Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šalis "be geležinkelių" su didžiausiu pasaulyje geležinkelio tinklu?
- 15 patinka
Comment
-
JAV šiaip įdomus atvejis. Keleivių vežimui ten išties nabai naudojami geležinkeliai. Bet krovinių gabenimo srityje JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal daugelį parametrų įskaitant modalinę geležinkelių dalį, iki kurios labai toli duagumai ES šalių. Kas dar labai įdomu, kad, nepaisant didelės modalinės dalies ir ypač didelių srautų, JAV praktiškai nėra elekteifikuotų linijų ir naudojami galingi dyzeliniai lokomotyvai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠalis "be geležinkelių" su didžiausiu pasaulyje geležinkelio tinklu?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJAV šiaip įdomus atvejis. Keleivių vežimui ten išties nabai naudojami geležinkeliai. Bet krovinių gabenimo srityje JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal daugelį parametrų įskaitant modalinę geležinkelių dalį, iki kurios labai toli duagumai ES šalių. Kas dar labai įdomu, kad, nepaisant didelės modalinės dalies ir ypač didelių srautų, JAV praktiškai nėra elekteifikuotų linijų ir naudojami galingi dyzeliniai lokomotyvai.
Dabar jei minimaliai liks krovinių (nebent kažkas išsivystys iš Rail Baltica I ir tai tada norėtųsi standartinės vėžės iki Klaipėdos uosto...), tai būtų galima būtų skirti daugiau dėmesio keleiviniam susisiekimui, pvz. taktiniam tvarkaraščiui, susisiekimui su Latvija gerinimui.
- 1 patinka
Comment
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1721859/traukinys-sujungs-vilniu-ir-varsuva-galbut-tik-metu-gale-siuloma-keliauti-i-balstoge-bet-keleiviai-mato-nepatogumu
Susisiekimas tarp sostinių planuojamas metų gale
Paklausta apie traukinį maršrutu Vilnius–Varšuva, K. Dzikaraitė atsakė, kad susitarimą sujungti Lietuvos ir Lenkijos sostines keleiviniu traukiniu „LTG Link“ ir Lenkijos geležinkelių kompanija „PKP Intercity“ pasirašė 2020 m. rugsėjį ir abu vežėjai šiuo metu derina naujo maršruto atidarymą. Ji pridūrė, jog apie sprendimus būtinai bus informuojama viešai, o daugiau detalių nepateikė.
Man šiek tiek gaila, kad nors temą gerą paėmė, bet žurnalistas į reikalus taip ir neįlenda. Ir liūdna, kad pasiduoda gavęs lėkštą atsakymą iš LTG ir susisiekimo ministerijos: "leis įvertinti viso „Rail Balticos“ projekto potencialą ir ugdyti keleivių įprotį kelionėms šiaurės ir pietų kryptimi rinktis traukinį" <- kas čia per atsakymas???
O dar kiek yra aspektų šioje temoje, kuriuos galėtų užgriebti, pvz., kodėl sukišta bilekiek aurų į bėgius, kuriais beveik niekas nerieda, o jei rieda, tai neįtikėtinai lėtai...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1721859/traukinys-sujungs-vilniu-ir-varsuva-galbut-tik-metu-gale-siuloma-keliauti-i-balstoge-bet-keleiviai-mato-nepatogumu
Man šiek tiek gaila, kad nors temą gerą paėmė, bet žurnalistas į reikalus taip ir neįlenda. Ir liūdna, kad pasiduoda gavęs lėkštą atsakymą iš LTG ir susisiekimo ministerijos: "leis įvertinti viso „Rail Balticos“ projekto potencialą ir ugdyti keleivių įprotį kelionėms šiaurės ir pietų kryptimi rinktis traukinį" <- kas čia per atsakymas???
O dar kiek yra aspektų šioje temoje, kuriuos galėtų užgriebti, pvz., kodėl sukišta bilekiek aurų į bėgius, kuriais beveik niekas nerieda, o jei rieda, tai neįtikėtinai lėtai...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJAV šiaip įdomus atvejis. Keleivių vežimui ten išties nabai naudojami geležinkeliai. Bet krovinių gabenimo srityje JAV yra viena pirmaujančių šalių pagal daugelį parametrų įskaitant modalinę geležinkelių dalį, iki kurios labai toli duagumai ES šalių. Kas dar labai įdomu, kad, nepaisant didelės modalinės dalies ir ypač didelių srautų, JAV praktiškai nėra elekteifikuotų linijų ir naudojami galingi dyzeliniai lokomotyvai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTiek pat kaip ir bėgių, nematau problemų.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą+ traukos pastotės, + papildoma automatika traukos tinklui.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai apie tai jau pridiskutuota. Neseniai Lietuvoje buvęs aktyvistas Jon Worth irgi šitą paminėjo ir šiek tiek paaiškino, kodėl taip nutinka.Dar jei konkrečiai dėl žurnalistų, tai tieisog nėra tokių, kurie ką nors rauktų apie geležinkelius, dėl ko tieisog perspausdina LTG pranešimus ir tiek žinių. Jie tiesiog elementariai nesupranta techniškumų ir tingi aiškintis ir gilintis. Nors, pavyzdžiui, RB1 istorija galėtų padėti sukurti gerą ir rimtą žurnalistinį tyrimą, kaip čia nutiko, kad už 350 milijonų pastatytu geležinkeliu jau 7 metus niekas nevažiuoja.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEuropa sagebėjo, o Amerika nesugebėtų?
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Jonai, aš toli nuo geležinkelių, ar galėtum trumpai papunkčiui išdėstyti viso šito įvykio grandinę, kodėl taip yra.
