Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ parašei mano citatą, bet pagal turinį tai atsakei ne į ją, o eddui, jei neklystu

    tiesa jau aiški ash klaida aš visai ne apie kauną kalbėjau! turėjau mintyje panevežį ir šiaulius! žinau, kad kaunui nepakenks, kad į vilnių nueitų vėžė, bet ne apie tai kalbu. svarbu leisti kitiems miestams plėstis ir gauti investicijų, o railbaltica tam labai padėtų
    Paskutinis taisė daktaras; 2007.01.10, 19:45.

    Comment


      Žmogus išvis nelabai supranta ką reiškia žodis atšaka, kuri bet kokiu atveju planuojama. Tad kodėl nepasinaudojus proga įgyvendinti ją kartu su RailBaltica projektu, o ne paskui kažką atskirai daryti iš savo lėšų. O dėl vingiavimo per mažus ir nesvarbius miestus, tai turėjau omeny Bialystok, Guziunai, Tapa ir pan., kur vingiuoja zigzagais ir jie visai nepakeliui.
      Nežinau ar aškiau pasidarys po šių mano žodžių. Jei nepasidarys, tai tiek jau to.

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Žmogus išvis nelabai supranta ką reiškia žodis atšaka, kuri bet kokiu atveju planuojama.
        Tai kokios dar problemos jei ji ir taip planuojama?


        O jei krovinys skirtas judėti į šiaurę, o ne į Vilnių tai pro Vilnių jis tikrai ir neis. Tad neturėtų tai sudaryt problemų Šiauliams ir Panevėžiui
        Įžvalgos.lt - FB - G+

        Comment


          jeigu tau gužiūnai lietuvos miestas, tai ką žinau tada... apie kitas šalis nekalbam, nes mes patys to paderint, per kur turi eit, tai juk nelabai galim. reikia šiuo metu žiūrėt, kad savam kieme būtų šita vėžė kuo naudingesnė

          Comment


            Parašė Ash Rodyti pranešimą
            Tai kokios dar problemos jei ji ir taip planuojama?
            Aš jau rašiau - pinigai, kurių vėliau gali tekti išleisti iš Lietuvos biudžeto daugiau nei reikia ir laikas, t.y. kol susiveiks viską, tai gali būti kad ta atšaka atsiras po šimtmečio. O čia būtų proga visa tai įgyvendinti kartu.

            Comment


              Parašė Ash Rodyti pranešimą
              Tai kokios dar problemos jei ji ir taip planuojama?


              O jei krovinys skirtas judėti į šiaurę, o ne į Vilnių tai pro Vilnių jis tikrai ir neis. Tad neturėtų tai sudaryt problemų Šiauliams ir Panevėžiui
              Prie ko čia Šiauliai ir Panevėžys, kur ir ką aš apie juos rašiau? Ir kur aš kažką rašiau apie krovinius, kurie eis per Vilnių, nors neturi eiti? Rašot "bileką".

              Comment


                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                Žmogus išvis nelabai supranta ką reiškia žodis atšaka, kuri bet kokiu atveju planuojama. Tad kodėl nepasinaudojus proga įgyvendinti ją kartu su RailBaltica projektu, o ne paskui kažką atskirai daryti iš savo lėšų. O dėl vingiavimo per mažus ir nesvarbius miestus, tai turėjau omeny Bialystok, Guziunai, Tapa ir pan., kur vingiuoja zigzagais ir jie visai nepakeliui.
                Nežinau ar aškiau pasidarys po šių mano žodžių. Jei nepasidarys, tai tiek jau to.

                Edd, del Bialystok, ji ten vingiuoja, nes ji siuo metu tenais jau yra ...
                del kitu miesteliu tai dar nieko neaisku, tuo paciu reikia neuzmirsti ir kitu valstybiu interesu

                Del Vilniaus... aisku smagu butu as tikrai buciau uz , bet... ar tai finansiskai labai naudinga, tai deja, bet labai abejoju. Tuo paciu nemanau kad ES duos pinigeliu nutiesti atsaka iki Vilniaus (juk del pacio RB iki galo neaisku). O musu valstybe, savarankiskai tikrai dar nera pasirengusu finansuoti tokiu projektu (deja).

