė 2011 metais. Daugmaž tada ir buvo priimtas executive decision'as standartinė vėžę tam kartui nutiesti LG valdomais sklypais. Kas galėjo tada žinoti, kad vis viena >persėdinėsim Mockavoj, o ne Kaune?
Prie ko čia 2010-ieji, kai planavimas, projektavimas, ir visi kiti pagrindiniai žingsniai padaryti kokiais 2001-2005 metais? Gal visai pamiršot kaip Lubys išpirko žemes galimoje RB1 tiesimo trasoje? Įstatymų kad paimti žemę ir po to teistis tuo metu nebuvo.
Comment
-
Privati kompanija Gepard Express nuo gruodžio planuoja paleisti tiesioginį naktinį traukinį Praha - Kaunas.
According to him, the preparations for the line from Prague to Lithuania are the furthest along . " If something doesn't happen, in cooperation with LTG Link (Lithuanian state carrier, editor's note), we want to start trial operation in August, " Fikaček added. The train from the Czech Republic will go from Prague to Kaunas, where there will be a transfer to the LTG Link unit to Vilnius. A standard gauge of 1435 mm leads to Kaunas.
https://zdopravy.cz/pres-30-hodin-ve...-litvy-210105/
Juodraštinis tvarkaraštis - https://zdopravy.cz/wp-content/uploa...lnius-ANON.pdf
- 20 patinka
Comment
-
Pagal juodraštinį tvarkaraštį įdomiai atrodo Suvalkų ir Balstogės sustojimai. Lenkiškas abejuose sugaišta po 25min, o čekiškas vos po 1 min. Jei Balstogėje šiuo atvėju yra išvengiama lokomotyvo keitimo, tai reiškia galima apseit ir be užvažiavimo į Suvalkų stotį? O iš lokomotyvų tai suprantu kad tik Vectron'as yra "dual mode", kuris gali važiuot tiek su laidais tiek ir su dyzelinu.
Comment
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimąPagal juodraštinį tvarkaraštį įdomiai atrodo Suvalkų ir Balstogės sustojimai. Lenkiškas abejuose sugaišta po 25min, o čekiškas vos po 1 min. Jei Balstogėje šiuo atvėju yra išvengiama lokomotyvo keitimo, tai reiškia galima apseit ir be užvažiavimo į Suvalkų stotį? O iš lokomotyvų tai suprantu kad tik Vectron'as yra "dual mode", kuris gali važiuot tiek su laidais tiek ir su dyzelinu.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPrivati kompanija Gepard Express nuo gruodžio planuoja paleisti tiesioginį naktinį traukinį Praha - Kaunas.
Over 30 hours on the train. Gepard Express has announced plans for expansion, it wants to start with a connection from Prague to Lithuania
https://zdopravy.cz/pres-30-hodin-ve...-litvy-210105/
Juodraštinis tvarkaraštis - https://zdopravy.cz/wp-content/uploa...lnius-ANON.pdf
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kokių būdu būtų galima neužvažiuoti į Suwalkų stotį? Kitas dalykas, kad 1 min sustojimai tikriausiai nėra realistiški, bent jau Suwalkuose.
Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tvarkaraštis juodraštinis, tai tik išsakytas noras maždaug tokiu metu važiuoti pro maždaug tokias stotis. Jis turės būti suderintas su infrastruktūros užimtumu.
Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tvarkaraštis juodraštinis, tai tik išsakytas noras maždaug tokiu metu važiuoti pro maždaug tokias stotis. Jis turės būti suderintas su infrastruktūros užimtumu.
Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kad ne – tik Katowice–Warszawa yra beveik trys valandos be sustojimo, visur kitur stos po kelis kartus per valandą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kad ne – tik Katowice–Warszawa yra beveik trys valandos be sustojimo, visur kitur stos po kelis kartus per valandą.
Ir dar kas užkliuvo - Praha - Olomousc žada 4.5 val. 210 km tiesia linija.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKas nors sudėtumėt ant žemėlapio su laikais?
https://bikerouter.de/#map=6/52.435/...1&profile=rail
Geresnio rail router'io neradau kaip tik dviračiu per bėgius, bet čia daugmaž orientyrui.
Faktas, kad Suvalkuose reikia keist kryptį, Sokolkoj baigiasi elektra. Nebent tempiant dyzelinį lokomotyvą iš paskos toks tvarkaraštis įmanomasPaskutinis taisė felar; 2024.06.24, 18:06.