Bet priežasčių yra kelios, nes, kaip visada, sudėtinguose projektuose ir vizijose, nebūna tik vienos priežasties
- ES realiai nevykdo jokios kontrolės nuo to momento, kai užbaigiami fiziniai projekto darbai. Jiems svarbu, kad viskas atitiktų techninį projektą, kuriam buvo skirti pinigai. Ar tuo geležinkeliu po to važiuos bent vienas traukinys, jiems visiškai neįdomu. Galioja visai ES, ne tik Lietuvai. Ir būtų labai gerai, kad tai keistųsi.
- Nepakankamas visuomenės domėjimasis ir atitinkamai nepakankamas žurnalistų domėjimasis dėl nesusigaudymo toje srityje. Žurnalistai tiesiog nesupranta, kad čia išvis kažkas negerai. Nu yra kažkokie bėgiai, reiškias yra geležinkelis.
- Nėra riedmenų. Faktas, kad LTG fiziškai neturi nei vieno keleivinio traukinio, kurį galėtų leisti standartinės vėžės bėgiais, tegul ir 100km/h greičiu. Leidžia traukinį lenkai, kuriems šito maršruto realiai nereikia, dėl ko tvarkaraštis yra absurdiškas ir toks traukinys yra visiškai bevertis, išskyrus galimybę tiems patiems žurnalistams ar nesusigaudantiems visuomenės (beje, ir šio forumo) nariams parodyti, kad "nu va gi važiuoja traukinys, viskas super".
Yra šiaip daugiau prastų pavyzdžių. Pavyzdžiui Valgoje/Valkoje teoriškai įmanoma persėsti iš gražaus ir patogaus estiško Stadlerio į latvišką RVR ir sąlyginai patogiai keliauti tarp Tartu (ar net Talino) ir Rygos. Bet tvarkaraščiai nesuderinti ir yra kelių valandų tarpai. Pakaktų mažyčio tvarkaraščio suderinimo ir tai smarkiai pagerintų susisiekimą abiejų šalių žmonėms, bet tai nėra daroma, nors nereikia nei investicijų, nei kitokių papilodmų resursų.
Kitas pavyzdys, traukinys Vilnius-Turmantas. Nuvažiavęs į Turmantą traukinys stovi ten gal 3 valandas ir po to važiuoja atgal į Vilnių. Per tiek laiko galėtų greit nušokti iki Daugpilio tokiu būdu atstatant Vilnius-Daugpilis maršrutą. Užtektų esamų riedmenų, visi traukiniai yra arba gali būti lengvai sertifikuojami abiejose šalyse. Papildomų išlaidų, galima sakyti, nulis. Tereikia susitarti su latviais dėl abiems šalims naudingo maršruto. Bet to nėra dėl nesuvokiamų priežasčių. Tiesiog taip yra ir viskas.
Tai apibendrinant manau galima tuos dalykus paprasčiau apibūdinti kaip nekompetenciją ir galimai korupciją ar kažkokias politines motyvacijas, kai nesunkiai iš ES gauti pinigai yra prašikami, o EU po to neklausia, ką realiai čia pasistatėm. Arba kodėl nenaudojam jau esamos ir didelių papildomų investicijų nereikalaujančios infrastruktūros. Paguoda tik tokia, kad nesąmonės geležinkeliuose daromos labai daug kur Europoje, ne tik Lietuvoje.Paskutinis taisė John; 2022.07.04, 16:36.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai apibendrinant manau galima tuos dalykus paprasčiau apibūdinti kaip nekompetenciją ir galimai korupciją ar kažkokias politines motyvacijas, kai nesunkiai iš ES gauti pinigai yra prašikami, o EU po to neklausia, ką realiai čia pasistatėm. Arba kodėl nenaudojam jau esamos ir didelių papildomų investicijų nereikalaujančios infrastruktūros. Paguoda tik tokia, kad nesąmonės geležinkeliuose daromos labai daug kur Europoje, ne tik Lietuvoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas trukdo LG dabar paleisti traukinius Vilnius - Ryga (kelias, beje, pan. ilgio gaunasi kaip važiuojant autobusu, kurie kažkodėl važiuoja ir net be subsidijų).
Comment
-
Lyg teko skaityti, kažkoks nenoras bendraudarbiauti Latvijoje su LT ir EE geležinkeliais?
---
Dėl Kaunas-Bialystok traukinio tai tik gali džiaugtis, kad toks yra, visa kita nesvarbu. Populiarumas abejotinas, nors vystau mintį išbandyti, tik dėl grįžimo galimybių ar net viešbučio mąstau. Viena diena būtų pigiau, bet kiek tai įmanoma nežinau.
---
Šiaip jo, daug nesąmonių ES sieju, kad ten visur lenda populizmo daigai. Elektrobusai vs. tramvajus, neaiškios traukinių linijos ir pan. dalykai.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
neapsimoka finansiskai
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas trukdo LG dabar paleisti traukinius Vilnius - Ryga (kelias, beje, pan. ilgio gaunasi kaip važiuojant autobusu, kurie kažkodėl važiuoja ir net be subsidijų).
Kitas dalykas, kad berods latviai reikalauja kažkokių sertifikavimų, nes patys tebenaudoja sovietines sistemas ir bet kokie naujesni Vakarietiški traukiniai jiems turi būti sertifikuojami. Nors tai aišku labiau dirbtinis biurokratinis dalykas, nei reali priežastis neleisti traukinių.
Aišku kyla klausimas, o tai kas trukdė per paskutinius 5-10 metų nusipirkti tinkamų traukinių ir susitarti su latviais dėl maršruto? Ir čia turbūt atsimušam į geležinkeliškos nekompetencijos ir nepaaiškinamo absurdo sieną. Tiesiog taip yra ir viskas.
- 4 patinka
Comment
Comment