Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEuropa sagebėjo, o Amerika nesugebėtų?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTarp Samaros ir Madrido yra mažiausiai 3 skirtingų vėžių geležinkeliai ir bbž kiek elektrinės traukos ir signalizacijos sistemų. Europa sugebėjo ...
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTarp Samaros ir Madrido yra mažiausiai 3 skirtingų vėžių geležinkeliai ir bbž kiek elektrinės traukos ir signalizacijos sistemų. Europa sugebėjo ...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSamara jau nebe Europa. Ir bbž kada bus. Ten greitai malkomis kūrenami gariniai važinės.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas trukdo LG dabar paleisti traukinius Vilnius - Ryga (kelias, beje, pan. ilgio gaunasi kaip važiuojant autobusu, kurie kažkodėl važiuoja ir net be subsidijų).
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš savo telefoną kroviau 220V 50Hz, 110V 60Hz, 100V 50Hz, 100V 60Hz. O pakroviklis nežinojo, kad įtampa yra kitokia.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDėl Kaunas-Bialystok traukinio tai tik gali džiaugtis, kad toks yra, visa kita nesvarbu. Populiarumas abejotinas, nors vystau mintį išbandyti, tik dėl grįžimo galimybių ar net viešbučio mąstau. Viena diena būtų pigiau, bet kiek tai įmanoma nežinau.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bialystok visai malonus miestukas, jei išeini į centrą, o nesitrini aplink stotį. Paimk viešbutį ir tiek reikalų, +54€ su pusryčiais.
Balstogė ne miestukas, o Kauno dydžio praktiškai miestas. Aišku įtakoja, kad Kaunas antras Lietuvoje, o Balstogė tik kažkelinta Lenkijoje.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Aš tik palyginau JAV kontinentinės dalies dydį su Europa. Matuojant grubiai nuo Los Angeles iki Maine gaunasi panašiai kaip nuo Madrido iki Uralo. Dar Europoje neišrasta tokia "električka", kad sava eiga nuvažiuotų nuo Uralo iki Ispanijos.
Pradžioje reiktų pagalvoti apie normalų VT palei svarbiausius hub'us, ypač rytinės pakrantės dalys, vakarinė pakrantė, Didieji ežerai. Jungti elektriniu greituoju geležinkeliu tarp Los Andželo ir pvz. Čikagos gal net nėra prasmės kol kas.
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Problema, kad nėra galimybių, nes turi išvažiuoti (jei nori grįžti traukiniu) už kelių valandų nuo atvykimo, dienos neišeis pasidaryt.
Balstogė ne miestukas, o Kauno dydžio praktiškai miestas. Aišku įtakoja, kad Kaunas antras Lietuvoje, o Balstogė tik kažkelinta Lenkijoje.
Įdomu būtų palyginti arčiausiai Kauno esantį panašaus dydžio ir turbūt svarbos ES miestą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąProblema, kad nėra galimybių, nes turi išvažiuoti (jei nori grįžti traukiniu) už kelių valandų nuo atvykimo, dienos neišeis pasidaryt.
Balstogė ne miestukas, o Kauno dydžio praktiškai miestas. Aišku įtakoja, kad Kaunas antras Lietuvoje, o Balstogė tik kažkelinta Lenkijoje.
Kaunas irgi visai nieko miestukas
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai +naktis veišbutyje ir problema išspręsta
Kaunas irgi visai nieko miestukas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Turbūt dėl to, kad JAV - gana didelė šalis ir labai daug laidų reiktų:
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNesupratai - nėra jokios nakties galimybės, nes nėra grįžimo kitą dieną galimybės. Arba grįžti už 2 valandų, arba kitas traukinys tik už 6 dienų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra dar geresnė galimybė - nuosavas automobilis. Gali nuvažiuoti kada nori ir gali grįžti kada nori.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nesupratai - nėra jokios nakties galimybės, nes nėra grįžimo kitą dieną galimybės. Arba grįžti už 2 valandų, arba kitas traukinys tik už 6 dienų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nesupratai - nėra jokios nakties galimybės, nes nėra grįžimo kitą dieną galimybės. Arba grįžti už 2 valandų, arba kitas traukinys tik už 6 dienų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Problema, kad nėra galimybių, nes turi išvažiuoti (jei nori grįžti traukiniu) už kelių valandų nuo atvykimo, dienos neišeis pasidaryt.
Balstogė ne miestukas, o Kauno dydžio praktiškai miestas. Aišku įtakoja, kad Kaunas antras Lietuvoje, o Balstogė tik kažkelinta Lenkijoje.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
JAV populiacija yra pasiskirsčiusi tankiau apgyvendintais hub'ais ir nėra tolygiai apgyvendinta.
Pradžioje reiktų pagalvoti apie normalų VT palei svarbiausius hub'us, ypač rytinės pakrantės dalys, vakarinė pakrantė, Didieji ežerai. Jungti elektriniu greituoju geležinkeliu tarp Los Andželo ir pvz. Čikagos gal net nėra prasmės kol kas.
Visu pirma - dideli atstumai, bėgiai eina per aplink, kad sujungt didžiuosius miestus, todėl kelionė iš Čikagos į New York trunka 20+ val., kai lėktuvu 2 val.
Kaina. Sėdimo bilieto nuo 100USD, bet kadangi kelionė vyksta per naktį norisi kajutės, kurių kainos prasideda nuo 600USD už "roomette" (principe šikinykas kuriam telpa viengulė lova) ar net 1300USD už normalią kajutę. Lėktuvo bilietas tuo pačiu maršrutu kainuoja ~150USD.
Europoje daug mažų ir kompaktiškų miestų, kuriuos gali pasiekti traukiniu, o vėliau naudotis VT lokaliai. JAV mažesniuose miestuose VT neegzistuoja, todėl traukinio prasmė yra tik tarp didelių miestų, o tarp jų dažnu atveju atstumai dideli.
JAV geležinkelio bėgiai yra private owned ir vyksta kovos valdžioje įpareigoti privačias kompanijas leisti naudotis keleivinius traukinius jų bėgiais. Neseku šios situacijos, bet gal jau šitai ir išsisprendė. Bet tai tik parodo ant kiek problematiškas yra traukinių eismas aplamai, jau nekalbant apie elektrifikaciją.
Realybėj keleiviniai traukiniai JAV daugiau matomi kaip pramoginės kelionės, o ne įprastinė susisiekimo priemonė.
Lietuvoje, beje, irgi kaip susisiekimo priemone nepavyko naudotis traukiniais (kad ir kaip norėjau). Norint pasiekti Vilniaus oro uostą iš Kauno yra kelios valandos per diena kada gali pasisekt ir rasi maršrutą, nes jei skrydis anksti ryte, per pietus arba vakare - rukyk ir niekas nevažiuoja.
- 8 patinka
Comment
Comment