Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tik reikia pridėti, kad RB1 nepasiteisino ir nepasiteisins, nes net teoriškai nėra kaip RB1 pasiteisinti dėl jau anksčiau minėtų priežasčių. Jis tiesiog stovės nenaudojamas.

    Vienintelis būdas kaip nors panaudoti RB1, tai tuo atveju, jei normalus "tikras" RB išvis nebus statomas dėl kokių nors priežasčių.
    ​​
    Arba vystant pramonę Marijampolėje, Kazlų Rūdoje... kur kroviniai keliautų į/iš Europos.

    Taip čia buvo išmesti pinigai, bet kiek pamenu tai daug prie to prisidėjo, kad kai kas sužinojo kur bus tiesiama nauja vėžė, tie kai kas susipirko žemes ir susikėlė kainas. Dėl to buvo atsisakyta aplinkkelių ir pasirinkta sena vėžė.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      Arba vystant pramonę Marijampolėje, Kazlų Rūdoje... kur kroviniai keliautų į/iš Europos.

      Taip čia buvo išmesti pinigai, bet kiek pamenu tai daug prie to prisidėjo, kad kai kas sužinojo kur bus tiesiama nauja vėžė, tie kai kas susipirko žemes ir susikėlė kainas. Dėl to buvo atsisakyta aplinkkelių ir pasirinkta sena vėžė.
      Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
      I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
        I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.
        *360 milijonų 2015-ųjų metų eurų, o ne 360 milijonų eurų. Tais laikais su tokia suma buvo galima padaryti gerokai daugiau nei dabar, turint omeny infliaciją, ypač statybų sektoriuje. Dabartinis atitikmuo būtų, spėčiau, apie pusę milijardo nuleistų į klozetą visiškai nereikalingai linijai. Tai yra neįtikėtino masto fakapas. Vis dar naiviai tikiuosi, kad kam nors lėks galvos už jį.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Kaip, tavo manymu, tie kroviniai Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje bus kraunami į traukinius? Keleivių geležinkelio stotyje gal?
          I mean Jesus Christ, iš kur toks primityvus suvokimas apie geležinkelių transportą? Maždaug yra bėgiai, reiškia jau viskas, galima krauti krovinius ir leisti traukinius. Negalima. Reikia dar labai didelių investicijų, kurių RB1 daugiau nebus. Jau ir taip 360 melejinų išmesti. Daugiau nebemes. Tai bus todėl, kad bus normalus RB t. y. RB2, kuris visą tą infrą ir taip turės. Dubliuoti ją ant RB1 ir leisti dar PAPILDOMUS milijardus būtų visiškas idiotizmas ir to tikrai nebus daroma.
          na svarbu Jūs viską žinot tai milijonus ar milijardus?
          Tai pastačius RB2, pastatys ir infrastuktūrą Marijampolėje, Kazlų rūdoje kroviniams? Ar ir viską reiktų įrenginėti, nereiktų kartais dar papildomai ir bėgius iki miestų privesti? Kiek žinau tai krovinių terminalas numatytas tik Kaune ir Europinė vėžė kol kas neprivažiuoja prie jokių gamyklų ar sandėlių.

          Comment


            „RB Rail“: Rusijos invazija į Ukrainą išryškino „Rail Baltica“ karinę svarbą
            Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą koordinuojančios bendros įmonės „RB Rail“ vykdomasis direktorius Agnis Driksna, pareiškė, jog nors šis projektas anksčiau buvo laikomas pirmiausia ekonominiu, Rusijos invazija į Ukrainą išryškino jo karinę svarbą.

