Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal nebesvaik apie "mažą projekto dalį". Daugiau bėgių (kiek atsimenu santykis buvo daug maž 2:1), žemės išpirkimas, viadukų, tiltų perstatymas, signalizacija ir tt ir pan.

    Comment


      Niekam neįdomu, ką tu atsimeni, nes kas antras tavo pranešimas yra tiesiog dozė vaflių ir netiesų.

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Niekam neįdomu, ką tu atsimeni, nes kas antras tavo pranešimas yra tiesiog dozė vaflių ir netiesų.
        Netiesas čia sklaido tie, kurie palaiko geležinkelių statybą.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          >Nesureikšminčiau Brazausko įtakos, nes jis nuo politikos pasitraukė 2007 metais, mirė 2010 metais, o Rail Baltica nuo memorandumų stadijos pajudėjo tik po 2010 pavasario Mt Unpronounceable >išsiveržimų. Lubys mirė 2011 metais. Daugmaž tada ir buvo priimtas executive decision'as standartinė vėžę tam kartui nutiesti LG valdomais sklypais. Kas galėjo tada žinoti, kad vis viena >persėdinėsim Mockavoj, o ne Kaune?

          Prie ko čia 2010-ieji, kai planavimas, projektavimas, ir visi kiti pagrindiniai žingsniai padaryti kokiais 2001-2005 metais? Gal visai pamiršot kaip Lubys išpirko žemes galimoje RB1 tiesimo trasoje? Įstatymų kad paimti žemę ir po to teistis tuo metu nebuvo.
          ​​​​​​
          Ma rodo reikia daugiau prekybinių ryšių su Rusija ir KInija greičiau integruosimės.

          Comment


            Privati kompanija Gepard Express nuo gruodžio planuoja paleisti tiesioginį naktinį traukinį Praha - Kaunas.

            According to him, the preparations for the line from Prague to Lithuania are the furthest along . " If something doesn't happen, in cooperation with LTG Link (Lithuanian state carrier, editor's note), we want to start trial operation in August, " Fikaček added. The train from the Czech Republic will go from Prague to Kaunas, where there will be a transfer to the LTG Link unit to Vilnius. A standard gauge of 1435 mm leads to Kaunas.
            Over 30 hours on the train. Gepard Express has announced plans for expansion, it wants to start with a connection from Prague to Lithuania
            https://zdopravy.cz/pres-30-hodin-ve...-litvy-210105/

            Juodraštinis tvarkaraštis - https://zdopravy.cz/wp-content/uploa...lnius-ANON.pdf

            Comment


              Pagal juodraštinį tvarkaraštį įdomiai atrodo Suvalkų ir Balstogės sustojimai. Lenkiškas abejuose sugaišta po 25min, o čekiškas vos po 1 min. Jei Balstogėje šiuo atvėju yra išvengiama lokomotyvo keitimo, tai reiškia galima apseit ir be užvažiavimo į Suvalkų stotį? O iš lokomotyvų tai suprantu kad tik Vectron'as yra "dual mode", kuris gali važiuot tiek su laidais tiek ir su dyzelinu.

              Comment


                Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                Pagal juodraštinį tvarkaraštį įdomiai atrodo Suvalkų ir Balstogės sustojimai. Lenkiškas abejuose sugaišta po 25min, o čekiškas vos po 1 min. Jei Balstogėje šiuo atvėju yra išvengiama lokomotyvo keitimo, tai reiškia galima apseit ir be užvažiavimo į Suvalkų stotį? O iš lokomotyvų tai suprantu kad tik Vectron'as yra "dual mode", kuris gali važiuot tiek su laidais tiek ir su dyzelinu.
                O kokių būdu būtų galima neužvažiuoti į Suwalkų stotį? Kitas dalykas, kad 1 min sustojimai tikriausiai nėra realistiški, bent jau Suwalkuose.

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Privati kompanija Gepard Express nuo gruodžio planuoja paleisti tiesioginį naktinį traukinį Praha - Kaunas.



