Tai taip išeina, kad RB1 nebus išvis kaip nors panaudotas patvirtintam variantui, nes A6 eis atskira trasa ir nelabai sąvaikaus su esame linija, dėl ko taip aršiai bandė kai kas ginčytis vos keliais puslapiais anksčiau. Žinoma, kitoks variantas, statant 240km/h geležinkelį ir nebuvo galimas. 360 liamų, tsakant, į balikę ane?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKiek dabartinės infrastruktūros bus panaudota modernizuojant, mes dar nežinome, bet tikrai ne 0%.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAuč. That didn't age well
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTas galiotų, jei sena linija būtų naikinama. Bet dabar sako, kad ji liks atskira, ir netgi signalizacija jai bus daroma.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNemanau, kad elektrifikuos, bet papildoma linija yra gerai, ypač galimo karo atveju.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIr ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNereikia, bet nereikia ir esamos griauti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.Paskutinis taisė Perfect; 2022.05.19, 11:53.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Nesvarbu dėl jo ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.
Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
Atvirkščiai argumentuojiPaskutinis taisė Gator; 2022.05.17, 19:59.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.Paskutinis taisė John; 2022.05.17, 20:05.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.
Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.
Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
Atvirkščiai argumęentuoji
Vienintelis būdas kaip nors panaudoti RB1, tai tuo atveju, jei normalus "tikras" RB išvis nebus statomas dėl kokių nors priežasčių.
- 2 patinka
Comment
Comment