Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...
Tas pats ir su traukiniu į Marijampolę. Kol nenuvažiuoja į vieną pusę per 20 min, tai tinka nebent savaitgaliui senelius aplankyt nuvažiuot.
Comment
-
Ne per seniausiai teko pasivažinėti link Lenkijos sienos pro Kazlų Rūdą. Nustebau pamatęs pervažą (!). Po to darsyk nustebau pamatęs antrą pervažą. Kai trečia kartą automobiliu kirtau 21 amžiaus geležinkelio bėgius, pradėjau dairytis iš kurio ūkininko pasiskolinti šakes ir važiuot į Vilnių Tiesa, ne pas dabartinį ministrą žinoma, o pas Eligijų M., kuris priėmė sprendimą dėl tokio absurdiško geležinkelio statybos
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet šiaip tai yra visiškas fake maršrutas ir fake projektas už 360 milijonų. Gator nevisiškai suprato mano paironizavimą dėl tikslaus kelionės trukmės laiko, bet jeigu pabandytum važiuoti tuo maršrutu, suprastum, ką turiu omeny. Kaip maršrutas tai yra visiška nesąmonė ir panašu, kad visas projektas tebuvo skirtas Mitnijos (MG Baltic) ir kitų tuometinių bebrų draugelių prafinansavimui. Tokia gana akivaizdi ES pinigų išgrobstymo schema, kai pastatytas objektas už 360 milijonų, kuris jau 4 metus yra faktiškai nenaudojamas. Kaip kitaip tai vadinti, jei ne pinigų išgrobstymu?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąVaršuva - Lukas (Elk) 200 km/h
Lukas - siena su Lietuva 250 km/hPaskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 10:59.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Labiausiai nepatinka apie šį maršrutą yra tai, kad jis yra labai vingiuotas. Kartą važiavau Marijampolė-Kaunas, bet ant rusiškos vėžės, tai tik nuo Kazlų Rūdos miškų (berods Vinčų) įsibegėjo iki šiek tiek pakenčiamesnių greičių.
Jeigu atsiras greitasis geležinkelis, tai ši trasa arba bus kaip regioninė europinė (kuria galima ir krovinius vežti) linija arba iš vis nereikalinga linija.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPalaikau pilnai. LG senieji bebrai įsisavino ES babkes, o naudotis neįmanoma ir plius kelia pavojų nereguliuojamomis pervažomis.Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 11:02.
Comment
-
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-gresme-947283
– Pirminė idėja – kaip vėjas skriejantys traukiniai ir realybė smarkiai skiriasi. Nuo Balstogės iki Kauno apie 200 km dardama penkias su puse valandos, nors žadėtas iki 250 km/val. greitis. Ar tai nėra Lietuvos klaida, kad vėžė nėra tokia tiesi, kad leistų pasiekti planuotą greitį? Beje, ir tarptautiniame audite analizuojamas vėžės iki Kauno atvejis.
– Lietuva – pirma valstybė, į kurią iš Vakarų Europos įvažiuojama „Rail Baltica“, tad mums žingsnius reikėjo daryti pirmiesiems. Taip, vėžė nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Kauno buvo nutiesta tokia, kuria galima važiuoti mažesniu, nei žadėta, greičiu, tačiau tam tiesiant šią atkarpą pritarė tiek ES, tiek kaimyninės šalys.
Projekto valdymą perėmus „RB Rail AS“, pradėtas kelti klausimas, kodėl ši „Rail Baltica“ dalis tokia lėta, tad numatomas vėžės nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Kauno greitinimas.
Bet reikia teisingai apsispręsti dėl scenarijaus, kaip tai padaryti, – bandant esamą vėžę patiesinti ar kloti naują, o seną paliekant kroviniams vežti. Kiek tai kainuos, priklausys nuo to, kuris scenarijus bus pasirinktas. Jei pavyktų išsaugoti, kas jau padaryta, kainuotų mažiau, jei tiestume visai naują, būtų brangiau, prisidėtų ir žemės paėmimo klausimas. Čia reikia išsiaiškinti, kas naudingiau. Vėžės perdarymas gali būti ekonomiškai naudingesnis trumpuoju laikotarpiu, o naujos tiesimas – ilguoju. Bet kokiu atveju kalbame apie šimtus milijonų eurų.
Atlikta studija, kaip padidinti greitį šiame ruože. Bet Lietuva nepatenkinta jos rezultatais, nes siūlomose alternatyvose nauja vėžė kirs-tų senąją ir padarytų ją nebenaudojamą. Tad dabar yra nesutarimų, kokį priimti sprendimą.
– Ar tai turėtų būti Lietuvos biudžeto reikalas, ar didžiąja dalimi būtų finansuojama iš ES biudžeto?