                  Over 30 hours on the train. Gepard Express has announced plans for expansion, it wants to start with a connection from Prague to Lithuania
                  https://zdopravy.cz/pres-30-hodin-ve...-litvy-210105/

                  Juodraštinis tvarkaraštis - https://zdopravy.cz/wp-content/uploa...lnius-ANON.pdf
                  Būtų dar įdomiau, jei į jungiamąjį atvažiuotų estukai.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    O kokių būdu būtų galima neužvažiuoti į Suwalkų stotį? Kitas dalykas, kad 1 min sustojimai tikriausiai nėra realistiški, bent jau Suwalkuose.
                    Tvarkaraštis juodraštinis, tai tik išsakytas noras maždaug tokiu metu važiuoti pro maždaug tokias stotis. Jis turės būti suderintas su infrastruktūros užimtumu.

                    Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Tvarkaraštis juodraštinis, tai tik išsakytas noras maždaug tokiu metu važiuoti pro maždaug tokias stotis. Jis turės būti suderintas su infrastruktūros užimtumu.

                      Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.
                      Kad ne – tik Katowice–Warszawa yra beveik trys valandos be sustojimo, visur kitur stos po kelis kartus per valandą.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Tvarkaraštis juodraštinis, tai tik išsakytas noras maždaug tokiu metu važiuoti pro maždaug tokias stotis. Jis turės būti suderintas su infrastruktūros užimtumu.

                        Kas man kiek kliūna - daug sustojimų virš Bialystoko. Toje vietoje IC tampa regioniniu.
                        Perdaug rimtai nežiūrėčiau ne tik į trukmes stotyse, bet ir į patį stočių sąrašą. Akivaizdu, kad perdaug nesigilindami pasiėmė dabartinio traukinio Vln - Krokuvą stočių sąrašą ir jį atkartojo. Nes visiškai neaišku kam gali reikėti sustoti Mockavoje - kaime su 50 gyventojų.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Kad ne – tik Katowice–Warszawa yra beveik trys valandos be sustojimo, visur kitur stos po kelis kartus per valandą.
                          'Dotnuva. Kita stotis - Gudžiūnai.Atsargiai, durys užsidaro'.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Kad ne – tik Katowice–Warszawa yra beveik trys valandos be sustojimo, visur kitur stos po kelis kartus per valandą.
                            Kas nors sudėtumėt ant žemėlapio su laikais?
                            Ir dar kas užkliuvo - Praha - Olomousc žada 4.5 val. 210 km tiesia linija.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                              Kas nors sudėtumėt ant žemėlapio su laikais?
                              Kažkas tokio:
                              https://bikerouter.de/#map=6/52.435/...1&profile=rail
                              Geresnio rail router'io neradau kaip tik dviračiu per bėgius, bet čia daugmaž orientyrui.
                              Faktas, kad Suvalkuose reikia keist kryptį, Sokolkoj baigiasi elektra. Nebent tempiant dyzelinį lokomotyvą iš paskos toks tvarkaraštis įmanomas
                              Paskutinis taisė felar; 2024.06.24, 18:06.

                              Comment


                                Keista įmonė, keisti planai. Šiuo metu jie turi tik vieną traukinį Brno-Vienos oro uostas per dieną, o čia tau ir Vilnius, ir Charkivas. Kažin ar gali būti kažkokių paslėptų motyvų skelbti tokius planus ir prašyti prieigos prie infrastruktūros, jei negali jų realizuoti?

                                Beje, verta paminėti, kad jie turi dar utopiškesnį planą, nei tas, apie kurį čia diskutuojama - traukinys Splitas-Vilnius

                                V0138-24-Gepard-03-Ozna_meni_Split_Budapes_t_Blava_Br_eclav_Vars_ava_ Vilnius-ANON.pdf (zdopravy.cz)

                                Comment


                                  Parašė mrmiao Rodyti pranešimą
                                  Keista įmonė, keisti planai. Šiuo metu jie turi tik vieną traukinį Brno-Vienos oro uostas per dieną, o čia tau ir Vilnius, ir Charkivas. Kažin ar gali būti kažkokių paslėptų motyvų skelbti tokius planus ir prašyti prieigos prie infrastruktūros, jei negali jų realizuoti?