            „Rail Baltica“ atitiktis kariniams reikalavimams buvo numatyta planavimo etape dar 2016-aisiais. Šie reikalavimai apima atitinkamas tiltų ir viadukų, riedmenų ašių apkrovos, atstumų tarp bėgių charakteristikas.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              na svarbu Jūs viską žinot tai milijonus ar milijardus?
              Tai pastačius RB2, pastatys ir infrastuktūrą Marijampolėje, Kazlų rūdoje kroviniams? Ar ir viską reiktų įrenginėti, nereiktų kartais dar papildomai ir bėgius iki miestų privesti? Kiek žinau tai krovinių terminalas numatytas tik Kaune ir Europinė vėžė kol kas neprivažiuoja prie jokių gamyklų ar sandėlių.
              O Viešpatie šventas. Tai kad ant RB1 NĖRA jokios krovimo infrastruktūros nei Marijampolėje, nei Kazlų Rūdoje ant RB1. Ten visur yra tik vienas 1435mm kelias. Viskas. Jokios krovinių krovimo infrastrukt9ros, signalizacijos, elektros ar dar ko nors. Ten tiesiog gali pravažiuoti traukinys. Dar įmanoma išleisti/įleisti keleivius stotyse. Viskas. Daugiau nieko.

              Koks skirtumas, ar būtent Marijampolėje pastatys krovinių infrastruktūrą su RB2? Viena, kas yra aišku, tai kad jos tikrai niekada niekas nestatys su RB1, kuri eina per meistą. Miestuose, kaip žinome, šiais laikais kroviniai nekraunami ir apskritai prekiniai traukiniai miestuose nėra pageidaujami dėl triukšmo ir aplinkosaugos. Jeigu su RB2 nėra planuojama papildoma infrastruktūra kroviniams prie Marijampolės ir Kazlų Rūdos, tai reiškia buvo taip nuspręsta. Jeigu kada nors atsiras toks poreikis ir bus nuspręsta statyti, pavyzdžiui, kokį nors intermodalinį terminalą, tai jis bus pajungtas prie RB2, o ne RB1. Dar kartą pakartosiu: nėra absoliučiai jokios, net teorinės, RB1 panaudojimo galimybės ateityje. Nei kroviniams, nei keleiviams, nei dar kam nors ir priežastys jau buvo aptartos.

              Comment


                Šitas straipsnis ne apie RB1, jei ką.

                Comment


                  Apet dvacatpet. Kiek puslapių šitos beprasmiškos diskusijos privanojom, gal užteks? Tiesė geležinkelį, kad būtų geležinkelis, suvokdami kompromisus. Naujo greito modernaus vis dar nėra ir dar bent 4 metus nebus, o gal ir daugiau.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                    Apet dvacatpet. Kiek puslapių šitos beprasmiškos diskusijos privanojom, gal užteks? Tiesė geležinkelį, kad būtų geležinkelis, suvokdami kompromisus. Naujo greito modernaus vis dar nėra ir dar bent 4 metus nebus, o gal ir daugiau.
                    Nenaudojamas geležinkelis yra "kompromisas"?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nenaudojamas geležinkelis yra "kompromisas"?
                      Kiek pradžioje buvo naudojamas "Independence"? Standartinio pločio geležinkelio jungtis su Lenkija yra strateginis projektas. Anksčiau gal tai ir atrodė beprasmiškai, bet dabar taip nėra. Esant poreikiui kariškiai techniką galėtų gabentis ne tik per uostą, bet ir geležinkeliu.

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Kiek pradžioje buvo naudojamas "Independence"? Standartinio pločio geležinkelio jungtis su Lenkija yra strateginis projektas. Anksčiau gal tai ir atrodė beprasmiškai, bet dabar taip nėra. Esant poreikiui kariškiai techniką galėtų gabentis ne tik per uostą, bet ir geležinkeliu.
                        Tai ir iki RB1 galėjo. Perkrauna juk Šeštokuose. Dėl to pseudoargumentas dėl karo poreikių yra niekinis.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Tai ir iki RB1 galėjo. Perkrauna juk Šeštokuose. Dėl to pseudoargumentas dėl karo poreikių yra niekinis.
                          Ar tikrai Šeštokų terminalo paėjugų užtenka? Ar kariniu požiūriu yra saugu daryti perkrovimą Suvalkų koridoriuje?

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                            Ar tikrai Šeštokų terminalo paėjugų užtenka? Ar kariniu požiūriu yra saugu daryti perkrovimą Suvalkų koridoriuje?
                            Koks skirtumas užtenka ar neužtenka, jei RB1 karinės technikos traukiniai visvien perkraunami tik ten?
                            Kodėl perkrovimai vykdomi Šeštokuose net ir po RB1 pastatymo, nežinau. Tikriausiai todėl, kad RB1 nebuvo statoma galvojant apie karinių krovinių gabenimą ir krovimą, o dėl kažkokių kitokių priežasčių. Tokių kaip noras kuo greičiau išparceliuoti pinigus ir padaryti taip, kad jie nusėstų rangovų sąskaitose ignoruojant geležinkelio poreikius?