                Del keleiviu vezimo, tiesiog reiktu sutvarkyti iki galo Vilniausi-Kaunas-Klaipeda linija su rusiska veze ir padidinti greiti (, tuo paciu si marsruta suderinti su RB ir tiek). Koks skirtumas kokia veze vaziuoja modernus ir greitas traukinys ?



                Del kroviniu vezimo (kuris ir uzdirba "piniga" ) nemanau kad aspimoketu tiesti linija + statyti naujus terminalus, kai pas mus atstumai yra mazi tarp miestu.
                Paskutinis taisė Artas; 2007.01.10, 20:03.

                Comment


                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                  Aš jau rašiau - pinigai, kurių vėliau gali tekti išleisti iš Lietuvos biudžeto daugiau nei reikia ir laikas, t.y. kol susiveiks viską, tai gali būti kad ta atšaka atsiras po šimtmečio. O čia būtų proga visa tai įgyvendinti kartu.
                  Teisybė Jei tik pavyktų gauti finansavimą ir tokių sąlygų derinimas neužvilkintų projekto dar labiau, tai aš už Bet tam šansų nėra itin daug, kas apsiims finansuoti papildomas išlaidas
                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Aš jau rašiau - pinigai, kurių vėliau gali tekti išleisti iš Lietuvos biudžeto daugiau nei reikia ir laikas, t.y. kol susiveiks viską, tai gali būti kad ta atšaka atsiras po šimtmečio. O čia būtų proga visa tai įgyvendinti kartu.
                    bet tokie derinimai ir kaulijimai labai gali užvilkint patį pagrindinį projektą. aišku naudinga būtų ta vežė, juk suprantama, kad kai už dyką padaro - gerai, bet pačio projekto uždelsinimas prie gero irgi neprives, nes ir taip dar neaišku, kada pradės iš tikrųjų tiesti

                    Comment






















                      Daugiau įdomios informacijos dokumente
                      "RAIL BALTICA GELEŽINKELIŲ GALIMYBIŲ STUDIJOS TARPINĖS ATASKAITOS PRISTATYMAS"
                      (2006 birželis; 9,6 mb; .ppt failas):
                      http://www.siauliai.aps.lt/stotisFil...6822115655.ppt

                      Yra žioplų klaidų, pavyzdžiui, kai kur vietoj LT/LV sienos nurodoma LT/PL siena, bet ne esminis dalykas.
                      Paskutinis taisė ; 2007.01.10, 21:28.
                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                      Comment


                        Parašė Artas Rodyti pranešimą
                        Del keleiviu vezimo, tiesiog reiktu sutvarkyti iki galo Vilniausi-Kaunas-Klaipeda linija su rusiska veze ir padidinti greiti (, tuo paciu si marsruta suderinti su RB ir tiek). Koks skirtumas kokia veze vaziuoja modernus ir greitas traukinys ?
                        Tu teisus, jei ir europine vėže važiuos traukiniai tik 160km/h tai panašų greitį mes ir taip pasieksim ant esamos rusiškos. Ir tas atstumas tarp Vilniaus ir Kauno palyginus su visu keliu pvz. važiuojant giliau į Lenkiją ar dar toliau yra nykštukinis. Tik tiek, kad jei greitis būtų 200km/h, tada norėčiau, kad tarp Vilniaus ir Kauno būtų tokia jungtis.

                        Comment


                          >...Tik tiek, kad jei greitis būtų 200km/h, tada norėčiau, kad tarp Vilniaus ir Kauno būtų tokia jungtis...
                          be sustojimu kas 10km...