                                  Beje, verta paminėti, kad jie turi dar utopiškesnį planą, nei tas, apie kurį čia diskutuojama - traukinys Splitas-Vilnius

                                  V0138-24-Gepard-03-Ozna_meni_Split_Budapes_t_Blava_Br_eclav_Vars_ava_ Vilnius-ANON.pdf (zdopravy.cz)
                                  Oho, įdomios naujienos!

                                  Dabar ES berods remia traukinių kompanijas ar bent jau bando sudaryti sąlygas, todėl nenustebčiau, kad ta įmonė tikrųjų planuoja plėsti veiklą, net jeigu turi tik vieną maršrutą.
                                  Čekai, lenkai ir italai planuoja važinėti į Vokietiją, austrai privatininkai jau važinėja, čekai planuoja į Lietuvą ir Kroatiją... Kuo toliau, tuo bus įdomiau.


                                  Kitas dalykas: kiek suprantu, tai bus paprasčiausi sėdimi vagonai, o ne „tikras“ naktinis traukinys. Gal panašu į FlixTrain'ą. Per naktį važiuoti ypatingo komforto nebus, bet bent jau atsiras daugiau galimybių važiuoti Vilnius–Varšuva įvairesniais laikais ir komfortiškiau nei autobusu
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    Dabar ES berods remia traukinių kompanijas ar bent jau bando sudaryti sąlygas, todėl nenustebčiau, kad ta įmonė tikrųjų planuoja plėsti veiklą, net jeigu turi tik vieną maršrutą.
                                    Aš irgi taip manau, bandymas pasiimt kažkokią ES paramą. Bus puiku, jei pavyks.

                                    Kitas dalykas: kiek suprantu, tai bus paprasčiausi sėdimi vagonai, o ne „tikras“ naktinis traukinys. Gal panašu į FlixTrain'ą. Per naktį važiuoti ypatingo komforto nebus, bet bent jau atsiras daugiau galimybių važiuoti Vilnius–Varšuva įvairesniais laikais ir komfortiškiau nei autobusu
                                    Kai traukinys iš sukabinamų vagonų, kurie, be to, nuomojami, čia visiškai vežėjo fantazijos klausimas. Aš spėčiau, kad bus ir sėdimų ir miegamų vagonų.

                                    Comment


                                      Geri žmonės užrodė, kad Gepard Express yra pavaldi slovakų Wagon Service, kuris kaip tik turi ir kitiems nuomoja kušetes, tai čia kaip ir mažytė vilties švieselė kušetėms (nors ir esu laaaabai skeptiškas visos šios idėjos atžvilgiu apskritai). Faktas, kad ir be kušetės būtų geriau negu nieko.

                                      Čekų vežėjai turi šiokią tokią pasakorių reputaciją. Kasmet prašo leidimų fantastiškoms trasoms, o po to, net jei juos gauna, traukiniai nėra paleidžiami. Nors ir nepasakysi, kad tai blogi vežėjai ten, kur jie veikia.

                                      https://www.wagonservice.sk/

                                      Comment


                                        Šitas Gepard Express vadovas ir apparently Wagon Service savininkas Albert Fikaček panašu, kad yra gan spalvota asmenybė. Net rezgė planus traukiniui iš Prahos į Kazachstaną. Interviu su juo:

                                        “Every train should have a sauna”: Albert Fikáček is the Czech Republic’s most shrewd railway entrepreneur
                                        https://deutsch.radio.cz/jeden-zug-g...tester-8787421
                                        Paskutinis taisė felar; 2024.06.26, 15:23.

                                        Comment


                                          Gal kas turit kokių žinių apie Gepard'ą? Lyg ir buvo planuota rugpjūtį daryt testinį važiavimą...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X