Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar aš gerai suprantu, kad, pavyzdžiui, nuvažiavus į Bialystoką iš Kauno Šeštadienį, nebus kaip grįžti tą pačią ar kitą dieną traukiniu? Kam tokia nesąmonė reikalinga?
    Puikiai tinka nusivežt dviračius į vieną pusę ir parturistaut namo!

    Comment


      LG teisinasi, kad taip gavosi, nes lenkų traukinys naudojamas...
      Varnelę užsidėjo.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        LG teisinasi, kad taip gavosi, nes lenkų traukinys naudojamas...
        Varnelę užsidėjo.
        Principe reiktų analogiško reiso su LG riedmenimis. Šiaip jau panašiai būdavo su Vilnius-Minskas, kai važiuodavo ir LTG ir BČ traukiniai. Bet, žinoma, LTG apie tai turbūt nepagalvojo, nes nu negi čia pagalvosi, praėjus vos 7 metams po 360 milijonų kainavusios linijos atidarymo.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Principe reiktų analogiško reiso su LG riedmenimis. Šiaip jau panašiai būdavo su Vilnius-Minskas, kai važiuodavo ir LTG ir BČ traukiniai. Bet, žinoma, LTG apie tai turbūt nepagalvojo, nes nu negi čia pagalvosi, praėjus vos 7 metams po 360 milijonų kainavusios linijos atidarymo.
          Iki pandemijos su lenkišku traukiniu būdavo po 2 reisus, įskaitant ir penktadienį su pirmadieniu.

          Comment


            Sveiku protu nesuvokiamas sprendimas. Nebent maršrutą nuo iki aptarnaus išimtinai lenkų pusė, bet taip turbūt nebūna...Po to vėl sakys: na va, paleidom traukinį, ir ką? Matot, keleivių tai nėra. Ir uždarys. Nieko naujo.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Principe reiktų analogiško reiso su LG riedmenimis. Šiaip jau panašiai būdavo su Vilnius-Minskas, kai važiuodavo ir LTG ir BČ traukiniai. Bet, žinoma, LTG apie tai turbūt nepagalvojo, nes nu negi čia pagalvosi, praėjus vos 7 metams po 360 milijonų kainavusios linijos atidarymo.
              Galvok negalvojęs kai riedmenų 1435 mm vėžei neturi.

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                Galvok negalvojęs kai riedmenų 1435 mm vėžei neturi.
                Nes nu nuo 2015 tikrai nebuvo galima nusipirkti bent poros tokių riedmenų, ane?

                Comment


                  https://www.railbaltica.org/lt/rail-...ros-paslaugos/
                  Birželio 2 d. paskelbtas naujas ruožo nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų viešųjų pirkimų konkursas. Konkursą „LTG Infra” vardu organizuoja bendra „Rail Baltica“ įmonė „RB Rail AS“.

                  Konkursą sudaro du etapai, pirmasis konkurso etapas yra kvalifikacinis etapas. Paraiškas galima teikti iki 2022 m. rugpjūčio 1 d. Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo etapas ir derybos. Naujos 78 km ilgio linijos nuo Kauno (Jiesia) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį planuojama pasirašyti 2023 m. pradžioje. Darbai bus finansuojami ES Europos infrastruktūros tinklų priemonės (EITP) ir Lietuvos valstybės lėšomis.

                  Comment


                    Šiek tiek realaus eksperto nuomonės apie tai, kas nutiko su RB1

                    Comment


                      Ar galima iš žinančių apibendrinti šito ruožo esmines problemas ir kodėl taip yra?

                      Comment


                        PASSENGER TRAIN. Žiūrint iš keleivių pusės, jo... pravalas. Bet gelžkelis retai turi vieną funkciją. Su fura vežt menkesnės vertės krovinį jau darosi prabanga.

