Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąLG teisinasi, kad taip gavosi, nes lenkų traukinys naudojamas...
Varnelę užsidėjo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Principe reiktų analogiško reiso su LG riedmenimis. Šiaip jau panašiai būdavo su Vilnius-Minskas, kai važiuodavo ir LTG ir BČ traukiniai. Bet, žinoma, LTG apie tai turbūt nepagalvojo, nes nu negi čia pagalvosi, praėjus vos 7 metams po 360 milijonų kainavusios linijos atidarymo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Principe reiktų analogiško reiso su LG riedmenimis. Šiaip jau panašiai būdavo su Vilnius-Minskas, kai važiuodavo ir LTG ir BČ traukiniai. Bet, žinoma, LTG apie tai turbūt nepagalvojo, nes nu negi čia pagalvosi, praėjus vos 7 metams po 360 milijonų kainavusios linijos atidarymo.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Galvok negalvojęs kai riedmenų 1435 mm vėžei neturi.
- 5 patinka
Comment
-
https://www.railbaltica.org/lt/rail-...ros-paslaugos/
Birželio 2 d. paskelbtas naujas ruožo nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų viešųjų pirkimų konkursas. Konkursą „LTG Infra” vardu organizuoja bendra „Rail Baltica“ įmonė „RB Rail AS“.
Konkursą sudaro du etapai, pirmasis konkurso etapas yra kvalifikacinis etapas. Paraiškas galima teikti iki 2022 m. rugpjūčio 1 d. Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo etapas ir derybos. Naujos 78 km ilgio linijos nuo Kauno (Jiesia) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį planuojama pasirašyti 2023 m. pradžioje. Darbai bus finansuojami ES Europos infrastruktūros tinklų priemonės (EITP) ir Lietuvos valstybės lėšomis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė hhh Rodyti pranešimąPASSENGER TRAIN. Žiūrint iš keleivių pusės, jo... pravalas. Bet gelžkelis retai turi vieną funkciją. Su fura vežt menkesnės vertės krovinį jau darosi prabanga.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiek tiek realaus eksperto nuomonės apie tai, kas nutiko su RB1
Jei taip, tai bent galime džiaugtis, kad tie pinigai bent į darbus įdėti buvo, jau paliekant kitą mintį, ar tikslingi tie darbai.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tas antras sakinys apie LOT of work, jis čia ne sarkastiškai, o rimtai sako? Ta prasme liūdna, kad nevažiuoja traukinys, nes darbo padaryta daug (ir jis neišnaudojamas)?
Jei taip, tai bent galime džiaugtis, kad tie pinigai bent į darbus įdėti buvo, jau paliekant kitą mintį, ar tikslingi tie darbai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė hhh Rodyti pranešimą
Kyla klausimas kaip gali važiuot keleiviniai traukiniai, jeigu jie niekur neveža?
Comment
-
Parašė hhh Rodyti pranešimąPASSENGER TRAIN. Žiūrint iš keleivių pusės, jo... pravalas. Bet gelžkelis retai turi vieną funkciją. Su fura vežt menkesnės vertės krovinį jau darosi prabanga.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Balstogėje (ar Suvalkuose) galima persėsti. Taip pat yra ir autobusai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė hhh Rodyti pranešimą
Būtent, yra autobusai, kurie nuveš tiesiai į Varšuvą, o ne kažkur su persėdimais, gal netgi į autobusą Dar kiek supratau, kelionę reikia planuot savaitei, arba pusdieniui, norint grįžt su tuo traukiniu. Gal blogai perskaičiau tvarkaraštį. Kol nebus Kaunas-Varšuva, tai čia bergždžias reikalas konkuruot su autikais, net nešneku, kad ne už kalnų laikas, kai bus galima nupust iki Varšuvos nuosavu automobiliu autostrada (su keliom išimtim mūsuose
Nes jau skundžiausi, kad nėra patogių autobuso laikų, kad išriedi iš Kauno ryte , o atvyksti Varšuvon jau į viešbučio registracijos laiką nuo 14val ar vėliau.
Autobusų grafikai tragiški, atvyksti arba naktį atkentėjęs ryte ir lauki dar kokias 5- 7 valandas iki check in, arba vakare išvažiavęs - atvyksti viduryje nakties.
Tai šiuo klausimu tik šitas traukinys gelbėja.
Comment
-
Parašė hhh Rodyti pranešimą
Kyla klausimas kaip gali važiuot keleiviniai traukiniai, jeigu jie niekur neveža?
Comment
Comment