– Dėl to turi būti susitarta.
Comment
-
Straipsnis su šiokias tokiais ataskymais dėl vadinamosios Rail Baltica I:
Į traukinį Lietuva įšoko per anksti: „Rail Baltica“ papildomai gali pareikalauti iki 700 mln. eurų
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83460215
Dabar galime pasakyti, kad, preliminariais skaičiavimais, įgyvendinant tiek vieną, tiek kitą alternatyvą, kaina būtų apie 600–700 mln. Eur. (…) Dvigubai didesnę modernizacijos kainą, nei iki šiol pastatytos geležinkelio linijos, lemia modernizacijai būtinų darbų apimtys. (...) Kainai taip pat nemažą įtaką darys ir tokie veiksniai kaip žemės, kurią reikės išpirkti, kaina bei dviejų lygių sankirtos“, – aiškina „Lietuvos geležinkeliai“. Bendrovė tikisi, kad jungties su Lenkija korekcijas didžiąja dalimi finansuos Europos Sąjunga. Tokiu atveju Lietuvai tektų sukrapštyti 15 proc. nuo prognozuojamos 600–700 mln. eurų sumos, t. y. apie 90–105 mln. eurų.
Comment
-
Parasyta kad iki Lenkijos sienos reikia pasiekti projektini greiti 250km/h. Isvis nesupratau kam ta veze tiese, butu dabar nutiese normalia, aisku kazkam reikejo isisavinti lesas. O Kauno - Vilniaus atsaka isvis ne i tema, statyta pries n+k metu, tikrai ne ES finansuota ir 1520 veze, o ne 1435. Kai pamatysim isvis kaip ta nauja veze eis tada bus galima komentuoti afera ar ne.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl ES turėtų duoti? Ar ne per didelis naglumas nusitiesti, o paskui aiškinti, kad negerai, duokite dar...
- 1 patinka
Comment
-
Esmė tame, kad žvyrkelis nėra magistralės dubleris ir tai visai kitas kelias. O RB tai tas pats geležinkelis, ta pati jungtis. Visaiškai naujas geležinkelis nuo Lenkijos iki Kauno - o kam tada tas jau nutiestas? Jis visiškai nereikalingas. Absoliučiai. Tai kas tai yra? ES lėšų įsisavinimas melo ir aferizmo būdu? O jei pertiesiamas jau nutiestas, tai kodėl iš karto nebuvo tiesiamas toks, koks turi būti? Kokių dar analogijų reikia? Stataisi namą, pasistatai, o paskui sakai, kad ne, man toks netinka, nugriausiu, ar iš esmės perstatysiu. Na, jei tai tik tavo pinigai, gali durnavoti, kaip nori. Bet jei ne tavo pinigais statoma?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEsmė tame, kad žvyrkelis nėra magistralės dubleris ir tai visai kitas kelias. O RB tai tas pats geležinkelis, ta pati jungtis. Visaiškai naujas geležinkelis nuo Lenkijos iki Kauno - o kam tada tas jau nutiestas? Jis visiškai nereikalingas. Absoliučiai. Tai kas tai yra? ES lėšų įsisavinimas melo ir aferizmo būdu? O jei pertiesiamas jau nutiestas, tai kodėl iš karto nebuvo tiesiamas toks, koks turi būti? Kokių dar analogijų reikia? Stataisi namą, pasistatai, o paskui sakai, kad ne, man toks netinka, nugriausiu, ar iš esmės perstatysiu. Na, jei tai tik tavo pinigai, gali durnavoti, kaip nori. Bet jei ne tavo pinigais statoma?
- 1 patinka
Comment
-
Prie ko čia 2026 ir žemės paėmimas? Nereikėjo tada visai nieko tiesti. O ką, dabar su žeme kitaip? Jei išpirko nuo Kauno iki Latvijos sienos, tai nebūtų dabar išpirkę ir nuo Lenkijos iki Kauno? Jei nebūtų tos linijos nutiesę, tai dabar būtų kalba tik apie RB nuo Lenkijos sienos iki Latvijos sienos ir Vilniaus, o ne nuo Kauno iki Latvijos...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia 2026 ir žemės paėmimas?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikėjo tada visai nieko tiesti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ką, dabar su žeme kitaip? Jei išpirko nuo Kauno iki Latvijos sienos, tai nebūtų dabar išpirkę ir nuo Lenkijos iki Kauno?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei nebūtų tos linijos nutiesę, tai dabar būtų kalba tik apie RB nuo Lenkijos sienos iki Latvijos sienos ir Vilniaus, o ne nuo Kauno iki Latvijos...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąO Latviai ir Estai dabar skubins reikalą, nes jie be terminalų.
Comment
Comment