                        Comment


                          Parašė hhh Rodyti pranešimą
                          PASSENGER TRAIN. Žiūrint iš keleivių pusės, jo... pravalas. Bet gelžkelis retai turi vieną funkciją. Su fura vežt menkesnės vertės krovinį jau darosi prabanga.
                          Sako persimetė visi už dvigubai į Rus ir Belarus vežti (yra ten kažkokia visiems prieinama schema) ir atsisako daug kas į vakarus už pigiau važiuot. Tai dar ir dėl to turbūt prabanaga, ne tik dėl padidėjusių kuro kainų.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Šiek tiek realaus eksperto nuomonės apie tai, kas nutiko su RB1

                            Tas antras sakinys apie LOT of work, jis čia ne sarkastiškai, o rimtai sako? Ta prasme liūdna, kad nevažiuoja traukinys, nes darbo padaryta daug (ir jis neišnaudojamas)?
                            Jei taip, tai bent galime džiaugtis, kad tie pinigai bent į darbus įdėti buvo, jau paliekant kitą mintį, ar tikslingi tie darbai.

                            Comment


                              Į Lenkiją, nors ir kavos! Taip, Kaunas–Balstogė maršrutas grįžta ir grįžta vos už 11 Eur.
                              Kelionė su šeima, spontaniškas draugų turas po Lenkiją ar tiesiog vizitas pas gimines – sėskite, pavežėsime!


                              Kyla klausimas kaip gali važiuot keleiviniai traukiniai, jeigu jie niekur neveža?




                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Tas antras sakinys apie LOT of work, jis čia ne sarkastiškai, o rimtai sako? Ta prasme liūdna, kad nevažiuoja traukinys, nes darbo padaryta daug (ir jis neišnaudojamas)?
                                Jei taip, tai bent galime džiaugtis, kad tie pinigai bent į darbus įdėti buvo, jau paliekant kitą mintį, ar tikslingi tie darbai.
                                Ne sarkastiškai. Medžiagų ir statybos darbų apimties prasme ten daug visko Lietuvos mastais: tiltai/viadukai, tvoros ir aišku patys bėgiai. Viskas praktiškai dėl nieko. Džiaugtis, kad 350m sukišti į kažkokios MG Baltic įmonės darbus, yra labai menka paguoda.

                                Comment


                                  Parašė hhh Rodyti pranešimą



                                  Kyla klausimas kaip gali važiuot keleiviniai traukiniai, jeigu jie niekur neveža?



                                  Balstogėje (ar Suvalkuose) galima persėsti. Taip pat yra ir autobusai.

                                  Comment


                                    Parašė hhh Rodyti pranešimą
                                    PASSENGER TRAIN. Žiūrint iš keleivių pusės, jo... pravalas. Bet gelžkelis retai turi vieną funkciją. Su fura vežt menkesnės vertės krovinį jau darosi prabanga.
                                    Tai kad ir prekiniai traukiniai ten praktiškai nevažiuoja. Kokios, tarkim, 2021 apimtys? Ar bus bent koks 100 tūkstančių tonų?

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                      Balstogėje (ar Suvalkuose) galima persėsti. Taip pat yra ir autobusai.
                                      Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose

                                      Comment


                                        Parašė hhh Rodyti pranešimą

                                        Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
                                        Aš į varšuvą važiuosiu šiuo traukiniu kai tai bus ta diena, kada traukinys važiuoja.
                                        Nes jau skundžiausi, kad nėra patogių autobuso laikų, kad išriedi iš Kauno ryte , o atvyksti Varšuvon jau į viešbučio registracijos laiką nuo 14val ar vėliau.
                                        Autobusų grafikai tragiški, atvyksti arba naktį atkentėjęs ryte ir lauki dar kokias 5- 7 valandas iki check in, arba vakare išvažiavęs - atvyksti viduryje nakties.
                                        Tai šiuo klausimu tik šitas traukinys gelbėja.

                                        Comment


                                          Parašė hhh Rodyti pranešimą



                                          Kyla klausimas kaip gali važiuot keleiviniai traukiniai, jeigu jie niekur neveža?



                                          Tai jeigu važiuotų kažkur, tai ir vežtų, ar ne?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X