Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąBuvo arba korupcija arba siaubinga nekompetencija, nes kai išleidi 360 liamų kažkam, kas nėra tinkama naudojimui, tai yra skandalas. Kas man kelia dar didesnį siaubą, tai, kad iš pažiūros normalūs žmonės, kurie kaip ir turėtų sugebėti įdarbinti bazinį kritinį mąstymą, kategoriškai atsisako tai padaryti ir gina tokio lygio mėšlą.
Labai panašu į tai, kai tamsta buvai užsisėdęs ant Šimašiaus, turėjo praeiti keli metai, kol apsiraminai.
- 3 patinka
Comment
-
Keista skaityti sia diskusija ir matyti tiek RB1 gyneju. Ko gero tai su jos tiesimu tiesiogiai susije zmones. Nezinau i koki zemelapi ziurite jus, bet siame forume pavaizduotame aiskiai matyti, kad RB2 trasa eis maksimum 5 % senosios trasos vietos, is kurios panaudos tik maza dali senosios infrastrukturos, tai taip, teoriskai galima sakyti, kad dalus bus panaudota, kai praktiskai tai bus maziau nei 1 %.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąKeista skaityti sia diskusija ir matyti tiek RB1 gyneju. Ko gero tai su jos tiesimu tiesiogiai susije zmones.
Na, taip, skamba brangiai. Panašiai, kaip Vilniaus vakarinis aplinkkelis (~250 mln €). Bet jau nuo 2015 metų traukiniai gali judėti, iki 2026 metų bus vienuolika metų, kai gali standartinės vėžės traukiniai atvažiuoti. Jūs rimtai geriau jaustumėtės, jei tie 360 mln būtų išdalinti pensininkams arba papildomai skirti kelių priežiūrai (kam ir taip skiriama 0,5 mlrd per metus), o mes vis dar svajotume apie geležinkelio jungtį su Lenkija geriausiu atveju 2026 metais?
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąKeista skaityti sia diskusija ir matyti tiek RB1 gyneju. Ko gero tai su jos tiesimu tiesiogiai susije zmones. Nezinau i koki zemelapi ziurite jus, bet siame forume pavaizduotame aiskiai matyti, kad RB2 trasa eis maksimum 5 % senosios trasos vietos, is kurios panaudos tik maza dali senosios infrastrukturos, tai taip, teoriskai galima sakyti, kad dalus bus panaudota, kai praktiskai tai bus maziau nei 1 %.
Ar ką nors praleidau?
Dabar giliai įkvėpiame oro, ir su atviru protu bandome įdėmiai perskaityti ir įsisavinti kelis sakinius: RB1 ir RB2 yra Europos Komisijos patvirtinti projektai.
RB1 greitis pagrinde yra apribotas Lenkijos, ne Lietuvos. Tai kam mums uždelsti ir perprojektuoti RB1, kurį vėliau vis vien reikės vėl perprojektuoti RB2 greičiams, jei Lenkija nesutvarko savo pusės iki 2025 ar kokių metų... Ką sakytumėt jei RB1 būtų buvusi tiesesnė bet uždelsta iki kokių 2020 metų, brangesnė, o dabar vėl ruoštumėmės jos perdarymui? Garantuotai jums vėl būtų buvę blogai.
Apie tamstos procentus... Greičiausiai bus pasirinkta Alternatyva #3, o ji sutampa apie 70%. Alternatyva #6 sutampa apie 10-15%, bet net ir tuomet koks skirtumas? RB1 gaunasi vietiniam susiekimui, per kurį galima nukreipti ir krovinius. Prie to pačio ant RB2 nebereikia projektuoti tiek traukinių prasilenkimo vietų. Tai visi verksmai šioje temoje dėl "išmestų pinigų" yra tiesiog juokingi. Toliau, kroviniai negali važiuoti nuo nulio. Tam reikia sukurti visą infrastruktūrą, ir tai nėra vien bėgiai. Klientams reikia parodyti veikiančias linijas(ir kiek jos kainuoja), reikia pasistatyti Intermodalinius terminalus, užkurti visą logistikos liniją. Ji iki šiol yra tobulinama ir plečiama, jungiama prie RB1/RB2. Atsakykite sau į klausimą: ar Lietuvai būtų buvę geriau viską pradėti 2026 metais vietoje 2015-ų?
Galiausiai yra saugumo klausimas. Mums gyvybiškai buvo svarbu pasijungti prie Europos geležinkelių kiek galima anksčiau. Greitis nesvarbu. Panašu jog Europos Komisija sutinka su viskuom kas buvo padaryta, nes sustabdyti RB1 turėjo begalę galimybių. Tai jei turit kokių nusiskundimų adresuokit jiems.
Su visi šituo RB1 ir RB2 tiesimu buvo galimi tik trys variantai:
1. Nutiesti RB1 2015 metais, ir nutiesti RB2 2026 metais.
2. Uždelsti RB1 iki 2020-ųjų, perprojektuoti kad būtų tiesiau, išleisti daugiau pinigų, bet vis vien tik su max 120kmh greičiu, nes tik tam patvirtinti pinigai, ir. Ir tik užbaigus RB1 ją pradėti perdarinėti į RB2.