                            O Suvalkų koridorius, be abejo, yra nesaugus. Bet ne tik perkraunant, o apskritai. Ir atakuojamas jis būtų turbūt ne į perkrovimo vietas, o tiltus ir panašias infrastruktūros vietas, dėl kurių sugadinimo negalėtų pravažiuoti traukiniai nuo Lenkijos pusės. RB1 buvimas/nebuvimas nuo Šeštokų link Kauno čia neturėtų svarbaus vaidmens.
                            Paskutinis taisė John; 2022.05.19, 15:56.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Nenaudojamas geležinkelis yra "kompromisas"?
                              Taip, gi žinai pats, tiesaus negalėjo statyt, nusprendė tiest carine sankasa. Nežinau, kiek jie ten galėjo progozuot naudojimą, bet "prasčiau, pigiau, bet netrukus" tikrai buvo kompromisas.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Taip, gi žinai pats, tiesaus negalėjo statyt, nusprendė tiest carine sankasa. Nežinau, kiek jie ten galėjo progozuot naudojimą, bet "prasčiau, pigiau, bet netrukus" tikrai buvo kompromisas.
                                Tiesumas nėra problema. Kroviniai gali važiuoti ir zigzagais. Problemos yra sekančios
                                - nėra signalizacijos
                                - vienbėgis
                                - neelektrifikuotas
                                - jokios naujos krovinių perkrovimo infrastruktūros
                                - eina per miestus (=kroviniai nepageidaujami)

                                To pasekoje jis nėra realiai naudojamas, neskaitant vieno kito parodomojo traukinio. Ir, juo labiau, negalės būti naudojamas intensyviam ir reguliariam prekinių traukinių eismui.

                                Kompromisu būtų buvę galima vadinti geležinkelį bent jau su signalizacija ir aplinkkeliais už miestų, bet nieko panašaus nebuvo daroma. Buvo tiesiog sukloti bėgiai ant esamo pylimo. Viskas. Žurnalistams ir mažiau susigaudantiems diskusijos dalyviams to užtenka galvoti, kad "va juk yra geležinkelis, viskas gerai", bet gerai nėra, nes geležinkelis yra gerokai daugiau, nei vien pakloti bėgiai.
                                ​​​​​
                                ​​

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Koks skirtumas užtenka ar neužtenka, jei RB1 karinės technikos traukiniai visvien perkraunami tik ten?
                                  Kodėl perkrovimai vykdomi Šeštokuose net ir po RB1 pastatymo, nežinau.
                                  Palemone yra pastatyta speciali rampa, kurioje galima iškraudinėti iki 100t sveriančią karinę techniką (taip yra rašoma LTG intranete).

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Palemone yra pastatyta speciali rampa, kurioje galima iškraudinėti iki 100t sveriančią karinę techniką (taip yra rašoma LTG intranete).
                                    Ar karinė technika ten kraunama?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Ar karinė technika ten kraunama?
                                      Tik neseniai pastatė, bet š.m. antroje pusėje LTG planuoja priimti iš Lenkijos virš 30 karinių traukinių.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Tik neseniai pastatė, bet š.m. antroje pusėje LTG planuoja priimti iš Lenkijos virš 30 karinių traukinių.
                                        Šeštokuose ar Palemone?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Šeštokuose ar Palemone?
                                          Ne tavo reikalas. Kodėl tai domina tave? Kiek tau moka Putleris?
                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Miestuose, kaip žinome, šiais laikais kroviniai nekraunami ir apskritai prekiniai traukiniai miestuose nėra pageidaujami dėl triukšmo ir aplinkosaugos.
                                          O ką pasakysi apie Vaidotų stoties demontavimą ir planuojamą Vilniaus geležinkelio aplinkkelio demontavimą?
                                          Paskutinis taisė Aleksio; 2022.05.20, 20:28.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X