Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, bet problema ne ta, kad 350m sudėjo į infrastruktūrą, o kad ji stovi nenaudojama.
Comment
-
Parašė hhh Rodyti pranešimą
Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
Comment
-
Parašė hhh Rodyti pranešimą
Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
- 1 patinka
Comment
-
Nieks ir nelygina Paziko su traukiniu. Kalbu apie tai kaip lengvai ir greitai pasiekiamas tikslas. Traukinys važiuoja kažkur, autobusas į Varšuvą. Tiesa pasakius į Varšuva su autobusu irgi nevažiuoju. Bet reiktų, abejoju ar rinkčiausi judėt su traukiniu iki Bialystoko, paskui su tuo pačiu Paziku dar gabalą kelio iki Varšuvos. Reilfanis galbūt sutiktų ir atviroj platformoj važiuot, kad ir per Minską. Aš ne reilfanis. Tokių, kaip aš Lietuvoje daug. Norint pritraukt prie bėgių daugiau žmonių, reikia siūlyt kažką normaliau. Man asmeniškai lempa toks traukinys.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė hhh Rodyti pranešimąNieks ir nelygina Paziko su traukiniu. Kalbu apie tai kaip lengvai ir greitai pasiekiamas tikslas. Traukinys važiuoja kažkur, autobusas į Varšuvą. Tiesa pasakius į Varšuva su autobusu irgi nevažiuoju. Bet reiktų, abejoju ar rinkčiausi judėt su traukiniu iki Bialystoko, paskui su tuo pačiu Paziku dar gabalą kelio iki Varšuvos. Reilfanis galbūt sutiktų ir atviroj platformoj važiuot, kad ir per Minską. Aš ne reilfanis. Tokių, kaip aš Lietuvoje daug. Norint pritraukt prie bėgių daugiau žmonių, reikia siūlyt kažką normaliau. Man asmeniškai lempa toks traukinys.
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip Vilnius-Klaipėda ar bent Vilnius- Kaunas važiuoja tiek autobusai tiek traukiniai, bet nevežioja oro tie autobusai, netgi patys pelningiausi maršrutai autobusam, kaip tuo tarpu LTG neva generuoja vos ne minusą. Tai toks kategoriškas nebūčiau, kad tik traukinys arba nieko.Paskutinis taisė Garbanius; 2022.06.23, 21:32.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu. Kalorijų skaičius panašus ir pavalgyti panašiai greit juk galima. Be to šiukšliadėžėse esančio maisto galima aptikti dažniau, nei McDonaldą.
Comment
-
Jon Worth video apie realią šios dienos patirtį keliaujant traukiniu iš Lietuvos į Lenkiją RB1
(1) Jon Worth on Twitter: "#CrossBorderRail summary Day 10 https://t.co/MRSyaQqfL6" / Twitter
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLyginti autobusą su traukiniu tokiame kontekste yra panašiai, kaip lyginti pašvinkusią silkę šiukšliadėžėje su McDonaldu.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeliauti autobusu yra pigiau, greičiau, saugiau nei traukiniu. O nuosavas automobilis yra dar geresnė susisiekimo priemonė nei autobusas.
- 5 patinka
Comment
-
Šiandienos Jon Worth susitikimo Varšuvoje live stream'as, kur visai nemažai kalbėjo ir apie RB. Nuo vietos, kur pradeda apie RB:
https://youtu.be/ldxtn4XEWtQ?t=699
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip ir su lauko tualetais. Daug kas prieštinasi jų naikinimui, nes nugi "gerai ir taip viskas". Visada yra visokių nuo gyvenimo atsilikusių, neišprususių ar tiesiog šiaip kvailų žmonių. Tai nėra argumentas, kad įvedinėti miesto kanalizaciją ir vandentiekį yra nesąmonė ir neapsimoka. Autobusai, kaip pagrindinė susisiekimo priemonė, yra visokių šiknaskylių, kaip Bangladešas ar Indonezija, dalykas. Lietuva turi ir gali išsikelti aukštesnius tikslus.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Tai, kad traukinys net nera kazkoks stebuklas turtingu saliu, daug "siknaskyliu" (whatever that means, developing salys kai kuriais atvejais sugeba pralenkt ir issivysciusias valstybes) turi isvystyta begini transporta tiek miestu viduje, tiek tarpmiestiniame susisiekime. Teko keliauti Uzbekistane, - tai ne tik puikiais regioniais ar miegamasiais traukiniais galima patogiau keliauti, bet tarp pagrindiniu miestu moderniu stociu kursuoja nuostabus greitasis traukinys. Tuo tarou, ne "siknaskyleje" Lietuvoje, susisiekimo ministras apie traukinius kalba kaip kazkoki stebukla, ir sako, kad gal iki 2050 metu bus greitasis tarp Vilniaus ir KlaipedosPaskutinis taisė John; 2022.06.25, 03:01.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Yra visokių išimčių, bet reiktų akcentuoti bendrus trendus. Lietuva žinoma, kad nėra šiknaskylė, bet kažkodėl užsilikome su šiknaskylėms būdingu požiūriu į transportą. Dar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].
Nuo 0:17, spėju, esame mes
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDar baisiau yra tai, kad atsiranda aiškinančių, kad gal viskas čia ok ir nereikia nei tramvajaus Vilniuje, nei normalių geležinkelių, nes [įrašyti bet ką].
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAmerika puikiai gyvena be viešojo transporto ir geležinkelių.
- 1 patinka
Comment
Comment