Tai 1520 bus galima nuardyti, tokiu atveju.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Bialystok-Vilnius regioniniam traukiniui, toks egzistuoja operaciniame plane.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąAlytaus pramoninė zona 1520 mm pasiekiama pro Šeštokus, tai vargu ar ardys. O piečiau Šeštokų 1520 tik kelis km iki Mockavos tesiekia šiaip ar taip.
Comment
-
Parašė Pauze0 Rodyti pranešimąKaip suprantu Rail Baltica I vežė bus išnaudota regioninėm jungtims, įdomu kokių papildomų maršrutų atsiras.Parašė DKL Rodyti pranešimąMockavoje yra Orlen degalų perpylimo bazė
Čia tema apie Rail Baltica II
Negi sunku susirasti temą apie Rail Baltica I
https://www.miestai.net/forumas/foru...46#post2082581
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą[B]
Forumas: ūūrraaaaaaa
- 3 patinka
Comment
-
Dieve dieve.
Vėl ištraukta nustipusi RB1 šiaudinė baidyklė. Už tuos pinigus nutiesta daugiau rusiškos vėžės bėgių, nei europietiškos. Tuo metu buvo Lubys ir AMB. Tuo metu nebuvo žemės paėmimo įstatymų, todėl vėžė eina ratais kvadratais.
Ar būtų buvę geriau jei būtų sukišę visus pinigus vien į europinę vėžę? Gal ir būtų. O bet tačiau žemės paėmimas, brazius ir Lubys.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nereiktų sutapatinti viso forumo su pora garsiai bliaunančių ir temoje nesusigaudančių žmonių, rašinėjančiu kiedesius ir tinginčių pasidomėti net baziniais dalykais apie projektą. Dauguma forumo manau puikiai supranta, kad apsifakapinom ir kad teisinti tai, kas vyko tiek su RB1, tiek su dabartiniu RB projektu, gali nebent, vienos politikės žodžiais tariant, tik visiškas durnius.
Antra, nereiktų remtis vienadienių politikų frazęmis, forumjiukas gali neteisingai suprasti.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąDieve dieve.
Vėl ištraukta nustipusi RB1 šiaudinė baidyklė. Už tuos pinigus nutiesta daugiau rusiškos vėžės bėgių, nei europietiškos. Tuo metu buvo Lubys ir AMB. Tuo metu nebuvo žemės paėmimo įstatymų, todėl vėžė eina ratais kvadratais.
Ar būtų buvę geriau jei būtų sukišę visus pinigus vien į europinę vėžę? Gal ir būtų. O bet tačiau žemės paėmimas, brazius ir Lubys.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nesureikšminčiau Brazausko įtakos, nes jis nuo politikos pasitraukė 2007 metais, mirė 2010 metais, o Rail Baltica nuo memorandumų stadijos pajudėjo tik po 2010 pavasario Mt Unpronounceable išsiveržimų. Lubys mirė 2011 metais. Daugmaž tada ir buvo priimtas executive decision'as standartinė vėžę tam kartui nutiesti LG valdomais sklypais. Kas galėjo tada žinoti, kad vis viena persėdinėsim Mockavoj, o ne Kaune?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nesureikšminčiau Brazausko įtakos, nes jis nuo politikos pasitraukė 2007 metais, mirė 2010 metais, o Rail Baltica nuo memorandumų stadijos pajudėjo tik po 2010 pavasario Mt Unpronounceable išsiveržimų. Lubys mirė 2011 metais. Daugmaž tada ir buvo priimtas executive decision'as standartinė vėžę tam kartui nutiesti LG valdomais sklypais. Kas galėjo tada žinoti, kad vis viena persėdinėsim Mockavoj, o ne Kaune?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPrie ko čia 2010-ieji, kai planavimas, projektavimas, ir visi kiti pagrindiniai žingsniai padaryti kokiais 2001-2005 metais? Gal visai pamiršot kaip Lubys išpirko žemes galimoje RB1 tiesimo trasoje? Įstatymų kad paimti žemę ir po to teistis tuo metu nebuvo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, taip, bet sprendimas tiesti lėtą vėžę esamu pylimu priimtas tik abiems šitiems krienams mirus. 2001–2005 metais dar nebuvo aišku, ar RB eis per Šiaulius ar per Panevėžį, ar Vilnius bus pajungtas per Kauną ar tiesiai nauja linija nuo Lenkijos pasienio. 2013–2015 m. statybos projektavimas tikrai tada nebuvo vykdomas.
Mane isvis stebina kai kuriu zmoniu prikaisiojimai RB1, kai finansavimas pagrinde buvo nukreiptas vezei i Kalinigrada sutvarkyti. Ziurint is siandienines perspektyvos, nera jokiu abejoniu kad butu buve geriau jei butu koncentravesi vien ant europines vezes. Taciau anuomet situacija buvo visai kita, nutiesta daugiau rusisku begiu nei europiniu, bet kaltinimai katastrofomis/neigalumu/korupcija nesibaigia. Lyg su nuo Kalinigrado vezes likusiais pinigais buvo imanoma kazka daugiau nusitiesti...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą<...> kai finansavimas pagrinde buvo nukreiptas vezei i Kalinigrada sutvarkyti.<...>
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pirma turbūt norima sujungti Baltijos šalis kartu brolius latvius ir seses estus, o Baltijos šalių prijungimas prie Europos (Lenkijos) tinklo turbūt jau antras etapas, kaip ir trečias tunelio statyba į Suomiją.
Comment
-
1. Dauguma Rail Baltica 1 pinigų nebuvo skirta Kaliningrado ruožui (kiek galima rašinėti kažkokius nepagrįstus šūdus?). Rail Baltica finansavimas buvo skiriamas pagal projektą, skirtą transporto jungčių būsimajame Rail Baltica ruože gerinimą. Kaliningradas į tą ruožą nepatenka. Vien Šeštokai - Marijampolė kainavo 110 milijonų eurų. Dabartiniais pinigais tai būtų koks 250 milijonų arba tiek, kiek latviai kol kas yra išleidę savo stotims ir tai yra vos trečdalis Rail Baltica 1. Šeštokai - Marijampolė nebus naudojamas niekur, tai buvo išmesti pinigai.
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...s-etapa-715305
2. Rail Baltica 1 pagrindiniai planavimo darbai buvo daromi ne Smetonos, Vytauto didžiojo ar Brazausko laikais, o tais laikais, kai susisiekimo ministru buvo Eligijus Masiulis. Didesnę dalį darbų atliko Mitnija, kuri yra MG Baltic dukterinė kompanija, o apie MG Baltic ir Masiulio darbus kartu, turbūt, nereikia daug pasakoti. Tiesa, kontraktas buvo pasirašytas jau kai ministru neseniai buvo tapęs Sinkevičius, bet tas irgi yra rimtai korumpuotas (kaip ir jo sūnelis), tad, panašu, visi kartu susitarė.
Rail Baltica 1 buvo akivaizdžiai korupcinis projektas, kurio metu buvo išmesti šimtai milijonų eurų. Tai buvo galimai didžiausia afera Lietuvos istorijoje. Man keista net šiame forume matyti tą norą 'apginti savo šalį' net ir bet kokia kaina teisinant korumpuotus ir nekompetentingus politikus ir oligarchus. Visiškas rytų Europos shithole 'vaibas'. Neįtikėtina.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąIš tavo pačio straipsnio:
"Bendrovės nutiesė net trečdalį „Rail Baltica" projekte numatytų geležinkelio kelių - 34,5 km naujos 1435 mm europinės vėžės ir rekonstravo 36 km senosios 1520 mm vėžės kelių."
Comment
Comment