                          Comment


                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            >...Tik tiek, kad jei greitis būtų 200km/h, tada norėčiau, kad tarp Vilniaus ir Kauno būtų tokia jungtis...
                            be sustojimu kas 10km...
                            Citavimo mygtuką naudok, taip visiems patogiau bus
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Tikrai strateginis ir prioritetinis Lietuvos projektas (kaip ir elektros tilto su vakarais). Gerai, kad visuose variantuose geležinkelis eis per Kauną. Belieka sulaukti projekto pradžios. Kiek supratau, pirma darys iki Kauno, o toliau neaišku, nei kada, nei per kur.

                              Comment


                                Čia pokštas ar kaip? Lietuvoje viskas lyg ir tvarkoj. Vėžė praeina lygiai be didelių nukrypimų per Kauną. (Nors man tai ir nelabai patinka, bet ką padarysi). O jūs pažiūrėkit į Lenkiją bei Estiją. Kažkoks košmaras. Jie ką juokauja? Tai gal ir mes tieskim tą vėžę pro Vilnių, Kauną Klaipėdą į Rygą.

                                Comment


                                  prisiginčyjot iki valiai, tačiau nei vienas nepaskaitė lentelių, kur yra aprašymas, ir kurios kažkodėl neatitinka schemų. visur iki Kauno nuo sienos yra naujos europinio standarto linijos statyba 200 km/h. (schemose 160)
                                  kvailiausias yra antras variantas per Panevėžį. neįsižeiskit čia nei vienas, bet šis variantas yra padarytas specialiai, kažkieno norams patenkinti, ir paskui logiškai motyvuojant jį atmesti, kaip visiškai netinkamą. tiesti naują rusišką vėžę yra visiška nesamonė. Jei jau tiesti naują tai tik europinę.

                                  dar apie pora kliedesių, kurie tiesa sakant čia nepaminėti, tačiau spaudoje teko nemažai skaityti. čia kalbu apie Kauno politikų norą rengti intermodalinį terminalą (ar logistikos centrą) Palemone, o ne Mauručiuose. tipo Palemone šalia LEZ, aerouostas ir bus viskas vienoje vietoje. tačiau kiek man teko matyti Palemona, tai neįsivaizduoju kaip jie ten sutalpins dvi didžiules stotis. abejoju, kad LG gyvenant iš Kaliningrado tranzito, bus mažinama esama rusiškos vėžės infrastruktūra. Kažkada pasisieškojau žemelapyje, kur tie Mauručiai ir... jie Prienų rajone, tačiau prie pat Kauno. iš ko seka išvada, kad visa terminalo pasirinkimo problema tėra finansinė, nes esant terminalui Mauručiuose visi iš ten byrantys pinigėliai (įskaitant ir įvairių lydinčių statybų otkatų pinigėliai) byrės į Prienų savivaldybės ir politikų kišenes. iš ko seka dar viena išvada Prienų savivaldybės politikai yra visisški lochai, jei dar iki šiol nesugebėjo suuost kokiais pinigais čia kvepia ir nepradėjo aitacinės kompanijos už Mauručius.

                                  Comment


                                    Tai nebus Mauručiuose nieko.

                                    Comment


                                      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                      prisiginčyjot iki valiai, tačiau nei vienas nepaskaitė lentelių, kur yra aprašymas, ir kurios kažkodėl neatitinka schemų. visur iki Kauno nuo sienos yra naujos europinio standarto linijos statyba 200 km/h. (schemose 160)
                                      kvailiausias yra antras variantas per Panevėžį. neįsižeiskit čia nei vienas, bet šis variantas yra padarytas specialiai, kažkieno norams patenkinti, ir paskui logiškai motyvuojant jį atmesti, kaip visiškai netinkamą. tiesti naują rusišką vėžę yra visiška nesamonė. Jei jau tiesti naują tai tik europinę.

