Linijos bus dvi. Viena - Tai vadinama Rail Baltica, kita, planuojama 2015 - 2025 m., Kaunas - Odesa (Ukraina), einanti per Vilnių, Minską ir Kijevą. Dėl jos dar 1999 m. buvo su Ukrainos valdžia susitarta. Vienas stabdys yra tik didysis mokytojas A. Lukašenko
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąLinijos bus dvi. Viena - Tai vadinama Rail Baltica, kita, planuojama 2015 - 2025 m., Kaunas - Odesa (Ukraina), einanti per Vilnių, Minską ir Kijevą. Dėl jos dar 1999 m. buvo su Ukrainos valdžia susitarta. Vienas stabdys yra tik didysis mokytojas A. Lukašenko
Comment
-
Šiauliečiai ginčijasi dėl 'Rail Baltica' projekto
Šiaulių verslininkai ir valdininkai ginčijasi, kiek naudos ar žalos miestui duotų šalia nutiesta tarptautinės geležinkelio 'Rail Baltica'. Tarptautinėje galimybių studijoje numatyta, kad geležinkelis gali eiti arba pro Panevėžį arba pro Šiaulius. Šiaulių verslininkai sako esantys pranašesni už panevėžiečius, nes šalia geležinkelio būtų oro uostas, kurį galima naudoti komerciniams tikslams.
Tačiau apskrities vadovai tik su tam tikromis išlygomis sutiktų, kad geležinkelio atkarpa eitų pro Šiaulius. 'Jeigu pro Šiaulius eitų linija, tai nauda galima tik vienu vieninteliu atveju, jeigu būtų numatyta stotis kažkur netoli Šiaulių. Priešingu atveju – būtų vienos problemos', – sakė Šiaulių apskrities viršininkas Alvydas Šedžius.
Specialistai pripažįsta, kad per Lietuvą, Lenkiją, Latviją ir Estiją besidrieksiančio geležinkelio projekto darbai juda itin lėtai. Vien Lietuvoje nutiesti 'Rail Baltica' geležinkelio atkarpą kainuotų per 1,3 mlrd. eurų. Šių lėšų tikimąsi gauti iš Europos Sąjungos fondų.W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
/\
visiska nereikalinga sita diskusija, o tuo labiau gincas.
Noreciau pacituoti savo viena saunu destytoja "kiekvienas pries tai buves susisiekimo ministras, norejo kad veze eitu per ju gimtaji krasta ir ji tapo beveik zigzagu formos, o taip negali butu ir nebus,
kas mokes $,tas ir nubres veze kur reikia ir kaip reikia"
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimą/\
visiska nereikalinga sita diskusija, o tuo labiau gincas.
Noreciau pacituoti savo viena saunu destytoja "kiekvienas pries tai buves susisiekimo ministras, norejo kad veze eitu per ju gimtaji krasta ir ji tapo beveik zigzagu formos, o taip negali butu ir nebus,
kas mokes $,tas ir nubres veze kur reikia ir kaip reikia"
bet siaip kad nuomone isreiskei manau teisingai :-)Žymus zmogus yra pasakęs: "Kosmosas ir žmonių kvailumas yra begaliniai, nors del kosmoso abejoju"
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimą"kiekvienas pries tai buves susisiekimo ministras, norejo kad veze eitu per ju gimtaji krasta ir ji tapo beveik zigzagu formos", o taip negali butu ir nebus,
kas mokes $,tas ir nubres veze kur reikia ir kaip reikia"
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąDėstytojo mintis gal ir įdomi, bet, iš esmės, neteisinga. Normalioj valstybėj ministras nieko nenulems, viskas remiama ekonominiais skaičiavimais ir ateities strategija. Reiktų žiūrėti kuria kryptimi tiesiant būtų trumpiau<...>
Tai jis ir turejo omenyje... gal nelabai teisingai supratai arba as nelabai aiskiai parasiau...