3. Nestatyti RB1 išvis, palaukti RB2, ir visas krovinių infrastruktūras pradėti vystyti tik 2026 metais.
Kurį variantą renkamės?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kam rašyti iš viso kliedesius apie greitį, jei suprantame, kad jo nėra dėl signalizacijos nebuvimo? O ne dėl vingių, ypač nuo Kauno iki Marijampolės? Nes būtinai norisi įrodyti, kad yra kažkokia korupcija?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKokiu būdu Lietuvoje RB1 greitis yra apribotas Lenkijos, jei Lietuvoje dėl signalizacijos nebuvimo jie nevažiuoja net deklaruojamais 120km/h? Kam rašyti tokius kliedesius?
Linksma skaityti tokias isterijas.
Lenkijoje yra/buvo 30kmh zonų. Todėl Lietuvoje buvo nuspręsta nemerkti dar daugiau pinigų, nes keleiviams jokio skirtumo ar nuvažiuosi į Balstogę per 6:30 ar per 6:13. Laikai iš galvos, bet kiek atsimenu minučių sutaupymas būtų buvęs juokingas. Nežinau kokia situacija dabar, bet lenkai anuomet planavo Balstogės-LTSienos vėžės rekonstrukciją tik 2023-2025 metais. Tad RB1 vėžė nuo pradžių lenkų buvo pasmerkta pagrindinai kroviniams.
Dabar laukiam tavo pagyrų LT vadovybei kuri sutaupė šimtus milijonų nuspręsdama užbaigti RB1 kroviniams, bei nebekišti milijonų kelių minučių sutaupymui.Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.31, 06:41.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąLOL
Linksma skaityti tokias isterijas.
Lenkijoje yra/buvo 30kmh zonų. Todėl Lietuvoje buvo nuspręsta nemerkti dar daugiau pinigų, nes keleiviams jokio skirtumo ar nuvažiuosi į Balstogę per 6:30 ar per 6:13. Laikai iš galvos, bet kiek atsimenu minučių sutaupymas būtų buvęs juokingas. Nežinau kokia situacija dabar, bet lenkai anuomet planavo Balstogės-LTSienos vėžės rekonstrukciją tik 2023-2025 metais. Tad RB1 vėžė nuo pradžių lenkų buvo pasmerkta pagrindinai kroviniams.
Dabar laukiam tavo pagyrų LT vadovybei kuri sutaupė šimtus milijonų nuspręsdama užbaigti RB1 kroviniams, bei nebekišti milijonų kelių minučių sutaupymui.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai jau rašiau gi, gali pasižiūrėti pora pranešimų atgal?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kodėl signalizacija neįrengta jau 7 metus po bėgių nutiesimo? Ir kada ji tiksliai bus įrengta?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąSu visi šituo RB1 ir RB2 tiesimu buvo galimi tik trys variantai:
1. Nutiesti RB1 2015 metais, ir nutiesti RB2 2026 metais.
2. Uždelsti RB1 iki 2020-ųjų, perprojektuoti kad būtų tiesiau, išleisti daugiau pinigų, bet vis vien tik su max 120kmh greičiu, nes tik tam patvirtinti pinigai, ir. Ir tik užbaigus RB1 ją pradėti perdarinėti į RB2.
3. Nestatyti RB1 išvis, palaukti RB2, ir visas krovinių infrastruktūras pradėti vystyti tik 2026 metais.
Kurį variantą renkamės?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Greičiausiai dėl to, kad niekas nežino kokią tą signalizaciją įrengti.
Verslo keliautojai į Varšuvą kaip skraidė taip ir skraidys nepriklausomai nuo to, ar bus ten šviesoforai ar ne.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu ir vėl tu meluoji. Nėra Lenkijoje 30km/h zonų ir nebuvo bent jau 2017. Atvirkščiai, vos įvažiavus į Lenkiją greitis didėdavo iki 120km/h.
2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:
Even though Poland has allotted €16 billion to modernizing its railroads by 2023, not a single zloty has been earmarked to be spent on developing the connection to Rail Baltica at the Polish side of the border with Lithuania.
About a quarter of the track has a speed limit of 30 km/h (the Olecko–Suwałki line), and only the Białystok–Ełk section - about half of the course - has been electrified.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O gal tiesiog nelabai apsimoka kišti milijonus į infrastruktūrą, kuria naudosis keli geležinkelių fanai?
Verslo keliautojai į Varšuvą kaip skraidė taip ir skraidys nepriklausomai nuo to, ar bus ten šviesoforai ar ne.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Atsižvelgus į tai kiek ta RB1 buvo naudojama kroviniams ir keleiviams (šnipštas - geras žodis, tinkantis šiuo atveju ), kiek ji kainavo, kiek reikės dar ateityje jos priežiūrai ir kad bus RB2. Panašu kad 3-čias variantas. Man pačiam irgi teko dardėti į Lenkiją tuščiu traukinuku, gal ir linksma, bet...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:
Even though Poland has allotted €16 billion to modernizing its railroads by 2023, not a single zloty has been earmarked to be spent on developing the connection to Rail Baltica at the Polish side of the border with Lithuania.
Bet galbūt tada tai dar nebuvo galutinai nuspręsta - nepamenu.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąAbout a quarter of the track has a speed limit of 30 km/h (the Olecko–Suwałki line), and only the Białystok–Ełk section - about half of the course - has been electrified.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąGal ir taip. Bet signalizacijos problema yra reali. Kokią įrenginėti? Lenkišką? Ar europinę standartinę ETCS, kurios Europoje niekas nenaudoja?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąOi, kaip lengvai mėtaisi niekuo neparemtais kaltinimais. Na bet nieko naujo, ne pirmas kartas.
2015 spalis, RB1 jau baigta Lietuvoje, straipsnis:
Comment
Comment