                                      dar apie pora kliedesių, kurie tiesa sakant čia nepaminėti, tačiau spaudoje teko nemažai skaityti. čia kalbu apie Kauno politikų norą rengti intermodalinį terminalą (ar logistikos centrą) Palemone, o ne Mauručiuose. tipo Palemone šalia LEZ, aerouostas ir bus viskas vienoje vietoje. tačiau kiek man teko matyti Palemona, tai neįsivaizduoju kaip jie ten sutalpins dvi didžiules stotis. abejoju, kad LG gyvenant iš Kaliningrado tranzito, bus mažinama esama rusiškos vėžės infrastruktūra. Kažkada pasisieškojau žemelapyje, kur tie Mauručiai ir... jie Prienų rajone, tačiau prie pat Kauno. iš ko seka išvada, kad visa terminalo pasirinkimo problema tėra finansinė, nes esant terminalui Mauručiuose visi iš ten byrantys pinigėliai (įskaitant ir įvairių lydinčių statybų otkatų pinigėliai) byrės į Prienų savivaldybės ir politikų kišenes. iš ko seka dar viena išvada Prienų savivaldybės politikai yra visisški lochai, jei dar iki šiol nesugebėjo suuost kokiais pinigais čia kvepia ir nepradėjo aitacinės kompanijos už Mauručius.
                                      del lenteliu, butent juose, manau, yra klaida (sia savaite patikslinsiu)

                                      rusiskos vezes nieks neties (jeigu butent sis variantas bus pasirinktas), esama tiesiog modernizuos, t.y. pagerins esama infrastruktura ir padidins technini greiti.

                                      del Panevezio, nieks specialiai nieko nedaro, vietiniu klerku nieks prie siu projektu derinimo neprileido ir neprileis svarbiausias aspektas "pinigas", pasikartosiu: "kas mako, tas ir šoka"

                                      Comment


                                        Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                        <...> nei vienas nepaskaitė lentelių, kur yra aprašymas, ir kurios kažkodėl neatitinka schemų. visur iki Kauno nuo sienos yra naujos europinio standarto linijos statyba 200 km/h. (schemose 160)
                                        Taip nesakyčiau, tai jau buvo minėta.

                                        <...> kvailiausias yra antras variantas per Panevėžį. neįsižeiskit čia nei vienas, bet šis variantas yra padarytas specialiai, kažkieno norams patenkinti, ir paskui logiškai motyvuojant jį atmesti, kaip visiškai netinkamą. tiesti naują rusišką vėžę yra visiška nesamonė. Jei jau tiesti naują tai tik europinę. <...>
                                        Tam brėžinį, kur aš pateikiau, antras variantas neina per Panevėžį ir jis nesukurtas atmesti, jis netgi rekomenduojamas kaip geriausias. Bet dėl rusiškos/europinės linijos tiesimo nežinau.
                                        Paskutinis taisė ; 2007.01.11, 12:32.
                                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                                        Comment


                                          Parašė Artas Rodyti pranešimą
                                          del lenteliu, butent juose, manau, yra klaida (sia savaite patikslinsiu)
                                          nemanau, kad didelis kainos skirtumas tarp 200 ir 160. manau gausi atsakymą, kad projektuojamas ateičiai 200, o dabar važinės 160

                                          rusiskos vezes nieks neties (jeigu butent sis variantas bus pasirinktas), esama tiesiog modernizuos, t.y. pagerins esama infrastruktura ir padidins technini greiti.
                                          apie ką ir rašiau. variantas, kažkieno dūšiai nuraminti.

                                          del Panevezio, nieks specialiai nieko nedaro, vietiniu klerku nieks prie siu projektu derinimo neprileido ir neprileis svarbiausias aspektas "pinigas", pasikartosiu: "kas mako, tas ir šoka"
                                          nemanau,, kad pinigas labai suinteresuotas šiuo projektu. čia daugiau politinis projektas, todėl šiuo atveju laimi tas, kuris daugiau ir garsiau rėkia.
                                          jei šis projektas kvepėtų rimtais ir dideliais pinigais, jau seniais jis būtų buvęs, kokio čia minėto Railword, realizuotas be jokių valstybinių įsikišimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X