Comment
-
Atsiradus truputi laiko, siek tiek noreciau pasidalinti info. apie RailBaltic projekta. Siuo metu yra svarstomi 3 galimi RB variantai.
Skirtingi pagal savo techninius greicius ir savaime aisku pagal kaina.
1 var.
lentele su siek tiek info.
veze
2 var.
veze
3 var.
veze
info is: Feasibility study on Rail Baltica railways
siuo metu dar nera nuspresta kuris variantas geriausias, kiekvienas turi savo pliusu, tuo paciu ir minusu. Kiek suprantu 2007 metais (t.y. siemet ) viskas turi paaisketi.
Comment
-
Pirmą atmesčiau iškart dėl lėtesnio varianto Lenkijos dalyje (kas mum taip pat yra aktualu), rusiškoji vėžė siektų tik 120 km/h ir eitų neoptimaliu maršrutu, būtų tik viena arba tik rusiškoji vežė kuri, siektų 160 km/h (kiti variantai turi atitinkamai arba dvi tokias vėžes arba vieną europinę).
Antras variantas geras tuo, kad eina ir pro Panevėžį ir pro Šiaulius, taip pat yra papildoma 160km/h, berods europinė (jei gerai skiriu spalvas), vėžė.
Trečias - trumpiausias, greičiausias, europinis. Būtent šį variantą aš ir pasirinkčiau. Manau pirmiausia reikėtų padaryt gerą pradžią, o su laiku ten galės truputėlį patobulint. Nutiesti atšakėlę iki Šiaulių atstumas būtų nedidelis.
Būtų įdomu pamatyti kiekvieno varianto sąmatą, nors gali būti, kad čia parinkti skirtingi variantai už tą pačią kainą.
Beje, pirmame ir antrame variantuose atšakos nuo Kauno iki LT/PL sienos greitis nurodomas 200km/h (aprašyme), o brėžinyje tik 160km/h (manau neteisybė yra aprašyme, o ne brėžinyje)
Gaila, kad nė viename variante Lenkija neketina tiesti naujos atšakos, o tik restauruoja senąsias. Taip neišvengiamas papildomas trasos ilgis.
Ačiū už brėžinius, ArtaiPaskutinis taisė Aš; 2007.01.10, 19:08.
Comment
-
Kaip suprantu iš spalvų, lenkų vėžės jau dabar yra europinės? Trečias variantas patraukliausiai atrodo. Visdėlto, nereiktų Kaunui būti galine Europinių vėžių stotele. O gal atvirkščiai, tai dar labiau padidintų jo, kaip intermodalinio pabaltijo centro galimybes? (iš Europinių į Rusų ir vice versa).
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąPirmą atmesčiau iškart dėl lėtesnio varianto Lenkijos dalyje (kas mum taip pat yra aktualu), rusiškoji vėžė siektų tik 120 km/h ir eitų neoptimaliu maršrutu, būtų tik viena arba tik rusiškoji vežė kuri, siektų 160 km/h (kiti variantai turi atitinkamai arba dvi tokias vėžes arba vieną europinę).
Antras variantas geras tuo, kad eina ir pro Panevėžį ir pro Šiaulius, taip pat yra papildoma 160km/h, berods europinė (jei gerai skiriu spalvas), vėžė.
Trečias - trumpiausias, greičiausias, europinis. Būtent šį variantą aš ir pasirinkčiau. Manau pirmiausia reikėtų padaryt gerą pradžią, o su laiku ten galės truputėlį patobulint. Nutiesti atšakėlę iki Šiaulių atstumas būtų nedidelis.
Būtų įdomu pamatyti kiekvieno varianto sąmatą, nors gali būti, kad čia parinkti skirtingi variantai už tą pačią kainą.
Beje, pirmame ir antrame variantuose atšakos nuo Kauno iki LT/PL sienos greitis nurodomas 200km/h (aprašyme), o brėžinyje tik 160km/h (manau neteisybė yra aprašyme, o ne brėžinyje)
Gaila, kad nė viename variante Lenkija neketina tiesti naujos atšakos, o tik restauruoja senąsias. Taip neišvengiamas papildomas trasos ilgis.