- 2 patinka
Comment
-
Keista įmonė, keisti planai. Šiuo metu jie turi tik vieną traukinį Brno-Vienos oro uostas per dieną, o čia tau ir Vilnius, ir Charkivas. Kažin ar gali būti kažkokių paslėptų motyvų skelbti tokius planus ir prašyti prieigos prie infrastruktūros, jei negali jų realizuoti?
Beje, verta paminėti, kad jie turi dar utopiškesnį planą, nei tas, apie kurį čia diskutuojama - traukinys Splitas-Vilnius
V0138-24-Gepard-03-Ozna_meni_Split_Budapes_t_Blava_Br_eclav_Vars_ava_ Vilnius-ANON.pdf (zdopravy.cz)
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mrmiao Rodyti pranešimąKeista įmonė, keisti planai. Šiuo metu jie turi tik vieną traukinį Brno-Vienos oro uostas per dieną, o čia tau ir Vilnius, ir Charkivas. Kažin ar gali būti kažkokių paslėptų motyvų skelbti tokius planus ir prašyti prieigos prie infrastruktūros, jei negali jų realizuoti?
Beje, verta paminėti, kad jie turi dar utopiškesnį planą, nei tas, apie kurį čia diskutuojama - traukinys Splitas-Vilnius
V0138-24-Gepard-03-Ozna_meni_Split_Budapes_t_Blava_Br_eclav_Vars_ava_ Vilnius-ANON.pdf (zdopravy.cz)
Dabar ES berods remia traukinių kompanijas ar bent jau bando sudaryti sąlygas, todėl nenustebčiau, kad ta įmonė tikrųjų planuoja plėsti veiklą, net jeigu turi tik vieną maršrutą.
Čekai, lenkai ir italai planuoja važinėti į Vokietiją, austrai privatininkai jau važinėja, čekai planuoja į Lietuvą ir Kroatiją... Kuo toliau, tuo bus įdomiau.
Kitas dalykas: kiek suprantu, tai bus paprasčiausi sėdimi vagonai, o ne „tikras“ naktinis traukinys. Gal panašu į FlixTrain'ą. Per naktį važiuoti ypatingo komforto nebus, bet bent jau atsiras daugiau galimybių važiuoti Vilnius–Varšuva įvairesniais laikais ir komfortiškiau nei autobusu100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąDabar ES berods remia traukinių kompanijas ar bent jau bando sudaryti sąlygas, todėl nenustebčiau, kad ta įmonė tikrųjų planuoja plėsti veiklą, net jeigu turi tik vieną maršrutą.
Kitas dalykas: kiek suprantu, tai bus paprasčiausi sėdimi vagonai, o ne „tikras“ naktinis traukinys. Gal panašu į FlixTrain'ą. Per naktį važiuoti ypatingo komforto nebus, bet bent jau atsiras daugiau galimybių važiuoti Vilnius–Varšuva įvairesniais laikais ir komfortiškiau nei autobusu
- 1 patinka
Comment
-
Geri žmonės užrodė, kad Gepard Express yra pavaldi slovakų Wagon Service, kuris kaip tik turi ir kitiems nuomoja kušetes, tai čia kaip ir mažytė vilties švieselė kušetėms (nors ir esu laaaabai skeptiškas visos šios idėjos atžvilgiu apskritai). Faktas, kad ir be kušetės būtų geriau negu nieko.
Čekų vežėjai turi šiokią tokią pasakorių reputaciją. Kasmet prašo leidimų fantastiškoms trasoms, o po to, net jei juos gauna, traukiniai nėra paleidžiami. Nors ir nepasakysi, kad tai blogi vežėjai ten, kur jie veikia.
https://www.wagonservice.sk/
Comment
-
Šitas Gepard Express vadovas ir apparently Wagon Service savininkas Albert Fikaček panašu, kad yra gan spalvota asmenybė. Net rezgė planus traukiniui iš Prahos į Kazachstaną. Interviu su juo:
“Every train should have a sauna”: Albert Fikáček is the Czech Republic’s most shrewd railway entrepreneur
https://deutsch.radio.cz/jeden-zug-g...tester-8787421Paskutinis taisė felar; 2024.06.26, 15:23.
Comment
Comment