Ačiū už brėžinius, Artai
Samatos skirtingos. galesiu veliau permesti, pigiausia pirmoji, brangiausia trecioji
Parašė sanomiz Rodyti pranešimąKaip suprantu iš spalvų, lenkų vėžės jau dabar yra europinės? Trečias variantas patraukliausiai atrodo. Visdėlto, nereiktų Kaunui būti galine Europinių vėžių stotele. O gal atvirkščiai, tai dar labiau padidintų jo, kaip intermodalinio pabaltijo centro galimybes? (iš Europinių į Rusų ir vice versa).Paskutinis taisė Artas; 2007.01.10, 19:23.
Comment
-
Parašė batista Rodyti pranešimą/\ tai pasmerktų kitus miestus tolesnei vegetacijai. vilnius ir taip plyšta nuo investicijų, gal sakau reik jau turėt saiką, ar taip jau nenori dalintis geru su kitais?
Comment
-
Be to ir šiaip keistai atrodo, kai geležinkelis vingiuoja zigzagais, kad tik aplankytų įvairius miestus, kurie palyginus su Vilniumi yra nesvarbūs ir maži.
bet negalvojau, kad toks nachalas esi. taigi pats aiškiai pasakei, ką čia ant manęs važiuoji? juk pats pasakei, kad vilnius toks jau pasaulio centras, būtinai viskas turi eit per jį, nesvarbu kad nepakeliui europinei vėžei. railbaltica turi eit bent jau per vieną iš šių miestų (šiauliai, panevežys) nes tai skatintų regiono plėtrą ir investicijas. kas čia keisto? matai, jau nenuties į vilnių, tai jau blogai? nuties užtat į kitus du lietuvos miestus ir tai lietuvai bus tik naudingiau (logistikos centrai - sukurtos naujos darbo vietos ir pan.)
kas dar ne taip?
Comment
-
Parašė batista Rodyti pranešimą/\ tai pasmerktų kitus miestus tolesnei vegetacijai. vilnius ir taip plyšta nuo investicijų, gal sakau reik jau turėt saiką, ar taip jau nenori dalintis geru su kitais?
Į Vilnių jei ir būtų tiesiama atšaka, ji neturėtų tokių galimybių kaip pagrindinė, einanti per Kauną link Rygos, nes tai labai smarkiai padidintų kaštus. Taip pat ta atšaka pailgintų atstumą, taigi pagrindinis srautas visvien eitų pagrindine šaka per Kauną. Intermodalinis terminalas taip pat bus Kaune, kas buvo deklaruota prieš metus (2006.01.28) pačių investuotojų:
G.Percy teigimu, šiuo metu yra labai svarbu kuo greičiau pradėti geležinkelio trasos atkarpos Varšuva-Kaunas tiesimą. Jo atstovaujama kompanija jau yra pateikusi pirminį siūlymą Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijai dėl geležinkelio trasos tiesimo, kuriame taip pat akcentuojamas intermodalinio terminalo statybos klausimas. Anot, G.Percy, šis terminalas yra neatsiejamas nuo “RailBaltic” geležinkelio trasos ir turi būti statomas Kaune arba šalia Kauno.
G.Percy patikino, kad “RailWorld” yra viena didžiausių kompanijų pasaulyje, investavusi į geležinkelio tinklus JAV, Kanadoje, Australijoje, Naujoje Zelandijoje bei turinti didžiausių pasaulio bankų palaikymą.
http://www.kf.lt/?id=13&nid=7219
Bet aš pritarčiau, kad reikia gerint susisiekimą ir su Vilniumi (ir su Klaipėda). Matyt to šiuo metu neleidžia galimybės.Paskutinis taisė Aš; 2007.01.10, 19:40.
Comment
Comment